Prowadź Swój
biznes online

Testuj za darmo przez 45 dni.​

Poznaj Symfonia eBiuro dla Firm i Biur Rachunkowych, gdzie wszystkie dane masz pod ręką. Wystawiaj faktury, prowadź magazyn, kadry i płace oraz rozliczaj się z US i ZUS.

Testuj za darmo 45 dni Zaloguj się

Prowadzisz biuro rachunkowe?

Sprawdź Symfonia eBiuro dla biur rachunkowych Więcej
Przykładowy scenariusz obiegu i akceptacji faktury w Symfonii eBiuro:

Twój klient za pomocą kilku kliknięć może ewidencjonować faktury i akceptować je, a Ty możesz spokojnie je zaksięgować w samej platformie Symfonia eBiuro, jeżeli klient rozlicza się w oparciu o uproszczoną księgowość, lub pobrać je do Symfonii Finanse i Księgowość.

Symfonia eBiuro – Prowadź Swój biznes online

Dlaczego warto prowadzić biznes
z Symfonia eBiuro?

ikona

Integracja z KSeF

Obsługa faktur ustrukturyzowanych w programie jest dostępna przy współpracy z programem Symfonia KSeF. Wysyłasz i odbierasz faktury tak jak zwykle, a Symfonia KSeF działa w tle i wspiera cały proces komunikacji z Ministerstwem Finansów. Oszczędzasz czas i masz wszystkie dane w jednym miejscu.

ikona

Polska chmura

Bezpieczne miejsce dla danych Twojej firmy. Dane przetrzymywane są na terenie Polski na serwerach spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa.

ikona

Dostęp do danych z każdego miejsca

Możliwość korzystania ze wszystkich funkcji systemu 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu z każdego miejsca.

ikona

Obniżenie kosztów infrastruktury informatycznej

Optymalizacja nakładów na własne serwery oraz na usługi informatyczne.

ikona

Bezpieczeństwo danych

Wszystkie dane przechowywane w systemie są archiwizowane z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa.

ikona

Urządzenia mobilne

Strona WWW dostosowuje się do wielkości i rozdzielczości ekranu każdego urządzenia mobilnego dzięki technologii RWD.

ikona

Oszczędność czasu

Dzięki zautomatyzowaniu wielu funkcji program potrafi działać samodzielnie, dlatego na niektóre rzeczy nie tracisz już czasu.

ikona

Integracja z systemami księgowymi

Integracja z programami księgowymi pozwala na automatyczny eksport oraz import danych z dokumentów.

ikona

Otwarte API

Dzięki rozbudowanemu API jesteśmy w stanie integrować nasz system z większością dostępnych rozwiązań IT na rynku.

Testuj za darmo przez 45 dni

Testuj Zaloguj

Funkcje aplikacji

Dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Fakturowanie i OCR

Wystawianie dokumentów sprzedaży m.in.: Faktura VAT, Proforma, Zaliczka, Korekta, Paragon czy Pozostały przychód - w wielu językach i walutach.

Baza kontrahentów i produktów (możliwość również importu własnych baz).

Szybka rejestracja kosztów dzięki funkcji OCR, polegającej na automatycznym odczycie dokumentów dodanych w formie skanu.

Wysyłka faktur mailem ze śledzeniem statusu (możliwość wysyłki wielu dokumentów w jednej wiadomości).

Płatności

Przejrzyste zestawienie zobowiązań i należności wynikających z dodanych dokumentów wraz ze wskazaniem terminów zapłaty.

Dodawanie płatności do dokumentów poprzez: łączenie faktur z przelewami, rejestrowanie ręczne czy eksport danych do przelewu.

Możliwość wysyłania przypomnień do kontrahentów przed i po terminie płatności dokumentu oraz drukowania wezwań do zapłaty.

Dedykowane powiadomienia o płatnościach pozwalające na bieżąco kontrolować stan finansów firmy.

Magazyn

Dokumenty magazynowe: PZ, PW, WZ, RW wraz z korektami.

Inwentaryzacje: zerująca, wprowadzająca, aktualizująca.

Stała kontrola stanów magazynowych (z możliwością pobierania do plików PDF, XLS).

Automatyczne wystawianie dokumentów magazynowych do wystawionych faktur.

JPK_MAG generowany na żądanie.

Księgowość

Możliwość rozliczania na KPiR lub Ryczałcie Ewidencjonowanym.

Deklaracje podatkowe: PIT-5, PIT-5L, VAT_UE, PIT-4R, PIT-11.

Deklaracje ZUS: ZUS_DRA, ZUS_RCA, ZUS_RZA, ZUS, ZZA, ZUS_ZUA, ZUS_ZWUA.

e-deklaracje tj. wysyłka deklaracji bezpośrednio do urzędu skarbowego, śledzenie statusu wysyłki i pobieranie UPO.

Amortyzacja środków trwałych (spis z natury).

Kadry i płace

Wygodne prowadzenie rejestru wszystkich pracowników i zarządzanie ich danymi.

Wprowadzanie i generowanie wydruków umów: o pracę, zlecenia, o dzieło.

Ewidencjonowanie czasu pracy przy umowach zlecenia.

Wprowadzanie do kalendarza wszystkich nieobecności, urlopów, nadgodzin.

Cennik

SPRZEDAŻ

Fakturowanie

Wystawianie dokumentów, rejestrowanie kosztów

Faktury walutowe, wysyłka mailem z aplikacji

Baza kontrahentów i produktów

OCR

Automatyczny odczyt dokumentów dodanych w formie skanu. Podział plików wielostronicowych

W pakiecie limit 1200 / 600 / 50 stron w zależności od okresu trwania abonamentu ? W zależności od wybranego okresu abonamentu

Płatności

Automatyczne tworzenie zestawienia należności i zobowiązań

Rejestrowanie płatności, wysyłanie przypomnień o zapłacie

od 9,00 zł/ za miesiąc
Testuj za darmo przez 45 dni

KSIĘGOWOŚĆ

Fakturowanie

OCRlimit 1200 / 600 / 50 stron? W zależności od wybranego okresu abonamentu

Płatności


+

Księgowość

KPiR oraz Ryczałt Ewidencjonowany

Deklaracje podatkowe i VAT, deklaracje ZUS, e-deklaracje i pobieranie UPO

Amortyzacja środków trwałych

Kadry i płace

Rejestr pracowników, Ewidencja czasu pracy, urlopy

Umowy, wypłaty, listy płac, rozliczanie delegacji

PPK, Deklaracje ZUS

od 39,00 zł/ za miesiąc
Testuj za darmo przez 45 dni
+

MAGAZYN

Dokumenty magazynowe wraz z korektami

Automatyczne wystawianie dokumentów magazynowych do wystawionych faktur

Stany magazynowe, inwentaryzacje

25,00 zł/ za miesiąc
Za darmo w okresie testowym

Pytania i odpowiedzi

Dane wprowadzane do Symfonii eBiuro przetrzymywane są w Centrum Danych IQ PL, które znajduje się w Gdańsku. Data Center IQ PL jest podłączone do siedmiu operatorów telekomunikacyjnych. Budynek z serwerami łączy się światłowodem dwiema niezależnymi drogami przez pięciu operatorów światłowodowych, którymi Internet dostarcza ośmiu operatorów. Każdy z operatorów zapewnia łącze o prędkości 10 gb/s.

Bezpieczeństwo danych opiera się przede wszystkim na infrastrukturze, technologii, doświadczonym zespole oraz stosowaniu norm określonych przez niezależne organizacje certyfikujące. W IQ PL funkcjonuje Zintegrowany System Zarządzania, który pozwala na działanie zgodne ze wszystkimi wymogami norm ISO 27001, ISO 9001, PCI DSS oraz GDPR. Powyższe certyfikaty są potwierdzeniem najwyższej jakości i bezpieczeństwa świadczonych przez IQ PL usług.

Aby pracować na Symfonii eBiuro niezbędny jest dostęp do Internetu. Dzięki temu dane są dostępne z każdego urządzenia i o dowolnej porze. Z naszych badań wynika, że niecały 1% biur rachunkowych i przedsiębiorstw wskazuje na problemy z Internetem. Z Symfonią eBiuro można pracować z dowolnego modelu komputera z podłączeniem do Internetu korzystając z najnowszej wersji przeglądarki Chrome, Edge, Firefox lub Safari. Ważne, aby wersja przeglądarki nie była starsza niż 2 wersje wstecz.

Użytkownicy bez problemu będą korzystać z systemu nawet przy niskich prędkościach i dużym obciążeniu domowej/firmowej sieci. Większość stron bez względu na różnice prędkości są ładowane w podobnym czasie.

Data Center IQ PL posiada dwa w pełni symetryczne tory zasilające, które zapewniają nieprzerwane zasilanie. Redundancja obejmuje: transformatory, agregaty prądotwórcze, UPS oraz rozdzielnie elektryczne.