Automatyzuj wystawianie i wysyłkę faktur, monitoruj płatności i oszczędzaj czas. Program do księgowości od Symfonii sam uzupełnia dane, generuje raporty i przypomina o zaległościach.
Symfonia eBiuro to rozwiązanie dla firm i dla biur rachunkowych
Prowadzisz biuro rachunkowe?
Symfonia eBiuro to również nowoczesny program do prowadzenia uproszczonej księgowości dla biur rachunkowych, z którym zyskasz stały dostęp do dokumentów.
Korzystaj z przyjaznego w obsłudze kokpitu zaprojektowanego z myślą o potrzebach biur rachunkowych, mechanizmów do automatyzacji procesów i OCR, a także wygodnej w obsłudze aplikacji do komunikacji z klientami.
Symfonia eBiuro dla firm pomaga uporządkować dokumenty, usprawnić rozliczenia i zadbać o finanse, aby dać Ci w ten sposób więcej czasu na rozwoju biznesu.
Lepsza kontrola finansów
Za pomocą programu do fakturowania Symfonia eBiuro szybko wystawisz dokumenty, sprawdzisz płatności oraz wyślesz wezwania do zapłaty.
Automatyzacja procesów
Program do fakturowania sam wygeneruje deklaracje i pliki JPK, a dane kontrahentów pobierze z bazy GUS.
Porządek w dokumentach
Wszystkie faktury, ewidencje i rozliczenia będziesz mieć zawsze w jednym miejscu – bez stosu papierów i chaosu w folderach.
Zgodność z przepisami
Automatyczne aktualizacje uwzględniają zmiany w prawie. Nie musisz śledzić każdej nowelizacji, bo program do księgowości od Symfonii działa zawsze zgodnie z przepisami.
Większa mobilność
Z Symfonią eBiuro możesz prowadzić księgowość, gdziekolwiek jesteś. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto za pomocą przeglądarki lub aplikacji w swoim telefonie.
Zamiast tracić czas na faktury, wybierz Symfonię eBiuro dla firm i skup się na tym, co naprawdę ważne!
Co o Symfonii eBiuro dla firm mówią inni przedsiębiorcy?
Zapytaliśmy anonimowo naszych klientów, co sądzą o Symfonii eBiuro dla firm. Poznaj ich opinie!
Prosty i łatwy w obsłudze program. Pełna kontrola i bezpieczeństwo
Pracowałem na programie Mała Księgowość a teraz na programie Symfonia i jest tak samo intuicyjny jak poprzedni tylko oczywiście trzeba się przyzwyczaić (poznać) nowe możliwości
Program przejrzysty, łatwy w obsłudze i bardzo dobre wsparcie techniczne
Dla mnie odpowiada w całości, prowadzę 1-osobową działalność, nie potrzebuję więcej
Potrzebujesz szybkiego i niezawodnego programu do fakturowania? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie!
Symfonia eBiuro dla firm to wygodny w obsłudze program do księgowości online, z którym szybko wystawisz faktury, wygenerujesz deklaracje podatkowe i pliki JPK, a także rozliczysz składki ZUS i magazyn.
Wystawiaj faktury w kilkanaście sekund!
Symfonia eBiuro to program do faktur stworzony z myślą o maksymalnej oszczędności Twojego czasu.
Automatyczne uzupełnianie danych – wpisz NIP kontrahenta, a program do faktur uzupełni resztę.
Szybkie fakturowanie – wystawiaj faktury VAT, pro forma i inne dokumenty księgowe w wielu językach i walutach.
Oszczędność czasu – korzystaj z faktur cyklicznych oraz opcji „wystaw podobną”, a jeśli potrzebujesz – generuj dokumenty masowo.
Większa mobilność – loguj się do programu z dowolnego miejsca i urządzenia – wystarczy dostęp do Internetu.
Wprowadź porządek w swoim magazynie
Magazyn to nie tylko produkty, ale także dokumenty rozliczeniowe i zarządzanie asortymentem. Z programem Symfonia eBiuro dla firm przejmiesz kontrolę nad wszystkim, co w nim się dzieje.
Jedno działanie, wiele korzyści – wystaw fakturę, a program automatycznie wygeneruje dokumenty magazynowe (PZ, WZ, PW, RW, MM).
Pełna kontrola nad stanem magazynu – monitoruj dostępność towarów, wykrywaj braki i sprawdzaj, które produkty rotują najlepiej.
Sprawne zarządzanie – wyszukuj i sortuj produkty dodane do bazy, twórz grupy cenowe oraz szybko przeprowadź inwentaryzację.
Szybkie rozliczenia – generuj pliki JPK_MAG i wystawiaj dokumenty magazynowe do faktur - w pełni automatycznie.
Prowadź księgowość samodzielnie (KPiR lub ryczałt)
Z Symfonią eBiuro dla firm nie potrzebujesz niczego więcej – wszystkie niezbędne narzędzia masz pod ręką, a program do księgowości działa zawsze zgodnie z przepisami!
Księgowość bez stresu – zarządzaj księgą przychodów i rozchodów, ewidencją przychodów, ewidencją VAT oraz kartoteką pojazdów szybko, wygodnie i zgodnie z przepisami.
Automatyczne deklaracje – na podstawie wprowadzonych zapisów program do faktur wygeneruje i wyśle PIT, VAT, ZUS i JPK.
Gotowość na KSEF – zintegruj Symfonię eBiuro dla firm z Krajowym Systemem eFaktur i wysyłaj oraz odbieraj faktury ustrukturyzowane.
Współpracujesz z biurem rachunkowym? Jeśli Twoja księgowa korzysta z Symfonii eBiuro dla biur rachunkowych, możesz na bieżąco sprawdzać rozliczenia - bez wymiany maili i przesyłania dokumentów.
Nie trać czasu na to, na co nie musisz!
Symfonia eBiuro dla firm automatyzuje to, co zwykle zajmuje długie godziny. Nie musisz już myśleć o księgowości, bo program do fakturowania wiele zadań wykona za Ciebie!
Szybki obieg dokumentów – wysyłaj faktury do klientów, a deklaracje do urzędu skarbowego bezpośrednio z poziomu programu do fakturowania.
Wgląd w stan rozrachunków – przejrzysty kokpit pokaże, kto już uregulował należności, a kto wciąż zwleka.
Gotowość na KSF – zintegruj Symfonię eBiuro dla firm z Krajowym Systemem eFaktur i wysyłaj oraz odbieraj faktury ustrukturyzowane.
Archiwum zawsze pod ręką – zapomnij o segregatorach, Symfonia eBiuro dla firm to bezpieczne archiwum dokumentów działające w chmurze, do którego masz dostęp 24/7.
Przejmij kontrolę nad finansami swojej firmy
Z programem do wystawiania faktur online Symfonia eBiuro dla firm wiesz wszystko o swoich finansach - bez zgadywania.
Lepsza kontrola nad należnościami – dodawaj płatności do dokumentów poprzez łączenie faktur z przelewami.
Szybkie przypomnienia – klient nie płaci faktury? Za pomocą Symfonii eBiuro dla firm w kilka sekund wyślesz mu przypomnienie o zaległej płatności.
Bezproblemowa windykacja – brak reakcji? Wygeneruj wezwanie do zapłaty lub zleć windykację online dzięki integracji z Kaczmarski Inkasso.
Płynność finansowa – skorzystaj z faktoringu, aby szybciej otrzymać należności i uniknąć problemów z opóźnionymi płatnościami.
Wypłacasz wynagrodzenia? W tym też możemy Ci pomóc!
Wybierz pakiet z modułem kadrowo-płacowym i przygotuj rozliczenia dla siebie oraz swoich pracowników. Z Symfonią eBiuro dla firm to naprawdę proste!
Proste zarządzanie kadrami – twórz i aktualizuj dane pracowników w jednym miejscu.
Szybkie naliczanie wynagrodzeń – generuj listy płac z uwzględnieniem różnych składników wynagrodzenia i potrąceń.
Automatyczne dokumenty – wystawiaj i drukuj umowy o pracę, umowy zlecenia i umowy o dzieło bez zbędnego wysiłku.
Pełna ewidencja czasu pracy – rejestruj nieobecności, urlopy, nadgodziny i czas pracy swoich pracowników.
Bezpieczeństwo bez kompromisów – Twoje dane finansowe i księgowe są chronione na najwyższym poziomie
Kontrola dostępu i ochrona przed cyberatakami – nawet jeśli ktoś zdobędzie Twoje hasło, dodatkowe zabezpieczenia skutecznie uniemożliwią nieautoryzowane logowanie.
Zgodność z przepisami – nie musisz martwić się o RODO, bo program do fakturowania od Symfonii spełnia wymagania prawne dotyczące ochrony danych osobowych.
Szybkość i wygoda – dzięki funkcji logowania biometrycznego szybko zyskasz dostęp do systemu księgowego - bez konieczności pamiętania skomplikowanych haseł.
Gotowy na KSeF program do faktur z OCR, który przyspieszy cyfrową transformację Twojej firmy!
Dzięki technologii OCR w Symfonii eBiuro dla firm dokumenty księgowe wprowadzają się same – szybko, wygodnie i bez ryzyka błędów. Chcesz wysyłać faktury ustrukturyzowane? W tym też możemy Ci pomóc!
Automatyczne odczytywanie danych – z Symfonią eBiuro dla firm nie musisz nic przepisywać. Zrób zdjęcie faktury lub dodaj plik, a program do fakturowania sam uzupełni wszystkie dane.
Porządek w dokumentach – dokumenty księgowe możesz bezpiecznie przechowywać w systemie. Dzięki technologii chmury będziesz mieć do nich dostęp w każdej chwili.
Obsługa KSeF – z programem do księgowości online Symfonia eBiuro szybko ustawisz ścieżkę akceptacji dokumentów oraz wyślesz je do KSeF. Łatwo pobierzesz również faktury ustrukturyzowane od swoich kontrahentów i zaewidencjonujesz je w programie – wystarczy kilka kliknięć.
Dlaczego warto prowadzić biznes z Symfonia eBiuro?
Obniżasz koszty
Nie ponosisz kosztów instalacji i aktualizacji oprogramowania
Korzystasz z dokumentów elektronicznych - nie musisz nic drukować
Wszystkie faktury, deklaracje i umowy z pracownikami
przechowujesz w jednym systemie
Pracujesz bezpiecznie
Twoje dane są zabezpieczone przed nieautoryzowanym dostępem
Program działa zgodnie z przepisami polskiego prawa
Masz dostęp do codziennych kopii zapasowych
Pracujesz wygodnie
Masz dostęp do danych z każdego miejsca na świecie
Logujesz się za pomocą przeglądarki lub aplikacji mobilnej na iOS lub Android
Możesz wystawiać faktury, pracując na komputerze, tablecie lub telefonie
Pogłębiasz wiedzę
Masz dostęp do szkoleń produkowanych na start oraz pakietu mini Akademii Symfonia
Korzystasz ze wsparcia naszego centrum pomocy
Pracujesz elastycznie
Możesz rozbudować program do fakturowania o dodatkowe moduły (kadry i płace oraz magazyn)
Dzięki API łatwo zintegrujesz Symfonię eBiuro z większością rozwiązań IT dostępnych na rynku
Zobacz, co o programie Symfonia eBiuro dla firm mówią nasi klienci:
Jak Symfonia eBiuro zmieniła biznes firmy MULTI TECHNOLOGY MICHAŁ MORAWSKI
Poznaj ofertę i znajdź pakiet dla siebie!
Symfonię eBiuro dla firm możesz kupić w dwóch atrakcyjnych pakietach. Sprawdź szczegółowy cennik i wybierz rozwiązanie dopasowane do potrzeb Twojego biznesu. Nie chcesz podejmować decyzji w ciemno? Testuj program do fakturowania za darmo i bez żadnych zobowiązań przez 45 dni!
Wybierz pakiet Symfonia eBiuro
Możesz przejść na wyższy pakiet w każdym momencie trwania abonamentu.
Pakiety główne
Pakiety obejmujące wszystkie główne funkcje Symfonia eBiuro
Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż
Fakturuj, księguj i rozliczaj finanse
Integracja z e‑commerce
Nowość
Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
Księgowość (KPiR)
Obsługa uproszczonej ksiegowości na zasadach ogólnych (podatek według skali oraz podatek liniowy) oraz ryczałtu ewidencjonowanego. Rozliczanie podatków, generowanie zestawień i deklaracji.
Kadry i Płace
Dedykowane do mniejszych firm do obsługi 20 pracowników. Obsługa procesów kadrowo-płacowych wraz z obowiązkowym raportowaniem do ZUS i Urzędu Skarbowego. Automatyczne księgowanie list płac i kosztów ZUS do KPiR.
OCR
Funkcja OCR pozwala na odczytywanie danych z dokumentów elektronicznych lub skanów, dzięki czemu nie ma konieczności wprowadzania ich ręcznie. Umożliwia odczytywanie danych z dokumentów w 6 językach.
25 stron
50 stron
Fakturowanie
Wystawianie faktur w 4 językach, funkcja faktur cyklicznych pozwala na automatyzację procesu fakturowania, co oszczędza czas i minimalizuje ryzyko pominięcia wystawienia faktury.
Obsługiwane firmy
Możliwość obsługi jednej firmy
1
1
Moduł integracji (konektor)
Moduł integracji OCR to prosta aplikacja umożliwiająca przesyłanie danych między systemem w chmurze a desktopowym systemem księgowym.
Magazyn
Umożliwia kompleksowe zarządzanie gospodarką magazynową, integrując ją z procesami księgowymi i sprzedażowymi. Automatyczne generowanie dokumentów magazynowych przy wprowadzaniu faktur. Obsługa wielu magazynów.
25 zł /miesięcznie
25 zł /miesięcznie
Pomoc online
Pomoc online umożliwia błyskawiczny dostęp do materiałów wsparcia oraz kontakt na żywo, co znacząco ułatwia i przyspiesza rozwiązywanie problemów.
Automatyczne bezpłatne aktualizacje systemu
System jest automatycznie aktualizowany o nowe funkcje oraz dostosowywany do zmian w przepisach, a wszystkie te aktualizacje są bezpłatne.
Aplikacja mobilna (iOS, Android)
Aplikacja mobilna na iOS i Android umożliwia zarządzanie firmą z dowolnego miejsca, co daje pełną swobodę pracy z telefonu lub tabletu.
Dodatkowe funkcje i pakiety
OCR pakiet 100 stron
40 zł
40 zł
OCR pakiet 500 stron
150 zł
150 zł
OCR pakiet 3 000 stron
780 zł
780 zł
OCR pakiet 6 000 stron
1 560 zł
1 560 zł
OCR pakiet 12 000 stron
3 000 zł
3 000 zł
OCR pakiet 24 000 stron
5 760 zł
5 760 zł
Magazyn
25 zł /miesięcznie
25 zł /miesięcznie
Sprzedaż
Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż
Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż
Fakturuj, księguj i rozliczaj finanse
Integracja z e‑commerce
Nowość
Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
Księgowość (KPiR)
Obsługa uproszczonej ksiegowości na zasadach ogólnych (podatek według skali oraz podatek liniowy) oraz ryczałtu ewidencjonowanego. Rozliczanie podatków, generowanie zestawień i deklaracji.
Kadry i Płace
Dedykowane do mniejszych firm do obsługi 20 pracowników. Obsługa procesów kadrowo-płacowych wraz z obowiązkowym raportowaniem do ZUS i Urzędu Skarbowego. Automatyczne księgowanie list płac i kosztów ZUS do KPiR.
OCR
Funkcja OCR pozwala na odczytywanie danych z dokumentów elektronicznych lub skanów, dzięki czemu nie ma konieczności wprowadzania ich ręcznie. Umożliwia odczytywanie danych z dokumentów w 6 językach.
300 stron rocznie
600 stron rocznie
Fakturowanie
Wystawianie faktur w 4 językach, funkcja faktur cyklicznych pozwala na automatyzację procesu fakturowania, co oszczędza czas i minimalizuje ryzyko pominięcia wystawienia faktury.
Obsługiwane firmy
Możliwość obsługi jednej firmy
1
1
Moduł integracji (konektor)
Moduł integracji OCR to prosta aplikacja umożliwiająca przesyłanie danych między systemem w chmurze a desktopowym systemem księgowym.
Magazyn
Umożliwia kompleksowe zarządzanie gospodarką magazynową, integrując ją z procesami księgowymi i sprzedażowymi. Automatyczne generowanie dokumentów magazynowych przy wprowadzaniu faktur. Obsługa wielu magazynów.
25 zł /miesięcznie
25 zł /miesięcznie
Pomoc online
Pomoc online umożliwia błyskawiczny dostęp do materiałów wsparcia oraz kontakt na żywo, co znacząco ułatwia i przyspiesza rozwiązywanie problemów.
Automatyczne bezpłatne aktualizacje systemu
System jest automatycznie aktualizowany o nowe funkcje oraz dostosowywany do zmian w przepisach, a wszystkie te aktualizacje są bezpłatne.
Aplikacja mobilna (iOS, Android)
Aplikacja mobilna na iOS i Android umożliwia zarządzanie firmą z dowolnego miejsca, co daje pełną swobodę pracy z telefonu lub tabletu.
Dodatkowe funkcje i pakiety
OCR pakiet 100 stron
40 zł
40 zł
OCR pakiet 500 stron
150 zł
150 zł
OCR pakiet 3 000 stron
780 zł
780 zł
OCR pakiet 6 000 stron
1 560 zł
1 560 zł
OCR pakiet 12 000 stron
3 000 zł
3 000 zł
OCR pakiet 24 000 stron
5 760 zł
5 760 zł
Magazyn
300 zł /rocznie
300 zł /rocznie
Sprzedaż
Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż
Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż
Fakturuj, księguj i rozliczaj finanse
Integracja z e‑commerce
Nowość
Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
Księgowość (KPiR)
Obsługa uproszczonej ksiegowości na zasadach ogólnych (podatek według skali oraz podatek liniowy) oraz ryczałtu ewidencjonowanego. Rozliczanie podatków, generowanie zestawień i deklaracji.
Kadry i Płace
Dedykowane do mniejszych firm do obsługi 20 pracowników. Obsługa procesów kadrowo-płacowych wraz z obowiązkowym raportowaniem do ZUS i Urzędu Skarbowego. Automatyczne księgowanie list płac i kosztów ZUS do KPiR.
OCR
Funkcja OCR pozwala na odczytywanie danych z dokumentów elektronicznych lub skanów, dzięki czemu nie ma konieczności wprowadzania ich ręcznie. Umożliwia odczytywanie danych z dokumentów w 6 językach.
600 stron w pakiecie
1200 stron w pakiecie
Fakturowanie
Wystawianie faktur w 4 językach, funkcja faktur cyklicznych pozwala na automatyzację procesu fakturowania, co oszczędza czas i minimalizuje ryzyko pominięcia wystawienia faktury.
Obsługiwane firmy
Możliwość obsługi jednej firmy
1
1
Moduł integracji (konektor)
Moduł integracji OCR to prosta aplikacja umożliwiająca przesyłanie danych między systemem w chmurze a desktopowym systemem księgowym.
Magazyn
Umożliwia kompleksowe zarządzanie gospodarką magazynową, integrując ją z procesami księgowymi i sprzedażowymi. Automatyczne generowanie dokumentów magazynowych przy wprowadzaniu faktur. Obsługa wielu magazynów.
25 zł /miesięcznie
25 zł /miesięcznie
Pomoc online
Pomoc online umożliwia błyskawiczny dostęp do materiałów wsparcia oraz kontakt na żywo, co znacząco ułatwia i przyspiesza rozwiązywanie problemów.
Automatyczne bezpłatne aktualizacje systemu
System jest automatycznie aktualizowany o nowe funkcje oraz dostosowywany do zmian w przepisach, a wszystkie te aktualizacje są bezpłatne.
Aplikacja mobilna (iOS, Android)
Aplikacja mobilna na iOS i Android umożliwia zarządzanie firmą z dowolnego miejsca, co daje pełną swobodę pracy z telefonu lub tabletu.
Dodatkowe funkcje i pakiety
OCR pakiet 100 stron
40 zł
40 zł
OCR pakiet 500 stron
150 zł
150 zł
OCR pakiet 3 000 stron
780 zł
780 zł
OCR pakiet 6 000 stron
1 560 zł
1 560 zł
OCR pakiet 12 000 stron
3 000 zł
3 000 zł
OCR pakiet 24 000 stron
5 760 zł
5 760 zł
Magazyn
600 zł /dwa lata
600 zł /dwa lata
Sprzedaż
Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż
Integracja z e‑commerce – Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
Nowość
Kadry i Płace
Limit OCR dokumentów księgowych (1200 stron w pakiecie)
A także wszystko co w pakiecie Standard:
Księga Przychodów i Rozchodów
Fakturowanie
Płatności
Ryczałt ewidencjonowany
Zarządzanie majątkiem
Bezpośrednią wysyłkę do ZUS i US (Szafir)
Płatne dodatki:
Moduł Magazyn
Rozliczenia firm
Gwarancja wygoda
Księgowość
Moduł księgowy umożliwia automatyczne księgowanie operacji gospodarczych za pomocą wstępnie zdefiniowanych schematów. Wspiera obsługę rozliczeń właścicieli oraz osób współpracujących. Obsługuje rozliczanie transakcji międzynarodowych oraz automatyczne obliczanie różnic kursowych. Dzięki niemu można szybko przygotować i przesłać deklaracje elektroniczne do ZUS i Ministerstwa Finansów.
KPiR
Ryczałt Ewidencjonowany
Zaliczki na podatek PIT-5/PIT-5L (miesięczne i kwartalne)
Deklaracje roczne PIT-36, PIT-36L, PIT-28
Obsługa JPK_V7 (w tym wysyłka seryjna)
Rejestr sprzedaży i zakupu VAT
Rozliczenie sprzedaży mieszanej VAT
JPK_PKPiR, JPK_EWP
Deklaracje ZUS (wysyłka deklaracji z aplikacji)
Rozliczenie osób współpracujących
Rozliczenie najmu prywatnego
Ewidencja środków trwałych
Odpisy amortyzacyjne dla środków trwałych
Ewidencja przebiegu pojazdów
Deklaracje podatkowe
E-deklaracje
Raporty i analizy, w tym roczny raport KPiR
Przypomnienie o terminach podatkowych
Pobieranie i automatyczne księgowanie dokumentów z KSeF
Fakturowanie, OCR, Płatności
Sprawne i intuicyjne wystawianie faktur, w tym również faktur seryjnych i cyklicznych. Zintegrowana funkcja OCR przyspiesza proces rejestracji dokumentów. Moduł 'Płatności' oferuje zestawienie należności i zobowiązań, automatyczne przypomnienia o niezapłaconych fakturach , generowanie wezwań do zapłaty oraz eksport przelewów do banku.
Baza kontrahentów i produktów
Pobieranie danych z GUS i VIES
Szybkie wystawianie faktur cyklicznych
Masowe wystawianie faktur
Automatyczne pobieranie kursu waluty z tabeli NBP
Weryfikacja rachunku bankowego na tzw. białej liście
Eksport dokumentów (m.in. PDF, CSV, XLS)
Odczyt danych z dokumentów skanowanych (OCR)
Zestawienie należności i zobowiązań
Wysyłanie przypomnień o niezapłaconych fakturach
Tworzenie wezwań do zapłaty
Zlecenie windykacji
Automatyczne dodawanie płatności do dokumentu
Eksport danych do przelewu
Logo i pieczęć prewencyjna na fakturze
Jednolity plik kontrolny JPK_FA
Wysyłka faktur mailem ze śledzeniem statusu
Integracja z KSeF
W każdym miesiącu można bezpłatnie wysłać lub odebrać do 5 dokumentów.
Obsługa drukarek fiskalnych
API do wystawiania faktur
Kadry i płace
Rozliczanie wynagrodzeń, tworzenie list płac oraz rachunków do umów cywilno-prawnych. Tworzenie umów o pracę, zlecenie oraz umów o dzieło. Ewidencja czasu pracy, rejestracja nieobecnosci chorobowych, urlopowych i innych. Generowania deklaracji ZUS i wysyłanie bezpośrednio z aplikacji. Automatyczne tworzenie deklaracji miesięcznych oraz rocznych, takich jak PIT-4, PIT-11 i PIT-4R,
Rejestr pracowników
Tworzenie umów o pracę, zlecenia, o dzieło
Pobieranie umów do wydruku
Ewidencja czasu pracy
Tworzenie wypłat
Lista płac z możliwością wydruku oraz wysyłki
Rachunki do umowy zlecenia, o dzieło
Obsługa PPK
Rozliczanie delegacji pracowników
Deklaracje ZUS (wysyłka deklaracji z aplikacji)
Deklaracje roczne PIT-11, PIT-4R
Integracje e‑commerce
Platformy e-commerce
Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
Integracja z platformami e-commerce
Automatyczna synchronizacja zamówień, produktów i kontrahentów
Zarządzanie produktami
Aktualizacja kartoteki, kategorie, ceny, stany magazynowe
Obsługa zamówień
Import zamówień, przypisanie do klientów, statusy realizacji
Synchronizacja płatności
Forma płatności, wartość zamówienia, saldo klienta
Automatyczne wystawianie faktur
Powiązanie z numeracją dokumentów, wysyłka faktury
Stany magazynowe w czasie rzeczywistym
Synchronizacja wybranego magazynu
Obsługa różnych stawek VAT
Sprzedaż krajowa i OSS
Powiązanie zamówień z dokumentami
FV, WZ, korekty
Bieżąca synchronizacja danych
Dodawanie, edycja, usuwanie rekordów
Raporty i analizy sprzedaży online
Monitorowanie i ocena wyników sprzedaży
Paragony
Automatyzacja obejmująca paragony w aplikacji z możliwością wystawienia dokumentu na drukarce
Magazyn
Obsluga dokumentów magazynowych takich jak: PZ, WZ , PW , RW oraz MM oraz korekt do tych dokumentów . Wspiera automatyczne wystawianie dokumentów magazynowych oraz zarządzanie wieloma magazynami, umożliwiając obsługę przesunięć międzymagazynowych oraz monitorowanie stanów magazynowych . Oferuje także bazę produktów z możliwością tworzenia grup cenowych.
Obowiązek terminowego opłacania podatków wynika wprost z przepisów prawa. Spóźnienie się z zapłatą może skutkować konsekwencjami ze strony fiskusa. Jeśli chcesz uniknąć problemów, koniecznie zapoznaj się z tym poradnikiem. Znajdziesz w nim terminy podatkowe obowiązujące w 2025 roku.
System ubezpieczeń społecznych w Polsce ma w dużym stopniu charakter repartycyjny. Podstawą jego funkcjonowania są składki, które osoby objęte obowiązkiem ubezpieczeń muszą opłacać w określonych terminach. Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj ten poradnik.
Samodzielna księgowość to coś, na co decyduje się coraz więcej małych firm – zwłaszcza tych jednoosobowych. Aby prawidłowo ewidencjonować zdarzenia gospodarcze, niezbędne będzie korzystanie z odpowiedniego oprogramowania, które pozwoli na sprawne zarządzanie fakturami online.
Symfonia eBiuro dla firm to prosty w obsłudze program do prowadzenia księgowości, za pomocą którego wystawisz faktury VAT, pro forma oraz zaliczki, szybko dodasz koszty, rozliczysz podatki, a także będziesz mieć pełną kontrolę nad swoimi dokumentami. Kupując wyższy pakiet, otrzymasz także dostęp do modułu kadr i płac. Program możesz dodatkowo rozbudować o aplikację do obsługi magazynu.
Tak, Symfonia eBiuro dla firm to program do księgowości, który działa zawsze zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dzięki regularnym aktualizacjom możesz mieć pewność, że wygenerowane za jego pomocą deklaracje VAT, PIT czy ZUS, a także pliki JPK nie zawierają błędów.
Tak! Symfonia eBiuro dla firm to idealne rozwiązanie dla małych firm, freelancerów, jednoosobowych działalności gospodarczych oraz mikroprzedsiębiorstw. Dzięki prostej obsłudze oraz automatyzacji wielu funkcji nie musisz tracić czasu na księgowość online i możesz skupić się na rozwoju swojego biznesu!
Program Symfonia eBiuro dla firm jest dostępny w 2 planach cenowych, dostosowanych do potrzeb małych firm i przedsiębiorców. Możesz zacząć korzystać z podstawowego pakietu i rozbudować program o dodatkowe funkcje, gdy potrzeby Twojej firmy zaczną się zwiększać.
Symfonia eBiuro dla firm to program do faktur online, który działa w chmurze. Dzięki temu masz dostęp do swoich danych z każdego miejsca - wystarczy komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu.
Tak, oferujemy wsparcie techniczne dla użytkowników Symfonii eBiuro dla firm. Możesz skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez czat. Nasi eksperci pomogą Ci w każdej kwestii związanej z fakturowaniem online i księgowością.
Tak, Symfonia eBiuro dla firm jest dostępna na urządzeniach mobilnych! Strona dostosowuje się do wielkości ekranu, a dzięki technologii RWD masz łatwy dostęp do programu na telefonie czy tablecie, bez względu na to, gdzie się znajdujesz.
Nie, w Symfonii eBiuro dla firm nie ma limitu liczby faktur ani klientów. Możesz wystawiać faktury online tak często, jak tego potrzebujesz i obsługiwać dowolną liczbę klientów bez obaw o dodatkowe koszty.
Program do fakturowania Symfonia eBiuro dla firm jest regularnie aktualizowany, aby zapewnić zgodność z najnowszymi przepisami podatkowymi i prawami. Aktualizacje są wliczone w cenę oprogramowania, więc nie musisz się martwić dodatkowymi opłatami.
Dane wprowadzane do Symfonii eBiuro przechowywane są w chmurze Amazon Web Services (AWS), opartej na globalnej infrastrukturze. Dzięki zaawansowanym mechanizmom zabezpieczeń platforma zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz nieprzerwaną dostępność usług.
Dane wprowadzone do programu Symfonia eBiuro są przechowywane na platformie Amazon Web Services, która korzysta z zaawansowanych mechanizmów ochrony, a także systemów pozwalających na ciągłe monitorowanie zagrożeń. Dzięki temu Twoje dane są cały czas chronione przed utratą i nieuprawnionym dostępem.
Aby pracować na Symfonii eBiuro niezbędny jest dostęp do Internetu. Dzięki temu dane są dostępne z każdego urządzenia i o dowolnej porze. Z naszych badań wynika, że niecały 1% biur rachunkowych i przedsiębiorstw wskazuje na problemy z Internetem. Z Symfonią eBiuro można pracować z dowolnego modelu komputera z podłączeniem do Internetu korzystając z najnowszej wersji przeglądarki Chrome, Edge, Firefox lub Safari. Ważne, aby wersja przeglądarki nie była starsza niż 2 wersje wstecz.
Użytkownicy bez problemu będą korzystać z systemu nawet przy niskich prędkościach i dużym obciążeniu domowej/firmowej sieci. Większość stron bez względu na różnice prędkości są ładowane w podobnym czasie.
Amazon Web Services to platforma chmurowa, oparta na globalnej sieci centrów danych. Dzięki redundantnym systemom zasilania i zaawansowanym mechanizmom zabezpieczeń zapewnia ona dostępność danych na poziomie 99,99% - nawet w przypadku awarii zasilania.