Logo Symfonia eBiuro

Najszybszy program do fakturowania

Automatyzuj wystawianie i wysyłkę faktur, monitoruj płatności i oszczędzaj czas.
Program do księgowości od Symfonii sam uzupełnia dane, generuje raporty i przypomina o zaległościach.

Nie musisz dodawać karty płatniczej
Uśmiechnięty profesjonalista w granatowej marynarce
Zielone logo certyfikatu 'Gotowy na KSeF'

Symfonia eBiuro to rozwiązanie dla firm
i dla biur rachunkowych

Laptop z oprogramowaniem Symfonia unoszący się na chmurze

Prowadzisz biuro rachunkowe?

Symfonia eBiuro to również nowoczesny program do prowadzenia uproszczonej księgowości dla biur rachunkowych, z którym zyskasz stały dostęp do dokumentów.

Korzystaj z przyjaznego w obsłudze kokpitu zaprojektowanego z myślą o potrzebach biur rachunkowych, mechanizmów do automatyzacji procesów i OCR, a także wygodnej w obsłudze aplikacji do komunikacji z klientami.

Sprawdzam Symfonia eBiuro dla biur rachunkowych

Mniej formalności, więcej czasu na biznes

Symfonia eBiuro dla firm pomaga uporządkować dokumenty, usprawnić rozliczenia i zadbać o finanse, aby dać Ci w ten sposób więcej czasu na rozwoju biznesu.

Lepsza kontrola finansów

Za pomocą programu do fakturowania Symfonia eBiuro szybko wystawisz dokumenty, sprawdzisz płatności oraz wyślesz wezwania do zapłaty.

Automatyzacja procesów

Program do fakturowania sam wygeneruje deklaracje i pliki JPK, a dane kontrahentów pobierze z bazy GUS.

Porządek w dokumentach

Wszystkie faktury, ewidencje i rozliczenia będziesz mieć zawsze w jednym miejscu – bez stosu papierów i chaosu w folderach.

Zgodność z przepisami

Automatyczne aktualizacje uwzględniają zmiany w prawie. Nie musisz śledzić każdej nowelizacji, bo program do księgowości od Symfonii działa zawsze zgodnie z przepisami.

Większa mobilność

Z Symfonią eBiuro możesz prowadzić księgowość, gdziekolwiek jesteś. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto za pomocą przeglądarki lub aplikacji w swoim telefonie.

Zamiast tracić czas na faktury, wybierz Symfonię eBiuro dla firm i skup się na tym, co naprawdę ważne!

Co o Symfonii eBiuro dla firm mówią
inni przedsiębiorcy?

Zapytaliśmy anonimowo naszych klientów, co sądzą o Symfonii eBiuro dla firm. Poznaj ich opinie!

Prosty i łatwy w obsłudze program. Pełna kontrola i bezpieczeństwo

Pracowałem na programie Mała Księgowość a teraz na programie Symfonia i jest tak samo intuicyjny jak poprzedni tylko oczywiście trzeba się przyzwyczaić (poznać) nowe możliwości

Program przejrzysty, łatwy w obsłudze i bardzo dobre wsparcie techniczne

Dla mnie odpowiada w całości, prowadzę 1-osobową działalność, nie potrzebuję więcej

Uśmiechnięta kobieta biznesu w niebieskiej koszuli trzymająca tablet

Testuj program 45 dni za darmo

Testuję 45 dni za darmo

Potrzebujesz szybkiego i niezawodnego programu do fakturowania? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie!

Symfonia eBiuro dla firm to wygodny w obsłudze program do księgowości online, z którym szybko wystawisz faktury, wygenerujesz deklaracje podatkowe i pliki JPK, a także rozliczysz składki ZUS i magazyn.

Wystawiaj faktury w kilkanaście sekund!

Symfonia eBiuro to program do faktur stworzony z myślą o maksymalnej oszczędności Twojego czasu.

Fakturowanie online

Automatyczne uzupełnianie danych – wpisz NIP kontrahenta, a program do faktur uzupełni resztę.

Szybkie fakturowanie – wystawiaj faktury VAT, pro forma i inne dokumenty księgowe w wielu językach i walutach.

Oszczędność czasu – korzystaj z faktur cyklicznych oraz opcji „wystaw podobną”, a jeśli potrzebujesz – generuj dokumenty masowo.

Większa mobilność – loguj się do programu z dowolnego miejsca i urządzenia – wystarczy dostęp do Internetu.

Bezpieczeństwo bez kompromisów – Twoje dane finansowe i księgowe są chronione na najwyższym poziomie

Bezpieczeństwo

Kontrola dostępu i ochrona przed cyberatakami – nawet jeśli ktoś zdobędzie Twoje hasło, dodatkowe zabezpieczenia skutecznie uniemożliwią nieautoryzowane logowanie.

Zgodność z przepisami – nie musisz martwić się o RODO, bo program do fakturowania od Symfonii spełnia wymagania prawne dotyczące ochrony danych osobowych.

Szybkość i wygoda – dzięki funkcji logowania biometrycznego szybko zyskasz dostęp do systemu księgowego - bez konieczności pamiętania skomplikowanych haseł.

Gotowy na KSeF program do faktur z OCR, który przyspieszy cyfrową transformację Twojej firmy!

Dzięki technologii OCR w Symfonii eBiuro dla firm dokumenty księgowe wprowadzają się same – szybko, wygodnie i bez ryzyka błędów. Chcesz wysyłać faktury ustrukturyzowane? W tym też możemy Ci pomóc!

Automatyczne odczytywanie danych – z Symfonią eBiuro dla firm nie musisz nic przepisywać. Zrób zdjęcie faktury lub dodaj plik, a program do fakturowania sam uzupełni wszystkie dane.

Porządek w dokumentach – dokumenty księgowe możesz bezpiecznie przechowywać w systemie. Dzięki technologii chmury będziesz mieć do nich dostęp w każdej chwili.

Obsługa KSeF – z programem do księgowości online Symfonia eBiuro szybko ustawisz ścieżkę akceptacji dokumentów oraz wyślesz je do KSeF. Łatwo pobierzesz również faktury ustrukturyzowane od swoich kontrahentów i zaewidencjonujesz je w programie – wystarczy kilka kliknięć.

OCR

Dlaczego warto prowadzić biznes
z Symfonia eBiuro?

Obniżasz koszty

  • Nie ponosisz kosztów instalacji i aktualizacji oprogramowania
  • Korzystasz z dokumentów elektronicznych - nie musisz nic drukować
  • Wszystkie faktury, deklaracje i umowy z pracownikami
  • przechowujesz w jednym systemie

Pracujesz bezpiecznie

  • Twoje dane są zabezpieczone przed nieautoryzowanym dostępem
  • Program działa zgodnie z przepisami polskiego prawa
  • Masz dostęp do codziennych kopii zapasowych

Pracujesz wygodnie

  • Masz dostęp do danych z każdego miejsca na świecie
  • Logujesz się za pomocą przeglądarki lub aplikacji mobilnej na iOS lub Android
  • Możesz wystawiać faktury, pracując na komputerze, tablecie lub telefonie

Pogłębiasz wiedzę

  • Masz dostęp do szkoleń produkowanych na start oraz pakietu mini Akademii Symfonia
  • Korzystasz ze wsparcia naszego centrum pomocy

Pracujesz elastycznie

  • Możesz rozbudować program do fakturowania o dodatkowe moduły (kadry i płace oraz magazyn)
  • Dzięki API łatwo zintegrujesz Symfonię eBiuro z większością rozwiązań IT dostępnych na rynku
Symfonia eBiuro otrzymała wyróżnienie Best in Cloud

Zobacz, co o programie Symfonia eBiuro dla firm mówią nasi klienci:

Jak Symfonia eBiuro zmieniła biznes firmy
MULTI TECHNOLOGY MICHAŁ MORAWSKI

Poznaj ofertę i znajdź pakiet dla siebie!

Symfonię eBiuro dla firm możesz kupić w dwóch atrakcyjnych pakietach. Sprawdź szczegółowy cennik i wybierz rozwiązanie dopasowane do potrzeb Twojego biznesu. Nie chcesz podejmować decyzji w ciemno? Testuj program do fakturowania za darmo i bez żadnych zobowiązań przez 45 dni!

Odznaka Na Start z cyfrą 3 i tekstem 'Porady Produktowe'

Wybierz pakiet Symfonia eBiuro

Możesz przejść na wyższy pakiet w każdym momencie trwania abonamentu.

Pakiety główne

Pakiety obejmujące wszystkie główne funkcje Symfonia eBiuro

Sprzedaż

23 zł / netto miesięcznie
Testuj za darmo

Księgowość

59 zł / netto miesięcznie
Testuj za darmo
Zawartość pakietu Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż Fakturuj, księguj i rozliczaj finanse
Integracja z e‑commerce
Nowość
Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
Księgowość (KPiR)
Obsługa uproszczonej ksiegowości na zasadach ogólnych (podatek według skali oraz podatek liniowy) oraz ryczałtu ewidencjonowanego. Rozliczanie podatków, generowanie zestawień i deklaracji.
Kadry i Płace
Dedykowane do mniejszych firm do obsługi 20 pracowników. Obsługa procesów kadrowo-płacowych wraz z obowiązkowym raportowaniem do ZUS i Urzędu Skarbowego. Automatyczne księgowanie list płac i kosztów ZUS do KPiR.
OCR
Funkcja OCR pozwala na odczytywanie danych z dokumentów elektronicznych lub skanów, dzięki czemu nie ma konieczności wprowadzania ich ręcznie. Umożliwia odczytywanie danych z dokumentów w 6 językach.
25 stron 50 stron
Fakturowanie
Wystawianie faktur w 4 językach, funkcja faktur cyklicznych pozwala na automatyzację procesu fakturowania, co oszczędza czas i minimalizuje ryzyko pominięcia wystawienia faktury.
Obsługiwane firmy
Możliwość obsługi jednej firmy
1 1
Moduł integracji (konektor)
Moduł integracji OCR to prosta aplikacja umożliwiająca przesyłanie danych między systemem w chmurze a desktopowym systemem księgowym.
Magazyn
Umożliwia kompleksowe zarządzanie gospodarką magazynową, integrując ją z procesami księgowymi i sprzedażowymi. Automatyczne generowanie dokumentów magazynowych przy wprowadzaniu faktur. Obsługa wielu magazynów.
25 zł /miesięcznie 25 zł /miesięcznie
Pomoc online
Pomoc online umożliwia błyskawiczny dostęp do materiałów wsparcia oraz kontakt na żywo, co znacząco ułatwia i przyspiesza rozwiązywanie problemów.
Automatyczne bezpłatne aktualizacje systemu
System jest automatycznie aktualizowany o nowe funkcje oraz dostosowywany do zmian w przepisach, a wszystkie te aktualizacje są bezpłatne.
Aplikacja mobilna (iOS, Android)
Aplikacja mobilna na iOS i Android umożliwia zarządzanie firmą z dowolnego miejsca, co daje pełną swobodę pracy z telefonu lub tabletu.

Sprzedaż

Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż
23 zł / netto miesięcznie
Testuj za darmo
Pokaż szczegóły pakietu

Funkcje pakietu Sprzedaż:

  • Integracja z e‑commerce – Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
    Nowość
  • Księga Przychodów i Rozchodów
  • Fakturowanie
  • Płatności
  • OCR dokumentów księgowych (25 stron w pakiecie)
  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Zarządzanie majątkiem
  • Bezpośrednią wysyłkę do ZUS i US (Szafir)

Płatne dodatki:

  • Moduł Magazyn
  • Rozliczenia firm
  • Gwarancja wygoda

Księgowość

Fakturuj, księguj i rozliczaj finanse
59 zł / netto miesięcznie
Testuj za darmo
Pokaż szczegóły pakietu

Funkcje pakietu Księgowość:

  • Integracja z e‑commerce – Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
    Nowość
  • Kadry i Płace
  • Limit OCR dokumentów księgowych (50 stron w pakiecie)

A także wszystko co w pakiecie Standard:

  • Księga Przychodów i Rozchodów
  • Fakturowanie
  • Płatności
  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Zarządzanie majątkiem
  • Bezpośrednią wysyłkę do ZUS i US (Szafir)

Płatne dodatki:

  • Moduł Magazyn
  • Rozliczenia firm
  • Gwarancja wygoda

Pakiety główne

Pakiety obejmujące wszystkie główne funkcje Symfonia eBiuro

Sprzedaż

246 zł / netto rocznie
Testuj za darmo

Księgowość

635 zł / netto rocznie
Testuj za darmo
Zawartość pakietu Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż Fakturuj, księguj i rozliczaj finanse
Integracja z e‑commerce
Nowość
Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
Księgowość (KPiR)
Obsługa uproszczonej ksiegowości na zasadach ogólnych (podatek według skali oraz podatek liniowy) oraz ryczałtu ewidencjonowanego. Rozliczanie podatków, generowanie zestawień i deklaracji.
Kadry i Płace
Dedykowane do mniejszych firm do obsługi 20 pracowników. Obsługa procesów kadrowo-płacowych wraz z obowiązkowym raportowaniem do ZUS i Urzędu Skarbowego. Automatyczne księgowanie list płac i kosztów ZUS do KPiR.
OCR
Funkcja OCR pozwala na odczytywanie danych z dokumentów elektronicznych lub skanów, dzięki czemu nie ma konieczności wprowadzania ich ręcznie. Umożliwia odczytywanie danych z dokumentów w 6 językach.
300 stron rocznie 600 stron rocznie
Fakturowanie
Wystawianie faktur w 4 językach, funkcja faktur cyklicznych pozwala na automatyzację procesu fakturowania, co oszczędza czas i minimalizuje ryzyko pominięcia wystawienia faktury.
Obsługiwane firmy
Możliwość obsługi jednej firmy
1 1
Moduł integracji (konektor)
Moduł integracji OCR to prosta aplikacja umożliwiająca przesyłanie danych między systemem w chmurze a desktopowym systemem księgowym.
Magazyn
Umożliwia kompleksowe zarządzanie gospodarką magazynową, integrując ją z procesami księgowymi i sprzedażowymi. Automatyczne generowanie dokumentów magazynowych przy wprowadzaniu faktur. Obsługa wielu magazynów.
25 zł /miesięcznie 25 zł /miesięcznie
Pomoc online
Pomoc online umożliwia błyskawiczny dostęp do materiałów wsparcia oraz kontakt na żywo, co znacząco ułatwia i przyspiesza rozwiązywanie problemów.
Automatyczne bezpłatne aktualizacje systemu
System jest automatycznie aktualizowany o nowe funkcje oraz dostosowywany do zmian w przepisach, a wszystkie te aktualizacje są bezpłatne.
Aplikacja mobilna (iOS, Android)
Aplikacja mobilna na iOS i Android umożliwia zarządzanie firmą z dowolnego miejsca, co daje pełną swobodę pracy z telefonu lub tabletu.

Sprzedaż

Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż
246 zł / netto rocznie
Testuj za darmo
Pokaż szczegóły pakietu

Funkcje pakietu Sprzedaż:

  • Integracja z e‑commerce – Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
    Nowość
  • Księga Przychodów i Rozchodów
  • Fakturowanie
  • Płatności
  • OCR dokumentów księgowych (300 stron w pakiecie)
  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Zarządzanie majątkiem
  • Bezpośrednią wysyłkę do ZUS i US (Szafir)

Płatne dodatki:

  • Moduł Magazyn
  • Rozliczenia firm
  • Gwarancja wygoda

Księgowość

Fakturuj, księguj i rozliczaj finanse
635 zł / netto rocznie
Testuj za darmo
Pokaż szczegóły pakietu

Funkcje pakietu Księgowość:

  • Integracja z e‑commerce – Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
    Nowość
  • Kadry i Płace
  • Limit OCR dokumentów księgowych (600 stron w pakiecie)

A także wszystko co w pakiecie Standard:

  • Księga Przychodów i Rozchodów
  • Fakturowanie
  • Płatności
  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Zarządzanie majątkiem
  • Bezpośrednią wysyłkę do ZUS i US (Szafir)

Płatne dodatki:

  • Moduł Magazyn
  • Rozliczenia firm
  • Gwarancja wygoda

Pakiety główne

Pakiety obejmujące wszystkie główne funkcje Symfonia eBiuro

Sprzedaż

492 zł / netto dwa lata
Testuj za darmo

Księgowość

1 270 zł / netto dwa lata
Testuj za darmo
Zawartość pakietu Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż Fakturuj, księguj i rozliczaj finanse
Integracja z e‑commerce
Nowość
Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
Księgowość (KPiR)
Obsługa uproszczonej ksiegowości na zasadach ogólnych (podatek według skali oraz podatek liniowy) oraz ryczałtu ewidencjonowanego. Rozliczanie podatków, generowanie zestawień i deklaracji.
Kadry i Płace
Dedykowane do mniejszych firm do obsługi 20 pracowników. Obsługa procesów kadrowo-płacowych wraz z obowiązkowym raportowaniem do ZUS i Urzędu Skarbowego. Automatyczne księgowanie list płac i kosztów ZUS do KPiR.
OCR
Funkcja OCR pozwala na odczytywanie danych z dokumentów elektronicznych lub skanów, dzięki czemu nie ma konieczności wprowadzania ich ręcznie. Umożliwia odczytywanie danych z dokumentów w 6 językach.
600 stron w pakiecie 1200 stron w pakiecie
Fakturowanie
Wystawianie faktur w 4 językach, funkcja faktur cyklicznych pozwala na automatyzację procesu fakturowania, co oszczędza czas i minimalizuje ryzyko pominięcia wystawienia faktury.
Obsługiwane firmy
Możliwość obsługi jednej firmy
1 1
Moduł integracji (konektor)
Moduł integracji OCR to prosta aplikacja umożliwiająca przesyłanie danych między systemem w chmurze a desktopowym systemem księgowym.
Magazyn
Umożliwia kompleksowe zarządzanie gospodarką magazynową, integrując ją z procesami księgowymi i sprzedażowymi. Automatyczne generowanie dokumentów magazynowych przy wprowadzaniu faktur. Obsługa wielu magazynów.
25 zł /miesięcznie 25 zł /miesięcznie
Pomoc online
Pomoc online umożliwia błyskawiczny dostęp do materiałów wsparcia oraz kontakt na żywo, co znacząco ułatwia i przyspiesza rozwiązywanie problemów.
Automatyczne bezpłatne aktualizacje systemu
System jest automatycznie aktualizowany o nowe funkcje oraz dostosowywany do zmian w przepisach, a wszystkie te aktualizacje są bezpłatne.
Aplikacja mobilna (iOS, Android)
Aplikacja mobilna na iOS i Android umożliwia zarządzanie firmą z dowolnego miejsca, co daje pełną swobodę pracy z telefonu lub tabletu.

Sprzedaż

Fakturuj, zarządzaj klientami i automatyzuj sprzedaż
492 zł / netto dwa lata
Testuj za darmo
Pokaż szczegóły pakietu

Funkcje pakietu Sprzedaż:

  • Integracja z e‑commerce – Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
    Nowość
  • Księga Przychodów i Rozchodów
  • Fakturowanie
  • Płatności
  • OCR dokumentów księgowych (600 stron w pakiecie)
  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Zarządzanie majątkiem
  • Bezpośrednią wysyłkę do ZUS i US (Szafir)

Płatne dodatki:

  • Moduł Magazyn
  • Rozliczenia firm
  • Gwarancja wygoda

Księgowość

Fakturuj, księguj i rozliczaj finanse
1 270 zł / netto dwa lata
Testuj za darmo
Pokaż szczegóły pakietu

Funkcje pakietu Księgowość:

  • Integracja z e‑commerce – Base, WooCommerce, PrestaShop, Apilo
    Nowość
  • Kadry i Płace
  • Limit OCR dokumentów księgowych (1200 stron w pakiecie)

A także wszystko co w pakiecie Standard:

  • Księga Przychodów i Rozchodów
  • Fakturowanie
  • Płatności
  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Zarządzanie majątkiem
  • Bezpośrednią wysyłkę do ZUS i US (Szafir)

Płatne dodatki:

  • Moduł Magazyn
  • Rozliczenia firm
  • Gwarancja wygoda

Nasz Blog

Zobacz inne teksty na naszym blogu!

9 marca 2025

Do kiedy ZUS? Terminy płatności ZUS w 2025 r.

System ubezpieczeń społecznych w Polsce ma w dużym stopniu charakter repartycyjny. Podstawą jego funkcjonowania są składki, które osoby objęte obowiązkiem ubezpieczeń muszą opłacać w określonych terminach. Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj ten poradnik.

FAQ

Symfonia eBiuro dla firm to prosty w obsłudze program do prowadzenia księgowości, za pomocą którego wystawisz faktury VAT, pro forma oraz zaliczki, szybko dodasz koszty, rozliczysz podatki, a także będziesz mieć pełną kontrolę nad swoimi dokumentami. Kupując wyższy pakiet, otrzymasz także dostęp do modułu kadr i płac. Program możesz dodatkowo rozbudować o aplikację do obsługi magazynu.

Tak, Symfonia eBiuro dla firm to program do księgowości, który działa zawsze zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dzięki regularnym aktualizacjom możesz mieć pewność, że wygenerowane za jego pomocą deklaracje VAT, PIT czy ZUS, a także pliki JPK nie zawierają błędów.

Tak! Symfonia eBiuro dla firm to idealne rozwiązanie dla małych firm, freelancerów, jednoosobowych działalności gospodarczych oraz mikroprzedsiębiorstw. Dzięki prostej obsłudze oraz automatyzacji wielu funkcji nie musisz tracić czasu na księgowość online i możesz skupić się na rozwoju swojego biznesu!

Program Symfonia eBiuro dla firm jest dostępny w 2 planach cenowych, dostosowanych do potrzeb małych firm i przedsiębiorców. Możesz zacząć korzystać z podstawowego pakietu i rozbudować program o dodatkowe funkcje, gdy potrzeby Twojej firmy zaczną się zwiększać.

Symfonia eBiuro dla firm to program do faktur online, który działa w chmurze. Dzięki temu masz dostęp do swoich danych z każdego miejsca - wystarczy komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu.

Tak, oferujemy wsparcie techniczne dla użytkowników Symfonii eBiuro dla firm. Możesz skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez czat. Nasi eksperci pomogą Ci w każdej kwestii związanej z fakturowaniem online i księgowością.

Tak, Symfonia eBiuro dla firm jest dostępna na urządzeniach mobilnych! Strona dostosowuje się do wielkości ekranu, a dzięki technologii RWD masz łatwy dostęp do programu na telefonie czy tablecie, bez względu na to, gdzie się znajdujesz.

Nie, w Symfonii eBiuro dla firm nie ma limitu liczby faktur ani klientów. Możesz wystawiać faktury online tak często, jak tego potrzebujesz i obsługiwać dowolną liczbę klientów bez obaw o dodatkowe koszty.

Program do fakturowania Symfonia eBiuro dla firm jest regularnie aktualizowany, aby zapewnić zgodność z najnowszymi przepisami podatkowymi i prawami. Aktualizacje są wliczone w cenę oprogramowania, więc nie musisz się martwić dodatkowymi opłatami.

Dane wprowadzane do Symfonii eBiuro przechowywane są w chmurze Amazon Web Services (AWS), opartej na globalnej infrastrukturze. Dzięki zaawansowanym mechanizmom zabezpieczeń platforma zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz nieprzerwaną dostępność usług.

Dane wprowadzone do programu Symfonia eBiuro są przechowywane na platformie Amazon Web Services, która korzysta z zaawansowanych mechanizmów ochrony, a także systemów pozwalających na ciągłe monitorowanie zagrożeń. Dzięki temu Twoje dane są cały czas chronione przed utratą i nieuprawnionym dostępem.

Aby pracować na Symfonii eBiuro niezbędny jest dostęp do Internetu. Dzięki temu dane są dostępne z każdego urządzenia i o dowolnej porze. Z naszych badań wynika, że niecały 1% biur rachunkowych i przedsiębiorstw wskazuje na problemy z Internetem. Z Symfonią eBiuro można pracować z dowolnego modelu komputera z podłączeniem do Internetu korzystając z najnowszej wersji przeglądarki Chrome, Edge, Firefox lub Safari. Ważne, aby wersja przeglądarki nie była starsza niż 2 wersje wstecz.

Użytkownicy bez problemu będą korzystać z systemu nawet przy niskich prędkościach i dużym obciążeniu domowej/firmowej sieci. Większość stron bez względu na różnice prędkości są ładowane w podobnym czasie.

Amazon Web Services to platforma chmurowa, oparta na globalnej sieci centrów danych. Dzięki redundantnym systemom zasilania i zaawansowanym mechanizmom zabezpieczeń zapewnia ona dostępność danych na poziomie 99,99% - nawet w przypadku awarii zasilania.