Zespół zarządzający

Piotr Ciski

prezes zarządu

Robert Chmielewski

Członek zarządu w Symfonia Sp. z o.o. i HRTec Sp. z o.o., Dyrektor Finansowy Grupy (Group CFO).

adw. Wioletta Kałoska

główny prawnik, prokurent spółki

Bartłomiej Stopa

dyrektor ds. rozwoju technologicznego

Janusz Majde

dyrektor ds. rozwoju oprogramowania

Małgorzata Ściślak

dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

Aneta Jarczyńska

dyrektor ds. marketingu produktowego
i komercjalizacji

Sebastian Gosk

dyrektor działu wsparcia klienta

Wiktoria Kuc

dyrektor personalny

Hubert Paczkowski

dyrektor ds. sprzedaży pośredniej

Piotr Ciski prezes zarządu

Ekspert w dziedzinie strategii, innowacji oraz nowych technologii, promotor transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw, zaangażowany w edukację cyfrową firm z sektora MŚP. Od ponad 20 lat związany z rynkiem IT. Od 2015 roku zarządza Symfonią.

Członek rady nadzorczej spółki z branży e-commerce IAI Sp. z o.o.

Wcześniej przez 6 lat zarządzał polskim oddziałem szwedzkiej giełdowej spółki Cybercom, od 2013 zasiadając również w ścisłym kierownictwie Cybercom Group AB na świecie. Zanim dołączył do Cybercom przez 8 lat odpowiadał także za rozwój brytyjskiej Computaris Group w regionie Europy Wschodniej, będąc jednocześnie dyrektorem zarządzającym spółek w Polsce i Rumunii oraz członkiem zarządu Grupy.

Jest absolwentem Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Łódzkiego oraz Executive MBA przy Politechnice Warszawskiej. Przez kilka lat zasiadał w radzie Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych przy Politechnice Warszawskiej oraz Radzie Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego.

Jest członkiem Rady Fundacji Digital Poland zajmującej się promocją cyfryzacji.

Uczestniczy jako ekspert i komentator w najważniejszych wydarzeniach biznesowych oraz gospodarczych.

Prywatnie ultramaratończyk, pasjonat biegów górskich.

Linkedin
Robert Chmielewski Członek zarządu w Symfonia Sp. z o.o. i HRTec Sp. z o.o., Dyrektor Finansowy Grupy (Group CFO).

Specjalizuje się w finansach i budowaniu wartości spółek poprzez wzrost organiczny i akwizycje. Posiada wieloletnie doświadczenie jako CFO w sektorach usług B2B i B2C, w tym w pracy w spółkach portfelowych funduszy private equity (Innova Capital, Cornerstone, Highlander Partners).

Przed dołączeniem do Symfonii pełnił funkcję CFO Grupy Polskie ePłatności, gdzie wspierał szybki rozwój w oparciu m.in. o konsolidowanie rynku. Strategia doprowadziła do wielokrotnego zwiększenia skali i wartości Grupy PEP oraz jej sprzedaży do lidera fin-tech w Europie w Transakcji Private Equity Roku (PSIK). Wcześniej pełnił funkcję Group CFO w ProService Finteco (lider BPO dla sektora finansowego), PayU (lider płatności online) i Wincanton (branża logistyczna). Karierę zaczynał w Jeronimo Martins (właściciel sieci Biedronka).

Prywatnie pasjonat podróży oraz kolarstwa szosowego.

adw. Wioletta Kałoska główny prawnik, prokurent spółki

Specjalizuje się w prawie IP/IT. Od wielu lat doradza biznesowi w Polsce oraz w krajach niemieckojęzycznych. Wcześniej związana z takimi firmami z sektora IT jak MicroStrategy czy Sage. W Symfonii wspiera zespoły sprzedaży, usług wsparcia klienta oraz marketingu, a także jest odpowiedzialna za ład korporacyjny.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Prawa Niemieckiego przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych Prawo Nowoczesnych Technologii na Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada certyfikat znajomości podstaw prawa niemieckiego wydany przez Uniwersytet Ludwika Maksymiliana w Monachium. Członkini Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

Interesuje się nowymi technologiami. W wolnych chwilach gra w squasha, a także kibicuje Novakowi Djokovicowi.

Linkedin
Bartłomiej Stopa dyrektor ds. rozwoju technologicznego

Od 12 lat związany z komercyjnymi projektami IT. Ma bardzo bogate doświadczenie nie tylko menedżerskie, ale także techniczne. Przeszedł pełną ścieżkę kariery od programisty przez tech leadera po architekta.

Jest certyfikowanym ekspertem w zakresie technologii Microsoft, w tym z Microsoft Azure, na poziomie Azure Solutions Architect Expert oraz Azure Developer Associate.

Bezpośrednio przed przejściem do Symfonii pracował w firmie EY jako .NET Cloud Architect | Manager, gdzie odpowiadał za tworzenie oprogramowania dla klientów z całego świata. Jednym z jego najważniejszych projektów było opracowanie systemu dla dużych przedsiębiorstw do automatycznego księgowania faktur przy pomocy algorytmów AI.

Ukończył Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej.

Pasjonat wszelkich pojazdów mechanicznych. Od czasów nastoletnich amatorsko jeździ crossem, a od dziesięciu dodatkowo motocyklem szosowym.

Linkedin
Janusz Majde dyrektor ds. rozwoju oprogramowania

Z Symfonią związany od 1998 roku, początkowo jako developer oprogramowania i team leader zespołu kadrowo-płacowego, następnie project manager oraz dyrektor zespołu product delivery. Fan liniowych technik pracy i zwinnego zarządzania zespołami.

Lider wielu projektów konsolidacji produktów kadrowo-płacowych oraz związanych z doskonaleniem efektywności pracy (m.in. transformacji z metodyki waterfall na agile/scrum).

Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych.

Aktywny miłośnik wycieczek górskich w lecie i narciarstwa zjazdowego w zimie. Fan wycieczek rowerowych i wypraw na łono natury z aparatem w ręku.

Linkedin
Małgorzata Ściślak dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

Ekspertka w dziedzinie budowania i wdrażania strategii biznesowych sektorze IT.

Od 2011 roku związana z Symfonią. Początkowo jako product manager odpowiadała za ofertę i komercjalizację lokalnych produktów. Od 2016 roku pełniła rolę szefa działu marketingu i komunikacji, aktualnie prowadzi zespół sprzedaży i marketingu. W ramach rozwoju biznesu Grupy Symfonia nadzoruje tworzenie i wdrożenie strategii, w tym restrukturyzację działu i kanałów sprzedaży.

Zanim dołączyła do Symfonii zarządzała biznesem produktów mobilnych w Tech Data.

Zasiada w radzie dyrektorów Fundacji Digital Poland. Działa na rzecz lokalnych społeczności oraz wspiera stowarzyszenia wolontariackie.

Inspiracji szuka w sztuce i w górach.

Linkedin
Aneta Jarczyńska dyrektor ds. marketingu produktowego i komercjalizacji

Ekspertka w dziedzinie komercjalizacji i marketingu produktowego oraz budowania i wdrażania strategii produktowej. Wprowadzała na polski rynek z dużym sukcesem wiele nowych usług i produktów z oferty Symfonii takich jak serwis miedzyfirmami.pl, e-Audytor (otrzymał nagrodę Innowacje Roku 2016), a także pierwszy na polskim rynku standard e-faktury.

Współtworzyła i prowadziła najważniejsze projekty komercyjne w Symfonii – wprowadzanie oferty subskrypcyjnej czy nowej oferty produktowej. Jest odpowiedzialna za tworzenie biznesplanu i wdrażanie głównych inicjatyw sprzedażowych w organizacji, rozwija także ofertę produktów chmurowych.

Od ponad 15 lat związana z Symfonią. Przez ostatnich 6 lat pełniła funkcję product marketing managera i koordynatora zespołu product marketing managerów, aktualnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu produktowego i komercjalizacji.

Absolwentka Stosunków Międzynarodowych na Collegium Civitas i podyplomowych studiów Kierowania Projektami Informatycznymi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jej prywatną pasją jest ogrodnictwo, w wolnym czasie uprawia ogród.

Linkedin
Sebastian Gosk dyrektor działu wsparcia klienta

Od 20 lat związany z branżą IT. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami oraz w obsłudze klienta.

W przeszłości realizował projekty związane z zarządzaniem infrastrukturą IT. Od 2008 roku w Symfonii. Przez 9 lat jako kierownik jednego z regionalnych zespołów odpowiadał za sprzedaż i prowadzenie projektów wdrożeniowych dla kluczowych klientów.

Od 2017 roku opiekuje się całym obszarem usług profesjonalnych w Symfonii, obejmującym aktualnie zespoły merytorycznego wsparcia sprzedaży, usług profesjonalnych i wsparcia technicznego klienta.

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, w trakcie dalszego rozwoju na studiach Executive MBA, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Pasjonat nowych technologii, których poznawanie traktuje jako element stałego rozwoju zawodowego i osobistego.

Linkedin
Wiktoria Kuc dyrektor personalny

Od kilkunastu lat zarządza projektami w obszarze HR, wspierając firmy z obszaru IT, Fin-Tech i FMCG. Zanim dołączyła do Symfonii, pracowała m.in. w spółkach technologicznych Tech Data (obecnie TD Synnex) i First Data Corporation (obecnie Fiserv). Odpowiadała za zarządzania zasobami ludzkimi w firmach przechodzących zmiany organizacyjne, kulturowe i właścicielskie.

Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie Prawa Pracy na Uniwersytecie Warszawskim, BHP na Politechnice Warszawskiej oraz Negocjacji i Mediacji na Uniwersytecie SPWS. Absolwentka Socjologii (UKSW) i Psychologii w Biznesie (Akademia Leona Koźmińskiego). Certyfikowany Trener Biznesu.

Prywatnie amatorka sportów indywidualnych i szachów.

Linkedin
Hubert Paczkowski dyrektor ds. sprzedaży pośredniej

Odpowiedzialny za sprzedaż pośrednią, realizowaną przez partnerów biznesowych. Specjalizuje się w dialogu biznesowym, tworzeniu strategii oraz budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych.

Przed dołączeniem w 2014 roku do Symfonii, pracował w branży IT, odpowiadając za sprzedaż zarówno w sektorze komercyjnym, jak i publicznym. Brał udział w budowaniu sieci partnerskiej w niemieckiej firmie G Data Software.

Adept studiów Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, uczestnik wielu szkoleń menedżerskich.

Zajmuje się także wspieraniem start-upów.

Prywatnie pasjonuje się inwestowaniem na rynku nieruchomości, a rekreacyjnie jazdą na snowboardzie (zimą) oraz downhill na rowerze typu enduro (latem).

Linkedin