Zespół zarządzający - Symfonia

Zespół
zarządzający

Dowiedz się więcej o naszej kadrze zarządzającej

Zarząd Symfonii

Piotr Ciski

Prezes zarządu
/Symfonia Group CEO/

Robert Chmielewski

Członek zarządu,
Dyrektor finansowy
/Symfonia Group CFO/

Robert Zyskowski

Członek zarządu,
Dyrektor ds. technologii
/Symfonia Group CTO/

Zespół zarządzający Symfonii

Małgorzata Ściślak

Dyrektor ds. sprzedaży
/Sales Director/

Edyta Malesza-Malatrat

Dyrektor ds. Marketingu i PR
/Marketing and PR Director/

Aneta Jarczyńska

Dyrektor ds. Rozwoju Produktu
i Komercjalizacji
/Product Marketing and
Commercialization Director/

Hubert Paczkowski

Dyrektor ds. sprzedaży
pośredniej
/Indirect Sales Director/

Sebastian Gosk

Dyrektor ds. wsparcia klienta
/Services & Client Support
Director/

Wiktoria Kuc

Dyrektor ds. personalnych
/Human Resources Director/

Bartłomiej Stopa

Dyrektor ds. rozwoju
technologicznego
/Technology Development Director/

Janusz Majde

Dyrektor ds. rozwoju
oprogramowania
/Software Engineering Director/

adw. Wioletta Kałoska

Główny prawnik, prokurent spółki
/General Counsel, Commerial Proxy/

Michał Otrębski

Menadżer ds. strategii
/Head of Strategy/

Grupa Symfonia

Piotr Ciski

Prezes zarządu
/Symfonia Group CEO/

Robert Chmielewski

Członek zarządu,
Dyrektor finansowy
/Symfonia Group CFO/

Robert Zyskowski

Członek zarządu,
Dyrektor ds. technologii
/Symfonia Group CTO/

Akwizycje

Od 1 marca 2021 - pod skrzydłami Mid Europa Partners


2021
wrzesień październik

nabycie spółki Reset2.pl

nabycie spółek Cloud Planet i Skanuj.to

2022
luty czerwiec wrzesień

połączenie spółek Reset2 i Symfonia

nabycie spółki HRtec

połączenie spółek Cloud Planet i Skanuj.to
przez przejęcie przez Symfonię

Zarząd HRtec

Piotr Pszczółkowski

Prezes zarządu HRtec

Piotr Ciski

Prezes zarządu
/Symfonia Group CEO/

Robert Chmielewski

Członek zarządu,
Dyrektor finansowy
/Symfonia Group CFO/

adw. Wioletta Kałoska

Główny prawnik, prokurent spółki
/General Counsel, Commerial Proxy/

Zdjęcie
Piotr Ciski prezes zarządu

Ekspert w dziedzinie strategii, innowacji oraz nowych technologii, promotor transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw, zaangażowany w edukację cyfrową firm z sektora MŚP. Od ponad 20 lat związany z rynkiem IT. Od 2015 roku zarządza Symfonią.

Członek rady nadzorczej spółki z branży e-commerce IAI Sp. z o.o.

Wcześniej przez 6 lat zarządzał polskim oddziałem szwedzkiej giełdowej spółki Cybercom, od 2013 zasiadając również w ścisłym kierownictwie Cybercom Group AB na świecie. Zanim dołączył do Cybercom przez 8 lat odpowiadał także za rozwój brytyjskiej Computaris Group w regionie Europy Wschodniej, będąc jednocześnie dyrektorem zarządzającym spółek w Polsce i Rumunii oraz członkiem zarządu Grupy.

Jest absolwentem Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Łódzkiego oraz Executive MBA przy Politechnice Warszawskiej. Przez kilka lat zasiadał w radzie Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych przy Politechnice Warszawskiej oraz Radzie Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego.

Jest członkiem Rady Fundacji Digital Poland zajmującej się promocją cyfryzacji.

Uczestniczy jako ekspert i komentator w najważniejszych wydarzeniach biznesowych oraz gospodarczych.

Prywatnie ultramaratończyk, pasjonat biegów górskich.

Linkedin
Zdjęcie
Robert Chmielewski Członek zarządu w Symfonia Sp. z o.o. i HRTec Sp. z o.o., Dyrektor Finansowy Grupy (Group CFO).

Specjalizuje się w finansach i budowaniu wartości spółek poprzez wzrost organiczny i akwizycje. Posiada wieloletnie doświadczenie jako CFO w sektorach usług B2B i B2C, w tym w pracy w spółkach portfelowych funduszy private equity (Innova Capital, Cornerstone, Highlander Partners).

Przed dołączeniem do Symfonii pełnił funkcję CFO Grupy Polskie ePłatności, gdzie wspierał szybki rozwój w oparciu m.in. o konsolidowanie rynku. Strategia doprowadziła do wielokrotnego zwiększenia skali i wartości Grupy PEP oraz jej sprzedaży do lidera fin-tech w Europie w Transakcji Private Equity Roku (PSIK). Wcześniej pełnił funkcję Group CFO w ProService Finteco (lider BPO dla sektora finansowego), PayU (lider płatności online) i Wincanton (branża logistyczna). Karierę zaczynał w Jeronimo Martins (właściciel sieci Biedronka).

Prywatnie pasjonat podróży oraz kolarstwa szosowego.

Zdjęcie
adw. Wioletta Kałoska główny prawnik, prokurent spółki

Specjalizuje się w prawie IP/IT. Od wielu lat doradza biznesowi w Polsce oraz w krajach niemieckojęzycznych. Wcześniej związana z takimi firmami z sektora IT jak MicroStrategy czy Sage. W Symfonii wspiera zespoły sprzedaży, usług wsparcia klienta oraz marketingu, a także jest odpowiedzialna za ład korporacyjny.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Prawa Niemieckiego przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych Prawo Nowoczesnych Technologii na Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada certyfikat znajomości podstaw prawa niemieckiego wydany przez Uniwersytet Ludwika Maksymiliana w Monachium. Członkini Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

Interesuje się nowymi technologiami. W wolnych chwilach gra w squasha, a także kibicuje Novakowi Djokovicowi.

Linkedin
Zdjęcie
Bartłomiej Stopa dyrektor ds. rozwoju technologicznego

Od 12 lat związany z komercyjnymi projektami IT. Ma bardzo bogate doświadczenie nie tylko menedżerskie, ale także techniczne. Przeszedł pełną ścieżkę kariery od programisty przez tech leadera po architekta.

Jest certyfikowanym ekspertem w zakresie technologii Microsoft, w tym z Microsoft Azure, na poziomie Azure Solutions Architect Expert oraz Azure Developer Associate.

Bezpośrednio przed przejściem do Symfonii pracował w firmie EY jako .NET Cloud Architect | Manager, gdzie odpowiadał za tworzenie oprogramowania dla klientów z całego świata. Jednym z jego najważniejszych projektów było opracowanie systemu dla dużych przedsiębiorstw do automatycznego księgowania faktur przy pomocy algorytmów AI.

Ukończył Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej.

Pasjonat wszelkich pojazdów mechanicznych. Od czasów nastoletnich amatorsko jeździ crossem, a od dziesięciu dodatkowo motocyklem szosowym.

Linkedin
Zdjęcie
Janusz Majde dyrektor ds. rozwoju oprogramowania

Z Symfonią związany od 1998 roku, początkowo jako developer oprogramowania i team leader zespołu kadrowo-płacowego, następnie project manager oraz dyrektor zespołu product delivery. Fan liniowych technik pracy i zwinnego zarządzania zespołami.

Lider wielu projektów konsolidacji produktów kadrowo-płacowych oraz związanych z doskonaleniem efektywności pracy (m.in. transformacji z metodyki waterfall na agile/scrum).

Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych.

Aktywny miłośnik wycieczek górskich w lecie i narciarstwa zjazdowego w zimie. Fan wycieczek rowerowych i wypraw na łono natury z aparatem w ręku.

Linkedin
Zdjęcie
Małgorzata Ściślak Dyrektor ds. sprzedaży
/Sales Director/

Ekspertka w dziedzinie budowania i wdrażania strategii biznesowych sektorze IT.

Od 2011 roku związana z Symfonią. Początkowo jako product manager odpowiadała za ofertę i komercjalizację lokalnych produktów. Od 2016 roku pełniła rolę szefa działu marketingu i komunikacji, aktualnie prowadzi zespół sprzedaży i marketingu. W ramach rozwoju biznesu Grupy Symfonia nadzoruje tworzenie i wdrożenie strategii, w tym restrukturyzację działu i kanałów sprzedaży.

Zanim dołączyła do Symfonii zarządzała biznesem produktów mobilnych w Tech Data.

Działa na rzecz lokalnych społeczności oraz wspiera stowarzyszenia wolontariackie.

Inspiracji szuka w sztuce i w górach.

Linkedin
Zdjęcie
Aneta Jarczyńska dyrektor ds. marketingu produktowego i komercjalizacji

Ekspertka w dziedzinie komercjalizacji i marketingu produktowego oraz budowania i wdrażania strategii produktowej. Wprowadzała na polski rynek z dużym sukcesem wiele nowych usług i produktów z oferty Symfonii takich jak serwis miedzyfirmami.pl, e-Audytor (otrzymał nagrodę Innowacje Roku 2016), a także pierwszy na polskim rynku standard e-faktury.

Współtworzyła i prowadziła najważniejsze projekty komercyjne w Symfonii – wprowadzanie oferty subskrypcyjnej czy nowej oferty produktowej. Jest odpowiedzialna za tworzenie biznesplanu i wdrażanie głównych inicjatyw sprzedażowych w organizacji, rozwija także ofertę produktów chmurowych.

Od ponad 15 lat związana z Symfonią. Przez ostatnich 6 lat pełniła funkcję product marketing managera i koordynatora zespołu product marketing managerów, aktualnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu produktowego i komercjalizacji.

Absolwentka Stosunków Międzynarodowych na Collegium Civitas i podyplomowych studiów Kierowania Projektami Informatycznymi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jej prywatną pasją jest ogrodnictwo, w wolnym czasie uprawia ogród.

Linkedin
Zdjęcie
Sebastian Gosk dyrektor działu wsparcia klienta

Od 20 lat związany z branżą IT. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami oraz w obsłudze klienta.

W przeszłości realizował projekty związane z zarządzaniem infrastrukturą IT. Od 2008 roku w Symfonii. Przez 9 lat jako kierownik jednego z regionalnych zespołów odpowiadał za sprzedaż i prowadzenie projektów wdrożeniowych dla kluczowych klientów.

Od 2017 roku opiekuje się całym obszarem usług profesjonalnych w Symfonii, obejmującym aktualnie zespoły merytorycznego wsparcia sprzedaży, usług profesjonalnych i wsparcia technicznego klienta.

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, w trakcie dalszego rozwoju na studiach Executive MBA, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Pasjonat nowych technologii, których poznawanie traktuje jako element stałego rozwoju zawodowego i osobistego.

Linkedin
Zdjęcie
Wiktoria Kuc dyrektor personalny

Od kilkunastu lat zarządza projektami w obszarze HR, wspierając firmy z obszaru IT, Fin-Tech i FMCG. Zanim dołączyła do Symfonii, pracowała m.in. w spółkach technologicznych Tech Data (obecnie TD Synnex) i First Data Corporation (obecnie Fiserv). Odpowiadała za zarządzania zasobami ludzkimi w firmach przechodzących zmiany organizacyjne, kulturowe i właścicielskie.

Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie Prawa Pracy na Uniwersytecie Warszawskim, BHP na Politechnice Warszawskiej oraz Negocjacji i Mediacji na Uniwersytecie SPWS. Absolwentka Socjologii (UKSW) i Psychologii w Biznesie (Akademia Leona Koźmińskiego). Certyfikowany Trener Biznesu.

Prywatnie amatorka sportów indywidualnych i szachów.

Linkedin
Zdjęcie
Hubert Paczkowski dyrektor ds. sprzedaży pośredniej

Odpowiedzialny za sprzedaż pośrednią, realizowaną przez partnerów biznesowych. Specjalizuje się w dialogu biznesowym, tworzeniu strategii oraz budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych.

Przed dołączeniem w 2014 roku do Symfonii, pracował w branży IT, odpowiadając za sprzedaż zarówno w sektorze komercyjnym, jak i publicznym. Brał udział w budowaniu sieci partnerskiej w niemieckiej firmie G Data Software.

Adept studiów Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, uczestnik wielu szkoleń menedżerskich.

Zajmuje się także wspieraniem start-upów.

Prywatnie pasjonuje się inwestowaniem na rynku nieruchomości, a rekreacyjnie jazdą na snowboardzie (zimą) oraz downhill na rowerze typu enduro (latem).

Linkedin
Zdjęcie
Robert Zyskowski Członek zarządu, Dyrektor ds. technologii /Symfonia Group CTO/

Senior Manager z 30-letnim doświadczeniem w tworzeniu oprogramowania i technologii cyfrowej, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania dostarczaniem wartości produktu, zarządzaniem programami i projektami, zarządzaniem ludźmi, coachingiem w zakresie agile/lean oraz doskonaleniem bezpieczeństwa i ciągłości działania systemów informatycznych.

Robert posiada tytuł magistra inżyniera elektroniki Politechniki Gdańskiej oraz Dyplom Studiów Podyplomowych z Finansów i Księgowości, które ukończył na Uniwersytecie Gdańskim. Posiadane certyfikaty: Scrum Master, PMI/PMP®, ITIL®, PRINCE2® Practitioner, Business Continuity Management (BCM).

Przed dołączeniem do Grupy Symfonia Robert pełnił funkcję Senior Development Manager w Amazon Web Services, gdzie pracował przed ponad 5 lat. Wcześniej, przez ponad 11 lat firmie Intel, gdzie tworzył oprogramowanie dla mikroprocesorów zaprojektowanego do zadań związanych z uczeniem maszynowym. W ciągu 20 lat zarządzania inżynierią oprogramowania rozwijał zarówno umiejętności zarządzania ludźmi, jak i głęboką wiedzę techniczną.

W Symfonii Robert koncentruje się na dalszym rozwoju produktów w kierunku chmury, modernizacji istniejących rozwiązań oraz wspieraniu swoim doświadczeniem zarządzania zespołem R&D Symfonii.

Prywatnie praktyk jogi, żeglarz, pasjonat zielonej energii, recyklingu, elektrycznych pojazdów oraz szeroko pojętej automatyki domowej.

Zdjęcie
Michał Otrębski Menadżer ds. strategii /Head of Strategy/

Na co dzień skupia się na strategii rozwoju spółek oraz jej operacjonalizacji poprzez nadzór nad kluczowymi inicjatywami.

W Symfonii od 2021 roku, tworząc nowy Zespół ds. Strategii oparty o trzy główne filary: transakcje M&A oraz integracje spółek w Grupie, egzekucje strategii poprzez prowadzenie kluczowych projektów a także budowanie i poprawa doświadczeń klientów Grupy Symfonia.

Specjalizuje się w transformacji cyfrowej i projektach integracji po fuzjach i przejęciach. Jako konsultant w Accenture doradzał globalnym spółkom w zakresie usprawniania procesów oraz wdrażania technologii. Prowadził zespoły projektowe m.in. w Anglii, Francji, Holandii czy Irlandii.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunkach Zarządzania oraz Finansów i Rachunkowości. Certyfikowany kierownik projektów zarówno metodyk zwinnych jak i waterfall.

Prywatnie pasjonat motoryzacji, sportów wodnych oraz podróży.

Zdjęcie
Piotr Pszczółkowski CEO HRtec

Konsultant merytoryczny specjalizujący się w optymalizacji procesów HR w organizacjach. Od ponad piętnastu lat rozwija i wdraża systemy informatyczne w obszarze HR m.in. system Hsys.pl.

Doradza i automatyzuje procesy HR w różnych sektorach i branżach. Prowadzi dedykowane szkolenia i warsztaty dla pracowników działów personalnych. Absolwent prawa i politologii na Uniwersytecie Gdańskim. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej na kierunku HRBP. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Biznes Partnerów, Zarządu Human Resources Cluster, Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Autor wielu publikacji i artykułów z obszaru zarządzania i HR m.in. książki: „Analityka i wskaźniki efektywności procesów HR”.

Zdjęcie
Edyta Malesza-Malatrat Dyrektor ds. Marketingu i PR
/Marketing and PR Director/

Ekspertka w obszarach kształtowania rynku docelowego, projektowania GTM i strategii marketingowej. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie marketingowe na rynkach B2C i B2B oraz imponujące portfolio osiągnięć w branżach IT i FMCG.

Przed dołączeniem do Symfonii pracowała dla takich marek jak Procter & Gamble, SAP i Cisco, obejmując stanowiska dyrektora ds. transformacji marketingowej w regionie EMEA, dyrektora marketingu na Europę Środkową i Wschodnią w SAP. Wcześniej w Cisco zajmowała się generowaniem popytu oraz marketingiem interaktywnym w regionie EMEA.

W Symfonii Edyta odpowiada za opracowanie oraz wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej i komunikacyjnej spółek Grupy w Polsce i Rumunii.