Ekspert w dziedzinie strategii, innowacji oraz nowych technologii, promotor transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw, zaangażowany w edukację cyfrową firm z sektora MŚP. Od ponad 20 lat związany z rynkiem IT. Od 2015 roku zarządza Symfonią.
Członek rady nadzorczej spółki z branży e-commerce IAI Sp. z o.o.
Wcześniej przez 6 lat zarządzał polskim oddziałem szwedzkiej giełdowej spółki Cybercom, od 2013 zasiadając również w ścisłym kierownictwie Cybercom Group AB na świecie. Zanim dołączył do Cybercom przez 8 lat odpowiadał także za rozwój brytyjskiej Computaris Group w regionie Europy Wschodniej, będąc jednocześnie dyrektorem zarządzającym spółek w Polsce i Rumunii oraz członkiem zarządu Grupy.
Jest absolwentem Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Łódzkiego oraz Executive MBA przy Politechnice Warszawskiej. Przez kilka lat zasiadał w radzie Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych przy Politechnice Warszawskiej oraz Radzie Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego.
Jest członkiem Rady Fundacji Digital Poland zajmującej się promocją cyfryzacji.
Uczestniczy jako ekspert i komentator w najważniejszych wydarzeniach biznesowych oraz gospodarczych.
Prywatnie ultramaratończyk, pasjonat biegów górskich.
LinkedinSpecjalizuje się w finansach i budowaniu wartości spółek poprzez wzrost organiczny i akwizycje. Posiada wieloletnie doświadczenie jako CFO w sektorach usług B2B i B2C, w tym w pracy w spółkach portfelowych funduszy private equity (Innova Capital, Cornerstone, Highlander Partners).
Przed dołączeniem do Symfonii pełnił funkcję CFO Grupy Polskie ePłatności, gdzie wspierał szybki rozwój w oparciu m.in. o konsolidowanie rynku. Strategia doprowadziła do wielokrotnego zwiększenia skali i wartości Grupy PEP oraz jej sprzedaży do lidera fin-tech w Europie w Transakcji Private Equity Roku (PSIK). Wcześniej pełnił funkcję Group CFO w ProService Finteco (lider BPO dla sektora finansowego), PayU (lider płatności online) i Wincanton (branża logistyczna). Karierę zaczynał w Jeronimo Martins (właściciel sieci Biedronka).
Prywatnie pasjonat podróży oraz kolarstwa szosowego.
Specjalizuje się w prawie IP/IT. Od wielu lat doradza biznesowi w Polsce oraz w krajach niemieckojęzycznych. Wcześniej związana z takimi firmami z sektora IT jak MicroStrategy czy Sage. W Symfonii wspiera zespoły sprzedaży, usług wsparcia klienta oraz marketingu, a także jest odpowiedzialna za ład korporacyjny.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Prawa Niemieckiego przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych Prawo Nowoczesnych Technologii na Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada certyfikat znajomości podstaw prawa niemieckiego wydany przez Uniwersytet Ludwika Maksymiliana w Monachium. Członkini Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.
Interesuje się nowymi technologiami. W wolnych chwilach gra w squasha, a także kibicuje Novakowi Djokovicowi.
LinkedinOd 12 lat związany z komercyjnymi projektami IT. Ma bardzo bogate doświadczenie nie tylko menedżerskie, ale także techniczne. Przeszedł pełną ścieżkę kariery od programisty przez tech leadera po architekta.
Jest certyfikowanym ekspertem w zakresie technologii Microsoft, w tym z Microsoft Azure, na poziomie Azure Solutions Architect Expert oraz Azure Developer Associate.
Bezpośrednio przed przejściem do Symfonii pracował w firmie EY jako .NET Cloud Architect | Manager, gdzie odpowiadał za tworzenie oprogramowania dla klientów z całego świata. Jednym z jego najważniejszych projektów było opracowanie systemu dla dużych przedsiębiorstw do automatycznego księgowania faktur przy pomocy algorytmów AI.
Ukończył Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej.
Pasjonat wszelkich pojazdów mechanicznych. Od czasów nastoletnich amatorsko jeździ crossem, a od dziesięciu dodatkowo motocyklem szosowym.
LinkedinZ Symfonią związany od 1998 roku, początkowo jako developer oprogramowania i team leader zespołu kadrowo-płacowego, następnie project manager oraz dyrektor zespołu product delivery. Fan liniowych technik pracy i zwinnego zarządzania zespołami.
Lider wielu projektów konsolidacji produktów kadrowo-płacowych oraz związanych z doskonaleniem efektywności pracy (m.in. transformacji z metodyki waterfall na agile/scrum).
Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych.
Aktywny miłośnik wycieczek górskich w lecie i narciarstwa zjazdowego w zimie. Fan wycieczek rowerowych i wypraw na łono natury z aparatem w ręku.
Linkedin/Sales Director/
Ekspertka w dziedzinie budowania i wdrażania strategii biznesowych sektorze IT.
Od 2011 roku związana z Symfonią. Początkowo jako product manager odpowiadała za ofertę i komercjalizację lokalnych produktów. Od 2016 roku pełniła rolę szefa działu marketingu i komunikacji, aktualnie prowadzi zespół sprzedaży i marketingu. W ramach rozwoju biznesu Grupy Symfonia nadzoruje tworzenie i wdrożenie strategii, w tym restrukturyzację działu i kanałów sprzedaży.
Zanim dołączyła do Symfonii zarządzała biznesem produktów mobilnych w Tech Data.
Działa na rzecz lokalnych społeczności oraz wspiera stowarzyszenia wolontariackie.
Inspiracji szuka w sztuce i w górach.
LinkedinEkspertka w dziedzinie komercjalizacji i marketingu produktowego oraz budowania i wdrażania strategii produktowej. Wprowadzała na polski rynek z dużym sukcesem wiele nowych usług i produktów z oferty Symfonii takich jak serwis miedzyfirmami.pl, e-Audytor (otrzymał nagrodę Innowacje Roku 2016), a także pierwszy na polskim rynku standard e-faktury.
Współtworzyła i prowadziła najważniejsze projekty komercyjne w Symfonii – wprowadzanie oferty subskrypcyjnej czy nowej oferty produktowej. Jest odpowiedzialna za tworzenie biznesplanu i wdrażanie głównych inicjatyw sprzedażowych w organizacji, rozwija także ofertę produktów chmurowych.
Od ponad 15 lat związana z Symfonią. Przez ostatnich 6 lat pełniła funkcję product marketing managera i koordynatora zespołu product marketing managerów, aktualnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu produktowego i komercjalizacji.
Absolwentka Stosunków Międzynarodowych na Collegium Civitas i podyplomowych studiów Kierowania Projektami Informatycznymi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Jej prywatną pasją jest ogrodnictwo, w wolnym czasie uprawia ogród.
LinkedinOd 20 lat związany z branżą IT. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami oraz w obsłudze klienta.
W przeszłości realizował projekty związane z zarządzaniem infrastrukturą IT. Od 2008 roku w Symfonii. Przez 9 lat jako kierownik jednego z regionalnych zespołów odpowiadał za sprzedaż i prowadzenie projektów wdrożeniowych dla kluczowych klientów.
Od 2017 roku opiekuje się całym obszarem usług profesjonalnych w Symfonii, obejmującym aktualnie zespoły merytorycznego wsparcia sprzedaży, usług profesjonalnych i wsparcia technicznego klienta.
Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, w trakcie dalszego rozwoju na studiach Executive MBA, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Pasjonat nowych technologii, których poznawanie traktuje jako element stałego rozwoju zawodowego i osobistego.
LinkedinOd kilkunastu lat zarządza projektami w obszarze HR, wspierając firmy z obszaru IT, Fin-Tech i FMCG. Zanim dołączyła do Symfonii, pracowała m.in. w spółkach technologicznych Tech Data (obecnie TD Synnex) i First Data Corporation (obecnie Fiserv). Odpowiadała za zarządzania zasobami ludzkimi w firmach przechodzących zmiany organizacyjne, kulturowe i właścicielskie.
Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie Prawa Pracy na Uniwersytecie Warszawskim, BHP na Politechnice Warszawskiej oraz Negocjacji i Mediacji na Uniwersytecie SPWS. Absolwentka Socjologii (UKSW) i Psychologii w Biznesie (Akademia Leona Koźmińskiego). Certyfikowany Trener Biznesu.
Prywatnie amatorka sportów indywidualnych i szachów.
LinkedinOdpowiedzialny za sprzedaż pośrednią, realizowaną przez partnerów biznesowych. Specjalizuje się w dialogu biznesowym, tworzeniu strategii oraz budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych.
Przed dołączeniem w 2014 roku do Symfonii, pracował w branży IT, odpowiadając za sprzedaż zarówno w sektorze komercyjnym, jak i publicznym. Brał udział w budowaniu sieci partnerskiej w niemieckiej firmie G Data Software.
Adept studiów Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, uczestnik wielu szkoleń menedżerskich.
Zajmuje się także wspieraniem start-upów.
Prywatnie pasjonuje się inwestowaniem na rynku nieruchomości, a rekreacyjnie jazdą na snowboardzie (zimą) oraz downhill na rowerze typu enduro (latem).
LinkedinSenior Manager z 30-letnim doświadczeniem w tworzeniu oprogramowania i technologii cyfrowej, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania dostarczaniem wartości produktu, zarządzaniem programami i projektami, zarządzaniem ludźmi, coachingiem w zakresie agile/lean oraz doskonaleniem bezpieczeństwa i ciągłości działania systemów informatycznych.
Robert posiada tytuł magistra inżyniera elektroniki Politechniki Gdańskiej oraz Dyplom Studiów Podyplomowych z Finansów i Księgowości, które ukończył na Uniwersytecie Gdańskim. Posiadane certyfikaty: Scrum Master, PMI/PMP®, ITIL®, PRINCE2® Practitioner, Business Continuity Management (BCM).
Przed dołączeniem do Grupy Symfonia Robert pełnił funkcję Senior Development Manager w Amazon Web Services, gdzie pracował przed ponad 5 lat. Wcześniej, przez ponad 11 lat firmie Intel, gdzie tworzył oprogramowanie dla mikroprocesorów zaprojektowanego do zadań związanych z uczeniem maszynowym. W ciągu 20 lat zarządzania inżynierią oprogramowania rozwijał zarówno umiejętności zarządzania ludźmi, jak i głęboką wiedzę techniczną.
W Symfonii Robert koncentruje się na dalszym rozwoju produktów w kierunku chmury, modernizacji istniejących rozwiązań oraz wspieraniu swoim doświadczeniem zarządzania zespołem R&D Symfonii.
Prywatnie praktyk jogi, żeglarz, pasjonat zielonej energii, recyklingu, elektrycznych pojazdów oraz szeroko pojętej automatyki domowej.
Na co dzień skupia się na strategii rozwoju spółek oraz jej operacjonalizacji poprzez nadzór nad kluczowymi inicjatywami.
W Symfonii od 2021 roku, tworząc nowy Zespół ds. Strategii oparty o trzy główne filary: transakcje M&A oraz integracje spółek w Grupie, egzekucje strategii poprzez prowadzenie kluczowych projektów a także budowanie i poprawa doświadczeń klientów Grupy Symfonia.
Specjalizuje się w transformacji cyfrowej i projektach integracji po fuzjach i przejęciach. Jako konsultant w Accenture doradzał globalnym spółkom w zakresie usprawniania procesów oraz wdrażania technologii. Prowadził zespoły projektowe m.in. w Anglii, Francji, Holandii czy Irlandii.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunkach Zarządzania oraz Finansów i Rachunkowości. Certyfikowany kierownik projektów zarówno metodyk zwinnych jak i waterfall.
Prywatnie pasjonat motoryzacji, sportów wodnych oraz podróży.
Konsultant merytoryczny specjalizujący się w optymalizacji procesów HR w organizacjach. Od ponad piętnastu lat rozwija i wdraża systemy informatyczne w obszarze HR m.in. system Hsys.pl.
Doradza i automatyzuje procesy HR w różnych sektorach i branżach. Prowadzi dedykowane szkolenia i warsztaty dla pracowników działów personalnych. Absolwent prawa i politologii na Uniwersytecie Gdańskim. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej na kierunku HRBP. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Biznes Partnerów, Zarządu Human Resources Cluster, Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Autor wielu publikacji i artykułów z obszaru zarządzania i HR m.in. książki: „Analityka i wskaźniki efektywności procesów HR”.
/Marketing and PR Director/
Ekspertka w obszarach kształtowania rynku docelowego, projektowania GTM i strategii marketingowej. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie marketingowe na rynkach B2C i B2B oraz imponujące portfolio osiągnięć w branżach IT i FMCG.
Przed dołączeniem do Symfonii pracowała dla takich marek jak Procter & Gamble, SAP i Cisco, obejmując stanowiska dyrektora ds. transformacji marketingowej w regionie EMEA, dyrektora marketingu na Europę Środkową i Wschodnią w SAP. Wcześniej w Cisco zajmowała się generowaniem popytu oraz marketingiem interaktywnym w regionie EMEA.
W Symfonii Edyta odpowiada za opracowanie oraz wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej i komunikacyjnej spółek Grupy w Polsce i Rumunii.