Zespół zarządzający

Piotr Ciski

prezes zarządu

Marcin Świderek

członek zarządu, dyrektor finansowy

adw. Wioletta Kałoska

główny prawnik, prokurent spółki

Bartłomiej Stopa

dyrektor ds. rozwoju technologicznego

Janusz Majde

dyrektor ds. rozwoju oprogramowania

Małgorzata Ściślak

dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

Aneta Jarczyńska

dyrektor ds. marketingu produktowego
i komercjalizacji

Sebastian Gosk

dyrektor działu wsparcia klienta

Wiktoria Kuc

dyrektor personalny

Hubert Paczkowski

dyrektor ds. sprzedaży pośredniej

Piotr Ciski prezes zarządu

Ekspert w dziedzinie strategii, innowacji oraz nowych technologii, promotor transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw, zaangażowany w edukację cyfrową firm z sektora MŚP. Od ponad 20 lat związany z rynkiem IT. Od 2015 roku zarządza Symfonią.

Członek rady nadzorczej spółki z branży e-commerce IAI Sp. z o.o.

Wcześniej przez 6 lat zarządzał polskim oddziałem szwedzkiej giełdowej spółki Cybercom, od 2013 zasiadając również w ścisłym kierownictwie Cybercom Group AB na świecie. Zanim dołączył do Cybercom przez 8 lat odpowiadał także za rozwój brytyjskiej Computaris Group w regionie Europy Wschodniej, będąc jednocześnie dyrektorem zarządzającym spółek w Polsce i Rumunii oraz członkiem zarządu Grupy.

Jest absolwentem Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Łódzkiego oraz Executive MBA przy Politechnice Warszawskiej. Przez kilka lat zasiadał w radzie Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych przy Politechnice Warszawskiej oraz Radzie Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego.

Jest członkiem Rady Fundacji Digital Poland zajmującej się promocją cyfryzacji.

Uczestniczy jako ekspert i komentator w najważniejszych wydarzeniach biznesowych oraz gospodarczych.

Prywatnie ultramaratończyk, pasjonat biegów górskich.

Linkedin
Marcin Świderek członek zarządu, dyrektor finansowy

Doświadczony menedżer finansowy w branży IT. Od ponad 17 lat zajmuje się optymalizacją procesów biznesowych, zarządzaniem przepływami pieniężnymi oraz rachunkowością zarządczą.

Od 10 lat odpowiada za finanse Symfonii. Od 5 lat nadzoruje całość procesów finansowych spółki. Prowadzi transformację spółki w stronę działalności w modelu SaaS. Aktualnie zarządza również zespołem analityków sprzedaży, a także zespołem utrzymującym i rozwijającym systemy informatyczne dla celów wewnętrznych.

Wcześniej odpowiadał za kontrole i analizy finansowe w międzynarodowych przedsiębiorstwach Lafarge, CHEP oraz GATX.

Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku finanse. Członek międzynarodowej organizacji ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), ukończył program rozwoju menedżerskiego ICAN Institute “ManagementTM”.

Prywatnie spędza czas na łonie natury, interesuje się także historią motoryzacji.

Linkedin
adw. Wioletta Kałoska główny prawnik, prokurent spółki

Specjalizuje się w prawie IP/IT. Od wielu lat doradza biznesowi w Polsce oraz w krajach niemieckojęzycznych. Wcześniej związana z takimi firmami z sektora IT jak MicroStrategy czy Sage. W Symfonii wspiera zespoły sprzedaży, usług wsparcia klienta oraz marketingu, a także jest odpowiedzialna za ład korporacyjny.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Prawa Niemieckiego przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych Prawo Nowoczesnych Technologii na Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada certyfikat znajomości podstaw prawa niemieckiego wydany przez Uniwersytet Ludwika Maksymiliana w Monachium. Członkini Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

Interesuje się nowymi technologiami. W wolnych chwilach gra w squasha, a także kibicuje Novakowi Djokovicowi.

Linkedin
Bartłomiej Stopa dyrektor ds. rozwoju technologicznego

Od 12 lat związany z komercyjnymi projektami IT. Ma bardzo bogate doświadczenie nie tylko menedżerskie, ale także techniczne. Przeszedł pełną ścieżkę kariery od programisty przez tech leadera po architekta.

Jest certyfikowanym ekspertem w zakresie technologii Microsoft, w tym z Microsoft Azure, na poziomie Azure Solutions Architect Expert oraz Azure Developer Associate.

Bezpośrednio przed przejściem do Symfonii pracował w firmie EY jako .NET Cloud Architect | Manager, gdzie odpowiadał za tworzenie oprogramowania dla klientów z całego świata. Jednym z jego najważniejszych projektów było opracowanie systemu dla dużych przedsiębiorstw do automatycznego księgowania faktur przy pomocy algorytmów AI.

Ukończył Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej.

Pasjonat wszelkich pojazdów mechanicznych. Od czasów nastoletnich amatorsko jeździ crossem, a od dziesięciu dodatkowo motocyklem szosowym.

Linkedin
Janusz Majde dyrektor ds. rozwoju oprogramowania

Z Symfonią związany od 1998 roku, początkowo jako developer oprogramowania i team leader zespołu kadrowo-płacowego, następnie project manager oraz dyrektor zespołu product delivery. Fan liniowych technik pracy i zwinnego zarządzania zespołami.

Lider wielu projektów konsolidacji produktów kadrowo-płacowych oraz związanych z doskonaleniem efektywności pracy (m.in. transformacji z metodyki waterfall na agile/scrum).

Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych.

Aktywny miłośnik wycieczek górskich w lecie i narciarstwa zjazdowego w zimie. Fan wycieczek rowerowych i wypraw na łono natury z aparatem w ręku.

Linkedin
Małgorzata Ściślak dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

Ekspertka w dziedzinie budowania i wdrażania strategii biznesowych sektorze IT.

Od 2011 roku związana z Symfonią. Początkowo jako product manager odpowiadała za ofertę i komercjalizację lokalnych produktów. Od 2016 roku pełniła rolę szefa działu marketingu i komunikacji, aktualnie prowadzi zespół sprzedaży i marketingu. W ramach rozwoju biznesu Grupy Symfonia nadzoruje tworzenie i wdrożenie strategii, w tym restrukturyzację działu i kanałów sprzedaży.

Zanim dołączyła do Symfonii zarządzała biznesem produktów mobilnych w Tech Data.

Zasiada w radzie dyrektorów Fundacji Digital Poland. Działa na rzecz lokalnych społeczności oraz wspiera stowarzyszenia wolontariackie.

Inspiracji szuka w sztuce i w górach.

Linkedin
Aneta Jarczyńska dyrektor ds. marketingu produktowego i komercjalizacji

Ekspertka w dziedzinie komercjalizacji i marketingu produktowego oraz budowania i wdrażania strategii produktowej. Wprowadzała na polski rynek z dużym sukcesem wiele nowych usług i produktów z oferty Symfonii takich jak serwis miedzyfirmami.pl, e-Audytor (otrzymał nagrodę Innowacje Roku 2016), a także pierwszy na polskim rynku standard e-faktury.

Współtworzyła i prowadziła najważniejsze projekty komercyjne w Symfonii – wprowadzanie oferty subskrypcyjnej czy nowej oferty produktowej. Jest odpowiedzialna za tworzenie biznesplanu i wdrażanie głównych inicjatyw sprzedażowych w organizacji, rozwija także ofertę produktów chmurowych.

Od ponad 15 lat związana z Symfonią. Przez ostatnich 6 lat pełniła funkcję product marketing managera i koordynatora zespołu product marketing managerów, aktualnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu produktowego i komercjalizacji.

Absolwentka Stosunków Międzynarodowych na Collegium Civitas i podyplomowych studiów Kierowania Projektami Informatycznymi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jej prywatną pasją jest ogrodnictwo, w wolnym czasie uprawia ogród.

Linkedin
Sebastian Gosk dyrektor działu wsparcia klienta

Od 20 lat związany z branżą IT. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami oraz w obsłudze klienta.

W przeszłości realizował projekty związane z zarządzaniem infrastrukturą IT. Od 2008 roku w Symfonii. Przez 9 lat jako kierownik jednego z regionalnych zespołów odpowiadał za sprzedaż i prowadzenie projektów wdrożeniowych dla kluczowych klientów.

Od 2017 roku opiekuje się całym obszarem usług profesjonalnych w Symfonii, obejmującym aktualnie zespoły merytorycznego wsparcia sprzedaży, usług profesjonalnych i wsparcia technicznego klienta.

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, w trakcie dalszego rozwoju na studiach Executive MBA, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Pasjonat nowych technologii, których poznawanie traktuje jako element stałego rozwoju zawodowego i osobistego.

Linkedin
Wiktoria Kuc dyrektor personalny

Od kilkunastu lat zarządza projektami w obszarze HR, wspierając firmy z obszaru IT, Fin-Tech i FMCG. Zanim dołączyła do Symfonii, pracowała m.in. w spółkach technologicznych Tech Data (obecnie TD Synnex) i First Data Corporation (obecnie Fiserv). Odpowiadała za zarządzania zasobami ludzkimi w firmach przechodzących zmiany organizacyjne, kulturowe i właścicielskie.

Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie Prawa Pracy na Uniwersytecie Warszawskim, BHP na Politechnice Warszawskiej oraz Negocjacji i Mediacji na Uniwersytecie SPWS. Absolwentka Socjologii (UKSW) i Psychologii w Biznesie (Akademia Leona Koźmińskiego). Certyfikowany Trener Biznesu.

Prywatnie amatorka sportów indywidualnych i szachów.

Linkedin
Hubert Paczkowski dyrektor ds. sprzedaży pośredniej

Odpowiedzialny za sprzedaż pośrednią, realizowaną przez partnerów biznesowych. Specjalizuje się w dialogu biznesowym, tworzeniu strategii oraz budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych.

Przed dołączeniem w 2014 roku do Symfonii, pracował w branży IT, odpowiadając za sprzedaż zarówno w sektorze komercyjnym, jak i publicznym. Brał udział w budowaniu sieci partnerskiej w niemieckiej firmie G Data Software.

Adept studiów Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, uczestnik wielu szkoleń menedżerskich.

Zajmuje się także wspieraniem start-upów.

Prywatnie pasjonuje się inwestowaniem na rynku nieruchomości, a rekreacyjnie jazdą na snowboardzie (zimą) oraz downhill na rowerze typu enduro (latem).

Linkedin