Biznes w chmurze to standard dla części mikroprzedsiębiorców, biur rachunkowych czy małych i średnich przedsiębiorstw. Dla innych oprogramowanie i usługi chmurowe to uzupełnienie oraz rozszerzenie możliwości, z jakich korzystają na co dzień. Dla każdego jednak wygoda obsługi programów i aplikacji chmurowych oraz bezpieczeństwo wprowadzanych i przechowywanych tam danych są kluczowe.
Chcesz wiedzieć więcej? Wybierz chmurę dla siebie!
Pracuj szybciej i prościej
Wiemy, że często pełnisz w swojej firmie jednocześnie różne role – właściciela, dyrektora zarządzającego, głównego księgowego, specjalisty ds. kadr i płac czy szefa sprzedaży. Niezależnie od tego, czym aktualnie się zajmujesz, w Chmurze Symfonii masz wszystko pod ręką.
Wystawiaj faktury w 21 sekund lub szybciej
Zyskaj dostęp do rozwiązań chmurowych
Zoptymalizuj proces księgowania
W wygodny sposób obsłużysz dokumenty sprzedażowe i kosztowe (faktury VAT, proforma, zaliczkowe, wewnątrzwspólnotowe oraz paragony czy korekty). Aby praca była jeszcze wygodniejsza, możesz skorzystać z faktur cyklicznych, czyli automatycznego wystawiania powtarzalnych faktur w określonym czasie dla wskazanych kontrahentów. Od momentu dodania każdego dokumentu do systemu masz podgląd zmian jego statusu wraz z historią.
W razie potrzeby możesz także pobierać dokumenty w sposób zbiorczy lub pojedynczo i eksportować je do plików PDF, XLS lub CSV.
Otrzymujesz także opcję automatycznego tworzenia raportu sprzedaży, zakupu, marży, podatkowego z możliwością eksportu do pliku PDF lub XLS.
W bazie kontrahentów możesz dodawać kontrahentów ręcznie lub importować listy z plików CSV lub XLS. Możesz pobierać dane z baz GUS i VIES. Jesteś w stanie także zweryfikować status kontrahenta na tzw. białej liście.
Po wystawieniu faktury masz możliwość dokonania szybkiej wysyłki za pośrednictwem poczty e-mail (z opcją śledzenie statusu) lub zlecenie wysyłki pocztą tradycyjną.
Dla celów Jednolitego Pliku Kontrolnego, by wygenerować JPK_FA szybko i łatwo pobierzesz dane z dokumentów sprzedaży w formacie XML.
To i wiele więcej funkcjonalności otrzymujesz w ramach Chmury Symfonii – wypróbuj teraz za darmo przez 45 dni.
Możesz w łatwy sposób tworzyć odpowiednie raporty księgowe, takie jak roczny raport KPiR, raport dochodu w roku podatkowym czy JPK_KPiR. Wyliczysz także zaliczki na zryczałtowany podatek dochodowy oraz wygenerujesz JPK_EWP. Oprócz tego przygotujesz inne Jednolite Pliki Kontrolne na potrzeby VAT – JPK_V7M lub JPK_V7K.
Dokonasz także niezbędnych ewidencji, spisów i wystawienia dowodów wewnętrznych. Przykładowo, masz możliwość wystawienia kosztowych i przychodowych dowodów wewnętrznych. W łatwy sposób przygotujesz spis z natury. Dokonasz także ewidencji przebiegu pojazdu na potrzeby rozliczenia wydatków związanych z pojazdem.
Przygotujesz i wyślesz niezbędne deklaracje podatkowe oraz do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W przypadku deklaracji podatkowych przygotujesz PIT-5, PIT-5L, VAT_UE, PIT-4R czy PIT-11. Do ZUS wygenerujesz deklaracje ZUS-DRA, ZUS-RCA, ZUS-RZA, ZUS-ZZA, ZUS-ZUA czy ZUS-ZWUA. To nie wszystko – deklaracje w formie elektronicznej możesz wysłać do odpowiednich urzędów, śledzić status wysyłki i otrzymać Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO).
W prosty sposób wymienisz dane finansowe z Twoim programem Symfonia oraz innymi programami księgowymi. Zaimportujesz bazy kontrahentów, produktów, kategorie księgowe, plany kont, serie czy rejestry VAT.
W łatwy sposób zarządzać rejestrami pracowników – wystarczy, że wprowadzisz ich dane do systemu. Później możesz uzupełnić dane podstawowe i rozliczeniowe, dodać dane z umów z pracownikami. Na podstawie wprowadzonych danych, wypełniasz formularz wypłat i generujesz karty wynagrodzeń. W każdym miesiącu księgowym masz możliwość tworzenia listy płac, która stanowi jednocześnie dokument księgowy – możesz go zaksięgować samodzielnie lub przekazać do działu księgowości. W programie otrzymujesz komplet niezbędnych deklaracji i ewidencji do rozliczenia każdego pracownika. Są one wypełniane automatycznie na podstawie wprowadzonych przez Ciebie danych.
Dla każdego pracownika (na umowę o pracę bądź zlecenie) masz możliwość ewidencjonowania czasu pracy. W przypadku umów o pracę możesz łatwo wprowadzać różnego rodzaju nieobecności (np. zwolnienia lekarskie czy urlopy), a także nadgodziny. Wszystkie te informacje zostaną automatycznie ujęte podczas wyliczania należnego miesięcznego wynagrodzenia. Dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia ewidencjonujesz rzeczywisty czas pracy, wprowadzając liczbę przepracowanych godzin każdego dnia w danym miesiącu. Dzięki temu dokładnie określasz wysokość wypłat wynikającą ze stawki godzinowej.
W programie łatwo zlecisz i rozliczysz delegacje pracowników. Masz możliwość szczegółowego określania czasu i miejsca pobytu, dokładnego czasu trwania delegacji, stawek ryczałtu za dojazdy i noclegi. Dodasz dokumenty kosztowe powiązane z wyjazdem i zapiszesz wypłacone zaliczki.
Możesz przeglądać listy magazynowe oraz aktualne stany magazynowe wraz z pełną historią konkretnego produktu oraz z możliwością pobierania danych w formatach PDF lub XLS. Masz możliwość przeprowadzenia sprawnie inwentaryzacji.
Aby ułatwić pracę, system umożliwia wygenerowanie dokumentów magazynowych na wzór tych, które już zostały wystawione uprzednio. Dzięki temu znacznie skraca się czas wystawiania dokumentów. Oprócz tego w programie wygenerujesz raport JPM_MAG.
Dodatkowo możesz połączyć system z istniejącą listą produktów lub zaimportować własną listę z pliku XLS lub CSV.
W programie możesz także wykorzystać magazynowe dokumenty wewnętrzne, aby obsłużyć wyprodukowanie produktu z kilku innych towarów będących na stanie magazynu lub utworzenie kompletu (zestawu), na który składa się kilka towarów ze stanów magazynowych.
W jednym miejscu wszystko czego potrzebujesz Ty i Twoi klienci
W Chmurze Symfonii możesz na bieżąco przeglądać, dodawać i księgować dokumenty. Dzięki funkcji OCR zapomnisz o ręcznym wprowadzaniu dokumentów, a dane Twoje i Twoich klientów będą archiwizowane z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa. System będzie zawsze zgodny z najnowszymi przepisami. A co więcej, Twoi klienci wiele czynności będą mogli wykonać sami – od wystawienia faktury online z każdego miejsca i dodawania dokumentów kosztowych w postaci skanu, po monitorowanie płatności i wgląd w swoje rozliczenia.
Zoptymalizuj proces księgowania
Wystawiaj faktury szybciej
Pracuj z klientem online
Zmniejsz koszty obsługi
Elektroniczny obieg dokumentów
Wymiana dokumentów z klientem będzie odbywała się całkowicie w naszym systemie, co oznacza koniec z przekazywaniem papierowych faktur.
Uporządkowane kartoteki dokumentów
Przeglądanie i wyszukiwanie dokumentów będzie możliwe po dowolnej frazie znajdującej się na dokumencie. Wszystkie te operacje wykonasz dzięki wyszukiwarce z rozbudowanym panelem filtrowania.
Większa efektywność dzięki funkcji OCR
Przetwarzanie jednego dokumentu w systemie zajmie zaledwie kilka sekund, dzięki czemu proces obsługi klienta będzie znacznie szybszy.
Pomoc w księgowaniu dokumentów
Księgowanie dokumentów w systemie działa w sposób automatyczny w oparciu o schematy księgowe.
Przekazywanie klientom rozliczeń podatkowych
Wszystkie niezbędne rozliczenia dotyczące KPiR oraz ryczałtu wykonasz i przekażesz klientowi bezpośrednio w systemie.
Eksport danych do programów księgowych
Integracja z programami księgowymi Symfonii pozwala na automatyczny eksport danych z dokumentów sprzedaży i zakupu oraz import klientów do naszego systemu.
Po zarejestrowaniu się na apps.symfonia.pl możesz przez 45 dni korzystać z platformy całkowicie za darmo. Po tym okresie wybierz dogodny dla siebie pakiet zgodnie z Cennikiem.
W okresie testowym możesz dodatkowo skorzystać z pakietu 100 stron OCR – dla firm lub 200 stron OCR dla biur rachunkowych.
Przy rejestracji nie prosimy o podanie danych karty kredytowej ani żadnych innych informacji do dokonywania płatności.
Każda firma może zarejestrować na platformie 1 NIP,
a każde biuro rachunkowe – 5 numerów NIP.
Pakiety dostępne po przejściu na wersję płatną:
Promocyjny okres testowy nie jest przedłużany automatycznie (usługa nie odnawia się automatycznie).
W ramach okresu testowego każdemu użytkownikowi przysługuje:
Operator zastrzega sobie prawo przyznania innych promocyjnych okresów testowych w ramach specjalnych akcji promocyjnych.
Jeśli szukasz bardziej zaawansowanych lub specjalistycznych rozwiązań dla biznesu, to w Chmurze Symfonii mamy dla Ciebie oprogramowanie wspierające księgowość i finanse, kadry, płace i HR, działalność handlową i produkcyjną.
Szybka w użyciu aplikacja online do analizy zawartości plików JPK, wizualizacji danych pochodzących z plików formatu .XML oraz sprawdzania statusu kontrahentów w bazach NIP oraz VIES.
Dowiedz się więcejChmurowa platforma łącząca korzyści z pracy w systemach ECM z elementami ERP oraz systemami pracy grupowej. Usprawnia obsługę elektronicznego obiegu dokumentów, w tym delegacji, umów, zarządzania projektami czy uporządkowania dokumentacji za pomocą elektronicznych segregatorów.
Dowiedz się więcejElektroniczna platforma do szybkiej, efektywnej i bezpiecznej wymiany dokumentów elektronicznych, przede wszystkim e-faktur; wspierająca także rejestrację kosztów przy pełnej kontroli nad obiegiem dokumentów elektronicznych w firmie. Można ją zintegrować z dowolnym programem finansowo-księgowym.
Dowiedz się więcejAplikacja służąca do samoobsługi pracowniczej; umożliwiająca pracownikowi samodzielne składanie wniosków, wspierająca komunikację wewnątrzfirmową i usprawniająca procesy rekrutacji, onboardingu i wyznaczania ścieżki kariery pracownika.
Dowiedz się więcejAplikacja poszerzająca możliwości systemu kadrowego Symfonii, wspierająca pracowniczy self-service, a także umożliwiające efektywną wysyłkę formularzy PIT-11 do pracowników czy elektronicznych pasków płacowych.
Dowiedz się więcejRozwiązanie przeznaczone dla przedstawicieli handlowych pracujących w terenie, obsługiwana urządzeniami z systemem Android. Mobilnie wspiera obsługę wszelkich procesów sprzedażowych, relacje z klientami, przeglądanie stanów magazynowych i wiele innych.
Dowiedz się więcejMobilna aplikacja na urządzenia z Androidem, wspierająca zarządzanie logistyką i procesami magazynowymi, będąca komponentem systemu Symfonia ERP Handel. Umożliwia m.in. łatwą lokalizację towarów oraz optymalizację powierzchni magazynowych.
Dowiedz się więcejA może szukasz rozwiązań, dzięki którym zintegrujesz swoje oprogramowanie biznesowe z Twoim e-sklepem lub Twoim bankiem? Chmura Symfonii oferuje także wygodne integratory.
Zobacz inne teksty na naszym blogu!
Zbliża się czas przygotowania i przekazania dokumentów PIT-11 pracownikom i PIT-4R firmom. Dzięki wykorzystaniu aplikacji Symfonia ERP Kadry i Płace proces ich generowania jest znacznie prostszy, a poprzez wysyłkę zabezpieczonym e-mailem lub poprzez portal Symfonia e-Pracownik zdecydowanie szybszy i bardziej bezpieczny.
Jesteśmy świeżo po webinarium organizowanym przez Ministerstwo Finansów, który w całości był poświęcony Krajowemu Systemowi e-Faktur, w tym integracji z oprogramowaniem finansowo-księgowym. Jakie zmiany czekają nas w tym obszarze?
Polskie MŚP w cyfrowym ogonie Europy. Czego potrzebujemy, by dogonić już nie tyle Zachód, co naszych sąsiadów w regionie?