Wygodnie obsługuj działania handlowe z dowolnego miejsca za pomocą smartfona lub tableta
Zyskaj pewność działania w różnorakim środowisku. Wygodnie składaj zamówienia, wystawiaj faktury, przeglądaj dane kontrahentów i ich należności, sprawdzaj stany magazynowe. Dostęp do wszystkich niezbędnych informacji masz teraz dosłownie na wyciągnięcie ręki!
Mobilny Handel ułatwia wszystkie operacje związane z prowadzeniem sprzedaży w terenie. Jest to oprogramowanie hybrydowe składające się z aplikacji na telefony i urządzenia wyposażone w system Android oraz dodatku do programu Symfonia ERP Handel, pozwalającego na zarządzanie sprzedażą w biurze i w terenie w czasie rzeczywistym (online).
Zobacz, co nasza aplikacja dla przedstawicieli handlowych może Ci zaoferować:
Cyfryzacja sprzedaży
Za pomocą smartfona możesz teraz obsłużyć większość procesów handlowych, jak planowanie i optymalizacja wizyt u klientów, przeglądanie stanów magazynowych, zamówień, kalendarz wizyt, zarządzanie sprzedażą (w tym faktury i paragony), obsługa zamówień, promocje, merchendising i wiele innych.
Automatyzacja sprzedaży
Możesz przekazywać określone informacje z programu Symfonia ERP Handel. Na przykład: towary, które mogą być sprzedawane w aplikacji mobilnej, elektroniczne faktury lub zamówienia, opiekun handlowy klienta… i wiele innych.
Mobilna obsługa akcji marketingowych
Mobilny handlowiec jest w stanie planować skuteczne akcje marketingowe oraz budować trwałe relacje z klientami. Wizytę u klienta możesz dokumentować zdjęciami.
W porównaniu do standardowego trybu pracy handlowca, korzystanie z aplikacji mobilnej zmniejsza ilość wykonywanej pracy. Możesz teraz o wiele łatwiej i szybciej wystawić zamówienie, fakturę, paragon, obsłużyć gratisy czy przypomnieć klientowi, za które faktury jeszcze nie zapłacił.
Jako przedstawiciel handlowy możesz dogodnie ustawić plan wizyt u klientów, a manager sprzedaży zaakceptuje je bezpośrednio w systemie Symfonia Handel. Dzięki synchronizacji danych w czasie rzeczywistym, masz szybki dostęp do informacji o aktualnych stanach handlowych towarów i ich cenach. Opisy, zdjęcia i rysunki towarów masz w swoim smartfonie.
Mobilność i wygoda
Praca na urządzeniach z systemem Android 8.0
Mobilny planer dnia pracy
Kierownik działu ma możliwość planowania tygodnia pracy handlowców w programie Symfonia ERP Handel oraz możliwość modyfikacji poszczególnych tras. Handlowiec natychmiast otrzymuje powiadomienie na swoim urządzeniu mobilnym.
Poprawa relacji z klientami
Składanie zamówień drogą elektroniczną sprawia, że może być ono łatwiej przekazywane pomiędzy poszczególnymi działami, co przyspieszy i ułatwi jego realizację zwiększając jednocześnie zadowolenie klienta końcowego.
Skorzystaj z pomocy online Symfonii, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych rozwiązań.
Pobierz najnowszą wersję aplikacji bezpośrednio z Google Play
Zobacz inne teksty na naszym blogu!
E-handel nie toleruje chaosu. Uporządkowanie czynności handlowych możliwe jest dzięki wykorzystaniu przemyślanych narzędzi informatycznych. System ERP integruje zdarzenia gospodarcze powstające jednocześnie w wielu miejscach organizacji w jednym procesie, dostępnym dla uczestników, co pozwala na efektywne zarządzanie czasem pracy i wypracowuje oszczędności.
Szukasz idealnego narzędzia dla handlowców pracujących w terenie, które pozwoli na dwukierunkową wymianę danych z centralą, przeprowadzenie akcji marketingowych oraz ewidencję trasówek? Obejrzyj drugie webinarium z cyklu Jesienne Spotkania z Symfonią poświęconemu „Mobilności i automatyzacji Twojego biznesu”!
Zarządzanie zapasami to ogromne wyzwanie dla każdej firmy produkcyjnej. Pomożemy Ci znaleźć złoty środek pomiędzy koniecznością gromadzenia zapasów w trudnym okresie (np. takim, z jakim właśnie się borykamy), a ryzykiem związanym ze zbyt dużym zamrażaniem gotówki w zapasach magazynowych.