Ekosystem Handel

Sprawdź, jak oprogramowanie handlowe ułatwia zarządzanie sprzedażą, magazynem i produkcją. Przetestuj online – bez instalacji!

Kup Symfonię Handel i zyskaj dostęp do darmowych szkoleń. Zamów już teraz w naszym sklepie internetowym.

Symfonia Handel to program gotowy na KSeF!

Symfonię Handel możesz zintegrować z aplikacją Symfonia KSeF Plus, która wspiera wymianę danych z Krajowym Systemem e-Faktur. Dzięki temu faktury wystawione w programie wyślesz od razu na platformę Ministerstwa Finansów i do swoich kontrahentów – bez dodatkowych formalności.

Symfonia Handel z KSeF to rozwiązanie dla Ciebie, jeśli:

wystawiasz dużą liczbę faktur miesięcznie

chcesz zautomatyzować procesy fakturowania

potrzebujesz łatwej konfiguracji zakresu danych na fakturze

zależy Ci na pełnej zgodności z Krajowym Systemem e-Faktur

Wybierz oprogramowanie dla swojej firmy

Linia profesjonalna i uniwersalna

Potrzebujesz rozwiązania, które w kompleksowy sposób usprawni procesy sprzedaży i zakupów, zoptymalizuje gospodarkę magazynową i zapewni efektywny system rozliczeń z kontrahentami – wszystko to przy zachowaniu niskich kosztów? Mamy odpowiedź na Twoje potrzeby!

Linia ekonomiczna

Prowadzisz jednoodziałową firmę handlową lub usługową z jednym magazynem, która posiada do 1000 pozycji w kartotece towarowej? Działasz w oparciu o proste procesy biznesowe i szukasz rozwiązania, które zautomatyzuje codzienne obowiązki i zapewni oszczędność czasu? Poznaj oprogramowanie dla handlu, z którym zarządzanie sprzedażą stanie się proste!

Dostosowujemy się do Ciebie, nie Ty do nas

Oprogramowanie handlowe Symfonii nie tylko dostosuje się do specyfiki Twojego biznesu, lecz również zapewni Ci komfort pracy bez obaw o kwestie prawne i podatkowe. Nasi klienci cenią naszą elastyczność i to, że to Symfonia podąża za klientem, a nie odwrotnie. Jak możemy Ci pomóc?

Przyspiesz procesy handlowe

Z oprogramowaniem do zarządzania sprzedażą od Symfonii uporządkujesz informacje o towarach, klientach, transakcjach i płatnościach. Dzięki temu będziesz w stanie szybciej przygotowywać oferty i realizować zamówienia w wielu kanałach sprzedaży.

Wszystkie źródła sprzedaży masz w jednym miejscu

Rozbudowane procesy handlowe wymuszają potrzebę ewidencji bardzo dużej ilości danych. Z Symfonią Ekosystem Handel widzisz wszystkie źródła sprzedaży z poziomu jednego systemu.

Zyskujesz pełną kontrolę nad magazynem

Z naszym oprogramowaniem handlowym wszystkie informacje na temat przepływów magazynowych i wartości towarów możesz śledzić w czasie rzeczywistym. Nawet jeśli w tym samym czasie obsługujesz wiele zamówień, nic Cię nie zaskoczy. Masz też pewność, że dane znajdą się w systemie ERP.

Zarządzasz sprzedażą zgodnie z przepisami

Program do zarządzania sprzedażą od Symfonii działa zawsze zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i podlega systematycznym aktualizacjom. Możesz mieć zatem pewność, że wszystkie zarejestrowane w nim transakcje są poprawnie rozliczone.

Oprogramowanie handlowe
dopasowane do Twojej branży!

Handel hurtowy i detaliczny

Z oprogramowaniem handlowym Symfonii możesz zarządzać wszystkimi kluczowymi procesami zakupu i sprzedaży w jednym systemie.
Za jego pomocą zautomatyzujesz również działania związane z obsługą ofert, zamówień czy obiegiem dokumentów rozliczeniowych.

Symfonia

W programie handlowym Symfonii wystawisz różne dokumenty sprzedaży, takie jak faktury krajowe, zagraniczne, paragony, rachunki, zaliczki, kontrakty sprzedaży. W razie potrzeby przygotujesz również korekty tych dokumentów.

Symfonia

Moduł magazynowy pozwoli Ci przeanalizować zapotrzebowanie na towary tak, by zoptymalizować poziom zapasów oraz ograniczyć koszty związane z prowadzeniem gospodarki magazynowej.

Symfonia

Oprogramowanie handlowe Symfonii to rozwiązanie o szerokim spektrum zastosowań biznesowych. Korzystając z poszczególnych programów i aplikacji, zyskasz wgląd we wszystkie działania sprzedażowe – od momentu zapytania o ofertę aż po rozliczenie transakcji.

Symfonia

Z Symfonią sprzedaż w Internecie jest prosta. Dzięki Platformie B2B zapewnisz swoim klientom dostęp do aktualnej oferty, a także indywidualnych cenników, rabatów i upustów.

Branża e-commerce

Integrator Symfonia Handel z e-Commerce to narzędzie, które umożliwia płynną wymianę danych pomiędzy programem Symfonia Handel a aż 13 najpopularniejszymi platformami e-commerce oraz 2 platformami typu marketpace (Allegro, eBay). Dzięki niemu obsłużysz cały proces sprzedaży online, a dane na temat zamówień od razu pojawią się w Twoim systemie ERP.

Symfonia

Nasze oprogramowanie dla e-commerce będzie Cię wspierać na wszystkich etapach procesu sprzedaży – od momentu zarejestrowania zamówienia w systemie, poprzez wystawienie dokumentów sprzedaży i wydanie z magazynu, aż pośledzenie drogi przesyłki.

Symfonia

Procesami handlowymi w e-commerce możesz zarządzać z poziomu systemu ERP Symfonia Handel. Dzięki temu szybko uruchomisz sprzedaż w kanale internetowym Z łatwością dodasz też do oferty nowe produkty.

Symfonia

Zyskasz również możliwość monitorowania gospodarki magazynowej w czasie rzeczywistym. Gdy klient złoży zamówienie w sklepie internetowym, towar automatycznie zostanie zarezerwowany lub zdjęty ze stanu w systemie magazynowym.

Symfonia Handel

program klasy MRP do obsługi zakupów-magazynu-sprzedaży

Branża budowlana

Oprogramowanie dla firm budowlanych, deweloperów, generalnych wykonawców , podwykonawców oraz inwestorów Symfonia + Develogic to kompleksowe rozwiązanie, które obejmuje swoim zakresem cały proces realizacji inwestycji ze szczególnym naciskiem na analizę i kontrolę. Dzięki niemu możesz zarządzać wszystkimi etapami realizacji projektu – od planowania, poprzez obsługę finansów i księgowości, aż po rozliczenie inwestycji.

Z naszym oprogramowaniem dla budownictwa zautomatyzujesz przepływ informacji oraz wyeliminujesz konieczność ręcznego wprowadzania danych do systemu.

Dzięki modułom finansowym zyskasz natomiast pełną kontrolę nad marżą oraz przepływami finansowymi w czasie rzeczywistym.

Oprogramowanie dla firm budowlanych od Symfonii pozwoli Ci także usprawnić procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami – od zawierania umów z najemcami, poprzez sprawozdawczość rachunkowo-podatkową, aż po obsługę reklamacji.

Symfonia Handel

program klasy MRP do obsługi zakupów-magazynu-sprzedaży

Branża produkcja

Z oprogramowaniem dla firm produkcyjnych od Symfonii możesz zarządzać kluczowymi procesami zakupu, produkcji i sprzedaży w modelu zintegrowanym. Z łatwością przeprowadzisz kalkulację ceny wyrobu końcowego, zaplanujesz zlecenia produkcyjne w oparciu o zamówienia klientów, minima logistyczne i plan sprzedaży, rozliczysz materiały, odpady, braki i czas pracy, a także zyskasz wgląd w realizację stopnia zaawansowania zleceń i planu produkcji. Dzięki niemu będziesz mieć pełną kontrolę nad przebiegiem produkcji, zoptymalizujesz koszty oraz zwiększysz wydajność procesów.

Oprogramowanie do zarządzania produkcją do Symfonii pomoże Ci tworzyć zlecenia i plany produkcyjne tak, aby cały proces przebiegał bez opóźnień i nie generował nadprogramowych kosztów.

Za jego pomocą przygotujesz kilka wariantów planu produkcyjnego oraz zyskasz wgląd w bilans dostępności surowców, półproduktów i normaliów. Dzięki temu łatwiej Ci będzie zdecydować, jaką strategię produkcyjną wybrać.

Z naszym oprogramowaniem dla firmy produkcyjnej zapobiegniesz również pomyłkom w wycenach. Program pomoże Ci oszacować koszt produkcji na podstawie kalkulacji technicznego kosztu wytworzenia.

Z Symfonią to, co dzieje się w Twoim zakładzie, będziesz mieć pod kontrolą! Wśród modułów do zarządzania produkcją znajdziesz narzędzia klasy MES do planowania, egzekwowania i kontroli pracy na hali produkcyjnej.

Dopasuj produkty Symfonii Handel i zbuduj swój własny ekosystem, który odpowie na potrzeby Twojego biznesu

Duże firmy
linia profesjonalna

Średnie firmy
linia uniwersalna

Małe firmy
linia ekonomiczna

Symfonia Handel

Symfonia ERP
Zarządzanie Produkcją

Symfonia
Platforma B2B

Symfonia Mobilny Handel

Integrator
e-Commerce

Symfonia
+ Develogic

Symfonia Detal

Symfonia Mobilny Magazyn

Poznaj historie sukcesu naszych klientów!

Jak Symfonia Handel ERP odpowiedziała na potrzeby branży paliwowej?

15 lat z Symfonią – Jak systemy ERP i WMS zoptymalizowały logistykę w Highway Automotive

Jak Symfonia wspiera sprzedaż w e‑commerce
[Case study Uptrend Polska]

Współpracujemy z:

FAQ

Czym jest oprogramowanie Symfonia Handel?

Symfonia Handel to oprogramowanie stworzone z myślą o potrzebach firm z branży handlowej, usługowej i produkcyjnej. Zawiera 16 modułów funkcjonalnych, które zapewnią Ci dostęp do informacji o towarach, klientach, transakcjach i płatnościach, niezależnie od tego, czy znajdujesz się w firmie, czy poza biurem. Z aplikacjami i programami do zakupów, sprzedaży i magazynowania od Symfonii masz kontrolę nad wszystkimi etapami procesu sprzedaży – od ofertowania aż po rozliczenie transakcji.

Jakie są główne funkcje oprogramowania Symfonia Handel?

Oprogramowanie dla firm handlowych od Symfonii to kompleksowe rozwiązanie, z którym możesz skutecznie zarządzać obsługą zamówień, gospodarką magazynową, planowaniem i realizacją produkcji czy rozliczaniem sprzedaży.

Główne funkcje ekosystemu Symfonia Handel to:

  1. Zarządzanie sprzedażą: obsługa sprzedaży detalicznej, hurtowej i internetowej, wystawianie faktur, paragonów, korekt, oraz innych dokumentów sprzedażowych;
  2. Zarządzanie magazynem: prowadzenie ewidencji stanów magazynowych, obsługa przyjęć, wydań, przesunięć i inwentaryzacji towarów. Również za pomocą urządzeń mobilnych;
  3. Analiza i raportowanie: tworzenie raportów sprzedaży, stanów magazynowych, analiz marż, obrotów oraz innych wskaźników biznesowych;
  4. Cyfryzacja i automatyzacja procesu obiegu dokumentów handlowych, takich jak zamówienia, faktury, dokumenty magazynowe z ich akceptacją finansową i merytoryczną;
  5. Integracja z innymi systemami, np. branżowymi czy popularnymi platformami e-commerce;
  6. Zarządzanie relacjami z klientami: monitorowanie historii ofert, zamówień, zakupów, obsługa klientów i promocji, naliczanie rabatów;
  7. Obsługa magazynów i punktów sprzedaży w różnych lokalizacjach;
  8. Zarządzanie produkcją: planowanie i harmonogramowanie produkcji, zarządzanie zleceniami produkcyjnymi, ewidencja i kontrola zużycia stanów magazynowych surowców, półproduktów, materiałów eksploatacyjnych, narzędzi. Planowanie zapotrzebowania, kalkulacja kosztów produkcji, analizy wydajności i efektywności produkcji;
  9. Zarządzanie projektami budowlanymi: planowanie inwestycji i zakupów, zarządzanie sprzedażą i najmem powierzchni, budżetowanie.
Dla kogo jest przeznaczone oprogramowanie Symfonia Handel?

Oprogramowanie magazynowo-sprzedażowe Symfonia Handel jest przeznaczone dla firm reprezentujących branżę handlową, usługową, budowlaną i produkcyjną. Dzięki modułowej strukturze, dostępności różnych pakietów i dodatków, a także szerokim możliwościom konfiguracji, łatwo dopasujesz je do specyfiki swojej firmy, niezależnie od jej wielkości.

Czy oprogramowanie Symfonia Handel wspiera zarządzanie magazynem?

Oprogramowanie handlowe od Symfonii zostało wyposażone w rozbudowany moduł magazynowy WMS – Symfonia Mobilny Magazyn. Pozwala on na obsługę w czasie rzeczywistym na urządzeniach mobilnych z systemem Android operacji magazynowych, takich jak przyjęcia, wydania zewnętrzne i wewnętrzne, czy przesunięcia towarów. Moduł wyposażony został także w funkcje umożliwiające przeprowadzanie inwentaryzacji czy analizy obrotu towarami.

Jakie korzyści oferuje Symfonia Handel w zarządzaniu sprzedażą?

Oprogramowanie handlowe i magazynowe od Symfonii automatyzuje wiele zadań, związanych m.in. z obsługą zamówień, wystawianiem faktur czy zarządzaniem stanami magazynowymi. Zapewnia również pełną kontrolę nad wszystkimi etapami sprzedaży – od przygotowania oferty po rozliczenie transakcji (zapłatę i księgowanie). Dzięki modułom e-commerce oraz aplikacjom mobilnym umożliwia obsługę zamówień w wielu kanałach sprzedaży — zarówno tradycyjnych (np. hurtownia, sklep detaliczny, produkcja na zamówienie, handlowcy i oferenci terenowi), jak i internetowych (np. e-sklep, sprzedaż B2B, marketplace). System magazynowo-sprzedażowy Symfonia Handel wyróżnia się także modułową budową, która pozwala na dopasowanie jego funkcjonalności do indywidualnych potrzeb każdej firmy.

Czy Symfonia Handel jest kompatybilna z innymi systemami Symfonii?

Tak – Symfonia Handel jest integralną częścią systemu Symfonia, obsługującego wszystkie obszary zarządzania przedsiębiorstwem: kadry, płace, majątek, finanse, księgowość. To z kolei zapewnia szybszy przepływ informacji i zgodność danych oraz ułatwia współpracę pomiędzy różnymi działami.

Czy system Symfonia Handel jest dostępny w wersji mobilnej?

Ekosystem Symfonii Handel obejmuje również aplikacje mobilne, takie jak Symfonia Mobilny Handel i Symfonia Mobilny Magazyn, które umożliwiają pracę na smartfonach, tabletach i kolektorach danych korzystających z systemu Android.

Czy Symfonia Handel oferuje funkcje e-commerce?

Oprogramowanie handlowe Symfonia, choć samo w sobie nie jest platformą e-commerce, to jednak oferuje funkcje, które umożliwiają łatwą integrację z popularnymi rozwiązaniami, takimi jak WooCommerce, PrestaShop, Shopify czy Allegro. Dzięki automatycznej synchronizacji danych o produktach, stanach magazynowych i zamówieniach, pozwala skutecznie zarządzać sprzedażą online. Symfonia Handel wspiera również obsługę dokumentów sprzedażowych, zarządzanie cenami i promocjami oraz oferuje zaawansowane narzędzia do raportowania i analizy.

Jakie są możliwości integracji Symfonia Handel z innymi narzędziami biznesowymi?

Moduł Symfonia ERP WebAPI Handel daje szerokie możliwości integracji Symfonii ERP Handel z innymi systemami biznesowymi obsługującymi specjalistyczne procesy biznesowe, np. w handlu paliwami i olejami silnikowymi, w szpitalach, szkołach i uczelniach wyższych, stacjach diagnostycznych, bankach, kombinatach i korporacjach, warsztatach i salonach samochodowych czy super i hipermarketach. Dzięki temu możesz zautomatyzować wiele procesów i dostosować działanie systemu do indywidualnych wymagań Twojego przedsiębiorstwa.

Czy Symfonia Handel obsługuje różne metody płatności?

Korzystając z Symfonii Handel, możesz przyjmować płatność gotówką, przelewem, kartą płatniczą, czekiem oraz BLIK-iem w złotówkach lub walutach, których kursy zaktualizujesz bezpośrednio z tabelą kursów NBP.

Jak często aktualizowane jest oprogramowanie Symfonia Handel?
Czy istnieje możliwość dostosowania Symfonia Handel do specyficznych potrzeb firmy?
Czy Symfonia Handel wspiera zarządzanie promocjami i rabatami?
  • promocje cenowe, ilościowe, okresowe i krzyżowe (cross-selling)
  • rabaty ilościowe i wartościowe, również z podziałem na produkty i grupy klientów;
  • dynamiczne zarządzanie cenami.
Jakie szkolenia są dostępne dla użytkowników Symfonia Handel?