Potrzebujesz systemu ERP do zarządzania sprzedażą, zakupami i magazynem? Kup jeden z modułów Symfonii dla firm handlowych i produkcyjnych, a Symfonię Handel dostaniesz za 1 zł!
Masz już Symfonię Handel? Rozbuduj ją o dodatkowe moduły i zyskaj nawet 20% rabatu na roczną subskrypcję!
W Symfonii znajdziesz aż 16 dodatkowych modułów, dzięki którym
-
handlowcy pracujący w terenie mogą sprzedawać z dowolnego miejsca za pomocą smartfona lub tableta
-
przedsiębiorcy mają kontrolę nad procesami produkcyjnymi i stanami magazynowymi – od przyjęcia towaru, aż po wysyłkę skompletowanego zamówienia.
-
firmy handlowe prowadzące sprzedaż B2B i B2C mogą udostępniać swoją ofertę 24/7
Skorzystaj z promocji i zyskaj rabaty na moduły handlowe.
Mamy rozwiązanie dla każdej firmy!
Jeszcze nie korzystasz z rozwiązań Symfonii?
Wybierz moduł handlowy dla swojej firmy, a Symfonię Handel w pakiecie uniwersalnym lub profesjonalnym otrzymasz w promocyjnej cenie – 1 zł za pierwsze stanowisko.
Jak skorzystać z promocji?
- Kup roczną licencję na moduł Symfonii wymieniony w warunkach promocji,
- Wybierz pakiet Symfonii Handel – uniwersalny lub profesjonalny,
- Jeśli spełniasz warunki promocji opisane w regulaminie, roczną licencję Symfonii Handel (1. stanowisko) otrzymasz za 1 zł.
Masz już Symfonię Handel?
Teraz możesz rozbudować swój system o dodatkowe moduły. Pamiętaj – im więcej ich kupisz, tym większy rabat otrzymasz!
Jak skorzystać z promocji?
- Zapoznaj się z listą modułów biorących udział w promocji,
- Wybierz rozwiązania, których potrzebujesz. Przy zakupie dwóch modułów (na jednej fakturze) oszczędzasz 10%, przy trzech – 15%, a przy czterech i więcej – aż 20%,
- Zniżka dotyczy zarówno modułów, jak i usług wsparcia technicznego.
Potrzebujesz programu tylko do fakturowania? Mamy dedykowane rozwiązanie.
Oferta jest ważna do 21 grudnia 2024r. Dowiedz się więcej w naszym regulaminie promocji.
Masz wiele powodów, by wybrać Symfonię!
Potrzeby każdej firmy są inne. Właśnie dlatego stworzyliśmy ekosystem Symfonia Handel – pakiet16 współpracujących ze sobą aplikacji, które będą Cię wspierać na każdym etapie procesu sprzedaży. Niezależnie od tego, w jakiej branży działa Twoja firma i jakich klientów obsługuje, w Symfonii znajdziesz coś dla siebie.
Symfonia Handel to proste w obsłudze rozwiązanie do zarządzania sprzedażą, produkcją, magazynem i zamówieniami, z którym:
- w każdym momencie będziesz w stanie sprawdzić aktualne stany magazynowe, statusy zamówień i płatności od kontrahentów,
- możesz w posty sposób zarządzać cenami, ofertą handlową, kartami produktów czy kontami użytkowników – bezpośrednio z poziomu systemu ERP
- wystawisz różne dokumenty sprzedaży, a w tym faktury krajowe, zagraniczne, paragony, rachunki, zaliczki czy kontrakty sprzedaży,
- zautomatyzujesz rutynowe czynności, takie jak wystawianie faktur, przyjmowanie dostaw, wydawanie zamówień czy generowanie raportów sprzedażowych,
- zapewnisz swoim klientom wygodny/samodzielny i całodobowy dostęp do aktualnej oferty handlowej,
- będziesz w stanie przyjmować zamówienia także poza standardowymi godzinami pracy działu handlowego
- przygotujesz kilka wariantów planu produkcyjnego z uwzględnieniem bilansu dostępności surowców, półproduktów i normaliów
- łatwo i szybko dostosujesz działanie systemu do zmieniających się potrzeb Twojej firmy
Potrzebujesz więcej? To żaden problem!
Zarządzanie produkcją
Zestaw aplikacji do zarządzania procesami w firmach produkcyjnych
Business Intelligence
Zaawansowana wielowarstwowa aplikacja analityczno-raportująca
Integrator e-commerce
Indywidulanie wdrażana integracja oprogramowania handlowego z platformami e-commerce i sklepami internetowymi
Mobilny Handel
Aplikacja dla pracowników sprzedaży pracujących w terenie i wykorzystujących urządzenia mobilne z systemem Android
Mobilny Magazyn
Aplikacja na urządzenia mobilne z systemem Android wspierająca zarządzanie operacjami magazynowymi
WebApi
Moduł przeznaczony do komunikacji Systemu ERP Symfonia z innymi aplikacjami biznesowymi
Platformę B2B
System do zarządzania sprzedażą online, który zapewni Twoim klientom dostęp do zawsze aktualnej oferty handlowej
Symfonię Detal
Nowoczesną aplikację, w której znajdziesz narzędzia przeznaczone do obsługi sprzedaży w sklepach stacjonarnych
Dlaczego tak wiele firm wybrało Ekosystem Symfonia Handel?
Karol
Szef firmy dystrybuującej paliwa
“Niezależnie od tego, czy klient zakupił towar z odroczoną formą płatności, czy za gotówkę, wszystkie informacje mamy w jednym miejscu. W kartotekach klientów zapisujemy także informacje o warunkach cenowych, a system je zapamiętuje. Dzięki temu kierowcy mogą bez problemu wystawić fakturę podczas sprzedaży towaru. Bardzo ważna okazała się dla nas także możliwość personalizacji rozwiązania. W naszej branży za pomocą terminali płatniczych często wystawia się paragony z odroczonym terminem płatności. Cieszy nas, że tę ważną funkcjonalność udało się zaimplementować w systemie, z którego korzystamy na co dzień”.
Monika Olejniczak
Czamaninek
„Zależało nam przede wszystkim na zwiększeniu płynności pracy biura stacjonarnego i handlowców regionalnych. Było to kluczowe dla dalszego rozwoju spółki. Dotychczasowy schemat obsługi zamówień, wymagał przesyłania danych drogą mailową pomiędzy BOK i pracownikami działu sprzedaży. Nie pozwalał również na automatyzację rutynowych czynności, które pracownikom naszej firmy zajmowały dużo czasu. – wyjaśnia Pani Monika Olejniczak, specjalista ds. księgowych z firmy Czamaninek.”