Chmura Symfonii

Przenieś firmę do chmury
i rozchmurz się.

Wypróbuj za darmo

Bezpieczne i wygodne oprogramowanie chmurowe

Biznes w chmurze to standard dla części mikroprzedsiębiorców, biur rachunkowych czy małych i średnich przedsiębiorstw. Dla innych oprogramowanie i usługi chmurowe to uzupełnienie oraz rozszerzenie możliwości, z jakich korzystają na co dzień. Dla każdego jednak wygoda obsługi programów i aplikacji chmurowych oraz bezpieczeństwo wprowadzanych i przechowywanych tam danych są kluczowe.

Chcesz wiedzieć więcej? Wybierz chmurę dla siebie!

ikona

Chmura Symfonii dla mikroprzedsiębiorców

Dowiedz się więcej
ikona

Chmura Symfonii dla biur rachunkowych

Dowiedz się więcej
ikona

Chmura Symfonii dla małych i średnich przedsiębiorstw

Dowiedz się więcej

Chmura Symfonii
dla mikroprzedsiębiorców

Pracuj szybciej i prościej

Wiemy, że często pełnisz w swojej firmie jednocześnie różne role – właściciela, dyrektora zarządzającego, głównego księgowego, specjalisty ds. kadr i płac czy szefa sprzedaży. Niezależnie od tego, czym aktualnie się zajmujesz, w Chmurze Symfonii masz wszystko pod ręką.

ikona

Fakturowanie

Z fakturami możesz u nas zrobić co tylko chcesz. Wygodnie wprowadzisz dokumenty do systemu (w tym w formie skanu dzięki funkcji OCR), wystawisz dokumenty sprzedaży czy kosztowe, utworzysz bazę kontrahentów i produktów, zarządzisz obiegiem dokumentów.

ikona

Księgowość

Samodzielnie prowadź swoją księgowość. Księguj dokumenty, zarządzaj środkami trwałymi, rozliczaj się z ZUS i US. Albo skup się na innych zadaniach i przekaż dostęp do aplikacji swojemu księgowemu.

ikona

Kadry i płace

Możesz dodawać umowy, prowadzić ewidencję czasu pracy oraz generować wymagane deklaracje ZUS i US. Wszystko zgodnie z obowiązującymi przepisami. A jeśli zatrudniasz pracowników, to masz do dyspozycji rejestr pracowników, rozliczanie wynagrodzeń czy delegacji.

ikona

Zarządzanie magazynem

Zacznij na bieżąco kontrolować stany magazynowe towarów i generować wszystkie niezbędne dokumenty, w tym m.in. Przyjęcie Zewnętrzne (PZ), Przyjęcie Wewnętrzne (PW), Wydanie Zewnętrzne (WZ) oraz Rozchód Wewnętrzny (RW).

Chmura Symfonii dla biur rachunkowych


W jednym miejscu wszystko czego potrzebujesz Ty i Twoi klienci

W Chmurze Symfonii możesz na bieżąco przeglądać, dodawać i księgować dokumenty. Dzięki funkcji OCR zapomnisz o ręcznym wprowadzaniu dokumentów, a dane Twoje i Twoich klientów będą archiwizowane z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa. System będzie zawsze zgodny z najnowszymi przepisami. A co więcej, Twoi klienci wiele czynności będą mogli wykonać sami – od wystawienia faktury online z każdego miejsca i dodawania dokumentów kosztowych w postaci skanu, po monitorowanie płatności i wgląd w swoje rozliczenia.

Wypróbuj za darmo
ikona

Elektroniczny obieg dokumentów

Wymiana dokumentów z klientem będzie odbywała się całkowicie w naszym systemie, co oznacza koniec z przekazywaniem papierowych faktur.

ikona

Uporządkowane kartoteki dokumentów

Przeglądanie i wyszukiwanie dokumentów będzie możliwe po dowolnej frazie znajdującej się na dokumencie. Wszystkie te operacje wykonasz dzięki wyszukiwarce z rozbudowanym panelem filtrowania.

ikona

Większa efektywność dzięki funkcji OCR

Przetwarzanie jednego dokumentu w systemie zajmie zaledwie kilka sekund, dzięki czemu proces obsługi klienta będzie znacznie szybszy.

ikona

Pomoc w księgowaniu dokumentów

Księgowanie dokumentów w systemie działa w sposób automatyczny w oparciu o schematy księgowe.

ikona

Przekazywanie klientom rozliczeń podatkowych

Wszystkie niezbędne rozliczenia dotyczące KPiR oraz ryczałtu wykonasz i przekażesz klientowi bezpośrednio w systemie.

ikona

Eksport danych do programów księgowych

Integracja z programami księgowymi Symfonii pozwala na automatyczny eksport danych z dokumentów sprzedaży i zakupu oraz import klientów do naszego systemu.

Chmura Symfonii dla małych i średnich przedsiębiorstw

Jeśli szukasz bardziej zaawansowanych lub specjalistycznych rozwiązań dla biznesu, to w Chmurze Symfonii mamy dla Ciebie oprogramowanie wspierające księgowość i finanse, kadry, płace i HR, działalność handlową i produkcyjną.

Analiza danych | Symfonia e-Audytor

Szybka w użyciu aplikacja online do analizy zawartości plików JPK, wizualizacji danych pochodzących z plików formatu .XML oraz sprawdzania statusu kontrahentów w bazach NIP oraz VIES.

Dowiedz się więcej

Elektroniczny obieg dokumentów | Symfonia Obieg Dokumentów

Chmurowa platforma łącząca korzyści z pracy w systemach ECM z elementami ERP oraz systemami pracy grupowej. Usprawnia obsługę elektronicznego obiegu dokumentów, w tym delegacji, umów, zarządzania projektami czy uporządkowania dokumentacji za pomocą elektronicznych segregatorów.

Dowiedz się więcej

Zarządzanie fakturami | Serwis MiędzyFirmami.pl

Elektroniczna platforma do szybkiej, efektywnej i bezpiecznej wymiany dokumentów elektronicznych, przede wszystkim e-faktur; wspierająca także rejestrację kosztów przy pełnej kontroli nad obiegiem dokumentów elektronicznych w firmie. Można ją zintegrować z dowolnym programem finansowo-księgowym.

Dowiedz się więcej

Obsługa pracowników | Symfonia ERP HRcloud

Aplikacja służąca do samoobsługi pracowniczej; umożliwiająca pracownikowi samodzielne składanie wniosków, wspierająca komunikację wewnątrzfirmową i usprawniająca procesy rekrutacji, onboardingu i wyznaczania ścieżki kariery pracownika.

Dowiedz się więcej

Obsługa kadrowa | Symfonia ERP e-Pracownik

Aplikacja poszerzająca możliwości systemu kadrowego Symfonii, wspierająca pracowniczy self-service, a także umożliwiające efektywną wysyłkę formularzy PIT-11 do pracowników czy elektronicznych pasków płacowych.

Dowiedz się więcej

Wsparcie sprzedaży | Symfonia Mobilny Handel

Rozwiązanie przeznaczone dla przedstawicieli handlowych pracujących w terenie, obsługiwana urządzeniami z systemem Android. Mobilnie wspiera obsługę wszelkich procesów sprzedażowych, relacje z klientami, przeglądanie stanów magazynowych i wiele innych.

Dowiedz się więcej

Zarządzanie magazynem | Symfonia Mobilny Magazyn

Mobilna aplikacja na urządzenia z Androidem, wspierająca zarządzanie logistyką i procesami magazynowymi, będąca komponentem systemu Symfonia ERP Handel. Umożliwia m.in. łatwą lokalizację towarów oraz optymalizację powierzchni magazynowych.

Dowiedz się więcej

Aplikacje wspierające integrację z e-commerce
i bankowością

A może szukasz rozwiązań, dzięki którym zintegrujesz swoje oprogramowanie biznesowe z Twoim e-sklepem lub Twoim bankiem? Chmura Symfonii oferuje także wygodne integratory.

ikona

Integrator Symfonia Handel z e-commerce

Automatyczna wymiana danych o stanach magazynowych i statusie zamówienia pomiędzy oprogramowaniem Symfonii wspierającym zarządzanie sprzedażą a platformą e-commerce.

Dowiedz się więcej
ikona

WebAPI do systemów bankowych

Połączenie oprogramowania finansowo-księgowego Symfonia z systemem bankowym pozwalające na automatyczną obsługę operacji bankowych.

Dowiedz się więcej

Nasz Blog

Zobacz inne teksty na naszym blogu!

29 listopada 2021

Webinarium: Jak przyspieszyć proces przekazywania PIT-11 pracownikom?

Zbliża się czas przygotowania i przekazania dokumentów PIT-11 pracownikom i PIT-4R firmom. Dzięki wykorzystaniu aplikacji Symfonia ERP Kadry i Płace proces ich generowania jest znacznie prostszy, a poprzez wysyłkę zabezpieczonym e-mailem lub poprzez portal Symfonia e-Pracownik zdecydowanie szybszy i bardziej bezpieczny.

Czytaj więcej
29 listopada 2021

Bilans księgowy: edycja grudniowa

Jesteśmy świeżo po webinarium organizowanym przez Ministerstwo Finansów, który w całości był poświęcony Krajowemu Systemowi e-Faktur, w tym integracji z oprogramowaniem finansowo-księgowym. Jakie zmiany czekają nas w tym obszarze?

Czytaj więcej
26 listopada 2021

Polskie firmy w cyfrowym ogonie Europy – raport z badań

Polskie MŚP w cyfrowym ogonie Europy. Czego potrzebujemy, by dogonić już nie tyle Zachód, co naszych sąsiadów w regionie?

Czytaj więcej