Wybierz nasze narzędzia, wsparcie i wiedzę skrojone na miarę Twojego biura rachunkowego!
Od uproszczonej księgowości po pełną rachunkowość i rozwiązania kadrowo płacowe – nasze systemy obsługują wszystkie potrzeby Twojego biura rachunkowego, pozwalając na efektywne zarządzanie finansami klientów.
Od 1991 r. aktywnie wspieramy biura rachunkowe, dostarczając oprogramowanie skrojone na miarę ich potrzeb. Łączymy tradycyjne wartości z możliwościami, jakie daje cyfryzacja. Dzięki temu nasze rozwiązania skutecznie pomagają księgowym w codziennej pracy oraz ułatwiają im komunikację z klientami.
Wykorzystaj naszą wiedzę i doświadczenie, aby stały się one fundamentem Twojego sukcesu!
Mamy rozwiązania, które odpowiadają na każdą potrzebę biura rachunkowego
Odkryj przełomowe rozwiązania dla biur rachunkowych, rozwijaj swój biznes i buduj trwałe relacje z klientami!
Pomoc ekspertów, którzy przeanalizują potrzeby Twojego biura i zaproponują najlepsze rozwiązanie.
Możliwość rozpoczęcia pracy w dowolnym momencie roku.
Trzy konsultacje na start, które pozwolą Ci płynnie rozpocząć pracę z nowym systemem.
Bezpieczeństwo danych, zapewnione dzięki zaawansowanym środkom ochrony
Szkolenia Akademii Symfonii, dzięki którym zyskasz niezbędną wiedzę do rozwijania swojego biura.
Pełna księgowość
Uproszczona księgowość
Sprawy kadrowo-płacowe
Symfonia ERP w chmurze
Pełna księgowość
Symfonia Finanse i Księgowość - pełna kontrola nad rachunkowością
Solidna podstawa do zarządzania finansami. Zawsze aktualna i zgodna z prawem
Elastyczna – dopasowuje się do bardzo dużych i do małych firm
Kontroluje i minimalizuje ryzyko popełnienia błędów
Obsługa od prostych firm handlowych do złożonych, wielooddziałowych grup kapitałowych
Wygodny i szybki start. Modelowy plan kont zależny od typu działalności
Możliwość rozpoczęcia pracy w dowolnym momencie roku
Symfonia Finanse i Księgowość - 100% kontroli nad finansami
Uproszczona księgowość
Symfonia eBiuro - zarządzaj księgowością z dowolnego miejsca
Dostęp do systemu w modelu 24/7 z dowolnego miejsca na świecie
Optymalizacja procesów dzięki integracji z GUS, VIES, NBP i białą listą podatników VAT
Wbudowany panel do komunikacji z klientem
Wygodna obsługa systemu za pomocą aplikacji mobilnej na telefon
Możliwość importu dokumentów z innych programów oraz skanowania za pomocą OCR
System/Pulpit dostępny w 3 wersjach językowych: polskim, angielskim i ukraińskim
Symfonia eBiuro - prosto, szybko, efektywnie: nowoczesna księgowość online
Sprawy kadrowo-płacowe
Symfonia R2Płatnik - harmonijne zarządzania obszarem kadrowo-płacowym
Funkcje umożliwiające kompleksową obsługę procesów kadrowo-płacowych
Przejrzysty i intuicyjny pulpit
Możliwość obsługi rozliczeń w wielu branżach (budownictwo, oświata, produkcja)
Monitorowanie upływających terminów
Zgodność z przepisami prawa
Rozbudowana automatyzacja procesów
Symfonia R2Płatnik - prostota i efektywność
Symfonia ERP w chmurze
Kompletne rozwiązanie do prowadzenia rachunkowości i obsługi procesów sprzedażowych w wersji chmurowej
Kompleksowa obsługa procesów z zakresu księgowości, finansów i handlu
Dostęp do systemu o każdej porze i z dowolnego miejsca
Automatyczne aktualizacje w tle
Wszystkie funkcje oprogramowania dostępne od razu po wykupieniu pakietu
Brak dodatkowych kosztów związanych z instalacją czy utrzymaniem infrastruktury IT
Symfonia ERP w chmurze - najważniejsze funkcjonalności dla biur rachunkowych
Skorzystaj z kalendarza, wybierz dogodny termin
i porozmawiajmy
online.
Łukasz Niedziela
Kierownik ds. Klientów StrategicznychPonad
8000+
biur rachunkowych korzystających
z rozwiązań Symfonii
Ponad
4 mln
wystawianych faktur miesięcznie
22000
uczestników szkoleń w naszej Akademii
Symfonii
97%
zadowolonych ze wsparcia technicznego
Wybierz pakiet odpowiedni dla Twoich potrzeb
Nowowczesna Aplikacja w pełni online do zarządzania małą księgowością, fakturowaniem, OCR kadrami, obiegiem dokumentów finansami dla Biur Rachunkowych. Szybka instalacja z automatycznymi aktualizacjami, która automatyzuje procesy na KPiR i pozwala zarządzać komunikacją z klientami.
Symfonia KSeF to w pełni rozwiązanie chmurowe z automatyzacją procesu faktur. Bez potrzeby przesyłania pliku JPK_FA na żadanie organów podatkowych. Zwrot VAT w ciągu 40 zamiast 60 dni.
Symfonia Finanse i Księgowość Pakiet Ekonomiczny to sprawdzony i lubiany system uporządkuje schematy księgowe, zautomatyzuje cykliczne czynności oraz zapewni pełną kontrolę nad danymi i terminową realizację obowiązków."
Symfonia Finanse i Księgowość jest wersją rozszerzoną, w której zyskujesz dodatkowe funkcje: magazyn walut,zarządzanie majątkiem, rozliczenia międzyokresowe kosztów, arkusze analityczne– idealne dla bardziej złożonych potrzeb księgowych
Symfonia Handel Pakiet Ekonomiczny to kompleksowy program do zarządzania zakupami, sprzedażą i magazynem. Oferuje sprawną obsługę procesów handlowych, ułatwiając efektywne zarządzanie i kontrolę operacji handlowych w biurze rachunkowym.
Moduł Środki Trwałe umożliwia efektywne zarządzanie majątkiem firmy, podnosząc wydajność procesów. Oferuje liczne raporty, w tym ewidencję centrów kosztów oraz historię środka trwałego, wspierając precyzyjne śledzenie i kontrolę aktywów
Smart BI to środowisko arkusza kalkulacyjnego, pozwalające na projektowanie własnych raportów, analiz, czy zestawień, przy wykorzystaniu danych FK i Handlu, które automatycznie aktualizują się zaraz po uruchomieniu raportu.
Wbudowany moduł Symfonia OCR optymalizuje pracę biur rachunkowych poprzez automatyczne rozpoznawanie danych z faktur. Odczytane informacje można bezpośrednio zaksięgować w Symfonia eBiuro (mała księgowość) lub wyeksportować do Symfonia Finanse i Księgowość (Księgi handlowe). Obsługuje 6 języków, co zwiększa jego elastyczność i wszechstronność w międzynarodowym środowisku biznesowym.
R2Płatnik z Pakiet Profesjonalny to system do Obsługi Kadr Intuicyjny program do zarządzania zatrudnieniem i naliczania płac. Dzięki łatwej obsłudze, nawet początkujący użytkownicy szybko opanują jego funkcje. System umożliwia prostą generację wszelkich niezbędnych druków kadrowych. Idealny dla średnich i dużych firm z zatrudnieniem powyżej 200 osób, oferuje zaawansowane narzędzia analizy danych i pełną automatyzację procesów kadrowych. Oferuje rozbudowaną komunikację z pracownikami i najwyższe możliwości rozbudowy systemu, dostosowując się do rosnących potrzeb firmy.
Symfonia e-Audytor to intuicyjna i szybka aplikacja online do automatycznej analizy plików JPK. Umożliwia kontrolę VAT, grupowe sprawdzenie statusu Kontrahenta oraz analizę sprawozdań finansowych, ułatwiając biurom rachunkowym precyzyjne i efektywne zarządzanie danymi.
Akademia Symfonii, to platfroma szkoleniowa, która oferuje szkolenia i wdrożenie pracowników dla biur rachunkowych korzystających z ekosystemu Symfonii. Platforma zapewnia:
Szkolenie i wdrożenie: Kompleksowe przeszkolenie pracowników w obsłudze systemów Symfonia.
Wsparcie dla zespołu: Pomoc w integracji z systemem, minimalizując zakłócenia w bieżącej pracy.
Aktualna wiedza: Regularne aktualizacje dotyczące zmian prawnych i funkcjonalności systemu.
Efektywne wdrażanie: Narzędzia do szybkiego szkolenia nowych pracowników i pełnego wykorzystania systemu.
Pakiet, który się opłaca – dodatkowe usługi w cenie!
Bezpłatne wsparcie dla nowych klientów Symfonii:
Nowi klienci, którzy zakupią oprogramowanie dla biur rachunkowych, otrzymują w pakiecie:
3 porady, a w nich:
* Profesjonalne konsultacje dotyczące obsługi i funkcjonalności systemu.
* Dedykowany czas na wsparcie telefoniczne i e-mailowe na początku pracy z oprogramowaniem.
* Pewność wsparcia: możliwość kontaktu z zespołem Symfonii w celu uzyskania pomocy i rozwiązania problemów w początkowej fazie użytkowania.
Akademia Symfonii to platforma szkoleniowa, która działa na zasadzie abonamentu, podobnie jak usługa streamingowa. Zamiast oglądać filmy i seriale, uczysz się z nagrań oraz kursów związanych z produktami Symfonii. Jeśli jesteś Klientem Symfonii, otrzymujesz Akdemię Symfonii Mini bezpłatnie, dzięki czemu posiadasz dostęp do wszystkiich szkoleń z obsługi programów Symfonii. Masz możliwość powracać wielokrotnie do wszystkich materiałów, kiedy chcesz i skąd chcesz. To również idealne narzędzie do wdrażania nowych pracowników. Poznaj platformę akademiasymfonii.pl
Rozszerzenia i ulepszenia - płatne opcje rozbudowy pakietów
a my oddzwonimy do Ciebie, by dobrać optymalne rozwiązanie dla Twojego biura rachunkowego.
PROMOCJA obowiązuje na pierwszy zakup przy wyborze odpowiednio oferty na 24 lub 12 miesięcy, a płatność dokonywana jest za pełen okres trwania usługi.
Zapoznaj się z regulaminemOdkryj Akademię Symfonii - platformę szkoleniową z kursami online!
Wybierając Symfonię, otrzymasz pakiet MINI dla biur rachunkowych w prezencie. To doskonała okazja, aby szybko nauczyć się korzystania z programów i przeszkolić pracowników z obsługi oprogramowania, oszczędzając cenny czas.
Przekonaj się, co o naszym systemie mówią właściciele biur rachunkowych
Pobierz bezpłatny ebook od Symfonii!
PobierzZobacz inne teksty na naszym blogu!
Na współpracę z biurem rachunkowym decyduje się w Polsce wielu przedsiębiorców – zarówno większych, jak i mniejszych. W jaki sposób pozyskiwać nowych klientów i budować z nimi trwałe relacje? Co oprócz reklamy biura rachunkowego warto uwzględnić w strategii marketingowej? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym poradniku!
Cyfrowa transformacja wiąże się z szeregiem korzyści dla niemal każdej firmy – w tym z widoczną automatyzacją procesów księgowych. W czym dokładnie mogą pomóc nowoczesne cyfrowe narzędzia?
Mimo że wprowadzenie obligatoryjnego KSeF zostało odłożone w czasie, w dalszym ciągu warto skupiać się na przygotowaniach do nadchodzących zmian. Szczególną wagę powinny przykładać do nich biura rachunkowe, na które nowy system nakłada dodatkowe obowiązki.
Z rozwiązaniami Symfonii nie tylko przyspieszysz obieg dokumentów w swojej firmie, lecz również sprawisz, że będzie on zgodny z wymogami Krajowego Systemu eFaktur. Wystarczy tylko, że skorzystasz z Symfonii KSeF – aplikacji, która pozwala zintegrować nasze systemy z platformą KSeF Ministerstwa Finansów. Dzięki niej będziesz w stanie szybko i bezpiecznie odbierać i wysyłać dokumenty – także w ramach operacji zbiorczych. Aplikacja zadba, aby miały one odpowiednią strukturę XML oraz zostały zarejestrowane w systemie KSeF Ministerstwa Finansów. Programy, takie jak Symfonia Obieg Dokumentów czy Symfonia eBiuro, pomogą Ci z kolei usprawnić procesy związane z udostępnianiem i akceptacją dokumentów księgowych.
Chmura to wirtualna przestrzeń, w ramach której możesz przechowywać dane czy obsługiwać różnego rodzaju aplikacje. Tworzy ją sieć połączonych ze sobą serwerów, działających jak jeden ekosystem. Ta technologia pozwala m.in. na korzystanie z różnego rodzaju programów bez konieczności ich instalacji na osobistym komputerze czy serwerze, który znajduje się w Twojej firmie. By uruchomić działającą w chmurze aplikację, wystarczy się tylko do niej zalogować, np. za pomocą przeglądarki internetowej. Korzystając z chmurowych programów Symfonii, możesz dodawać, przeglądać i akceptować dokumenty – o każdej porze i z dowolnego miejsca na świecie. Nie musisz się również przejmować aktualizacjami – te przeprowadzane są automatycznie tak, by system działał zawsze zgodnie z przepisami prawa. Wszystkie Twoje dane będą również archiwizowane w ramach platformy Amazon Web Services (AWS) obsługiwanej przez Symfonię.
Programy Symfonii są zgodne z wytycznymi normy ISO 27001:2013 i spełniają wymagania stawiane przed systemami zarządzania bezpieczeństwem informacji. Systematyczne aktualizacje sprawiają natomiast, że zawsze działają zgodnie z przepisami polskiego prawa. Wszystkie dane wprowadzane do naszych programów są dodatkowo szyfrowane za pomocą certyfikatu SSL i zabezpieczone przed utratą dzięki codziennym kopiom zapasowym.
Po zakończeniu współpracy z Symfonią Twoje dane będą przechowywane przez okres, jaki wynika z obowiązujących obecnie przepisów prawnych. Może się on różnić się w zależności od rodzaju dokumentacji księgowej, a także szczegółowych wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych.
Dane wprowadzane do Symfonii eBiuro są przechowywane w Centrum Danych IQ PL w Gdańsku. Budynek, w którym znajdują się serwery, korzysta z dwóch niezależnych połączeń światłowodowych obsługiwanych przez pięciu operatorów telekomunikacyjnych. Każdy z nich zapewnia łącze o prędkości 10 Gb/s, co gwarantuje wysoki poziom dostępności i bezpieczeństwa danych zgromadzonych w naszych programach. Centrum Danych IQ PL posiada także instalację zasilania awaryjnego, która uruchamia się automatycznie w przypadku przerw w dostawach energii. Dzięki temu serwery znajdujące się w budynku mogą pracować nawet w przypadku braku zasilania z głównej sieci.
Symfonia ID to Twoje indywidualne konto, za pomocą którego możesz zweryfikować swoją tożsamość. Jeśli je założysz, będziesz w stanie zalogować się do serwisów, aplikacji internetowych oraz programów Symfonii za pomocą tego samego hasła i loginu.
Informacje na temat obsługi programu Symfonia Finanse i Księgowość, a także innych naszych systemów znajdziesz na stronie: https://pomoc.symfonia.pl/ W razie wątpliwości możesz się również skontaktować z naszym zespołem wsparcia technicznego lub zadać pytanie na stronie Społeczności Klientów Symfonii.
Szczegółowe instrukcje dotyczące naliczania odsetek, a także rozliczania i korekty rozrachunków znajdziesz na stronie: https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/sections/360005157459-Rozrachunki
Wyciągi z rachunków złotówkowych możesz łatwo zaimportować do programu Symfonia Finanse i Księgowość. Aby było to możliwe, pamiętaj o oznaczeniu rachunku bankowego jako elektroniczny oraz wybraniu właściwego systemu bankowego. Szczegółową informację na ten temat znajdziesz na stronie: Symfonia Pomoc Online.