Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Ogólnopolska Infolinia KSeF – zadaj pytanie

Piotr Kowalski

Piotr Kowalski

Ekspert w Symfonii

Długość czytania:

1 października 2023

Aby pomóc przedsiębiorcom w efektywnym wdrożeniu  KSeF, Symfonia uruchomiła bezpłatną ogólnopolską Infolinię Symfonia KSeF. Wsparcie ekspertów można uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00 pod numerem telefonu 22 455 56 01


Ogólnopolska Infolinia KSeF

Przedsiębiorcy już teraz powinni rozpocząć przygotowania do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur, by spełnić nowy wymóg od 1 lipca 2024 roku. Aby wyjść naprzeciw zainteresowanym, uruchomiliśmy Infolinię Symfonia KSeF. Nasi eksperci wesprą zainteresowanych wiedzą merytoryczną i praktycznymi wskazówkami – mówi Radosław Szymanowski, Lider Zespołu Biura Obsługi Klienta w Symfonii.

Konsultanci Infolinii Symfonii KSeF są dostępni pod numerem telefonu 22 455 56 01 od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 16:00. Ta inicjatywa ma na celu zapewnienie klientom kompleksowego wsparcia w zakresie wdrożenia i korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur.

Dzwoniący będą obsługiwani w języku polskim. Użytkownik, rozpoczynając rozmowę, wyraża zgodę na jej rejestrację.

Po połączeniu system zapowiedzi głosowych prowadzi po menu, prosząc o wybranie cyfry przyporządkowanej jednemu z czterech opcji:

Zakup Symfonia KSeF. Klienci zainteresowani zakupem rozwiązania KSeF od Symfonii mogą uzyskać szczegółowe informacje na temat funkcjonalności produktu, dostępnych opcji pakietowych oraz korzyści płynących z zastosowania systemu do elektronicznego wystawiania i przesyłania faktur.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące KSeF. Osoby korzystające z Infolinii Symfonia KSeF mają szansę zasięgnięcia informacji na temat obligatoryjnej daty wdrożenia systemu, procedury uwierzytelnienia, ewentualnych kar, jakie mogą wyniknąć z nieprzestrzegania przepisów, a także ogólnych zasad korzystania z KSeF.

Pomoc techniczna w zakresie obsługi KSeF w rozwiązaniach Symfonii. Dla klientów, którzy już korzystają z rozwiązań Symfonii, Infolinia zapewnia kompleksową pomoc techniczną w zakresie obsługi KSeF. Eksperci z zespołu technicznego dostępnych na infolinii służą pomocą w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z używaniem systemu.

Biuro Obsługi Klienta Symfonii. Osoby poszukujące informacji na temat zamówień, aktualizacji, kontraktów i innych kwestii administracyjnych związanych z produktem Symfonia KSeF, mogą bezpośrednio skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem tej infolinii.

Masz pytania dotyczące KSef?

Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą!

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *