Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

HR twardy i miękki w pełnej harmonii działania

Piotr Kowalski

Piotr Kowalski

Ekspert w Symfonii

Długość czytania:

15 września 2023

W jaki sposób łączyć procesy miękkiego i twardego HR, żeby przepływ danych personalnych i płacowych był szybki, bezpieczny i bez pośredników?

Na tym webinarze HR dowiesz się:

  • Jakie korzyści płyną z rezygnacji z outsourcingu obszaru kadrowo-płacowego:
    • zyskujesz większą kontrolę nad procesem naliczania płac
    • większe możliwości personalizacji systemu pod wymogi biznesu
    • skracasz ścieżki od dostarczenia danych do naliczonej płacy, eliminujesz pośredników, zapewniasz większe bezpieczeństwo;
  • Jak dobrze zagospodarować obszar miękkiego HR w firmie:
    • co to za obszar, czy jest w mojej organizacji oraz czego potrzebuję, by go dobrze zagospodarować?
    • czy mam na niego gotowe procesy, jeśli nie, to dlaczego warto to zrobić?
    • jakie procesy HR mogę prowadzić cyfrowo?
  • Jak wypracować harmonijną komunikację przesyłu danych między Payrollem i HR:
    • jakie dane mogą być przesyłane z Payrolla do HR i dlaczego warto to synchronizować
    • jakie dane mogą być przesyłane z HR do Payrolla i dlaczego warto to synchronizować.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat korzyści wynikających z wprowadzenia jednolitego ekosystemu HR&Payroll? Zapraszamy na webinar i kolejną dawkę HRowej wiedzy!

Prowadzący: Małgorzata Grunc i Alicja Waczyńska

Kiedy: 21 września g. 10:00 – 11:00

Zapisz się na webinarium

Alicja Waczyńska

Alicja Waczyńska jako Commercial Manager w firmie Symfonia zajmuje się produktami kadrowo-płacowymi (Symfonia Kadry i Płace oraz Symfonia R2Płatnik). Z branżą technologiczną związana jest ponad 12 lat gdzie przez większość czasu doświadczenie zdobywała w Microsoft. W Symfonii odpowiedzialna jest za budowę oferty rozwiązań kadrowo-płacowych oraz wprowadzanie i pozycjonowanie ich na rynek.

Prywatnie uwielbia podróżowanie, zwiedzanie nowych miejsca, górskie wędrówki. Fanka nowych technologii i łączenia świata IT z biznesem.

 

Małgorzata Grunc, Commercial Manager

Łączy dwa profesjonalne światy: HR i IT. Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności w tym obszarze, co zaowocowało ścisłą współpracą z wieloma firmami z sektora MŚP. Jej atutem jest bogate doświadczenie w zakresie płac i kadr, zarówno z perspektywy klienta, jak i dostawcy rozwiązań, poparte codzienną pracą z systemami informatycznymi.

 

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *