Długość czytania:
Firmy branży budowlanej w czasie kryzysu wywołanego pandemią COVID-19 przeżywają szczególnie trudny okres. Niezależnie od tego czy borykasz się z wyzwaniami związanymi z trudną sytuacją na rynku czy może jesteś na fali wznoszącej i szukasz nowych rynków do podboju, warto zainspirować się historiami innych przedsiębiorstw budowlanych.
W którym miejscu znajduje się Twoja firma? Czy ogólnoświatowy lockdown dotknął Cię w dużym stopniu, czy może przechodzisz okres kryzysu suchą stopą? Poznaj inspirujące historie firm z branży budowlanej, które dzięki nowoczesnej technologii mogły rozwinąć skrzydła, usprawnić procesy i wygrywać z konkurencją.
Poznaj historie takich spółek jak Karmar, która zdecydowała się wdrożyć system Symfonia ERP (z modułami Finanse i Księgowość oraz Kadry i Płace). Założona w 1991 r. firma, od 2007 r. jest częścią Bouygues Batiment International – światowego lidera w budownictwie, działającego w 80 krajach.
W Polsce Karmar zrealizował ponad 60 inwestycji o łącznej powierzchni ponad 1 mln m2, wśród których znajdują się obiekty mieszkaniowe, komercyjne oraz inwestycje infrastrukturalne.
Ze względu na specyfikę organizacji jednym z głównych zadań była optymalizacja procesu rejestracji czasu pracy oraz wdrożenie rozwiązań do analizy danych. Wyzwaniem dla spółki okazała się optymalizacja nieefektywnych operacji w kadrach i brak systemu RCP. Ponieważ wiele zadań wykonywano ręcznie, pracownikom coraz bardziej brakowało czasu na bieżącą obsługę procesów, takich jak rejestracja czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń czy obsługa deklaracji.
Historie sukcesu wdrożenia oprogramowania Symfonia w branży budowlanej
Wypełnij poniższy formularz, aby uzyskać dostęp do wybranych materiałów
Przeczytaj, w jaki sposób Kramar poradziła sobie z tymi wyzwaniami dzięki wdrożeniu modułów kadrowych Symfonia ERP.
Zobacz też, w jaki sposób jedna z największych spółek deweloperskich w Polsce wykorzystała nowoczesne technologie IT do rozwoju swojej działalności. W firmie brakowało szybkiego, wygodnego i centralnego systemu, który dałby dostęp do informacji księgowych, w ramach całej organizacji. Wyzwaniem była duża ilość spółek, a co za tym idzie — konieczność wielokrotnego wprowadzania danych przez wielu użytkowników sytemu i ich edycji. Każda zmiana, planu kont, kontrahentów, słowników warz z ich elementami, musiała być powielana w każdej ze spółek. Im większa ilość miejsc, w których dokonana miała być zmiana, tym większe ryzyko popełnienia błędu.
Wdrożenie nowego oprogramowania, które zostało dostosowane do indywidualnych potrzeb, miało decydujący wpływ na rozwiązanie problemów, z którymi borykała się organizacja. Poznaj szczegóły wdrożenia oraz wykorzystania oprogramowania Symfonia ERP w spółce Marvipol pobierając case book!
Przeglądaj tematy tego artykułu:
Rekomendowany kolejny artykuł:
0 komentarzy