Symfonia Handel: Program do obsługi procesów handlowych i sprzedażowych nowej generacji

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w związku z dynamicznym rozwojem Symfonia Handel z dniem 30 listopada 2022 roku wycofujemy wsparcie i aktualizację dla programu Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i magazyn.

Jednocześnie zachęcamy do skorzystania z oferty przejścia na program nowej generacji: Symfonia Handel.

Symfonia Handel to przede wszystkim:

▪ wygodny w użyciu, intuicyjny i funkcjonalny program do obsługi procesów sprzedaży, zakupu i zarządzania magazynem instalowany na komputerze użytkownika,

▪ możliwość lepszego dopasowania systemu do specyfiki branży dzięki personalizacji pól, formularzy i dokumentów oraz współpracy z innymi programami Symfonii za pośrednictwem WebAPI (Integrator z e-Commerce, Mobilny Magazyn, Mobilny Handel),

▪ wsparcie pracy z obecnym i potencjalnym klientem w module Contact Manager, pozwalającym na łatwe zarządzanie kontaktami, tworzenie ofert, prowadzenie kalendarza spotkań i dodawanie przypomnień o zadaniach do wykonania,

▪ jeszcze większe bezpieczeństwo danych i więcej możliwości, dzięki wykorzystaniu popularnego i rozwijanego silnika bazy danych MS SQL,

▪ więcej funkcjonalności i narzędzi w zakresie raportowania i analizy danych.

 

Dodatkowe informacje mogą Państwo uzyskać pod numerem telfonu: 22 455 56 10 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00). 

Jeżeli jesteście Państwo klientem Partnera Symfoni, prosimy dzwonić pod numer 799 60 62 87 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00).