Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Nowy JPK_V7 [WEBINARIUM]

Bogdan Zatorski

Bogdan Zatorski

Kierownik do spraw analiz biznesowych i wymagań prawnych

Długość czytania:

6 września 2020

Jakie skutki niesie likwidacja deklaracji VAT i nowy JPK_V7?

Wszyscy podatnicy będą przesyłać JPK_V7 na bramkę KAS za okresy rozliczeniowe od 1 października 2020 r. Nowa struktura raportowa jest połączeniem połączeniem ewidencji i deklaracji VAT.

Co jest JPK_V7?

JPK_V7 jest nową deklaracją podatkową, w której należy wykazać:

  • dane z rejestru sprzedaży VAT,
  • realizację sprzedaży towarów wrażliwych,
  • wykorzystanie w sprzedaży metody split payment,
  • wykorzystanie metody kasowej do ewidencji zakupów.

Symfonia ERP Handel gotowy na JPK V7

JPK_V7: Co warto wiedzieć?

Eksperci przyznają, że to kolejna rewolucja w VAT. Nie jest to bowiem proste połączenie JPK i deklaracji. Zmiany mają o wiele szerszy charakter i mogą przysporzyć przedsiębiorcom i biurom rachunkowym, które ich obsługują wiele problemów. O nich oraz kolejnej porcji surowych sankcji, jakie pojawią się od 1 października opowiemy podczas webinarium.

Dla kogo przeznaczone jest webinarium?

  • dla przedsiębiorców
  • dla dyrektorów finansowych oraz księgowych
  • dla pracowników i właścicieli biur rachunkowych.

Czas trwania: ok. 60 min.

Prowadzący: Łukasz Zalewski, dziennikarz Dziennika Gazety Prawnej

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rekomendowany kolejny artykuł:

Więcej na ten temat:

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Wciąż jeszcze w wielu organizacjach składa się wnioski urlopowe w formie papierowej do swojego kierownika, który następnie przekazuje wniosek do dział kadr. Organizacje, które przeszły przynajmniej częściową transformację cyfrową, wdrożyły obsługę wniosków za pomocą poczty e-mail. Nawet jednak ta druga metoda nie jest w pełni optymalna pod kątem szybkości i odciążenia działu kadr od zbędnych czynności administracyjnych.

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Obieg dokumentów ma na celu uprościć przepływ informacji krążących po firmie. Pozwala zaoszczędzić czas, przypisać koszty do właściwego projektu i miejsca w organizacji, ocenić potencjał przepływu pieniędzy (tzw. cashflow), ale też monitorować procesy przepływu informacji. Jak przepływ dokumentów wygląda w praktyce? Na to pytanie odpowiadamy w poniższym materiale.

Powiązane kategorie

Finanse
międzynarodowe

Finanse
na co dzień

Planowanie
biznesowe

Słownik Symfonii

Prowadzenie firmy może być pełne wyzwań, a jednym z nich jest fachowy żargon, który trzeba rozumieć. Nasz słownik wyjaśnia pojęcia w prostych słowach – od A do Z.
Wyświetl słownik