Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Jak użytkownicy oprogramowania mogą wpływać na jego rozwój?

Elżbieta Czaplicka

Elżbieta Czaplicka

Długość czytania:

3 kwietnia 2023

Symfonia R2Płatnik to doceniany system płacowo-kadrowy wybierany przez specjalistów za jego intuicyjność, łatwość aktualizacji oraz bogatą funkcjonalność. Program spełnia kluczowe potrzeby w procesie naliczania wynagrodzeń, rozliczania czasu pracy oraz raportowania.

Czy może oferować jeszcze więcej korzyści swoim użytkownikom? Odpowiedź może być tylko jedna – tak!

Symfonia stale powiększa zespół programistów, którzy pracują nad dalszym rozwojem systemu, aby produkt był jeszcze lepszy. Mariusz Wołoszyn, ekspert Symfonii R2Płatnika, który zajmuje się tym programem od 18 lat, dba o to, aby produkt był jeszcze lepszy. Mariusz pracował wcześniej w firmie Reset2, gdzie kierował zespołem wdrożeniowym. Obecnie jest Właścicielem Produktu w Symfonii i na co dzień współpracuje z doświadczonym zespołem wytwarzającym ten program od wielu lat.

Dzięki wcześniejszym doświadczeniom, kontaktom z użytkownikami, badaniom i ankietom, zespół programistów pracujących nad rozwojem Symfonii R2Płatnika ma wiele pomysłów na dalszy rozwój produktu. Jednakże, zależy im na tym, aby pomysły te były zgodne z rzeczywistymi potrzebami użytkowników R2Płatnika. W tym celu, zapraszają do współpracy użytkowników, którzy mogą zgłaszać swoje pomysły i sugestie na specjalnym serwisie – Głos Klienta.

Symfonia R2Płatnik przywiązuje dużą wagę do głosów swoich klientów, którzy mogą zgłaszać wszelkie pomysły na rozwój programu. Planując rozwój produktu, zespół programistów bierze pod uwagę zgłaszane potrzeby i sugestie użytkowników. W końcu to oni najlepiej wiedzą, czego potrzebują, pracując na programie.

Na stronie Głosu Klienta można znaleźć pomysły, na które można zagłosować. Jeśli Twój pomysł nie jest jeszcze zgłoszony, możesz go wprowadzić, aby inni użytkownicy mogli na niego zagłosować.

Podsumowując:

Zachęcamy użytkowników do współpracy nad rozwojem programu i zgłaszania postulatów na stronie Głosu Klienta..

 

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *