Długość czytania:
Moduł handlowy oprogramowania do zarządzania firmą, to część systemu, z którego korzysta najwięcej osób w firmie. Jego zadaniem jest kompleksowe wspieranie obsługi obrotu towarowego. Oprócz
standardowych operacji, jak wystawianie dokumentów handlowych, faktur, korekt faktur, itp., w nowoczesnym module handlowym można zaimplementować takie funkcjonalności np. „Zamówienia własne” i ich przydatność w bieżącej pracy. Dzięki temu przyspieszamy obrót informacjami finansowymi i handlowymi w firmie – każda faktura powiązana jest z informacją o tym, do którego klienta wydane zostały produkty, z jakiej partii pochodziły i z jakiego dnia.
Działalność niemal każdej firmy finalnie prowadzi do transakcji handlowej. Dlatego tak ważne jest posiadanie oprogramowania do skutecznego zarządzania działalnością handlową. Niezależnie od tego czy sprzedajesz samochody, produkty spożywcze czy artykuły budowlane – na pewno potrzebujesz sprawnego programu do zarządzania swoją sprzedażą.
Przykładowo module handlowym programu Symfonia ERP możesz:
- dopasować do swoich osobistych oraz firmowych wymagań widoki list, kolumn i dokumentów oraz filtry na ekranach,
- filtrować i wyszukiwać dane, jak również ich łączyć je i wiązać ze sobą,
- generować wydruki w całym procesie handlowym: od przygotowywania na bazie jednego dokumentu potwierdzenia zamówienia, aż po zlecenia transportowe oraz zlecenie do firmy zewnętrznej na produkcję.
To tylko część wygodnych funkcji, które możesz wykorzystywać w swojej sprzedaży. Zobacz, jakie jeszcze funkcjonalności wspomagają przedsiębiorstwa wykorzystujące moduły handlowe Symfonii ERP.
Historie sukcesu wdrożenia oprogramowania Symfonia Handel
Wypełnij poniższy formularz, aby uzyskać dostęp do wybranych materiałów
Przeglądaj tematy tego artykułu:
0 komentarzy