Symfonia Handel: Program do obsługi procesów handlowych i sprzedażowych nowej generacji
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w związku z dynamicznym rozwojem Symfonia Handel z dniem 30 listopada 2022 roku wycofujemy wsparcie i aktualizację dla programu Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i magazyn.
Jednocześnie zachęcamy do skorzystania z oferty przejścia na program nowej generacji: Symfonia Handel.
Symfonia Handel to przede wszystkim:
▪ wygodny w użyciu, intuicyjny i funkcjonalny program do obsługi procesów sprzedaży, zakupu i zarządzania magazynem instalowany na komputerze użytkownika,
▪ możliwość lepszego dopasowania systemu do specyfiki branży dzięki personalizacji pól, formularzy i dokumentów oraz współpracy z innymi programami Symfonii za pośrednictwem WebAPI (Integrator z e-Commerce, Mobilny Magazyn, Mobilny Handel),
▪ wsparcie pracy z obecnym i potencjalnym klientem w module Contact Manager, pozwalającym na łatwe zarządzanie kontaktami, tworzenie ofert, prowadzenie kalendarza spotkań i dodawanie przypomnień o zadaniach do wykonania,
▪ jeszcze większe bezpieczeństwo danych i więcej możliwości, dzięki wykorzystaniu popularnego i rozwijanego silnika bazy danych MS SQL,
▪ więcej funkcjonalności i narzędzi w zakresie raportowania i analizy danych.
Dodatkowe informacje mogą Państwo uzyskać pod numerem telfonu: 22 455 56 10 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00).
Jeżeli jesteście Państwo klientem Partnera Symfoni, prosimy dzwonić pod numer 799 60 62 87 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00).