Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Nowa Dyrektorka ds. Marketingu i PR w Grupie Symfonia

Piotr Kowalski

Piotr Kowalski

Ekspert w Symfonii

Długość czytania:

13 marca 2024

Edyta Malesza-Malatrat objęła stanowisko Dyrektorki ds. Marketingu i PR w Grupie Symfonia. Odpowiada za strategię marketingową i transformację cyfrową marketingu, która umożliwi realizowanie ambitnych celów biznesowych Grupy, w tym dalszą ekspansję na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

Edyta Malesza Malatrat. Nowa Dyrektorka ds. Marketingu i PR w Grupie Symfonia

Nowa Dyrektorka ds. Marketingu i PR w Grupie Symfonia

W ciągu blisko dwudziestu pięciu lat kariery zawodowej Edyta Malesza-Malatrat zdobyła doświadczenie na rynkach B2C i B2B w Wielkiej Brytanii, zarządzając rozbudowanymi strukturami marketingowymi między innymi w takich globalnych firmach jak Procter & Gamble, Cisco i SAP. Z dynamicznym rynkiem technologii B2B związana jest od 2016 roku. Obejmowała stanowiska dyrektorki ds. transformacji marketingowej w regionie EMEA, dyrektorki marketingu na Europę Środkową i Wschodnią w SAP, wcześniej zaś w Cisco zajmowała się generowaniem popytu oraz marketingiem interaktywnym w regionie EMEA.

Jako innowacyjny partner technologiczny dla małych i średnich przedsiębiorstw Grupa Symfonia już teraz jest liderem w swoim segmencie. Plany i ambicje firmy rosną, dlatego jako nowy CMO widzę ogromy potencjał wzrostu i ekspansji na nowe rynki. Razem z moim zespołem będziemy dążyć do tego, aby wzmocnić pozycję Symfonii na rynku środkowoeuropejskim. Strategię marketingową, której celem jest wsparcie firmy w dalszej ekspansji, opieramy na celach biznesowych, potrzebach klientów i obserwacjach dynamiki rynku. Tworzymy plany marketingowe, które napędzają markę, zwiększają liczbę nowo pozyskanych klientów i przychody naszej organizacji. – mówi Edyta Malesza-Malatrat i dodaje – Wierzę w pozytywny leadership oparty na rozwijaniu zespołu przez coaching, mentoring i mądry feedback.

Edyta Malesza-Malatrat jest ekspertką w obszarach kształtowania rynku docelowego, identyfikowania motorów wzrostu, projektowania GTM i strategii marketingowej. Ma doświadczenie w przeprowadzaniu dużych transformacji organizacyjnych i cyfrowych marketingu. Uważa, że marketing B2B w firmach SaaS jest krytycznym motorem wzrostu i rozwoju firmy. Chętnie występuje jako ekspertka podczas branżowych paneli i prelekcji.

Prywatnie Edyta jest wielką miłośniczką kultury i kuchni francuskiej, fanką edukacji wielojęzykowej i sportu – biega i dużo jeździ na rowerze.

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *