Długość czytania:
Sprzedaż internetowa powinna być idealnie zorganizowana, a jej uporządkowanie możliwe jest dzięki wykorzystaniu przemyślanych narzędzi technologicznych. Odpowiednie oprogramowanie rejestruje wszystkie zdarzenia gospodarcze w jednym miejscu, co pozwala nam m.in. zachować ciągłość współpracy z klientem czy wyliczyć realne zapotrzebowanie na towary.
Narzędzia informatyczne potrzebne do uruchomienia sprzedaży internetowej
Wypełnij poniższy formularz, aby uzyskać dostęp do wybranych materiałów
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia nagrania bezpłatnego webinarium z cyklu „Dlaczego rozwiązanie e-commerce nie zastąpi systemu ERP?”, podczas którego poruszamy następujące zagadnienia:
- W jakie narzędzia powinien być wyposażony warsztat e-handlowca?
- Metodyka wyboru systemów informatycznych do obsługi nowoczesnej firmy handlowej – ewolucja czy rewolucja biznesowa?
- Studium biznesowe: Uruchomienie e-drogerii w pięciu krokach.
Prowadzący:
Łukasz Banachowicz
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Informatyka i Ekonometria. W branży IT od 14 lat. Z Symfonią związany od 2006 r.
Obecnie pracuje w Dziale Wsparcia Procesów Sprzedaży, gdzie zajmuje się diagnozą potrzeb Klientów oraz projektowaniem systemów na bazie gotowych rozwiązań oraz tworzonych na indywidualne potrzeby. Na swoim koncie ma udział w ponad 150 zakończonych sukcesem projektach wdrożeniowych, m. in. w firmach handlowych (chemia, warzywa / owoce, metale, budowlane, sieci sklepów), usługowych (transport, usługi finansowe, deweloperzy), sieci dealerów samochodowych, czy przedsiębiorstwach produkcyjnych (branża chemiczna, budowlana, artykuły sportowe, elektronika).
Obejrzyj bezpłatne webinarium i poznaj narzędzia, które odpowiadają na bieżące potrzeby i nie obciążają Twojego budżetu!
Przeglądaj tematy tego artykułu:
Rekomendowany kolejny artykuł:
0 komentarzy