Długość czytania:
Programy handlowe znacząco ułatwiają prowadzenie sprzedaży i zarządzanie magazynem. To bardzo ważne, aby były one odpowiednio dopasowane do charakteru oraz potrzeb danej firmy. Jakie funkcje programów handlowych klienci cenią sobie najbardziej?
Programy handlowe – podstawowy cel
Programy handlowe to narzędzia, które znacząco wspierają sprzedaż w firmie. Pomagają one nie tylko w jej obsłudze, ale również w zarządzaniu e-sklepem czy magazynem. Dzięki programom do zarządzania sprzedażą procesy handlowe znacząco przyspieszają, poprawia się logistyka, a gospodarka magazynowa staje się wyjątkowo elastyczna.
Symfonia ERP Handel
Do zarządzania sprzedażą, zakupami i magazynami
Współpraca programu handlowego z urządzeniami sklepowymi
Jedną z funkcji, które mają znaczenie podczas wyboru programu handlowego, jest współpraca z wykorzystywanymi w sklepie urządzeniami. Mowa m.in. o kasach i drukarkach fiskalnych czy czytnikach kodów kreskowych. Opcja ta pozwala znacząco przyspieszyć sprzedaż. Jeżeli program umożliwia połączenie wspomnianych urządzeń, obsługa klienta staje się dużo bardziej komfortowa.
Eksport danych do systemu księgowego programu handlowego
Klienci cenią sobie programy handlowe, które integrują się z systemem księgowym i automatycznie eksportują do niego wszelkie niezbędne dane. Wpływa to na łatwość pracy wielu działów przedsiębiorstwa i znacznie przyspiesza procesy. To z kolei gwarantuje oszczędność czasu oraz kosztów.
Przeczytaj także: 3 błędy popełniane przy wprowadzaniu kolektorów danych do magazynów
Dostęp do programu handlowego z każdego miejsca i urządzenia
Jedną z najważniejszych cech dobrego programu do zarządzenia sprzedażą jest bezproblemowy dostęp z dowolnego urządzenia. Najlepiej, jeżeli monitorowanie zamówień, etapów sprzedaży czy ilości towarów jest możliwe za pośrednictwem zarówno komputera, jak i smartfona czy tabletu.
Intuicyjna obsługa programu handlowego
Dla klientów ważna jest również prosta obsługa programu handlowego. To ważne, aby korzystanie z jego poszczególnych funkcji było intuicyjne i nie zajmowało wiele czasu. Najlepiej, jeżeli program sam informuje użytkownika o kolejnych krokach, przyspieszając tym samym sprawdzanie poszczególnych danych i minimalizując ryzyko popełnienia niechcianego błędu.
Stała, automatyczna opłata za program handlowy
Na to, czy dany program handlowy zostanie wybrany przez klienta, ma wpływ również opłata za jego użytkowanie. Dla wielu osób znaczenie ma fakt, czy jest to stała opłata, najlepiej pobierana w sposób automatyczny. Nie muszą oni wówczas zastanawiać się, ile zapłacą w danym miesiącu za korzystanie z programu lub kiedy należy dokonać płatności. Często wybierane rozwiązanie stanowią także programy, za które płaci się jednorazowo na samym początku.
Symfonia oferuje oprogramowanie do zarządzania handlem i magazynem, które zagwarantuje Twojej firmie maksymalne bezpieczeństwo oraz komfort pracy. Dzięki niemu znacząco przyspieszysz procesy handlowe i zwiększysz sprzedaż. To szybki, prosty w obsłudze program handlowy, dopasowany do indywidualnych potrzeb firmy. Jeżeli poszukujesz programu do sprzedaży dla swojego przedsiębiorstwa, zapraszamy do kontaktu!
Przeglądaj tematy tego artykułu:
Rekomendowany kolejny artykuł:
0 komentarzy