Długość czytania:
Jeszcze do niedawna aplikacje biznesowe były tworzone z myślą potrzebach większych przedsiębiorstw. Od kilku lat jesteśmy świadkami zmian w tym obszarze. Dziś z tego typu rozwiązań może korzystać coraz więcej małych podmiotów – szczególnie tych, którym poczta elektroniczna, kalendarz i arkusz Excel przestają już wystarczać. Zainteresował Cię ten temat? Przeczytaj nasz poradnik i sprawdź, jak rozpocząć cyfryzację swojej firmy!
Czym jest Symfonia eDokumenty?
Symfonia eDokumenty to zintegrowane środowisko pracy, które ma wszystko, co jest potrzebne do efektywnego zarządzania firmą. W jednym systemie możesz korzystać z wielu zaawansowanych aplikacji biznesowych. Poniżej przedstawiamy te, które pozwolą Ci szybko i skutecznie scyfryzować swoją firmę!
Obieg faktur zakupu
Przejście całej ścieżki obiegu faktur kosztowych jest znacznie prostsze, dzięki wykorzystaniu OCR. Technologia umożliwia dodawanie wszystkich typów dowodów księgowych i zarządzanie ich workflow. To sprawia, że zyskujesz większy porządek w firmie i skuteczniej kontrolujesz wydatki. Myśl o wprowadzeniu systemu obiegu dokumentów Cię przeraża? Nie musi. Podstawowa konfiguracja aplikacji, w tym z założeniem kont dla użytkowników, nie powinna zająć więcej niż 20 minut.
Automatyzacja przelewów bankowych
Masz już skonfigurowany obieg faktur? Z aplikacją biznesową Symfonia eDokumenty możesz zautomatyzować proces związany z realizacją przelewów bankowych! Wystarczy tylko, że wygenerujesz paczkę przelewów, a następnie w oknie płatności na portalu banku, dodasz plik, korzystając z odpowiedniego szablonu importu. Dzięki temu nie musisz ręcznie przepisywać danych, a przelew jest od razu zlecany do wypłaty. W ten sposób oszczędzasz czas i eliminujesz ryzyko błędów. Spokój związany z zapłaceniem faktur w terminie dostajesz gratis.
Ewidencja umów
Archiwum umów to aplikacja, która pozwala na przechowywanie dokumentów w jednym miejscu, niezależnie od tego, czy zostały podpisane elektronicznie, czy papierowo. Do innych jej zalet należą także: możliwość monitorowania terminów płatności, generowanie umów z szablonów, a nawet rozliczanie faktur z umowami. Dzięki takim funkcjonalnościom zapewnia lepszą kontrolę nad budżetem, a także ułatwia workflow umów, np. podczas konsultacji z działem prawnym.
Przeczytaj również: Obieg dokumentów w firmie z dziennikiem elektronicznym – Symfonia
Ewidencja korespondencji
Korespondencja przychodząca i wychodząca tworzy dziennik korespondencji, który może być łatwo współdzielony z innymi użytkownikami systemu. Pracujesz zdalnie? Dzięki aplikacji biznesowej, która działa online, to żaden problem. Zawsze będziesz mieć dostęp do dziennika korespondencji – niezależnie od tego, czy jesteś akurat w firmie, czy może pracujesz poza biurem.
Symfonia Obieg Dokumentów
Sprawdź, jak działa!
Aplikacja do zarządzania zadaniami, czasem i komunikacją
Pewnie znasz popularne aplikacje typu Trello, Monday, Active Collab czy Asana. Podobne narzędzia, takie jak tablica kanban, współdzielony kalendarz czy plan dnia są dostępne także w systemie Symfonia Obieg Dokumentów. Elastyczne rozwiązania i przyjazny użytkownikowi interfejs pozwalają na korzystanie z nich nawet bez zaawansowanych szkoleń. To jednak nie wszystko. Za pomocą aplikacji biznesowej możesz również łatwo linkować obiekty, takie jak pliki, umowy, faktury – bezpośrednio do zadań lub do komentarzy. Dodatkowe funkcje, które wspomagają komunikację, to m.in. czat oraz komentarze do dokumentów, zadań czy spraw. To naprawdę nowa jakość pracy zespołowej.
Aplikacja do zarządzania relacjami z klientami
Baza oferowanych produktów, dedykowane widoki (jak np. lejki sprzedażowe), kalendarze spotkań czy wreszcie aplikacje do wystawiania faktur sprzedaży – to wszystko znajdziesz teraz w jednym systemie. Dzięki temu zarządzanie relacjami z klientem stanie się o wiele prostsze.
Najlepsze aplikacje biznesowe do Twojej firmy – teraz już je znasz!
Aplikacje biznesowe mogą okazać się nieocenionym wsparciem w procesie cyfryzacji firmy. Mamy nadzieję, że po lekturze tego poradnika wiesz już, z jakich rozwiązań warto korzystać. Pamiętaj, że przedstawione wyżej narzędzia, to tylko cześć funkcjonalności, jakie oferuje Symfonia eDokumenty. Chcesz dowiedzieć się więcej? Przejdź na stronę produktu i sprawdź, jak w prosty sposób usystematyzować procedury obiegu informacji i poprawić efektywność całej firmy!
Przeglądaj tematy tego artykułu:
Rekomendowany kolejny artykuł:
0 komentarzy