Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Jak usprawnić pracę biura rachunkowego i pozyskać nowych klientów? [WEBINARIUM]

Karol Flaziński

Karol Flaziński

Długość czytania:

8 września 2020

Prowadzisz biuro rachunkowe i chcesz świadczyć usługi na najwyższym poziomie? Pomożemy Ci zoptymalizować obsługę klienta i otworzyć się na nowe możliwości rozwoju!

Zapraszamy do obejrzenia bezpłatnego webinarium, które prowadził Karol Flaziński. Ekspert Symfonii opowiada m.in. o tym:

  • Jak usprawnić obsługę klientów?
  • Jak wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencyjnych biur rachunkowych?
  • Jak otworzyć się na nowych klientów pochodzących z innych rejonów?

Podczas webinarium zostały również przedstawione kluczowe funkcjonalności platformy Symfonia Biuro Rachunkowe Online, która wspiera współpracę biura rachunkowego z klientami:

  • Zarządzanie kontami klienta oraz pracowników biura rachunkowego
  • Panel klienta
  • Panel księgowego
  • Import dokumentów FVZ i FVS z funkcjonalnością OCR
  • Dekretacja dokumentów na platformie Symfonia Biuro Rachunkowe Online
  • Przygotowanie raportów dla klientów
  • Komunikacja z klientem
  • Archiwum dokumentów
  • Prowadzenie Centrum Wiedzy dla klienta

Wznieś obsługę klienta na nowy poziom!

Prowadzący: Karol Flaziński

Czas trwania webinarium: 60 minut

Jak usprawnić pracę biura rachunkowego i pozyskać nowych klientów

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rekomendowany kolejny artykuł:

Więcej na ten temat:

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Wciąż jeszcze w wielu organizacjach składa się wnioski urlopowe w formie papierowej do swojego kierownika, który następnie przekazuje wniosek do dział kadr. Organizacje, które przeszły przynajmniej częściową transformację cyfrową, wdrożyły obsługę wniosków za pomocą poczty e-mail. Nawet jednak ta druga metoda nie jest w pełni optymalna pod kątem szybkości i odciążenia działu kadr od zbędnych czynności administracyjnych.

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Obieg dokumentów ma na celu uprościć przepływ informacji krążących po firmie. Pozwala zaoszczędzić czas, przypisać koszty do właściwego projektu i miejsca w organizacji, ocenić potencjał przepływu pieniędzy (tzw. cashflow), ale też monitorować procesy przepływu informacji. Jak przepływ dokumentów wygląda w praktyce? Na to pytanie odpowiadamy w poniższym materiale.

Powiązane kategorie

Finanse
międzynarodowe

Finanse
na co dzień

Planowanie
biznesowe

Słownik Symfonii

Prowadzenie firmy może być pełne wyzwań, a jednym z nich jest fachowy żargon, który trzeba rozumieć. Nasz słownik wyjaśnia pojęcia w prostych słowach – od A do Z.
Wyświetl słownik