Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Jak zarządzać firmą w sytuacji kryzysowej? [e-book]

Piotr Kowalski

Piotr Kowalski

Ekspert w Symfonii

Długość czytania:

14 września 2020

Paraliż gospodarki i podążający za nim kryzys już dał się we znaki tysiącom małych i średnich przedsiębiorstw. Klienci są niezwykle ostrożni w podejmowaniu decyzji zakupowych, a kontrahenci jeszcze bardziej ostrożnie podejmują zobowiązania biznesowe. Co możesz zrobić by utrzymać swoją firmę w dobrej kondycji w okresie niepewności? Jak przystosować przedsiębiorstwo do nowej rzeczywistości? W jaki sposób komunikować się z klientami, partnerami biznesowymi i dostawcami?

Garść porad znajdziesz w naszym poradniku, do ściągnięcia za darmo w wygodnym do czytania formacie PDF!

Z poradnika dowiesz się:

  • Co możesz zrobić już teraz by skutecznie zarządzać firmą w okresie kryzysu
  • Jak utrzymać biznes w dobrej kondycji w czasach niepewności
  • Jak uchronić firmę przed recesję (teraz i w przyszłości)
  • Jak przygotować się do funkcjonowania w nowej rzeczywistości?

Pobierz poradnik już dzisiaj i śmiało staw czoła niepewnym czasom.

Jak zarządzać firmą w sytuacji kryzysowej?

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rekomendowany kolejny artykuł:

Więcej na ten temat:

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Wciąż jeszcze w wielu organizacjach składa się wnioski urlopowe w formie papierowej do swojego kierownika, który następnie przekazuje wniosek do dział kadr. Organizacje, które przeszły przynajmniej częściową transformację cyfrową, wdrożyły obsługę wniosków za pomocą poczty e-mail. Nawet jednak ta druga metoda nie jest w pełni optymalna pod kątem szybkości i odciążenia działu kadr od zbędnych czynności administracyjnych.

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Obieg dokumentów ma na celu uprościć przepływ informacji krążących po firmie. Pozwala zaoszczędzić czas, przypisać koszty do właściwego projektu i miejsca w organizacji, ocenić potencjał przepływu pieniędzy (tzw. cashflow), ale też monitorować procesy przepływu informacji. Jak przepływ dokumentów wygląda w praktyce? Na to pytanie odpowiadamy w poniższym materiale.

Powiązane kategorie

Badania

Liderzy
Symfonii

Po godzinach

Wybór
redakcji

Słownik Symfonii

Prowadzenie firmy może być pełne wyzwań, a jednym z nich jest fachowy żargon, który trzeba rozumieć. Nasz słownik wyjaśnia pojęcia w prostych słowach – od A do Z.
Wyświetl słownik