Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Zestaw narzędzi pomagających przetrwać małym firmom [PRZEWODNIK SURVIVALOWY]

Piotr Kowalski

Piotr Kowalski

Ekspert w Symfonii

Długość czytania:

17 lutego 2021

Rozpoczynasz nowy biznes lub planujesz założenie firmy? A możesz szukasz inwestora lub innego sposobu by przetrwać trudny okres?

Nasz zestaw narzędzi dla małych firm pomoże Ci przetrwać najbliższe kilkanaście miesięcy. Składa się on z trzech bezpłatnych zasobów:

Przewodnik survivalowy: Nasz poradnik ma na celu pomóc Ci osiągnąć sukces poprzez sprostanie typowym wyzwaniom, z jakimi borykają się małe firmy we wczesnych latach istnienia bądź w czasach kryzysu.

Część 1: Zwiększ sprzedaż i generuj gotówkę

Część 2: Monitoruj i rozwiązuj problemy biznesowe

Część 3: Łączenie zasobów i uzyskiwanie odpowiedniego wsparcia

 

Szablon biznesplanu: użyj go, aby określić cel swojej firmy, jej cele strategiczne i ramy odniesienia sukcesu. Nasz łatwy do wypełnienia szablon Word zawiera instrukcje w każdej sekcji, które ułatwiają ten proces.

Szablon prognozy przepływów pieniężnych: ile gotówki potrzebuje Twoja firma, aby przetrwać? Ten łatwy do zrozumienia szablon programu Excel pomaga prognozować przepływy pieniężne z miesiąca na miesiąc lub na cały rok. Jest to bardzo ważne i możesz z niego korzystać wraz z poradami zawartymi w naszym e-booku, aby zaradzić ewentualnym brakom gotówki.

Niezbędnik survivalowy dla małych firm

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rekomendowany kolejny artykuł:

Więcej na ten temat:

Strategia biznesowa firmy krok po kroku – przewodnik dla przedsiębiorców

Strategia biznesowa firmy krok po kroku – przewodnik dla przedsiębiorców

Jak stworzyć strategię biznesową, która pomoże Ci przetrwać trudne czasy, takie jak wybuch epidemii koronawirusa (COVID-19) lub okres przejściowy? Jak osiągnąć swoje cele? Najważniejsze, by nie panikować i mieć plan. Przeczytaj ten artykuł, aby uzyskać wskazówki dotyczące tworzenia strategii biznesowej.

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Wciąż jeszcze w wielu organizacjach składa się wnioski urlopowe w formie papierowej do swojego kierownika, który następnie przekazuje wniosek do dział kadr. Organizacje, które przeszły przynajmniej częściową transformację cyfrową, wdrożyły obsługę wniosków za pomocą poczty e-mail. Nawet jednak ta druga metoda nie jest w pełni optymalna pod kątem szybkości i odciążenia działu kadr od zbędnych czynności administracyjnych.

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Obieg dokumentów ma na celu uprościć przepływ informacji krążących po firmie. Pozwala zaoszczędzić czas, przypisać koszty do właściwego projektu i miejsca w organizacji, ocenić potencjał przepływu pieniędzy (tzw. cashflow), ale też monitorować procesy przepływu informacji. Jak przepływ dokumentów wygląda w praktyce? Na to pytanie odpowiadamy w poniższym materiale.

Powiązane kategorie

Planowanie
długoterminowe

Planowanie
globalne

Procesy
biznesowe

Zgodność
z prawem

Słownik Symfonii

Prowadzenie firmy może być pełne wyzwań, a jednym z nich jest fachowy żargon, który trzeba rozumieć. Nasz słownik wyjaśnia pojęcia w prostych słowach – od A do Z.
Wyświetl słownik