Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Jak przygotować biuro rachunkowe do obsługi PPK? [WEBINARIUM]

Tomasz Kordowski

Tomasz Kordowski

Ekspert Symfonii ds. Public Relations

Długość czytania:

12 marca 2020

Od 1 lipca 2020 r. kolejne firmy zostaną objęte obowiązkiem wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych. Warto już teraz rozpocząć przygotowania do tego procesu. Sprawdź, czy Twoje biuro rachunkowe jest gotowe do obsługi PPK!

Zapraszamy na godzinne webinarium prowadzone przez Elżbietę Czaplicką, Konsultantkę Symfonii z obszaru HR i PPK z wieloletnią praktyką z zakresu kadr i płac oraz Rafała Szwabo, Dyrektora ds. Planów Emerytalnych w TFI Allianz Polska S.A., specjalizującego się w PPK.

Uzyskaj dostęp do nagrania webinarium

Podczas webinarium eksperci wyjaśnią:

  • na jakie aspekty zwrócić uwagę przygotowując się do wprowadzenia programu PPK w swoim przedsiębiorstwie
  • opowiedzą o doświadczeniach związanych ze zrealizowanymi wdrożeniami PPK dla dużych firm
  • merytoryczna wiedza będzie poparta praktyczną prezentacją obsługi funkcjonalności Plany Emerytalne, która wspiera optymalizację obsługi procesów PPK, a eksperci prowadzący wydarzenie chętnie odpowiedzą na dodatkowe pytania uczestników.

Elżbieta Czaplicka, Pre-Sales Consultant z obszaru HR

Z firmą Symfonia związana od 2015 roku. Specjalista z wieloletnią praktyką z zakresu kadr i płac. Koordynuje projekty związane z transformacją obszaru HR m.in. poprzez wdrożenie nowego systemu HRIS. Zajmuje się obsługą procesów wdrażania i realizacji outsourcingu projektów kadrowo-płacowych. Prywatnie fanka nowych technologii.

 

Rafał Szwabo, Dyrektor ds. Planów Emerytalnych w TFI Allianz Polska SA.

Jest odpowiedzialny za rozwój i sprzedaż kompleksowej oferty produktów emerytalnych dla pracowników i uczestników indywidualnych, specjalizuje się m.in. w Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK). Posiada rozległe doświadczenie w kontaktach z pracodawcami, co pozwala mu na znalezienie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta. Zajmuje się również wdrażaniem rozwiązań emerytalnych regulowanych przepisami ustawy oraz rozwiązań dedykowanych, opracowanych wg. indywidualnych wymogów pracodawców. Prowadzi szkolenia z zakresu PPK oraz pomocy w doborze najefektywniejszego programu emerytalnego.

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rekomendowany kolejny artykuł:

Więcej na ten temat:

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Wciąż jeszcze w wielu organizacjach składa się wnioski urlopowe w formie papierowej do swojego kierownika, który następnie przekazuje wniosek do dział kadr. Organizacje, które przeszły przynajmniej częściową transformację cyfrową, wdrożyły obsługę wniosków za pomocą poczty e-mail. Nawet jednak ta druga metoda nie jest w pełni optymalna pod kątem szybkości i odciążenia działu kadr od zbędnych czynności administracyjnych.

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Obieg dokumentów ma na celu uprościć przepływ informacji krążących po firmie. Pozwala zaoszczędzić czas, przypisać koszty do właściwego projektu i miejsca w organizacji, ocenić potencjał przepływu pieniędzy (tzw. cashflow), ale też monitorować procesy przepływu informacji. Jak przepływ dokumentów wygląda w praktyce? Na to pytanie odpowiadamy w poniższym materiale.

Powiązane kategorie

Planowanie
długoterminowe

Planowanie
globalne

Procesy
biznesowe

Zgodność
z prawem

Słownik Symfonii

Prowadzenie firmy może być pełne wyzwań, a jednym z nich jest fachowy żargon, który trzeba rozumieć. Nasz słownik wyjaśnia pojęcia w prostych słowach – od A do Z.
Wyświetl słownik