Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Symfonia w Chmurze: Jak zacząć i skutecznie wykorzystać w Twojej firmie

Piotr Kowalski

Piotr Kowalski

Ekspert w Symfonii

Długość czytania:

9 lutego 2024

Jeśli poszukujesz funkcjonalnego oprogramowania do zarządzania swoją firmą, lecz kwestię bezpieczeństwa, aktualizacji i infrastruktury informatycznej wolisz pozostawić ekspertom, Symfonia ERP w Chmurze to rozwiązanie stworzone wprost dla Ciebie. Jakie funkcje posiada system, jak można wykorzystać je w działalności i w jaki sposób rozpocząć pracę na oprogramowaniu?

 

Symfonia w Chmurze – funkcje oprogramowania

Symfonia ERP w Chmurze powstała z myślą o wszystkich przedsiębiorcach, którym zależy na usprawnieniu funkcjonowania firmy, wygodnym dostępie do dokumentacji i kontroli nad wszystkimi procesami biznesowymi. Oprogramowanie łączy w sobie wszystkie moduły niezbędne do zarządzania przedsiębiorstwem – od księgowości i rozliczenia pracowników, przez sprzedaż, magazyn i wydatki, aż po ewidencję majątku. Możesz ponadto dobierać inne dodatkowe moduły, np. KSeF, Produkcja, Mobilny Handel czy Obieg Dokumentów. Dostęp do każdego z nich mają wszyscy uprawnieni użytkownicy – bez względu na to, czy wykonują swoje obowiązki w siedzibie firmy, czy w trybie zdalnym.

Ze względu na to, że jest to rozwiązanie chmurowe, dostęp do danych jest bowiem możliwy z każdego miejsca i o każdej porze. Wszelkie ważne informacje przechowywane są w jednym miejscu. Decydując się na korzystanie z Symfonii ERP w Chmurze, otrzymujesz komplet narzędzi takich jak aplikacje Symfonii, środowisko serwerowe Windows, licencje czy baza danych. Aby móc używać oprogramowania w codziennej pracy, potrzebujesz więc wyłącznie dostępu do urządzenia Windows połączonego z Internetem. Co więcej, wraz z rozwojem Twojej firmy nasi eksperci mogą zwiększać zasoby niezbędne do wygodnej, płynnej pracy. Ty możesz w pełni skupić się na celach swojego przedsiębiorstwa – resztą zajmujemy się my.

 

Korzyści z wdrożenia oprogramowania

Stawiając w swojej firmie na Symfonię w Chmurze, Ty i Twoi pracownicy szybko zauważycie płynące z tego rozwiązania korzyści. Przede wszystkim, oprogramowanie znacząco usprawnia zarządzanie całym przedsiębiorstwem i pozwala na szybki, wygodny dostęp do niemal wszystkich niezbędnych danych. Nie ma potrzeby osobistych wizyt w danym dziale firmy – wszelkie procesy możesz na bieżąco monitorować na swoim urządzeniu. Chmura znacząco minimalizuje ryzyko utraty lub zniszczenia dokumentacji, a dane są aktualizowane w sposób automatyczny. Istotna jest także kwestia ich bezpieczeństwa – oprogramowanie jest oparte o nowoczesne technologie dostarczane przez firmę Microsoft. Dzięki regularnym kopiom całego środowiska możesz cieszyć się bezpieczeństwem na najwyższym poziomie – w Symfonii ERP w Chmurze dane Twojej firmy są skutecznie chronione przed atakami. Oprogramowanie pozwala także na oszczędność kosztów – nie musisz już bowiem inwestować w drogą infrastrukturę, licencje i urządzenia ani wynajmować dużych przestrzeni biurowych.

 

Symfonia ERP w Chmurze – jak zacząć pracę na oprogramowaniu?

Po zamówieniu oprogramowania Symfonia w Chmurze możesz pracować na nim już po zaledwie dwóch dniach. Uruchomienie środowiska serwerowego, zainstalowanie Symfonii oraz stworzenie bazy danych i użytkowników leży bowiem po naszej stronie. Nasi eksperci tuż po złożeniu zamówienia przygotowują specjalne środowisko serwerowe – wystarczy, że wybierzesz jeden z uruchomieniowych pakietów realizowanych przez konsultantów. Każdy uprawniony pracownik Twojej firmy otrzyma indywidualny login oraz hasło. Rozbudowa oraz zmniejszenie liczby użytkowników nie stanowi problemu – podobnie jak migracja danych z i do chmury. Aby móc korzystać z oprogramowania, musisz jedynie użyć urządzenia z systemem Windows i z dostępem do sieci. W razie jakichkolwiek pytań konsultanci Symfonii są do Twojej dyspozycji przez cały okres korzystania z oprogramowania. Nie musisz martwić się także nagłym wzrostem kosztów czy niespodziewanymi dodatkami – usługa obejmuje wszystkie wspomniane wyżej usługi, a cena all inclusive zgodnie z wybranym pakietem jest stała.

Przeczytaj także: Przechowywanie dokumentów księgowych w chmurze: porady i wskazówki – Symfonia

Wciąż zastanawiasz się nad wdrożeniem Symfonii w Chmurze w swojej firmie? Skontaktuj się z nami, a rozwiejemy Twoje wątpliwości!

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *