Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Czy KSeF wyeliminuje duplikaty faktur? Jaki będzie to miało wpływ na działalność firm? 

Piotr Kowalski

Piotr Kowalski

Ekspert w Symfonii

Długość czytania:

2 stycznia 2024

KSeF wyeliminuje duplikaty faktur. Jak to będzie rzutowało na działalność firm?

Rzeczywiście, po wdrożeniu obligatoryjnego KSeF nie będzie można wystawiać duplikatów faktur, ale też nie będzie takiej potrzeby. KSeF działa jako centralna, urzędowa baza danych, a zatem z perspektywy przedsiębiorcy, po tym jak dana faktura trafi do systemu, zostanie przez niego zaakceptowana i zostanie nadany jej numer ewidencyjny, nie może ona zostać zagubiona ani zduplikowana. Nabywca, który będzie chciał otrzymać duplikat, po prostu pobierze właściwą fakturę z zasobów KSeF i będzie miał na to 10 lat od dnia dodania faktury do KSeF.

Przeczytaj także: Od kiedy KSeF będzie obligatoryjny?  – Symfonia

Jak przestawić się na elektroniczne fakturowanie?

Pobierz bezpłatny poradnik, jak przejść na KSeF

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *