Długość czytania:
KSeF wyeliminuje duplikaty faktur. Jak to będzie rzutowało na działalność firm?
Rzeczywiście, po wdrożeniu obligatoryjnego KSeF nie będzie można wystawiać duplikatów faktur, ale też nie będzie takiej potrzeby. KSeF działa jako centralna, urzędowa baza danych, a zatem z perspektywy przedsiębiorcy, po tym jak dana faktura trafi do systemu, zostanie przez niego zaakceptowana i zostanie nadany jej numer ewidencyjny, nie może ona zostać zagubiona ani zduplikowana. Nabywca, który będzie chciał otrzymać duplikat, po prostu pobierze właściwą fakturę z zasobów KSeF i będzie miał na to 10 lat od dnia dodania faktury do KSeF.
Przeczytaj także: Od kiedy KSeF będzie obligatoryjny? – Symfonia
Jak przestawić się na elektroniczne fakturowanie?
Pobierz bezpłatny poradnik, jak przejść na KSeF
Wypełnij poniższy formularz, aby pobrać e-book
Przeglądaj tematy tego artykułu:
Rekomendowany kolejny artykuł:
0 komentarzy