Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Jak przygotować małą i średnią firmę do PPK? [WEBINARIUM]

Elżbieta Czaplicka

Elżbieta Czaplicka

Długość czytania:

12 grudnia 2019

Pracownicze Plany Kapitałowe to obecnie niezwykle ważna kwestia dla małych i średnich firm. Firmy średnie mają obowiązek wdrożenia PPK od 1 stycznia 2020, a małe firmy od 1 lipca 2020 r. Czasu jest więc coraz mniej.

Uzyskaj dostęp do nagrania webinarium

W  czasie webinarium dowiesz się, w jaki sposób przejść proces wdrożenia PPK w swojej firmie krok po kroku.

Zyskasz przydatne informacje w Twojej pracy, m.in.:

  • Czym jest program PPK i w jakim celu został wprowadzony
  • Kto i na jakich zasadach zgłasza się do programu dobrowolnie, a jakie grupy wiekowe są z niego wykluczone?
  • W jaki sposób rozliczane są składki pracowników w programie?
  • Co trzeba zrobić już teraz by przygotować firmę do wdrożenia PPK?

Dla kogo przeznaczone jest webinarium?

  • Dla właścicieli małych i średnich firm
  • Dla kierowników działów kadrowych w firmach
  • Dla pracowników zainteresowanych udziałem w PPK

Webinarium prowadzi dziennikarz Łukasz Zalewski, Dziennika Gazety Prawnej.

Czas trwania: ok. 60 min.

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rekomendowany kolejny artykuł:

Więcej na ten temat:

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Jak sprawnie zarządzać wnioskami urlopowymi?

Wciąż jeszcze w wielu organizacjach składa się wnioski urlopowe w formie papierowej do swojego kierownika, który następnie przekazuje wniosek do dział kadr. Organizacje, które przeszły przynajmniej częściową transformację cyfrową, wdrożyły obsługę wniosków za pomocą poczty e-mail. Nawet jednak ta druga metoda nie jest w pełni optymalna pod kątem szybkości i odciążenia działu kadr od zbędnych czynności administracyjnych.

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Jak wygląda obieg dokumentów w firmie?

Obieg dokumentów ma na celu uprościć przepływ informacji krążących po firmie. Pozwala zaoszczędzić czas, przypisać koszty do właściwego projektu i miejsca w organizacji, ocenić potencjał przepływu pieniędzy (tzw. cashflow), ale też monitorować procesy przepływu informacji. Jak przepływ dokumentów wygląda w praktyce? Na to pytanie odpowiadamy w poniższym materiale.

Powiązane kategorie

Planowanie
długoterminowe

Planowanie
globalne

Procesy
biznesowe

Zgodność
z prawem

Słownik Symfonii

Prowadzenie firmy może być pełne wyzwań, a jednym z nich jest fachowy żargon, który trzeba rozumieć. Nasz słownik wyjaśnia pojęcia w prostych słowach – od A do Z.
Wyświetl słownik