Długość czytania:
Okresowa ocena pracownika to istotne narzędzie wspierające rozwój kompetencji oraz realizację wyznaczonych celów. Pomaga analizować postępy oraz osiągnięcia pracowników, poprawia wydajność i jakość pracy oraz wspiera w wyrównywaniu luk kompetencyjnych między osobami zajmującymi te same stanowiska. Co więcej, ocena pracownika i weryfikacja stopnia realizacji postawionych celów jest dobrym pretekstem do bieżącej komunikacji oraz przekazania informacji zwrotnej między członkami zespołu, a przełożonym.
Do efektywnego przeprowadzenia tego procesu warto jednak zaangażować odpowiednie systemy HR, które pomogą menedżerom i działom kadr w zarządzaniu ocenami, celami oraz przekazaniu feedbacku. Sprawdź, jakie praktyczne korzyści może przynieść Twojej firmie odpowiednie narzędzie.
Uzyskaj dostęp do nagrania webinarium
Wypełnij poniższy formularz, aby uzyskać dostęp do nagrania webinarium.
Obejrzyj nagranie webinarium „Jak systemy HR pomagają w organizacji ocen pracowniczych, zarządzaniu celami i przekazywaniu informacji zwrotnej?”, podczas którego Anna Oleszczuk opowiada m.in. o:
- Praktycznych narzędziach wspierających ocenę pracowników, wyznaczanie celów oraz przekazywanie informacji zwrotnej
- Dlaczego ocena pracownika jest ważna i jakie są aktualne trendy w tym zakresie?
- Istocie komunikacji między pracownikiem a przełożonym
Obejrzyj nagranie webinarium i dowiedz się, co możesz zyskać dzięki wprowadzeniu okresowej oceny pracowników oraz jak systemy HR mogą Ci w tym pomóc.
Prowadzące:
Anna Oleszczuk, ekspertka ds. kadrowych oraz HR
Jest związana zawodowo z obszarem HR od ponad 5 lat, zajmując stanowiska na różnym szczeblu: od asystentki po kierownika działu. Ma na koncie wdrożenie autorskiego portalu pracowniczego dla ok. 12 000 pracowników, w tym na stanowiskach robotniczych. Absolwentka studiów na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz studiów podyplomowych na kierunku Prawo Pracy. Nieustannie realizuje misję zawodową polegającą na eliminowaniu biurokracji i zbędnej papierologii w HR. Stara się odczarować dotychczasowe postrzeganie HR jako roli administracyjnej w firmach. Obecnie zajmuje się sprzedażą rozwiązań cyfrowych dla kadr.
Zuzanna Lizis, p.o. Dyrektor Działu HR Symfonii
Absolwentka Zarządzania Innowacjami na Rotterdam Business School, Digital Disruptions na Cambridge University, Wydziału Prawa i Zarządzania Université Jules Verne w Amiens we Francji. Uniwersytetu Warszawskiego Filologii Francuskiej oraz Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych. a także studiów podyplomowych z zakresu Prawa Pracy na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Akademii Leona Koźmińskiego studiów podyplomowych HR Biznes Partner i Akademii Kompetencji Menedżera. Doświadczona menedżerka HR, liderka zespołów i transformacji. Posiada jedenastoletnie pracy w obszarze HR. Odpowiedzialna m.in. za rekrutacje, onboarding, offshoring, przygotowanie dokumentów kadrowych, szkolenia. Nominowana w Sage do nagrody „Make a difference” i „Inclusive Leader”. Prywatnie kocha żeglarstwo, a ostatnio zakochała się w górach. Uwielbia podróże, kino i teatr.
Przeglądaj tematy tego artykułu:
Rekomendowany kolejny artykuł:
0 komentarzy