Długość czytania:
Premiowanie pracowników: jak poprawnie wprowadzić premie w firmie, uwzględnić je w regulaminie wynagrodzeń oraz wyliczeniach stawek za urlop i chorobę?
Premie w firmie to temat wzbudzający wiele emocji – zarówno wśród pracowników, którzy je otrzymują, jak i działach HR. Zarządzanie premiami może stanowić duże wyzwanie, zwłaszcza na początku, gdy system premii jest dopiero wdrażany. Wiąże się to m.in. z koniecznością wprowadzenia zmian w regulaminie wynagrodzeń oraz uregulowania formalności dotyczących urlopów i zwolnień chorobowych.
Z myślą o firmach, które dopiero wprowadzają premiowanie pracowników oraz tych, które pragną usprawnić proces zarządzania premiami, przygotowaliśmy webinarium „Premiowanie pracowników – jak poprawnie wprowadzić premie w firmie, uwzględnić je w regulaminie wynagrodzeń, wyliczeniach stawek za urlop i chorobę?”. Eksperci Symfonii – Barbara Kołodziejska, Elżbieta Czaplicka oraz Cezary Karolczyk – poruszyli takie zagadnienia jak:
- Kiedy premia nie wpływa na wartość wynagrodzenia chorobowego i urlopowego?
- Na jakie zapisy w regulaminie wynagrodzeń trzeba zwrócić szczególną uwagę?
- Czy premia uznaniowa „rozwiązuje” wszystkie problemy?
- Co przy kontroli może sprawdzać ZUS?
- Czy i kiedy pracownik może rościć sobie prawo do wypłaty premii uznaniowej?
Obejrzyj nagranie webinarium i sprawdź, jak możesz poprawnie i efektywnie zarządzać premiami swoich pracowników.
Przeglądaj tematy tego artykułu:
Rekomendowany kolejny artykuł:
0 komentarzy