Zespół zarządzający
Dowiedz się więcej o naszej kadrze zarządzającej

Zarząd Symfonii

Piotr Ciski
Prezes zarządu
/Symfonia Group CEO/

Katarzyna Kornasiewicz
Członek zarządu,
Dyrektor finansowy
/Symfonia Group CFO/

Robert Zyskowski
Członek zarządu,
Dyrektor ds. technologii
/Symfonia Group CTO/
Zespół zarządzający Symfonii

Małgorzata Ściślak
Dyrektor ds. Sprzedaży i Transformacji Cyfrowej
/Chief Sales & Digital Transformation Officer/

Edyta Malesza-Malatrat
Dyrektor ds. Marketingu i PR
/Marketing and PR Director/

Aneta Jarczyńska
Dyrektor ds. Rozwoju Produktu
i Komercjalizacji
/Product Marketing and
Commercialization Director/

Hubert Paczkowski
Dyrektor ds. Transformacji Sprzedaży Spółek Zależnych
/Sales Transformation Director – Subsidiaries/

Sebastian Gosk
Dyrektor ds. wsparcia klienta
/Services & Client Support
Director/

Wiktoria Kuc
Dyrektor ds. personalnych
/Human Resources Director/

Bartłomiej Stopa
Dyrektor ds. rozwoju
technologicznego
/Technology Development Director/

Janusz Majde
Dyrektor ds. rozwoju
oprogramowania
/Software Engineering Director/

adw. Wioletta Kałoska
Główny prawnik, prokurent spółki
/General Counsel, Commerial Proxy/

Michał Otrębski
Wicedyrektor ds. transformacji cyfrowej
/Vice Director of Digital Transformation/
Akwizycje
Od marca 2021 pod skrzydłami MidEuropa, od lipca 2023 także Accel-KKR
2021
2022
wrzesień
nabycie spółki Reset2.pl
październik
nabycie spółek Cloud Planet i Skanuj.to
luty
połączenie spółek Reset2 i Symfonia
czerwiec
nabycie spółki HRtec
wrzesień
połączenie spółek Cloud Planet i Skanuj.to
przez przejęcie przez Symfonię
2023
2024
lipiec
Symfonia pozyskuje nowego inwestora Accel-KKR
listopad
eDokumenty i moreBIT stają się częścią Grupy Symfonia
styczeń
Symfonia wkracza na rynek międzynarodowy kupując rumuńską spółkę Softeh Plus
listopad
do Grupy Symfonia dołącza Nefeni
2025
maj
Grupa Symfonia powiększa się o inEwi
czerwiec
akwizycja kolejnej rumuńskiej spółki – NextUp

Piotr Ciski
prezes zarządu
Ekspert w dziedzinie strategii, innowacji oraz nowych technologii, promotor transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw, zaangażowany w edukację cyfrową firm z sektora MŚP. Od ponad 20 lat związany z rynkiem IT. Od 2015 roku zarządza Symfonią.
Członek rady nadzorczej spółki z branży e-commerce IAI Sp. z o.o.
Wcześniej przez 6 lat zarządzał polskim oddziałem szwedzkiej giełdowej spółki Cybercom, od 2013 zasiadając również w ścisłym kierownictwie Cybercom Group AB na świecie. Zanim dołączył do Cybercom przez 8 lat odpowiadał także za rozwój brytyjskiej Computaris Group w regionie Europy Wschodniej, będąc jednocześnie dyrektorem zarządzającym spółek w Polsce i Rumunii oraz członkiem zarządu Grupy.
Jest absolwentem Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Łódzkiego oraz Executive MBA przy Politechnice Warszawskiej. Przez kilka lat zasiadał w radzie Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych przy Politechnice Warszawskiej oraz Radzie Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego.
Jest członkiem Rady Fundacji Digital Poland zajmującej się promocją cyfryzacji.
Uczestniczy jako ekspert i komentator w najważniejszych wydarzeniach biznesowych oraz gospodarczych.
Prywatnie ultramaratończyk, pasjonat biegów górskich.

Katarzyna Kornasiewicz
Członek zarządu w Symfonia Sp. z o.o. i HRTec Sp. z o.o., Dyrektor Finansowy Grupy (Group CFO).
Katarzyna Kornasiewicz jest doświadczoną liderką z międzynarodowym doświadczeniem w zarządzaniu finansami, strategii i rozwoju biznesu. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w finansach, bankowości inwestycyjnej, zarządzaniu i doradztwie strategicznym. To doświadczona CFO w spółkach technologicznych, e-commerce, farmaceutycznych i fintech, z sukcesami w restrukturyzacji, poprawie EBITDA oraz pozyskiwaniu finansowania.
Jako były bankier inwestycyjny w Citi i UniCredit Katarzyna wnosi również cenne dla Grupy Symfonia doświadczenie w strukturyzowaniu i finansowaniu transkacji M&A oraz w zarządzaniu międzynarodowymi strukturami, które zdobyła jako CFO Packhelp S.A.,, Group CFO G2A.COM oraz CEO i CFO w GrupyGrupie Euro-Apotheca.
Wykształcenie zdobywała w kraju i za granicą – posiada m.in. tytuł Executive MBA z University of Chicago Booth School of Business i MSc in Finance z London Business School.
Prywatnie matka 4 dzieci i pasjonatka kolarstwa – mistrzyni Europy w parakolarstwie (2023), medalistka Pucharu Świata UCI (2024), członkini Kadry Narodowej na Igrzyska Paraolimpijskie w Paryżu 2024.

Robert Zyskowski
Członek zarządu, Dyrektor ds. technologii /Symfonia Group CTO/
Senior Manager z 30-letnim doświadczeniem w tworzeniu oprogramowania i technologii cyfrowej, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania dostarczaniem wartości produktu, zarządzaniem programami i projektami, zarządzaniem ludźmi, coachingiem w zakresie agile/lean oraz doskonaleniem bezpieczeństwa i ciągłości działania systemów informatycznych.
Robert posiada tytuł magistra inżyniera elektroniki Politechniki Gdańskiej oraz Dyplom Studiów Podyplomowych z Finansów i Księgowości, które ukończył na Uniwersytecie Gdańskim. Posiadane certyfikaty: Scrum Master, PMI/PMP®, ITIL®, PRINCE2® Practitioner, Business Continuity Management (BCM).
Przed dołączeniem do Grupy Symfonia Robert pełnił funkcję Senior Development Manager w Amazon Web Services, gdzie pracował przed ponad 5 lat. Wcześniej, przez ponad 11 lat firmie Intel, gdzie tworzył oprogramowanie dla mikroprocesorów zaprojektowanego do zadań związanych z uczeniem maszynowym. W ciągu 20 lat zarządzania inżynierią oprogramowania rozwijał zarówno umiejętności zarządzania ludźmi, jak i głęboką wiedzę techniczną.
W Symfonii Robert koncentruje się na dalszym rozwoju produktów w kierunku chmury, modernizacji istniejących rozwiązań oraz wspieraniu swoim doświadczeniem zarządzania zespołem R&D Symfonii.
Prywatnie praktyk jogi, żeglarz, pasjonat zielonej energii, recyklingu, elektrycznych pojazdów oraz szeroko pojętej automatyki domowej.

Małgorzata Ściślak
Dyrektor ds. Sprzedaży i Transformacji Cyfrowej /Chief Sales & Digital Transformation Officer/
Ekspertka w dziedzinie zarządzania sprzedażą i wdrażania strategii biznesowych w sektorze IT.
Z Symfonią związana od 2011 roku. Rozpoczynała jako Product Manager, odpowiadając za ofertę i komercjalizację produktów. Od 2016 roku kierowała działem marketingu i komunikacji, następnie działem sprzedaży bezpośredniej, a obecnie – jako Chief Sales & Digital Transformation Officer – odpowiada za zarządzanie wszystkimi kanałami sprzedaży Grupy Symfonia. Dzięki integracji wszystkich kanałów sprzedaży zwiększa skuteczność sprzedaży i satysfakcję naszych klientów.
Zanim dołączyła do Symfonii, zarządzała biznesem produktów mobilnych w Tech Data.
Aktywnie działa na rzecz Fundacji Symfonia i wspiera inicjatywy wolontariackie.
Inspiracje czerpie ze sztuki i gór.

Edyta Malesza-Malatrat
Dyrektor ds. Marketingu i PR /Marketing and PR Director/
Ekspertka w obszarach kształtowania rynku docelowego, projektowania GTM i strategii marketingowej. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie marketingowe na rynkach B2C i B2B oraz imponujące portfolio osiągnięć w branżach IT i FMCG.
Przed dołączeniem do Symfonii pracowała dla takich marek jak Procter & Gamble, SAP i Cisco, obejmując stanowiska dyrektora ds. transformacji marketingowej w regionie EMEA, dyrektora marketingu na Europę Środkową i Wschodnią w SAP. Wcześniej w Cisco zajmowała się generowaniem popytu oraz marketingiem interaktywnym w regionie EMEA.
W Symfonii Edyta odpowiada za opracowanie oraz wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej i komunikacyjnej spółek Grupy w Polsce i Rumunii.

Aneta Jarczyńska
dyrektor ds. marketingu produktowego i komercjalizacji
Ekspertka w dziedzinie komercjalizacji i marketingu produktowego oraz budowania i wdrażania strategii produktowej. Wprowadzała na polski rynek z dużym sukcesem wiele nowych usług i produktów z oferty Symfonii takich jak serwis miedzyfirmami.pl, e-Audytor (otrzymał nagrodę Innowacje Roku 2016), a także pierwszy na polskim rynku standard e-faktury.
Współtworzyła i prowadziła najważniejsze projekty komercyjne w Symfonii – wprowadzanie oferty subskrypcyjnej czy nowej oferty produktowej. Jest odpowiedzialna za tworzenie biznesplanu i wdrażanie głównych inicjatyw sprzedażowych w organizacji, rozwija także ofertę produktów chmurowych.
Od ponad 15 lat związana z Symfonią. Przez ostatnich 6 lat pełniła funkcję product marketing managera i koordynatora zespołu product marketing managerów, aktualnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu produktowego i komercjalizacji.
Absolwentka Stosunków Międzynarodowych na Collegium Civitas i podyplomowych studiów Kierowania Projektami Informatycznymi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Jej prywatną pasją jest ogrodnictwo, w wolnym czasie uprawia ogród.

Hubert Paczkowski
Dyrektor ds. Transformacji Sprzedaży Spółek Zależnych /Sales Transformation Director – Subsidiaries/
Dyrektor transformacji sprzedaży i rozwoju struktur handlowych na rynkach międzynarodowych.
Z Symfonią związany od 2014 roku. Przez ostatnie lata kierował działem sprzedaży partnerskiej. Obecnie, jako Dyrektor ds. Transformacji Sprzedaży Spółek Zależnych, odpowiada za budowanie struktur sprzedaży w Rumunii, a także pełni rolę Członka Zarządu i Wiceprezesa ds. Handlowych w Nefeni, spółce Grupy Symfonia.
Koncentruje się na zwiększaniu efektywności sprzedaży oraz skalowaniu działalności na rynkach zagranicznych.
Przed dołączeniem do Symfonii pracował w branży IT, gdzie odpowiadał za sprzedaż w sektorze komercyjnym i publicznym. Współtworzył sieć partnerską niemieckiej firmy G Data Software, zdobywając doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym.
Absolwent studiów Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, uczestnik licznych programów rozwojowych i szkoleń menedżerskich. Aktywnie wspiera start-upy, dzieląc się wiedzą z zakresu strategii sprzedaży.
Prywatnie pasjonuje się inwestowaniem na rynku nieruchomości, a rekreacyjnie jazdą na snowboardzie (zimą), downhill na rowerze typu enduro (latem) i bieganiem cały rok.

Sebastian Gosk
dyrektor działu wsparcia klienta
Od 20 lat związany z branżą IT. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami oraz w obsłudze klienta.
W przeszłości realizował projekty związane z zarządzaniem infrastrukturą IT. Od 2008 roku w Symfonii. Przez 9 lat jako kierownik jednego z regionalnych zespołów odpowiadał za sprzedaż i prowadzenie projektów wdrożeniowych dla kluczowych klientów.
Od 2017 roku opiekuje się całym obszarem usług profesjonalnych w Symfonii, obejmującym aktualnie zespoły merytorycznego wsparcia sprzedaży, usług profesjonalnych i wsparcia technicznego klienta.
Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, w trakcie dalszego rozwoju na studiach Executive MBA, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Pasjonat nowych technologii, których poznawanie traktuje jako element stałego rozwoju zawodowego i osobistego.

Wiktoria Kuc
dyrektor personalny
Od kilkunastu lat zarządza projektami w obszarze HR, wspierając firmy z obszaru IT, Fin-Tech i FMCG. Zanim dołączyła do Symfonii, pracowała m.in. w spółkach technologicznych Tech Data (obecnie TD Synnex) i First Data Corporation (obecnie Fiserv). Odpowiadała za zarządzania zasobami ludzkimi w firmach przechodzących zmiany organizacyjne, kulturowe i właścicielskie.
Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie Prawa Pracy na Uniwersytecie Warszawskim, BHP na Politechnice Warszawskiej oraz Negocjacji i Mediacji na Uniwersytecie SPWS. Absolwentka Socjologii (UKSW) i Psychologii w Biznesie (Akademia Leona Koźmińskiego). Certyfikowany Trener Biznesu.
Prywatnie amatorka sportów indywidualnych i szachów.

Bartłomiej Stopa
dyrektor ds. rozwoju technologicznego
Od 12 lat związany z komercyjnymi projektami IT. Ma bardzo bogate doświadczenie nie tylko menedżerskie, ale także techniczne. Przeszedł pełną ścieżkę kariery od programisty przez tech leadera po architekta.
Jest certyfikowanym ekspertem w zakresie technologii Microsoft, w tym z Microsoft Azure, na poziomie Azure Solutions Architect Expert oraz Azure Developer Associate.
Bezpośrednio przed przejściem do Symfonii pracował w firmie EY jako .NET Cloud Architect | Manager, gdzie odpowiadał za tworzenie oprogramowania dla klientów z całego świata. Jednym z jego najważniejszych projektów było opracowanie systemu dla dużych przedsiębiorstw do automatycznego księgowania faktur przy pomocy algorytmów AI.
Ukończył Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej.
Pasjonat wszelkich pojazdów mechanicznych. Od czasów nastoletnich amatorsko jeździ crossem, a od dziesięciu dodatkowo motocyklem szosowym.

Janusz Majde
dyrektor ds. rozwoju oprogramowania
Z Symfonią związany od 1998 roku, początkowo jako developer oprogramowania i team leader zespołu kadrowo-płacowego, następnie project manager oraz dyrektor zespołu product delivery. Fan liniowych technik pracy i zwinnego zarządzania zespołami.
Lider wielu projektów konsolidacji produktów kadrowo-płacowych oraz związanych z doskonaleniem efektywności pracy (m.in. transformacji z metodyki waterfall na agile/scrum).
Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych.
Aktywny miłośnik wycieczek górskich w lecie i narciarstwa zjazdowego w zimie. Fan wycieczek rowerowych i wypraw na łono natury z aparatem w ręku.

adw. Wioletta Kałoska
główny prawnik, prokurent spółki
Specjalizuje się w prawie IP/IT. Od wielu lat doradza biznesowi w Polsce oraz w krajach niemieckojęzycznych. Wcześniej związana z takimi firmami z sektora IT jak MicroStrategy czy Sage. W Symfonii wspiera zespoły sprzedaży, usług wsparcia klienta oraz marketingu, a także jest odpowiedzialna za ład korporacyjny.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Prawa Niemieckiego przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych Prawo Nowoczesnych Technologii na Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada certyfikat znajomości podstaw prawa niemieckiego wydany przez Uniwersytet Ludwika Maksymiliana w Monachium. Członkini Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.
Interesuje się nowymi technologiami. W wolnych chwilach gra w squasha, a także kibicuje Novakowi Djokovicowi.

Michał Otrębski
Wicedyrektor ds. transformacji cyfrowej /Vice Director of Digital Transformation/
Lider transformacji cyfrowych i skalowania biznesów w modelu SaaS. Łączy strategiczne myślenie z praktycznym podejściem do wdrażania rozwiązań, które przyspieszają wzrost organizacji.
Z Symfonią związany od 2021 roku. W tym czasie zbudował od podstaw Zespół ds. Strategii, oparty na trzech filarach: transakcjach M&A i integracji spółek w Grupie, egzekucji strategii poprzez projekty o znaczeniu strategicznym oraz doskonaleniu doświadczeń klientów Grupy Symfonia.
Od listopada 2024 roku odpowiada za rozwój i skalowanie kanału e-commerce oraz sprzedaży cyfrowej w ramach nowo utworzonego Digital Business Unit. Kieruje zespołami sprzedaży online, marketingu cyfrowego, product managementu systemów klienckich oraz wdrożeń technologicznych i procesowych. Koncentruje się na wzroście przychodów w modelu SaaS poprzez rozwój self-service i wdrażanie innowacyjnych inicjatyw komercyjnych. Specjalizuje się w transformacji cyfrowej, integracjach po fuzjach i przejęciach oraz komercjalizacji technologii SaaS.
Wcześniej zdobywał doświadczenie w Accenture, doradzając globalnym organizacjom w zakresie usprawniania procesów i wdrażania nowych technologii. Prowadził projekty m.in. w Anglii, Francji, Holandii i Irlandii.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunkach Zarządzanie oraz Finanse i Rachunkowość. Certyfikowany kierownik projektów w metodykach zwinnych i klasycznych.
Prywatnie pasjonat motoryzacji, sportów wodnych i podróży.

Piotr Pszczółkowski
CEO HRtec
Konsultant merytoryczny specjalizujący się w optymalizacji procesów HR w organizacjach. Od ponad piętnastu lat rozwija i wdraża systemy informatyczne w obszarze HR m.in. system Hsys.pl.
Doradza i automatyzuje procesy HR w różnych sektorach i branżach. Prowadzi dedykowane szkolenia i warsztaty dla pracowników działów personalnych. Absolwent prawa i politologii na Uniwersytecie Gdańskim. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej na kierunku HRBP. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Biznes Partnerów, Zarządu Human Resources Cluster, Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Autor wielu publikacji i artykułów z obszaru zarządzania i HR m.in. książki: „Analityka i wskaźniki efektywności procesów HR”.