
Zrób krok w stronę przyszłości.
Efektywność przekładamy na wyniki!
Wybierz nasze narzędzia, wsparcie i wiedzę skrojone na miarę Twojego biura rachunkowego!
Przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Wypełnij formularz

Współpracujemy z:





Kompleksowe systemy dla biur rachunkowych
Od uproszczonej księgowości po pełną rachunkowość i rozwiązania kadrowo płacowe – nasze systemy obsługują wszystkie potrzeby Twojego biura rachunkowego, pozwalając na efektywne zarządzanie finansami klientów.

Zgodne z przepisami
prawno–podatkowymi

Regularny rozwój
i aktualizacje

Wsparcie konsultantów na każdym etapie

Automatyzacja wielu procesów

Od ponad 30 lat tworzymy sprawdzone rozwiązania dla biur rachunkowych
Od 1991 r. aktywnie wspieramy biura rachunkowe, dostarczając oprogramowanie skrojone na miarę ich potrzeb. Łączymy tradycyjne wartości z możliwościami, jakie daje cyfryzacja. Dzięki temu nasze rozwiązania skutecznie pomagają księgowym w codziennej pracy oraz ułatwiają im komunikację z klientami.
Wykorzystaj naszą wiedzę i doświadczenie, aby stały się one fundamentem Twojego sukcesu!
Chcesz otrzymać ofertę skrojoną na miarę Twojego biznesu?
Wypełnij krótki formularz, a my zajmiemy się resztą!
1
Podaj kluczowe informacje o swoim biurze rachunkowym – im więcej szczegółów uwzględnisz, tym lepiej dopasujemy nasze rozwiązanie do Twoich potrzeb.
2
Na podstawie Twoich odpowiedzi przygotujemy indywidualną wycenę i skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby przedstawić dopasowaną ofertę.
Zyskaj oprogramowanie, które rozwija Twój biznes – szybko, wygodnie i bez zobowiązań!
W czym możemy Ci pomóc?
Mamy rozwiązania, które odpowiadają na każdą potrzebę biura rachunkowego
Odkryj przełomowe rozwiązania dla biur rachunkowych, rozwijaj swój biznes i buduj trwałe relacje z klientami!

Pełna księgowość

Uproszczona księgowość

Sprawy kadrowo-płacowe

ERP w chmurze
Nie wiesz, jaki moduł wybrać? Zapytaj naszych specjalistów
Skorzystaj z kalendarza, wybierz dogodny termin
i porozmawiajmy online.

Łukasz Niedziela
Kierownik ds. Klientów Strategicznych
Dołącz do grona zadowolonych użytkowników Symfonii dla Biur Rachunkowych
Ponad
8000+
biur rachunkowych korzystających z rozwiązań Symfonii
22000
uczestników szkoleń w naszej Akademii Symfonii
Ponad
4 mln
wystawianych faktur miesięcznie
97%
zadowolonych ze wsparcia technicznego

Zbuduj z nami własny ekosystem rozwiązań cyfrowych i zwiększ produktywność swojego biura

Dedykowana oferta dla biur rachunkowych MaszWybór!
Wybierz pakiet odpowiedni dla Twoich potrzeb
Oferta w rozliczeniu:
Symfonia eBiuro Optimum – uproszczona księgowość online: KPiR, ryczałt, eksport do innych systemów finansowo-księgowych, praca z każdego miejsca 24/7
Nowowczesna Aplikacja w pełni online
do zarządzania małą księgowością, fakturowaniem, OCR kadrami, obiegiem dokumentów finansami dla Biur Rachunkowych. Szybka instalacja z automatycznymi aktualizacjami, która automatyzuje procesy na KPiR i pozwala zarządzać komunikacją z klientami.
Symfonia eDeklaracje w chmurze – szybkie i bezpieczne przygotowanie, wysyłka oraz monitorowanie e-deklaracji z automatyczną weryfikacją i archiwum w chmurze
Symfonia eDeklaracje w Chmurze
– szybkie przygotowanie i bezpieczna wysyłka e-deklaracji z automatyczną weryfikacją i monitoringiem statusów.
Symfonia Finanse i Księgowość Pakiet Ekonomiczny, pozwala na obsługę pełnych ksiąg handlowych, z wielofirmowością w cenie

Symfonia Finanse i Księgowość Pakiet Ekonomiczny
to sprawdzony i lubiany system uporządkuje schematy księgowe, zautomatyzuje cykliczne czynności oraz zapewni pełną kontrolę nad danymi i terminową realizację obowiązków.
Symfonia Finanse i Księgowość
jest wersją rozszerzoną, w której zyskujesz dodatkowe funkcje: magazyn walut,zarządzanie majątkiem, rozliczenia międzyokresowe kosztów, arkusze analityczne– idealne dla bardziej złożonych potrzeb księgowych
Symfonia Finanse i Księgowość Pakiet Uniwersalny, pozwala na obsługę pełnych ksiąg handlowych, z wielofirmowością
w cenie, z rozszerzeniami


Symfonia Finanse i Księgowość Pakiet Profesjonalny


Do 20 baz
Symfonia Handel Pakiet Profesjonalny


Do 20 baz
Symfonia Handel Pakiet Ekonomiczny to kompleksowy program do zarządzania zakupami, sprzedażą i magazynem. Oferuje sprawną obsługę procesów handlowych, ułatwiając efektywne zarządzanie i kontrolę operacji handlowych w biurze rachunkowym.
Symfonia Handel Pakiet Ekonomiczny, współpracuje zarówno przy księgowości uproszczonej, jak i pełnej księgowości

Moduł Środki Trwałe umożliwia efektywne zarządzanie majątkiem firmy, podnosząc wydajność procesów. Oferuje liczne raporty, w tym ewidencję centrów kosztów oraz historię środka trwałego, wspierając precyzyjne śledzenie i kontrolę aktywów
Moduł Środki Trwałe Pakiet Uniwersalny, pozwala na zarządzanie majątkiem firmy. Dobierz ten moduł, jeśli posiadasz Symfonię Finanse i Księgowość Pakiet Ekonomiczny

Symfonia Smart BI – uniwersalne narzędzie do analizy danych firmy dostępnych w programach Symfonia Handel oraz Symfonia Finanse i Księgowość
Smart BI to środowisko arkusza kalkulacyjnego, pozwalające na projektowanie własnych raportów, analiz, czy zestawień, przy wykorzystaniu danych FK i Handlu, które automatycznie aktualizują się zaraz po uruchomieniu raportu.
Wbudowany moduł Symfonia OCR optymalizuje pracę biur rachunkowych poprzez automatyczne rozpoznawanie danych z faktur. Odczytane informacje można bezpośrednio zaksięgować w Symfonia eBiuro (mała księgowość) lub wyeksportować do Symfonia Finanse i Księgowość (Księgi handlowe). Obsługuje 6 języków, co zwiększa jego elastyczność i wszechstronność w międzynarodowym środowisku biznesowym.
Moduł Symfonia OCR – usprawniająca obieg dokumentów, automatyzacja wprowadzania ich bezpośrednio do systemu księgowego, pakiet 6000 stron
R2Płatnik z Pakiet Profesjonalny to system do Obsługi Kadr Intuicyjny program do zarządzania zatrudnieniem i naliczania płac. Dzięki łatwej obsłudze, nawet początkujący użytkownicy szybko opanują jego funkcje. System umożliwia prostą generację wszelkich niezbędnych druków kadrowych. Idealny dla średnich i dużych firm z zatrudnieniem powyżej 200 osób. , oferuje zaawansowane narzędzia analizy danych i pełną automatyzację procesów kadrowych. Oferuje rozbudowaną komunikację z pracownikami i najwyższe możliwości rozbudowy systemu, dostosowując się do rosnących potrzeb firmy.
Symfonia R2Płatnik Pakiet Profesjonalny – to program do kompleksowej obsługi zatrudnienia w firmie, limit 500 firm

Do 20 baz
Symfonia e-Audytor to intuicyjna i szybka aplikacja online do automatycznej analizy plików JPK. Umożliwia kontrolę VAT, grupowe sprawdzenie statusu Kontrahenta oraz analizę sprawozdań finansowych, ułatwiając biurom rachunkowym precyzyjne i efektywne zarządzanie danymi.
Symfonia e-Audytor dla biur rachunkowych z Pakietem Weryfikator, który służy do weryfikacji VAT, obsługa 10 NIP

Akademia Symfonii, to platfroma szkoleniowa, która oferuje szkolenia i wdrożenie pracowników dla biur rachunkowych korzystających z ekosystemu Symfonii. Platforma zapewnia: Szkolenie i wdrożenie: Kompleksowe przeszkolenie pracowników w obsłudze systemów Symfonia. Wsparcie dla zespołu: Pomoc w integracji z systemem, minimalizując zakłócenia w bieżącej pracy. Aktualna wiedza: Regularne aktualizacje dotyczące zmian prawnych i funkcjonalności systemu. Efektywne wdrażanie: Narzędzia do szybkiego szkolenia nowych pracowników i pełnego wykorzystania systemu.
Platforma szkoleniowa Akademia Symfonii dla Biur Rachunkowych w wersji PREMIUM
Pakiet, który się opłaca – dodatkowe usługi w cenie!
3 porady na START– rozbuduj system według potrzeb – bez obaw, zawsze z pełnym wsparciem
Bezpłatne wsparcie dla nowych klientów Symfonii: Nowi klienci, którzy zakupią oprogramowanie dla biur rachunkowych, otrzymują w pakiecie: 3 porady, a w nich: * Profesjonalne konsultacje dotyczące obsługi i funkcjonalności systemu. * Dedykowany czas na wsparcie telefoniczne i e-mailowe na początku pracy z oprogramowaniem. * Pewność wsparcia: możliwość kontaktu z zespołem Symfonii w celu uzyskania pomocy i rozwiązania problemów w początkowej fazie użytkowania.
Wszystkie systemy wchodzące w skład ChmurowyWybór! Za wyjątkiem Akademia Symfonii Premium oraz Symfonia e-Audytor
Akademia Symfonii to platforma szkoleniowa, która działa na zasadzie abonamentu, podobnie jak usługa streamingowa. Zamiast oglądać filmy i seriale, uczysz się z nagrań oraz kursów związanych z produktami Symfonii. Jeśli jesteś Klientem Symfonii, otrzymujesz Akdemię Symfonii Mini bezpłatnie, dzięki czemu posiadasz dostęp do wszystkiich szkoleń z obsługi programów Symfonii. Masz możliwość powracać wielokrotnie do wszystkich materiałów, kiedy chcesz i skąd chcesz. To również idealne narzędzie do wdrażania nowych pracowników. Poznaj platformę akademiasymfonii.pl
Akademia Symfonii MINI – bezpłatny dostęp dla Klientów Symfonii
Rozszerzenia i ulepszenia – płatne opcje rozbudowy pakietów
Poznaj lepiej zasady współpracy przy produkcie Symfonia eBiuro dla uproszczonej księgowości online:
* Symfonia eBiuro Pakiet Premium, obsługujesz uproszczoną księgowość – nielimitowany OCR i integracja z pełną księgowością
* Funkcja rozliczenia firm, wysyłasz rozliczenia klientom automatycznie, oszczędzając czas i eliminując błędy
* Funkcja do komunikacji z klientem, zachowujesz historię komunikacji w jednym miejscu, porządkując komunikację z klientem
* Funkcja magazynu, zachowujesz pełną kontrolę nad zarządzaniem dokumentami, stanami i inwentaryzacją magazynów, automatyzując procesy i umożliwiając precyzyjne monitorowanie i raportowanie stanów magazynowych
* Moduł kadry i płace, dodajesz pracowników, w oparciu o 3 rodzaje umów oraz generując wynagrodzenia i listy płac, bezpośrednio powiązane z modułem księgowym

Możliwość dokupienia kolejnego stanowiska

Możliwość dokupienia kolejnego elementu

Gwarancja Wygoda zapewniająca wsparcie telefoniczne
eWsparcie – wsparcie w serwisie Symfonia eBok, wsparcie poprzez czat, społeczność i bazę wiedzy
Chcesz otrzymać ofertę?
Wypełnij krótki formularz, a my zajmiemy się resztą!
1
Podaj kluczowe informacje o swoim biurze rachunkowym.
2
Na podstawie Twoich odpowiedzi przygotujemy indywidualną wycenę.
Pogłębiaj swoją wiedzę
z Akademią Symfonii
Odkryj Akademię Symfonii – platformę szkoleniową z kursami online!
Wybierając Symfonię, otrzymasz pakiet MINI dla biur rachunkowych w prezencie. To doskonała okazja, aby szybko nauczyć się korzystania z programów i przeszkolić pracowników z obsługi oprogramowania, oszczędzając cenny czas.

Poznaj historie sukcesu naszych klientów
Przekonaj się, co o naszym systemie mówią właściciele biur rachunkowych
- Symfonia eBiuro – nowa codzienność Biura Rachunkowego Łozińska
- Jak biuro rachunkowe „Dara” Svitlana Tochii zmieniła oblicze rachunkowości dzięki Symfonii eBiuro
- Centrum Księgowe Iwona Hładun – Jakie są korzyści z przejścia z desktopu do chmury dla biur rachunkowych?
- Biuro Rachunkowe Agnieszka Bujnicka – Jak usprawnić pracę biura rachunkowego?
Symfonia eBiuro – nowoczesny system w biurze rachunkowym Meritum.
Cyfrowe horyzonty księgowości:
Transformacja cyfrowa biur rachunkowych
Pobierz bezpłatny ebook od Symfonii!
Porady i inspiracje
FAQ
Jak mogę dostosować procesy w mojej firmie do wymagań KSeF?
Z rozwiązaniami Symfonii nie tylko przyspieszysz obieg dokumentów w swojej firmie, lecz również sprawisz, że będzie on zgodny z wymogami Krajowego Systemu eFaktur. Wystarczy tylko, że skorzystasz z Symfonii KSeF – aplikacji, która pozwala zintegrować nasze systemy z platformą KSeF Ministerstwa Finansów. Dzięki niej będziesz w stanie szybko i bezpiecznie odbierać i wysyłać dokumenty – także w ramach operacji zbiorczych. Aplikacja zadba, aby miały one odpowiednią strukturę XML oraz zostały zarejestrowane w systemie KSeF Ministerstwa Finansów. Programy, takie jak Symfonia Obieg Dokumentów czy Symfonia eBiuro, pomogą Ci z kolei usprawnić procesy związane z udostępnianiem i akceptacją dokumentów księgowych.
Co to jest chmura?
Chmura to wirtualna przestrzeń, w ramach której możesz przechowywać dane czy obsługiwać różnego rodzaju aplikacje. Tworzy ją sieć połączonych ze sobą serwerów, działających jak jeden ekosystem. Ta technologia pozwala m.in. na korzystanie z różnego rodzaju programów bez konieczności ich instalacji na osobistym komputerze czy serwerze, który znajduje się w Twojej firmie. By uruchomić działającą w chmurze aplikację, wystarczy się tylko do niej zalogować, np. za pomocą przeglądarki internetowej. Korzystając z chmurowych programów Symfonii, możesz dodawać, przeglądać i akceptować dokumenty – o każdej porze i z dowolnego miejsca na świecie. Nie musisz się również przejmować aktualizacjami – te przeprowadzane są automatycznie tak, by system działał zawsze zgodnie z przepisami prawa. Wszystkie Twoje dane będą również archiwizowane w ramach platformy Amazon Web Services (AWS) obsługiwanej przez Symfonię.
Czy moje dane są bezpieczne?
Programy Symfonii spełniają wymagania stawiane przed systemami zarządzania bezpieczeństwem informacji. Systematyczne aktualizacje sprawiają natomiast, że zawsze działają zgodnie z przepisami polskiego prawa. Wszystkie dane wprowadzane do naszych programów są dodatkowo szyfrowane za pomocą certyfikatu SSL i zabezpieczone przed utratą dzięki codziennym kopiom zapasowym.
Co się stanie z moimi danymi po zakończeniu współpracy z Symfonią?
Po zakończeniu współpracy z Symfonią Twoje dane będą przechowywane przez okres, jaki wynika z obowiązujących obecnie przepisów prawnych. Może się on różnić się w zależności od rodzaju dokumentacji księgowej, a także szczegółowych wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych.
Gdzie są przechowywane dane osób korzystających z Symfonii eBiuro?
Dane wprowadzane do Symfonii eBiuro są przechowywane w Centrum Danych IQ PL w Gdańsku. Budynek, w którym znajdują się serwery, korzysta z dwóch niezależnych połączeń światłowodowych obsługiwanych przez pięciu operatorów telekomunikacyjnych. Każdy z nich zapewnia łącze o prędkości 10 Gb/s, co gwarantuje wysoki poziom dostępności i bezpieczeństwa danych zgromadzonych w naszych programach. Centrum Danych IQ PL posiada także instalację zasilania awaryjnego, która uruchamia się automatycznie w przypadku przerw w dostawach energii. Dzięki temu serwery znajdujące się w budynku mogą pracować nawet w przypadku braku zasilania z głównej sieci.
Do czego przyda mi się Symfonia ID?
Symfonia ID to Twoje indywidualne konto, za pomocą którego możesz zweryfikować swoją tożsamość. Jeśli je założysz, będziesz w stanie zalogować się do serwisów, aplikacji internetowych oraz programów Symfonii za pomocą tego samego hasła i loginu.
Gdzie znajdę instrukcje pomocy dla Symfonia Finanse i Księgowość?
Informacje na temat obsługi programu Symfonia Finanse i Księgowość, a także innych naszych systemów znajdziesz na stronie: https://pomoc.symfonia.pl/ W razie wątpliwości możesz się również skontaktować z naszym zespołem wsparcia technicznego lub zadać pytanie na stronie Społeczności Klientów Symfonii.
Gdzie znajdę informację o rozrachunkach?
Szczegółowe instrukcje dotyczące naliczania odsetek, a także rozliczania i korekty rozrachunków znajdziesz na stronie: https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/sections/360005157459-Rozrachunki
Czy Symfonia obsługuje wyciągi bankowe?
Wyciągi z rachunków złotówkowych możesz łatwo zaimportować do programu Symfonia Finanse i Księgowość. Aby było to możliwe, pamiętaj o oznaczeniu rachunku bankowego jako elektroniczny oraz wybraniu właściwego systemu bankowego. Szczegółową informację na ten temat znajdziesz na stronie: Symfonia Pomoc Online.




