Informujemy, że z dniem 31 lipca 2023 roku zakończyliśmy rozwój i wsparcie dla programów R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury i R2środki. Aby dostarczać naszym Klientom rozwiązania dostosowane do zmieniających się wymagań prawnych, biznesowych i technologicznych, w to miejsce proponujemy skorzystanie z rozwiązań Symfonii.
R2płatnik, najlepszy i najbardziej doceniany na rynku program kadrowo-płacowy, zostaje w naszej ofercie.
Co ta zmiana oznacza dla Ciebie i Twojej firmy?
Obsługę procesów biznesowych w swojej firmie możesz dalej realizować wykorzystując rozwiązania Symfonii. Tym Klientom, którzy do 31 grudnia 2023 zdecydują się na zakup programów z oferty Symfonii, zagwarantujemy:
Jesteś już naszym Klientem? Pamiętaj, aby wydłużyć licencję do końca grudnia!
Sprawdź, jak wczytać licencję do programów R2Aby dowiedzieć się więcej o możliwościach rozpoczęcia pracy na nowych programach, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 22 455 56 33.
Infolinia jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 - 16.00.
Bezpośrednio na Twoją skrzynkę mailową możesz raz w miesiącu otrzymywać zestawienie najcenniejszych porad, linki z nagraniami webinarów oraz zaproszenia na szkolenia. Wpisz swój email tutaj, aby być na bieżąco.
R2fk Standard
R2fk PRO
R2faktury Standard
R2faktury PRO
R2środki Standard
R2środki PRO
R2środki SBO
R2firma oraz R2firma PRO - poszczególne moduły zastępowane są zgodnie z powyższą listą
Nasze rozwiązania umożliwiają pełną obsługę faktur elektronicznych dzięki integracji z KSeF i współpracy z programami Symfonia Handel, Symfonia Finanse i Księgowość, Symfonia eBiuro oraz Symfonia Obieg Dokumentów
Mamy ponad ćwierć wieku doświadczenia we wspieraniu rozwoju technologicznego polskich przedsiębiorstw
Oferujemy rozwiązania umożliwiające zarządzanie wszystkimi obszarami w firmie
Dostarczamy programowanie zawsze zgodne z aktualnym stanem prawnym
Oferujemy wsparcie szkoleniowe na każdym etapie pracy z programem
Specjalna oferta dla Użytkowników programów Reset2
Skorzystaj ze specjalnej oferty na rozwiązania Symfonii, przeznaczonej dla dotychczasowych Użytkowników programów Reset2. Ogólna propozycja znajduje się tutaj. Możesz również porozmawiać o niej z naszym konsultantem.
Pomoc opiekunów przy wyborze optymalnego rozwiązania
Zamów rozmowę z opiekunem handlowym wypełniając krótki formularz. Nasz przedstawiciel oddzwoni do Ciebie i pomoże w doborze rozwiązania, który najlepiej spełni Twoje potrzeby i pokryje dotychczasowe funkcjonalności z programów oferowanych przez Reset2.
Wsparcie konsultantów dedykowanej infolinii 22 455 56 33
Zadzwoń na 22 455 56 33 (pon.-pt. w godz. 9:00-16:00). Nasi konsultanci przedstawią Ci portfolio rozwiązań Symfonii oraz pomogą zrozumieć proces przejścia z programów Reset2 na programy Symfonii.
Bezpłatne szkolenia Akademii Symfonii
Weź udział w bezpłatnym szkoleniu z obsługi programu, które otrzymasz zaraz po jego zakupie. Podstawowe funkcje rozwiązania, przydatne skróty klawiszowe oraz inne ciekawe informacje czekają na Ciebie i Twoich współpracowników korzystających z programu.
Wsparcie w procesie rozpoczęcia pracy w programach
Poznaj proces rozpoczęcia pracy w programach Symfonii. Podczas spotkań online pokażemy Ci jak stawiać pierwsze kroki w programie oraz zaprezentujemy podobieństwa i różnice w obsłudze programów.
Czy nadal mogę korzystać z programów Reset?
Czy do programów Reset będą wprowadzane zmiany prawne i świadczone usługi wsparcia technicznego?
Czy będę mieć dostęp do danych archiwalnych?
Czy w nowych programach będą te same funkcjonalności co w programach Reset?
Jaka będzie cena i sposób licencjonowania?
Czy mogę jeszcze zakupić nowy program z oferty Reset lub rozbudować mój aktualny program?
Jak zamówić program z oferty Symfonia?
Czy są dostępne szkolenia z obsługi nowych programów?
Jaki Partner mnie obsłuży?
Jak będzie wyglądała opieka posprzedażowa (serwis, przypomnienie o abonamencie itp.)?
Jak mogę uzyskać dodatkowe informacje?
Jakie są wymagania sprzętowe i systemowe dla programów desktopowych linii Symfonia?