28 lutego 2022 roku, Reset2.pl sp. z o.o. (z siedzibą we Wrocławiu) połączył się z Symfonią sp. z o.o. (z siedzibą w Warszawie), wiodącym polskim producentem oprogramowania dla firm i biur rachunkowych.
Aby dostarczać naszym Klientom rozwiązania dostosowane do zmieniających się wymagań prawnych, biznesowych i technologicznych, podjęliśmy decyzję o zakończeniu rozwoju i wsparcia dla programów R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury i R2środki z dniem 31 lipca 2023 roku. W to miejsce proponujemy skorzystanie z rozwiązań Symfonii. R2płatnik, najlepszy i najbardziej doceniany na rynku program kadrowo-płacowy, zostaje w naszej ofercie.
Co ta zmiana oznacza dla Ciebie i Twojej firmy?
Już wkrótce udostępnimy narzędzia, które umożliwią Ci przeniesienie firmowych danych z obecnie używanych programów do Symfonii. Aby dowiedzieć się więcej o możliwościach rozpoczęcia pracy na nowych programach, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 22 455 56 33.
Infolinia jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 - 16.00.
Bezpośrednio na Twoją skrzynkę mailową możesz raz w miesiącu otrzymywać zestawienie najcenniejszych porad, linki z nagraniami webinarów oraz zaproszenia na szkolenia. Wpisz swój email tutaj, aby być na bieżąco.
Już teraz możesz skorzystać z oferty przejścia na programy z rodziny Symfonii lub kupić programy Reset2 na kolejny okres (do dnia 31 lipca 2023 roku włącznie) w modelu abonamentowym. A z przygotowaną ofertą zapoznasz się w dogodnym dla siebie momencie. Cały czas jesteśmy do Twojej dyspozycji.
R2fk Standard
R2fk PRO
R2faktury Standard
R2faktury PRO
R2środki Standard
R2środki PRO
R2środki SBO
R2firma oraz R2firma PRO - poszczególne moduły zastępowane są zgodnie z powyższą listą
Nasze rozwiązania umożliwiają pełną obsługę faktur elektronicznych dzięki integracji z KSeF i współpracy z programami Symfonia Handel, Symfonia Finanse i Księgowość, Symfonia eBiuro oraz Symfonia Obieg Dokumentów
Mamy ponad ćwierć wieku doświadczenia we wspieraniu rozwoju technologicznego polskich przedsiębiorstw
Oferujemy rozwiązania umożliwiające zarządzanie wszystkimi obszarami w firmie
Dostarczamy programowanie zawsze zgodne z aktualnym stanem prawnym
Oferujemy wsparcie szkoleniowe na każdym etapie pracy z programem
Specjalna oferta dla Użytkowników programów Reset2
Skorzystaj ze specjalnej oferty na rozwiązania Symfonii, przeznaczonej dla dotychczasowych Użytkowników programów Reset2. Ogólna propozycja znajduje się tutaj. Możesz również porozmawiać o niej z naszym konsultantem.
Narzędzia migracyjne
Użyj przygotowanych przez nas specjalnych narzędzi przeznaczonych do sprawnego, automatycznego przeniesienia danych firmy.
Pomoc opiekunów przy wyborze optymalnego rozwiązania
Zamów rozmowę z opiekunem handlowym wypełniając krótki formularz. Nasz przedstawiciel oddzwoni do Ciebie i pomoże w doborze rozwiązania, który najlepiej spełni Twoje potrzeby i pokryje dotychczasowe funkcjonalności z programów oferowanych przez Reset2.
Wsparcie konsultantów dedykowanej infolinii 22 455 56 33
Zadzwoń na 22 455 56 33 (pon.-pt. w godz. 9:00-16:00). Nasi konsultanci przedstawią Ci portfolio rozwiązań Symfonii oraz pomogą zrozumieć proces przejścia z programów Reset2 na programy Symfonii.
Bezpłatne szkolenia Akademii Symfonii
Weź udział w bezpłatnym szkoleniu z obsługi programu, które otrzymasz zaraz po jego zakupie. Podstawowe funkcje rozwiązania, przydatne skróty klawiszowe oraz inne ciekawe informacje czekają na Ciebie i Twoich współpracowników korzystających z programu.
Wsparcie w procesie rozpoczęcia pracy w programach
Poznaj proces rozpoczęcia pracy w programach Symfonii. Podczas spotkań online pokażemy Ci jak stawiać pierwsze kroki w programie oraz zaprezentujemy podobieństwa i różnice w obsłudze programów.
Czy nadal mogę korzystać z programów Reset?
Czy do programów Reset będą wprowadzane zmiany prawne i świadczone usługi wsparcia technicznego?
Czy będę mieć dostęp do danych archiwalnych?
Czy w nowych programach będą te same funkcjonalności co w programach Reset?
Jaka będzie cena i sposób licencjonowania?
Czy mogę jeszcze zakupić nowy program z oferty Reset lub rozbudować mój aktualny program?
Jak zamówić program z oferty Symfonia?
Czy będzie zapewniony mechanizm migracji danych firmowych do programów Symfonii?
Czy są dostępne szkolenia z obsługi nowych programów?
Jaki Partner mnie obsłuży?
Jak będzie wyglądała opieka posprzedażowa (serwis, przypomnienie o abonamencie itp.)?
Jak mogę uzyskać dodatkowe informacje?
Jakie są wymagania sprzętowe i systemowe dla programów desktopowych linii Symfonia?