logo

Ważne informacje
dla użytkowników programów
R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury, R2środki

Kontakt

28 lutego 2022 roku, Reset2.pl sp. z o.o. (z siedzibą we Wrocławiu) połączył się z Symfonią sp. z o.o. (z siedzibą w Warszawie), wiodącym polskim producentem oprogramowania dla firm i biur rachunkowych.

Aby dostarczać naszym Klientom rozwiązania dostosowane do zmieniających się wymagań prawnych, biznesowych i technologicznych, podjęliśmy decyzję o zakończeniu rozwoju i wsparcia dla programów R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury i R2środki z dniem 31 lipca 2023 roku. W to miejsce proponujemy skorzystanie z rozwiązań Symfonii. R2płatnik, najlepszy i najbardziej doceniany na rynku program kadrowo-płacowy, zostaje w naszej ofercie.

Co ta zmiana oznacza dla Ciebie i Twojej firmy?

  • Do 31 lipca 2023 roku nic się nie zmienia – wciąż będziemy świadczyć usługi wsparcia technicznego, a programy z portfolio Reset2.pl będą aktualizowane o bieżące zmiany prawne.
  • Od 1 sierpnia 2023 roku nie będziemy już udostępniać nowych wersji programów R2fk, R2faktury, R2środki, R2księga oraz R2firma. Nie będą one rozwijane, jednak zostanie zachowana ich dotychczasowa funkcjonalność. Będzie można z nich korzystać tak długo, jak będzie to użyteczne.
  • Od 1 sierpnia 2022 wszystkie odnawiane usługi będziemy skracać do 31 lipca 2023 roku i proporcjonalnie zmniejszać opłatę za nie.
  • Ofertę Symfonii poszerzamy o R2płatnik. Będzie on rozwijany i aktualizowany zgodnie z pojawiającymi się zmianami prawnymi (jako Symfonia R2Płatnik), a usługi wsparcia technicznego nadal świadczy zespół doświadczonych konsultantów Resetu wzmocniony przez nasze Koleżanki i Kolegów z Symfonii.
  • Obsługę procesów biznesowych w swojej firmie możesz realizować wykorzystując rozwiązania Symfonii.

Obecnie przygotowujemy dla Państwa narzędzia umożliwiające przeniesienie danych firmowych z używanych przez Państwa programów do Symfonii. Będziemy Państwa informować o szczegółach oferty i możliwościach rozpoczęcia pracy w nowych programach, a już teraz możecie Państwo skontaktować się z nami pod numerem telefonu 22 455 56 33.

Infolinia jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 - 16.00.

Już teraz możesz skorzystać z oferty przejścia na programy z rodziny Symfonii lub kupić programy Reset2 na kolejny okres (do dnia 31 lipca 2023 roku włącznie) w modelu abonamentowym. A z przygotowaną ofertą zapoznasz się w dogodnym dla siebie momencie. Cały czas jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Propozycja cenowa dedykowana wyłącznie dla Klientów Reset. Proponujemy poniższe programy i ceny przy przejściu do Symfonii.

R2księga Standard

R2firma oraz R2firma PRO - poszczególne moduły zastępowane są zgodnie z powyższą listą

Dlaczego warto korzystać
z rozwiązań Symfonii

Mamy ponad ćwierć wieku doświadczenia we wspieraniu rozwoju technologicznego polskich przedsiębiorstw

Oferujemy rozwiązania umożliwiające zarządzanie wszystkimi obszarami w firmie

Dostarczamy programowanie zawsze zgodne z aktualnym stanem prawnym

Oferujemy wsparcie szkoleniowe na każdym etapie pracy z programem

Nowoczesne rozwiązania dopasowane do zmieniającego się świata. Zyskaj więcej i rozwijaj się z nami.

ikona

Specjalna oferta dla Użytkowników programów Reset2

Skorzystaj ze specjalnej oferty na rozwiązania Symfonii, przeznaczonej dla dotychczasowych Użytkowników programów Reset2. Ogólna propozycja znajduje się tutaj. Możesz również porozmawiać o niej z naszym konsultantem.

ikona

Narzędzia migracyjne

Użyj przygotowanych przez nas specjalnych narzędzi przeznaczonych do sprawnego, automatycznego przeniesienia danych i historii firmy.

ikona

Pomoc opiekunów przy wyborze optymalnego rozwiązania

Zamów rozmowę z opiekunem handlowym wypełniając krótki formularz. Nasz przedstawiciel oddzwoni do Ciebie i pomoże w doborze rozwiązania, który najlepiej spełni Twoje potrzeby i pokryje dotychczasowe funkcjonalności z programów oferowanych przez Reset2.

ikona

Wsparcie konsultantów dedykowanej infolinii 22 455 56 33

Zadzwoń na 22 455 56 33 (pon.-pt. w godz. 9:00-16:00). Nasi konsultanci przedstawią Ci portfolio rozwiązań Symfonii oraz pomogą zrozumieć proces przejścia z programów Reset2 na programy Symfonii.

ikona

Bezpłatne szkolenia Akademii Symfonii

Weź udział w bezpłatnym szkoleniu z obsługi programu, które otrzymasz zaraz po jego zakupie. Podstawowe funkcje rozwiązania, przydatne skróty klawiszowe oraz inne ciekawe informacje czekają na Ciebie i Twoich współpracowników korzystających z programu.

ikona

Wsparcie w procesie rozpoczęcia pracy w programach

Poznaj proces rozpoczęcia pracy w programach Symfonii. Podczas spotkań online pokażemy Ci jak stawiać pierwsze kroki w programie oraz zaprezentujemy podobieństwa i różnice w obsłudze programów.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Czy nadal mogę korzystać z programów Reset?

Czy do programów Reset będą wprowadzane zmiany prawne i świadczone usługi wsparcia technicznego?

Czy będę mieć dostęp do danych archiwalnych?

Czy w nowych programach będą te same funkcjonalności co w programach Reset?

Jaka będzie cena i sposób licencjonowania?

Czy mogę jeszcze zakupić nowy program z oferty Reset lub rozbudować mój aktualny program?

Jak zamówić program z oferty Symfonia?

Czy będzie zapewniony mechanizm migracji danych firmowych do programów Symfonii?

Czy są dostępne szkolenia z obsługi nowych programów?

Jaki Partner mnie obsłuży?

Jak będzie wyglądała opieka posprzedażowa (serwis, przypomnienie o abonamencie itp.)?

Jak mogę uzyskać dodatkowe informacje?