logo

Ważne informacje
dla użytkowników programów
R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury, R2środki

Kontakt

Informujemy, że z dniem 31 lipca 2023 roku zakończyliśmy rozwój i wsparcie dla programów R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury i R2środki. Aby dostarczać naszym Klientom rozwiązania dostosowane do zmieniających się wymagań prawnych, biznesowych i technologicznych, w to miejsce proponujemy skorzystanie z rozwiązań Symfonii.

R2płatnik, najlepszy i najbardziej doceniany na rynku program kadrowo-płacowy, zostaje w naszej ofercie.

Co ta zmiana oznacza dla Ciebie i Twojej firmy?

  • Od 1 sierpnia 2023 roku nie będziemy już udostępniać nowych wersji programów R2fk, R2faktury, R2środki, R2księga oraz R2firma, nie będziemy świadczyć wsparcia technicznego i nie będziemy naprawiać zgłoszonych błędów.
  • Ofertę Symfonii poszerzamy o R2płatnik. Będzie on rozwijany i aktualizowany zgodnie z pojawiającymi się zmianami prawnymi (jako Symfonia R2Płatnik), a usługi wsparcia technicznego nadal świadczy zespół doświadczonych konsultantów Resetu wzmocniony przez nasze Koleżanki i Kolegów z Symfonii.

Obsługę procesów biznesowych w swojej firmie możesz dalej realizować wykorzystując rozwiązania Symfonii. Tym Klientom, którzy do 31 grudnia 2023 zdecydują się na zakup programów z oferty Symfonii, zagwarantujemy:

  • korzystanie z programów Reset2 do 31 grudnia 2023 roku – do tego terminu nadal będzie możliwe pobieranie danych z zewnętrznych baz, a program będziemy aktualizować o krytyczne zmiany prawne;
  • nowe wzory deklaracji CIT i PIT za rok 2023 w programach R2;
  • dostęp do wsparcia technicznego produktów, które przedłużamy do:
    • 31 grudnia 2023 r. w tematach, które dotyczą błędów krytycznych;
    • 31 marca 2024 r. w tematach, które dotyczą błędów w deklaracjach.

Jesteś już naszym Klientem? Pamiętaj, aby wydłużyć licencję do końca grudnia!

Sprawdź, jak wczytać licencję do programów R2

Aby dowiedzieć się więcej o możliwościach rozpoczęcia pracy na nowych programach, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 22 455 56 33.

Infolinia jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 - 16.00.

Bezpośrednio na Twoją skrzynkę mailową możesz raz w miesiącu otrzymywać zestawienie najcenniejszych porad, linki z nagraniami webinarów oraz zaproszenia na szkolenia. Wpisz swój email tutaj, aby być na bieżąco.

Propozycja cenowa dedykowana wyłącznie dla Klientów Reset. Proponujemy poniższe programy i ceny przy przejściu do Symfonii.

R2księga Standard

R2firma oraz R2firma PRO - poszczególne moduły zastępowane są zgodnie z powyższą listą

Dlaczego warto korzystać
z rozwiązań Symfonii

Nasze rozwiązania umożliwiają pełną obsługę faktur elektronicznych dzięki integracji z KSeF i współpracy z programami Symfonia Handel, Symfonia Finanse i Księgowość, Symfonia eBiuro oraz Symfonia Obieg Dokumentów

Mamy ponad ćwierć wieku doświadczenia we wspieraniu rozwoju technologicznego polskich przedsiębiorstw

Oferujemy rozwiązania umożliwiające zarządzanie wszystkimi obszarami w firmie

Dostarczamy programowanie zawsze zgodne z aktualnym stanem prawnym

Oferujemy wsparcie szkoleniowe na każdym etapie pracy z programem

Nowoczesne rozwiązania dopasowane do zmieniającego się świata. Zyskaj więcej i rozwijaj się z nami.

ikona

Specjalna oferta dla Użytkowników programów Reset2

Skorzystaj ze specjalnej oferty na rozwiązania Symfonii, przeznaczonej dla dotychczasowych Użytkowników programów Reset2. Ogólna propozycja znajduje się tutaj. Możesz również porozmawiać o niej z naszym konsultantem.

ikona

Pomoc opiekunów przy wyborze optymalnego rozwiązania

Zamów rozmowę z opiekunem handlowym wypełniając krótki formularz. Nasz przedstawiciel oddzwoni do Ciebie i pomoże w doborze rozwiązania, który najlepiej spełni Twoje potrzeby i pokryje dotychczasowe funkcjonalności z programów oferowanych przez Reset2.

ikona

Wsparcie konsultantów dedykowanej infolinii 22 455 56 33

Zadzwoń na 22 455 56 33 (pon.-pt. w godz. 9:00-16:00). Nasi konsultanci przedstawią Ci portfolio rozwiązań Symfonii oraz pomogą zrozumieć proces przejścia z programów Reset2 na programy Symfonii.

ikona

Bezpłatne szkolenia Akademii Symfonii

Weź udział w bezpłatnym szkoleniu z obsługi programu, które otrzymasz zaraz po jego zakupie. Podstawowe funkcje rozwiązania, przydatne skróty klawiszowe oraz inne ciekawe informacje czekają na Ciebie i Twoich współpracowników korzystających z programu.

ikona

Wsparcie w procesie rozpoczęcia pracy w programach

Poznaj proces rozpoczęcia pracy w programach Symfonii. Podczas spotkań online pokażemy Ci jak stawiać pierwsze kroki w programie oraz zaprezentujemy podobieństwa i różnice w obsłudze programów.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Czy nadal mogę korzystać z programów Reset?

Czy do programów Reset będą wprowadzane zmiany prawne i świadczone usługi wsparcia technicznego?

Czy będę mieć dostęp do danych archiwalnych?

Czy w nowych programach będą te same funkcjonalności co w programach Reset?

Jaka będzie cena i sposób licencjonowania?

Czy mogę jeszcze zakupić nowy program z oferty Reset lub rozbudować mój aktualny program?

Jak zamówić program z oferty Symfonia?

Czy są dostępne szkolenia z obsługi nowych programów?

Jaki Partner mnie obsłuży?

Jak będzie wyglądała opieka posprzedażowa (serwis, przypomnienie o abonamencie itp.)?

Jak mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Jakie są wymagania sprzętowe i systemowe dla programów desktopowych linii Symfonia?