Strefa Klienta

Uzyskaj pomoc

FAQ

1. Czym jest eBOK Symfonia?

Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: eBOK Symfonia

2. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Symfonii?

Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Instrukcja założenia konta eBOK Symfonia

3. Jakie funkcje dostępne są w eBOK Symfonia?

Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: eBOK Symfonia – opis funkcjonalności – Symfonia – Centrum pomocy

4. Posiadam program w linii Cloud lub ERP, jak mogę go aktywować?

W celu aktywacji programów Symfonia przygotuj numer seryjny oraz numer klienta. Informacje te znajdziesz po zalogowaniu się w eBOK Symfonia w zakładce MOJE PRODUKTY. Kompletna instrukcja aktywacji każdego produktu dostępna jest w eBOK Symfonia oraz na stronie: Symfonia Pomoc Online

5. Program w linii 2.0 komunikuje ograniczenie czasowe? Co mogę zrobić?

Zachęcamy do rozpoczęcia pracy na Symfonia eBiuro: https://symfonia.pl/ebiuro

6. Gdzie mogę znaleźć informacje na temat obsługi programów Symfonii?

Niezbędne informacje na temat obsługi programów Symfonii można znaleźć na portalach:

7. Otrzymałem wezwanie do zapłaty i nie mogę odnaleźć faktury.

Wszystkie informacje o swoich rozliczeniach wraz z możliwością pobrania każdej wystawionej faktury znajdziesz, logując się do swojego konta w eBOK Symfonia w zakładce ROZLICZENIA

8. Potrzebuję uzyskać duplikat faktury. Gdzie mogę go pobrać

Aby uzyskać duplikat faktury wypełnij odpowiedni formularz dostępny na stronie: Formularze – Symfonia. Po wypełnieniami formularza duplikat zostanie automatycznie wysłany na Twój adres email podany do kontaktu w zakresie wysyłki faktur.

9. Chcę zainstalować program i potrzebuję uzyskać właściwe numery seryjne. Gdzie je znajdę?

Wszystkie informacje o swoich zakupach wraz z możliwością pobrania numerów seryjnych, plików instalacyjnych i instrukcji instalacji oraz aktywacji znajdziesz logując się do swojego konta eBOK Symfonia (zakładka MOJE PRODUKTY > LICENCJE)

10. Chcę sprawdzić, jakie programy wchodzą w skład mojego abonamentu.

Wszystkie informacje o swoich zakupach wraz z możliwością pobrania numerów seryjnych, plików instalacyjnych i instrukcji instalacji oraz aktywacji znajdziesz logując się do swojego konta eBOK Symfonia w zakładce MOJE PRODUKTY.

11. Chce dokonać zakupu nowego programu. Jak mogę to zrobić?

Wszelkie pytania dotyczące oferty Symfonii możesz wygodnie skierować do nas poprzez

12. Wykupiłem usługę telefonicznego wsparcia technicznego? Jak mogę z niej skorzystać?

Instrukcja dotycząca kontaktu z Działem Wsparcia technicznego

13. Chcę zmienić dane mojej firmy. Gdzie powinienem się zgłosić?

Zmianę danych firmy takich jak: NAZWA FIRMY, ADRES czy DANE KONTAKTOWE możesz samodzielnie wykonać poprzez zakładkę DANE FIRMY po zalogowaniu się do swojego konta eBOK Symfonia. Wykonana zmiana zostanie automatycznie zsynchronizowana w naszym systemie.

14. Program komunikuje błąd 161, co powinienem zrobić?

Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Rozwiązanie błędu nr 161

15. Jak mogę zrezygnować z posiadanej usługi?

Zaloguj się do swojego konta eBOK Symfonia i w zakładce MOJE PRODUKTY > USŁUGI sprawdź nr usługi. Wypełnij zgłoszenie rezygnacji poprzez formularz: Rezygnacja z posiadanej usługi Symfonia

16. Zgłosiłem rezygnację z usługi, jednak chcę od tego odstąpić i chcę, aby usługa była kontynuowana.

Zaloguj się do swojego konta eBOK Symfonia i w zakładce MOJE PRODUKTY > USŁUGI sprawdź nr usługi. Wypełnij zgłoszenie rezygnacji poprzez formularz odstąpienia od złożonej rezygnacji

17. Jak mogę zgłosić reklamację?

Wypełnij zgłoszenie reklamacji poprzez formularz lub wyślij zgłoszenie na adres [email protected]

18. Jakie usługi dostępne są w Symfonii?

Pełna oferta naszych usług dostępna jest na stronie: Symfonia

19. Wykonałem/wykonałam błędną wpłatę. Jak mogę uzyskać zwrot środków?

Prosimy o przesłanie informacji na temat zwrotu środków na adres: [email protected]

20. Chcę poznać informacje na temat przetwarzania moich danych osobowych. Gdzie je znajdę?

Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Polityka Prywatności grupy Symfonia sp. z o.o.

21. Czy w moim mieście znajdę przedstawiciela Symfonii?

Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Pełna lista naszych oficjalnych dystrybutorów

22. Chciałbym zacząć współpracę z Symfonią w zakresie dystrybucji, co mam zrobić?

Zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie: Symfonia

23. Chciałbym zacząć pracę w Symfonii, co mam zrobić?

Zachęcamy do weryfikacji aktualnych ofert pracy: Symfonia

24. Jak mogę pobrać pliki instalacyjne?

Wszelkie pliki instalacyjne dostępne są na portalu eBOK Symfonia w zakładce: MOJE PRODUKTY > LICENCJE oraz na stronie https://pobierzprogram.symfonia.pl/

25. Gdzie znajdę informacje na temat regulaminu usługi, którą wykupiłem?

Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Regulaminy – Symfonia

26. Chcę zgłosić potrzebę zmiany w programie, mam uwagi do działania programu, mam pomysł, jak usprawnić działanie programu. Jak mogę to zrobić?

Zachęcamy do zgłaszania wszelkich pomysłów poprzez platformę: GŁOS KLIENTA SYMFONII

27. Co z obowiązkiem wysyłania faktur elektronicznych w formacie KSeF?

Symfonia umożliwia wystawianie i odbieranie faktur w formacie ustrukturyzowanym dzięki integracji z aplikacją Symfonia KSeF. Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem: https://symfonia.pl/oprogramowanie/ksef

28. Gdzie znajdę nagrania do webinariów?

Lista wszystkich kursów produktowych oraz kursów merytorycznych dostępna jest od adresem: https://akademiasymfonii.pl/rd/course/view.php?id=646

29. Mam komunikat o braku abonamentu na jednym z programów: R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury, R2środki

Klucze wydłużające abonament na powyższych programach znajdziesz logując się na swoim koncie eBOK Symfonia (zakładka MOJE PRODUKTY > LICENCJE)

Zachęcamy do przejścia na programy Symfonii. Więcej informacji na stronie: https://symfonia.pl/przejdzdonas

30. Gdzie znajdę wersję DEMO programu:

Pliki instalacyjne dostępne są na stronie: https://pobierzprogram.symfonia.pl/

W przypadku Symfonii eBiuro wystarczy założyć konto: https://apps.symfonia.pl/auth/new-register

31. Jak uzyskam wgląd do danych archiwalnych po rezygnacji z usługi?

Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu zakupienia usługi Read Only.

32. Jak mogę przepisać usługi/licencje na inną firmę?

W przypadku przepisania licencji/usług na inny podmiot oferujemy dwie możliwości: przepisanie płatne i bezpłatne. W przypadku dodatkowych pytań oraz realizacji zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.