Strefa Klienta
Sprawdź aktualne
wersje programów
Najnowsze wersje oprogramowania,
dodatki, wymagania sprzętowe,
opisy zmian w najnowszej wersji.
Otwórz konto
w eBOK
Numery seryjne, faktury, zmiana danych firmy, zgłoszenie problemu.
Zapoznaj się
z regulaminami
naszych usług
Regulaminy usług, zasady wsparcie technicznego, regulaminy promocji.
Uzyskaj pomoc
Odwiedź bazę wiedzy
Zapoznaj się z artykułami tworzonymi przez Dział Wsparcia Technicznego, znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Przeczytaj dokumentację
Zapoznaj się z dokumentacją produktową tworzoną przez Dział Rozwoju Oprogramowania.
Społeczność Klientów
Twórz z nami społeczność Symfonii: pytaj, dziel się doświadczeniem, poznawaj ludzi.
Wyślij pytanie
Opcja dostępna dla Klientów posiadających wykupione usługi wsparcia. Wymaga logowania w eBOK Symfonia.
Skorzystaj ze wsparcia naszych Partnerów
Zobacz naszych parterów, w Twojej okolicy
Zadzwoń do nas
22 455 56 00
FAQ
1. Czym jest eBOK Symfonia?
Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: eBOK Symfonia
2. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Symfonii?
Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Instrukcja założenia konta eBOK Symfonia
3. Jakie funkcje dostępne są w eBOK Symfonia?
Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: eBOK Symfonia – opis funkcjonalności – Symfonia – Centrum pomocy
4. Posiadam program w linii Cloud lub ERP, jak mogę go aktywować?
W celu aktywacji programów Symfonia przygotuj numer seryjny oraz numer klienta. Informacje te znajdziesz po zalogowaniu się w eBOK Symfonia w zakładce MOJE PRODUKTY. Kompletna instrukcja aktywacji każdego produktu dostępna jest w eBOK Symfonia oraz na stronie: Symfonia Pomoc Online
5. Program w linii 2.0 komunikuje ograniczenie czasowe? Co mogę zrobić?
Zachęcamy do rozpoczęcia pracy na Symfonia eBiuro: https://symfonia.pl/ebiuro
6. Gdzie mogę znaleźć informacje na temat obsługi programów Symfonii?
Niezbędne informacje na temat obsługi programów Symfonii można znaleźć na portalach:
7. Otrzymałem wezwanie do zapłaty i nie mogę odnaleźć faktury.
Wszystkie informacje o swoich rozliczeniach wraz z możliwością pobrania każdej wystawionej faktury znajdziesz, logując się do swojego konta w eBOK Symfonia w zakładce ROZLICZENIA
8. Potrzebuję uzyskać duplikat faktury. Gdzie mogę go pobrać
Aby uzyskać duplikat faktury wypełnij odpowiedni formularz dostępny na stronie: Formularze – Symfonia. Po wypełnieniami formularza duplikat zostanie automatycznie wysłany na Twój adres email podany do kontaktu w zakresie wysyłki faktur.
9. Chcę zainstalować program i potrzebuję uzyskać właściwe numery seryjne. Gdzie je znajdę?
Wszystkie informacje o swoich zakupach wraz z możliwością pobrania numerów seryjnych, plików instalacyjnych i instrukcji instalacji oraz aktywacji znajdziesz logując się do swojego konta eBOK Symfonia (zakładka MOJE PRODUKTY > LICENCJE)
10. Chcę sprawdzić, jakie programy wchodzą w skład mojego abonamentu.
Wszystkie informacje o swoich zakupach wraz z możliwością pobrania numerów seryjnych, plików instalacyjnych i instrukcji instalacji oraz aktywacji znajdziesz logując się do swojego konta eBOK Symfonia w zakładce MOJE PRODUKTY.
11. Chce dokonać zakupu nowego programu. Jak mogę to zrobić?
Wszelkie pytania dotyczące oferty Symfonii możesz wygodnie skierować do nas poprzez
- Formularze dostępne w zakładce KONTAKT w eBOK Symfonia
- Formularz kontaktowy
- Telefonicznie: +22 455 56 00 (Czynny od Poniedziałku do Piątku w godzinach 09:00-16:00
- sklep internetowy: sklep.symfonia.pl
12. Wykupiłem usługę telefonicznego wsparcia technicznego? Jak mogę z niej skorzystać?
Instrukcja dotycząca kontaktu z Działem Wsparcia technicznego
13. Chcę zmienić dane mojej firmy. Gdzie powinienem się zgłosić?
Zmianę danych firmy takich jak: NAZWA FIRMY, ADRES czy DANE KONTAKTOWE możesz samodzielnie wykonać poprzez zakładkę DANE FIRMY po zalogowaniu się do swojego konta eBOK Symfonia. Wykonana zmiana zostanie automatycznie zsynchronizowana w naszym systemie.
14. Program komunikuje błąd 161, co powinienem zrobić?
Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Rozwiązanie błędu nr 161
15. Jak mogę zrezygnować z posiadanej usługi?
Zaloguj się do swojego konta eBOK Symfonia i w zakładce MOJE PRODUKTY > USŁUGI sprawdź nr usługi. Wypełnij zgłoszenie rezygnacji poprzez formularz: Rezygnacja z posiadanej usługi Symfonia
16. Zgłosiłem rezygnację z usługi, jednak chcę od tego odstąpić i chcę, aby usługa była kontynuowana.
Zaloguj się do swojego konta eBOK Symfonia i w zakładce MOJE PRODUKTY > USŁUGI sprawdź nr usługi. Wypełnij zgłoszenie rezygnacji poprzez formularz odstąpienia od złożonej rezygnacji
17. Jak mogę zgłosić reklamację?
Wypełnij zgłoszenie reklamacji poprzez formularz lub wyślij zgłoszenie na adres [email protected]
18. Jakie usługi dostępne są w Symfonii?
Pełna oferta naszych usług dostępna jest na stronie: Symfonia
19. Wykonałem/wykonałam błędną wpłatę. Jak mogę uzyskać zwrot środków?
Prosimy o przesłanie informacji na temat zwrotu środków na adres: [email protected]
20. Chcę poznać informacje na temat przetwarzania moich danych osobowych. Gdzie je znajdę?
Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Polityka Prywatności grupy Symfonia sp. z o.o.
21. Czy w moim mieście znajdę przedstawiciela Symfonii?
Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Pełna lista naszych oficjalnych dystrybutorów
22. Chciałbym zacząć współpracę z Symfonią w zakresie dystrybucji, co mam zrobić?
Zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie: Symfonia
23. Chciałbym zacząć pracę w Symfonii, co mam zrobić?
Zachęcamy do weryfikacji aktualnych ofert pracy: Symfonia
24. Jak mogę pobrać pliki instalacyjne?
Wszelkie pliki instalacyjne dostępne są na portalu eBOK Symfonia w zakładce: MOJE PRODUKTY > LICENCJE oraz na stronie https://pobierzprogram.symfonia.pl/
25. Gdzie znajdę informacje na temat regulaminu usługi, którą wykupiłem?
Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Regulaminy – Symfonia
26. Chcę zgłosić potrzebę zmiany w programie, mam uwagi do działania programu, mam pomysł, jak usprawnić działanie programu. Jak mogę to zrobić?
Zachęcamy do zgłaszania wszelkich pomysłów poprzez platformę: GŁOS KLIENTA SYMFONII
27. Co z obowiązkiem wysyłania faktur elektronicznych w formacie KSeF?
Symfonia umożliwia wystawianie i odbieranie faktur w formacie ustrukturyzowanym dzięki integracji z aplikacją Symfonia KSeF. Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem: https://symfonia.pl/oprogramowanie/ksef
28. Gdzie znajdę nagrania do webinariów?
Lista wszystkich kursów produktowych oraz kursów merytorycznych dostępna jest od adresem: https://akademiasymfonii.pl/rd/course/view.php?id=646
29. Mam komunikat o braku abonamentu na jednym z programów: R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury, R2środki
Klucze wydłużające abonament na powyższych programach znajdziesz logując się na swoim koncie eBOK Symfonia (zakładka MOJE PRODUKTY > LICENCJE)
Zachęcamy do przejścia na programy Symfonii. Więcej informacji na stronie: https://symfonia.pl/przejdzdonas
30. Gdzie znajdę wersję DEMO programu:
Pliki instalacyjne dostępne są na stronie: https://pobierzprogram.symfonia.pl/
W przypadku Symfonii eBiuro wystarczy założyć konto: https://apps.symfonia.pl/auth/new-register
31. Jak uzyskam wgląd do danych archiwalnych po rezygnacji z usługi?
Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu zakupienia usługi Read Only.
32. Jak mogę przepisać usługi/licencje na inną firmę?
W przypadku przepisania licencji/usług na inny podmiot oferujemy dwie możliwości: przepisanie płatne i bezpłatne. W przypadku dodatkowych pytań oraz realizacji zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.