Program do uproszczonej księgowości dla biur rachunkowych
Symfonia eBiuro to dostępny w chmurze program księgowy dla biur rachunkowych, przeznaczony do prowadzenia uproszczonej księgowości, rozliczania kadr i płac oraz komunikacji z klientami.
Korzystaj z automatyzacji procesów, OCR, wsparcia szkoleniowego i kokpitu w 3 językach (PL, UK, ANG), a swoje biuro prowadź bez papieru!
Symfonia eBiuro to program do księgowości dla firm i dla biur rachunkowych
Prowadzisz firmę?
Symfonia eBiuro dla firm to wygodny w obsłudze program do fakturowania online, który ułatwi Ci prowadzenie księgowości.
Wystawiaj faktury automatycznie, rozliczaj podatki, generuj JPK i dokumenty magazynowe - wszystko zgodnie z przepisami. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, integracji z systemami księgowymi oraz zaawansowanym funkcjom, takim jak przypomnienia o płatnościach, oszczędzisz czas i zwiększysz efektywność pracy.
Program księgowy dla biur rachunkowych, który da Ci większe możliwości!
Symfonia eBiuro to oprogramowanie dla biur rachunkowych, z którym zyskasz poczucie bezpieczeństwa i porządek w rozliczeniach. Automatyzuj procesy, przyspisz komunikację z klientami i ciesz się komfortem pracy w chmurze!
Masz dość czasochłonnej pracy księgowej, ręcznego wprowadzania dokumentów i ciągłego pilnowania zmian w przepisach?
Symfonia eBiuro dla biur rachunkowych to program księgowy stworzony z myślą o ułatwieniu i przyspieszeniu codziennej pracy.
Zarządzaj wszystkimi procesami księgowymi, kadrami i płacami oraz komunikacją z klientami w jednym systemie.
Korzystaj z przejrzystego kokpitu, zaprojektowanego z myślą o potrzebach biurach rachunkowych.
Otrzymaj aplikację do fakturowania, którą możesz bezpłatnie udostępnić swoim klientom.
Automatyzacja procesów
Z oprogramowaniem dla biur rachunkowych Symfonia Biuro możesz zapomnieć o ręcznym wprowadzaniu danych.
Faktury przygotowane w programie księgowym Symfonia eBiuro prześlesz od razu do KSeF, a deklaracje do ZUS lub urzędu skarbowego.
Możesz pobierać dane bezpośrednio z baz GUS, VIES, NBP i KAS.
Program księgowy Symfonia eBiuro to także klucz do bardziej efektywnej pracy. Korzystając z mechanizmów do automatyzacji i OCR szybko wprowadzisz nowe dokumenty i rozliczysz koszty.
Bezpieczeństwo danych i pracy
Z Symfonią eBiuro zyskasz spokój ducha i poczucie bezpieczeństwa. Program do księgowości dla biur rachunkowych działa zawsze zgodnie z przepisami i wymaganiami normy ISO 27001:2013.
Twoje dokumenty są bezpiecznie przechowywane w chmurze i zabezpieczone przed utratą dzięki codziennym kopiom zapasowym.
Szybko zalogujesz się do systemu dzięki bezpiecznym mechanizmom uwierzytelniania (SSO - Single Sign Out).
Dzięki regularnym aktualizacjom program dla biur rachunkowych Symfonia eBiuro działa zawsze zgodnie z najnowszymi przepisami.
Jedno miejsce do kontaktu z klientem
Symfonia eBiuro to nie tylko program do prowadzenia księgowości, ale także miejsce do kontaktu z klientami. Korzystaj z dostępnych funkcji, aby rozliczenia mieć zawsze pod kontrolą.
Komunikujesz się z klientami za pomocą prostej w obsłudze aplikacji z możliwością dodawania załączników.
Możesz pobrać do swojego programu księgowego wszystkie dokumenty wystawione przez klienta w module do fakturowania.
Dzięki pracy w trybie online będziesz mieć dostęp do zawsze aktualnych informacji o należnościach i zobowiązaniach.
Komfort pracy w chmurze
Program dla biur rachunkowych Symfonia eBiuro możesz obsługiwać za pomocą przeglądarki internetowej lub aplikacji mobilnej tak, aby mieć dostęp do danych zawsze, gdy tego potrzebujesz.
Masz stały dostęp do systemu i wszystkich dokumentów - z każdego urządzenia i miejsca na świecie.
Nie musisz pamiętać o aktualizacjach, bo program do księgowości Symfonia eBiuro pobiera je automatycznie.
Dostęp do wszystkich funkcji programu otrzymujesz od razu po wykupieniu subskrypcji - nie musisz nic instalować.
Symfonia w liczbach – poznaj świadectwo naszej skuteczności!
Od 30 lat razem z Wami tworzymy najlepsze rozwiązania do księgowości
Ponad 8000+ biur rachunkowych w portfolio
80% Ponad 80% biur rachunkowych aktywnie korzysta z bezpłatnych szkoleń produktowo‑prawnych w Akademii Symfonii.
4 mln wystawianych faktur miesięcznie w naszym oprogramowaniu
97% klientów jest zadowolonych ze wsparcia technicznego - Gwarancja Wygoda!
Co o Symfonii eBuro dla biur rachunkowych mówią księgowi?
Poprosiliśmy księgowych o opinię na temat Symfonii eBiuro dla biur rachunkowych. Zobacz, co sądzą o naszym programie!
„Testowaliśmy rozwiązanie chmurowe wspólnie z grupą naszych klientów. Chętni otrzymali ode mnie dostęp do swoich kont lub wdrożyli w swoich firmach. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą teraz wykonać wiele czynności samodzielnie np. wystawić fakturę, dodawać skany dokumentów kosztowych, a nawet monitorować płatności i przeglądać rozliczenia. Bardzo szybko okazało się, że możliwość sprawdzania i poprawiania dokumentów na bieżąco i kontakt między księgową a przedsiębiorcą to wielkie udogodnienie oraz oszczędność czasu i pieniędzy.”
Magdalena Łozińska
Biuro Rachunkowe Łozińska
„Wcześniej musiałam ręcznie skanować dokumenty i wysyłać je mailem. Teraz wystarczy kilka kliknięć, a klienci mają pełen wgląd w swoje rozliczenia. Dzięki temu oszczędzam mnóstwo czasu, a klienci cenią sobie nowoczesność i przejrzystość tych rozwiązań.”
Iwona Stryjakiewicz
Spadkowe Biuro Rachunkowe
„Udostępniłam kilku moim klientom panel do fakturowania i nadałam im rolę Użytkownika jako Sekretariat. Dzięki temu nie muszą już wykupywać osobnego oprogramowania do wystawiania faktur, tylko mogą działać na oprogramowaniu udostępnionym przeze mnie, jako biuro rachunkowe, a ja otrzymuję powiadomienie, kiedy tylko wystawią fakturę. Mało tego, dzięki aplikacji na telefonie mogę w każdej chwili zweryfikować, czy dobrze ją wystawili, a także w razie potrzeby wprowadzić poprawki. Jest to bardzo wygodne.”
Iwona Hładun
Centrum Księgowe Iwona Hładun
„Od pierwszego dnia pracy z Symfonią eBiuro odczułam różnicę - wreszcie przestałam tracić czas na skanowanie dokumentów czy ręczne przeglądanie archiwów. Wszystko mam w jednym miejscu, a system sam generuje raporty. Wcześniej rozliczenia podatkowe zajmowały mi dwa razy więcej czasu, teraz pracuję o wiele sprawniej”
Iwona Stryjakiewicz
Spadkowe Biuro Rachunkowe Iwona Stryjakiewicz
„Bardzo dużo się przemieszczam. Dzięki eBiuro mogę sprawdzić wszystko, czego potrzebuję, z dowolnego miejsca, mając jedynie telefon przy sobie - podkreśla właścicielka biura.”
Małgorzata Suwalska
Biuro Rachunkowe Suma
„Symfonia eBiuro to program w chmurze więc moim pracownicy mogą pracować zdalnie i wciąż być w kontakcie ze mną i naszymi klientami”
Svietlana Tochii
Firma Szkoleniowo-Usługowa DARA
„Symfonia eBiuro to nowoczesne rozwiązanie, które umożliwia zdalny dostęp do dokumentów, faktur sprzedaży i kadr. To narzędzie przyjazne użytkownikom, a do tego dostępne w dobrej cenie. Dzięki niemu mogę skupić się na rozwoju swojego biura, zamiast tracić czas na papierologię - mówi Małgorzata Suwalska.”
Małgorzata Suwalska
Biuro Rachunkowe Suma
Zobacz co zyskujesz, korzystając z Symfonia eBiuro
Pracuj efektywniej, gdziekolwiek jesteś! Symfonia eBiuro to program księgowy dla biur rachunkowych, z którym zyskasz dostęp do danych z dowolnego miejsca i urządzenia. Pracuj wygodnie w chmurze, korzystaj z mechanizmów do automatyzacji, a także szkoleń Akademii Symfonii!
Oszczędzasz czas
Pobierasz dane bezpośrednio z GUS, VIES, NBP i KAS
Wczytujesz faktury i dokumenty dzięki OCR - skuteczność 98%
Wysyłasz deklaracje do ZUS i US bezpośrednio z systemu
Nie musisz przerywać pracy, by pobrać aktualizacje
Obniżasz koszty
Ograniczasz ilość dokumentów papierowych – biuro wolne od papieru
Wszystkie dokumenty przechowujesz w jednym systemie
Oszczędzasz na materiałach biurowych
Wysyłasz dokumenty w wersji elektronicznej
Pracujesz wygodnie
Masz stały dostęp do systemu – z każdego urządzenia i miejsca na świecie
Logujesz się za pomocą przeglądarki internetowej lub aplikacji mobilnej na iOS lub Android
Nie musisz instalować żadnego oprogramowania
Komunikujesz się z klientami, za pomocą łatwych w obsłudze aplikacji
Pracujesz bezpiecznie
Korzystasz z rozwiązania zgodnego z przepisami polskiego prawa
Szyfrujesz dane za pomocą certyfikatu SSL
Masz dostęp do codziennych kopii zapasowych
Szybko i łatwo logujesz się do systemu dzięki SSO
Pogłębiasz wiedzę
Masz dostęp do szkoleń produkowanych na start oraz pakietu mini Akademii Symfonia
Korzystasz ze wsparcia naszego centrum pomocy
Twoi klienci mogą zgłaszać uwagi i poprawki do programu
Otrzymujesz bazę wiedzy produktowej
…a do tego ułatwimy Ci start z programem!
Kupując którykolwiek pakiet Symfonia eBiuro otrzymasz 3 bezpłatne porady produktowe na start – usługę wsparcia telefonicznego dla nowych użytkowników.
Szybko rozpoczniesz pracę z programem
Nasz doradca podpowie Ci, w jaki sposób zarejestrować konto, uzupełnić dane i wprowadzić dokumenty.
Zyskasz indywidualne wsparcie
Chcesz coś zmienić? Podpowiemy Ci, jak dostosować działanie programu do potrzeb Twojego biura.
Zaczniesz pracę z programem bez stresu
Z naszym wsparciem szybko opanujesz obsługę programu i unikniesz błędów w rozliczeniach.
Poznasz narzędzia, które ułatwia Ci pracę
Nasz konsultant wyjaśni Ci, jak działają poszczególne funkcje, takie jak OCR czy pulpit klienta.
Poznaj historię sukcesu naszych klientów!
Obejrzyj nasze case studies i przekonaj się, jak program do księgowości Symfonia eBiuro usprawnia pracę w biurach rachunkowych!
Aleksandra Kornaszewska – właścicielka biura Meritum
Symfonia eBiuro w Twojej dłoni: zarządzaj biurem rachunkowym tak, jak lubisz z naszą aplikacją mobilną
Z programem dla biur rachunkowych Symfonia eBiuro wszystkie dokumenty będziesz mieć zawsze pod ręką - wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto za pomocą przeglądarki lub aplikacji w swoim telefonie.
Dostęp z komputera i telefonu
Prowadź działalność wygodnie i elastycznie, dzięki:
prostemu w obsłudze kokpitowi z deklaracjami ZUS i US
szybkiemu dostępowi do pełnej bazy klientów
możliwości skanowania dokumentów za pomocą aparatu w telefonie
szybkiej komunikacji z klientami dzięki aplikacji mobilnej
Przenieś współpracę ze swoimi klientami na wyższy poziom
i udostępniaj aplikację za darmo swojemu klientowi. Wykorzystaj możliwości, jakie daje personalizowany kokpit, by zacieśnić współpracę ze swoimi klientami. Projektujcie, analizujcie oraz podejmujcie decyzje zawsze razem i w czasie rzeczywistym.
Poznaj ofertę i znajdź pakiet dla siebie!
Wybierz pakiet Symfonia eBiuro
Możesz przejść na wyższy pakiet w każdym momencie trwania abonamentu.
Trzy porady telefoniczne Przy pierwszym zakupie otrzymasz 3 bezpłatne porady produktowe, dostępne przez infolinię przez 3 miesiące
Pakiety główne
Pakiety obejmujące wszystkie główne funkcje Symfonia eBiuro
Rola biur rachunkowych ewoluuje, bo przedsiębiorcy oczekują dziś od księgowych nie tylko rzetelnego prowadzenia ksiąg i dbania o compliance, ale także proaktywnego wsparcia w podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych. Chcąc sprostać tym wyzwaniom, wiele biur rachunkowych rozszerza swoją ofertę o różnego rodzaju usługi dodatkowe.
Przedsiębiorcy, którzy decydują się na nawiązanie współpracy z biurem rachunkowym, powinni wybierać je ze szczególną starannością. Od jakości tej kooperacji zależy bowiem w dużej mierze płynność funkcjonowania firmy oraz jej zabezpieczenie jej działania od strony prawnej.
Efektywne prowadzenie biura rachunkowego jest nie tylko wyzwaniem, ale i kluczem do sukcesu oraz zrównoważonego wzrostu, szczególnie w sytuacji tak dużej konkurencji na rynku usług księgowych. Zarządzanie biurem wymaga wszechstronnej wiedzy – od znajomości przepisów podatkowych i księgowych, przez umiejętności zarządzania biznesem, po biegłość w technologii i komunikacji.
Symfonia eBiuro to dostępny w chmurze program księgowy, który ułatwi Ci codzienną pracę. Znajdziesz w nim wszystkie niezbędne narzędzia do prowadzenia uproszczonej księgowości, rozliczania kadr i płac, wystawiania dokumentów magazynowych, a także komunikacji z klientami. Wybierając oprogramowanie dla biur rachunkowych od Symfonii, możesz korzystać z przyjaznego w obsłudze kokpitu, w którym - jak na dłoni - zobaczysz ważne informacje, mechanizmów do automatyzacji procesów i OCR, a także aplikacji do fakturowania, którą możesz bezpłatnie udostępnić swoim klientom.
Program dla biur rachunkowych Symfonia eBiuro możne znacznie przyspieszyć Twoją codzienną pracę. Pozwala m.in. na automatyczne pobieranie danych z zewnętrznych systemów, takich jak GUS czy KSeF, eliminując konieczność ręcznego wprowadzania informacji. Wbudowana funkcja OCR umożliwia natomiast automatyczne odczytywanie danych z zeskanowanych dokumentów. System pozwoli Ci również na generowanie i wysyłanie deklaracji do ZUS i US, a także automatyzację obiegu dokumentów wewnętrznych.
Chmura daje Ci swobodę pracy z dowolnego miejsca. Dzięki niej będziesz mieć stały dostęp do danych i wszystkich funkcji programu księgowego niezależnie od tego, czy jesteś w biurze, czy poza nim. Nie musisz także martwić się o instalację czy aktualizację oprogramowania na swoim komputerze.
Symfonia eBiuro zapewni Ci dostęp do nowoczesnych narzędzi do komunikacji z klientami. Dzięki prostej w obsłudze aplikacji z możliwością dodawania załączników, szybko wyślesz dokumenty i informację o rozliczeniach. Możesz także pobrać do swojego programu księgowego wszystkie dokumenty wystawione przez klienta w module do fakturowania.
Koszty wdrożenia Symfonii eBiuro zależą od wybranego pakietu oraz liczby obsługiwanych firm. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszym cenniku.
Symfonia eBiuro stosuje najwyższe standardy bezpieczeństwa danych. Wszystkie informacje są szyfrowane zarówno podczas przesyłania, jak i przechowywania. System posiada certyfikat ISO 27001:2013, który potwierdza zgodność z międzynarodowymi standardami bezpieczeństwa informacji. Nie musisz również obawiać się o utratę danych, bo te podlegają regularnym kopiom zapasowym.
Tak, Symfonia eBiuro zawsze działa zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dzięki automatycznym aktualizacjom, które są przeprowadzane w tle, program jest na bieżąco dostosowywany do zmieniających się regulacji.
3 porady produktowe na start to usługa wsparcia telefonicznego, przeznaczona dla nowych użytkowników programu Symfonia eBiuro w wariancie dla biur rachunkowych. W jej ramach otrzymasz dostęp do specjalnej infolinii. Skorzystaj z niej, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak dostosować działanie programu do potrzeb swojego biura oraz lepiej poznać jego poszczególne funkcje.
Z 3 porad produktowych na start możesz skorzystać, jeśli jesteś nowym użytkownikiem programu Symfonia eBiuro. Usługa uruchomi się automatycznie podczas pierwszej rejestracji. Możesz z niej korzystać:
przez 1 miesiąc – jeśli masz wykupioną miesięczną licencję
przez 3 miesiące – jeśli masz wykupioną licencję na rok lub 2 lata
Z usługi 3 porad produktowych na start nie możesz skorzystać, jeśli Twój pakiet obejmuje Gwarancję Wygoda.
Oprogramowanie Symfonia eBiuro działające w chmurze oznacza, że jest dostępne w środowisku online, a nie wymaga instalacji i uruchamiania na lokalnym komputerze użytkownika.
Dostępność z dowolnego miejsca: Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z programu z każdego miejsca, gdzie mają dostęp do Internetu.
Brak konieczności instalacji: Nie trzeba instalować oprogramowania na komputerze - wystarczy połączenie z Internetem.
Wygodne zarządzanie klientami: Program umożliwia wygodne zarządzanie danymi klientów bez konieczności przechowywania ich lokalnie.
Bezpieczeństwo danych: Dzięki automatycznym kopiom zapasowym, dane są bezpieczne i chronione przed utratą.
Oprogramowanie Symfonia eBiuro, działając w chmurze, z założenia może być łatwiejsze do wdrożenia w porównaniu do tradycyjnych systemów, które wymagają instalacji na lokalnych komputerach biura rachunkowego. Jednak nawet program chmurowy wymaga pewnego stopnia wdrożenia, zwłaszcza jeśli chodzi o konfigurację oprogramowania, dostosowanie do potrzeb biura oraz przeszkolenie personelu.
Dane wprowadzone do Symfonii eBiuro są przechowywane w chmurze Amazon Web Services (AWS). Jest to nowoczesna platforma, oparta na globalnej infrastrukturze, która zapewnia wysoką dostępność usług oraz bezpieczeństwo przechowywanych za jej pomocą danych.
Aby korzystać z funkcji Symfonii eBiuro, konieczny jest dostęp do Internetu. Dzięki niemu dane są dostępne z każdego urządzenia i o każdej porze. Wystarczy urządzenie z dostępem do sieci oraz aktualna wersja przeglądarki Chrome, Edge, Firefox lub Safari. Niezbędne jest również, aby wersja przeglądarki nie była starsza niż dwie wersje wstecz.
Olbrzymim atutem usług chmurowych jest bezpieczeństwo. Chmura pozwala na tworzenie kopii zapasowej gromadzonych w niej dokumentów – nie musimy się więc obawiać o ich zniszczenie, jak miałoby to miejsce w przypadku fizycznego przechowywania danych.
Po zakończeniu współpracy z biurem rachunkowym korzystającym z Symfonii eBiuro, dane klientów są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi przechowywania dokumentacji księgowej. Terminy przechowywania mogą się różnić w zależności od rodzaju dokumentacji i obowiązujących przepisów, które należy przestrzegać. W związku z tym, dane klientów są przechowywane zgodnie z wymaganiami prawnymi w zakresie zachowania poufności i zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
Amazon Web Services to platforma chmurowa, która została wyposażona w redundantne systemy zasilania, które gwarantują jej nieprzerwaną pracę – także w przypadku chwilowych przerw w dostawach energii. To z kolei zapewnia nie tylko bezpieczeństwo, lecz również wysoką dostępność danych (na poziomie 99,99%).
Tak, w przypadku oprogramowania Symfonia eBiuro, które posiada kokpit wspólny z klientem, istnieje możliwość, że klient może samodzielnie dostarczać dokumenty bezpośrednio do systemu. Kokpit wspólny jest zaprojektowany tak, aby umożliwić klientom przesyłanie dokumentów, faktur, rachunków czy innych niezbędnych materiałów bezpośrednio do biura rachunkowego za pośrednictwem platformy.
Dzięki takiemu rozwiązaniu biuro rachunkowe i jego klienci mogą efektywnie współpracować i wymieniać się dokumentami w sposób bezpieczny i zorganizowany. Klient może łatwo przekazać niezbędne dokumenty, co ułatwia proces księgowy i zwiększa efektywność pracy biura rachunkowego.
W Symfonii eBiuro udostępniliśmy funkcjonalność obsługi faktur w ramach Krajowego Systemu e‑Faktur (KSeF). Dzięki niej użytkownik może wysyłać i pobierać faktury ustrukturyzowane (e‑faktury).