Oprogramowanie
dla branży budowlanej

Symfonia i Develogic to kompleksowe rozwiązanie, wspierające deweloperów oraz firmy budowlane w procesie realizacji inwestycji.

Dlaczego warto
wybrać rozwiązanie
Symfonia i Develogic?

ikona Jedno rozwiązanie
dla branży budowlanej

Kontroluj marżę i cashflow firmy oraz projektu inwestycyjnego w czasie rzeczywistym. Wykonuj operacje handlowe i finansowo-księgowe w Symfonii jako kontynuacja procesu realizacji projektu.

ikona Szybka i stabilna
wymiana danych

Dwustronna wymiana danych pomiędzy oprogramowaniem Symfonia i Develogic odbywa się za pośrednictwem WebAPI, co pozwala na płynny przepływ informacji w tle, bez wykonywania manualnej pracy.

ikona Obniżenie kosztów
wdrożenia
oprogramowania

Uruchomienie oprogramowania może trwać nawet kilka tygodni ograniczając do minimum zaangażowanie zespołu Klienta.

ikona Modułowa
budowa systemu

Zakres systemu obejmuje wszystkie etapy prowadzenia inwestycji: od planowania budżetu, przez kontraktację, realizację budżetu i jego rozliczenie, aż po serwis gwarancyjny i sprzedaż lokali.

Wspólne rozwiązanie Symfonia i Develogic

Dla branży budowlanej, w szczególności dla firm wykonawczych, deweloperskich, generalnych wykonawców, podwykonawców oraz inwestorów.

graphic
Wspieramy cały proces inwestycji

Planowanie inwestycji i zakupy

  • Pozyskiwanie działek
  • Planowanie budżetów
  • Plan zakupów, kontraktacja i przygotowanie umów

Realizacja inwestycji / budowy

  • Bieżąca kontrola kosztów i przychodów względem budżetów
  • Zamówienia i umowy
  • Protokoły

Sprzedaż / najem

  • Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
  • Baza lokali, zawieranie umów, harmonogramy, rozliczenie płatności, fakturowanie
  • Sprzedaż do inwestora

Obsługa posprzedażowa

  • Zmiany lokatorskie
  • Odbiory mieszkań
  • Zarządzanie usterkami
  • Serwis gwarancyjny budowy

Zarządzanie ogólne firmą

  • Zarządzanie sekretariatem
  • Zarządzanie dokumentami
  • Obieg dokumentów (workflow)
  • Raporty

Handel

  • Wystawianie dokumentów sprzedaży
  • Ewidencja kosztów inwestycji
  • Pobieranie dokumentów z KSeF
  • Wysyłka FV do KSeF

Finanse i Księgowość

  • Rejestracja wyciągów bankowych
  • Księgowanie dokumentów
  • Sprawozdawczość finansowo-podatkowa
  • Tworzenie płatności

Co zyskali Klienci
po wdrożeniu Develogic?

  • Dzięki wspólnemu rozwiązaniu Develogic i Symfonia Klienci angażują swoich pracowników do pracy przy większej ilości projektów w tym samym czasie.
  • Mają także większą kontrolę nad kosztami i wydatkami, dzięki temu, że na bieżąco pilnują poziomu marży.
  • Przy wsparciu Develogic, Klienci zautomatyzowali i zdigitalizowali swoje procesy biznesowe.

Zwiększona rentowność

+1,4 %

O tyle średnio wzrosła rentowność naszych klientów.

* wyniki na podstawie porównania raportów finansowych spółek, które wdrożyły Develogic w porównaniu do tych, które tego systemu nie posiadają.

Do
100%
wzrosła kontrola wydatków

Do
23 h/m-c
Oszczędza jeden użytkownik
systemu w miesiącu

Co wpłynęło na zwiększenie rentowności?

  • Bieżący monitoring wpływu kontraktacji oraz wydatków na poszczególne pozycje w budżetach.
  • System automatycznie przeciwdziała nadużyciom.
  • Zastąpienie plików excelowych jednym spójnym środowiskiem do prowadzenia inwestycji.
  • Dostęp na żywo do ponad 50 wskaźników i raportów firmowych.
  • Dostęp do danych finansowo-księgowych Symfonii bezpośrednio spod projektu (np. stan rozliczenia faktur).
  • Wyeliminowanie papieru i automatyzacja obiegów akceptacyjnych dokumentów, takich jak: umowy, faktury, protokoły i inne.
  • Usprawnienie komunikacji pomiędzy działami firmy a pracownikami budowy.
  • Dostęp na żywo do informacji z każdego miejsca i o każdej porze.

Modułowa konstrukcja Systemu sprawia,
że rozwiązania są dopasowane do
oczekiwań Klientów

Moduł Finanse i Controlling
Dla kogo?

Dział finansów i kontroli, Zarząd, Dział inwestycji.

Jak działa?

Dzięki elektronicznemu obiegowi umów oraz faktur automatycznie weryfikuje przekroczenie budżetów, sprawdza poprawność dokumentów księgowych, aktualizuje raporty finansowe, pokazuje aktualną marżę.

Co daje?

Zapewnia pełny dostęp do aktualnych budżetów i danych finansowych, dzięki czemu nasi Klienci mogą podejmować szybkie i właściwe decyzje biznesowe.

Moduł CRM i Sprzedaż lokali
Dla kogo?

Dział sprzedaży.

Jak działa?

Pozwala uporządkować proces sprzedaży lokali. Gwarantuje najwyższą jakość obsługi Klientów (od rezerwacji przez generowanie umów i rozliczeń). Zawiera aktualne dane sprzedażowe, a dzięki połączeniu z modułem Finanse i Controlling – także dane o marżach oraz raporty wyników finansowych.

Co daje?

Daje możliwość zarządzania sprzedażą lokali.

Moduł Obsługa Sekretariatu
Dla kogo?

Wszystkie działy firmy.

Jak działa?

Zastępuje tradycyjny “papierowy” obieg dokumentów. Umożliwia cyfrowe zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą.

Co daje?

Pozwala na skanowanie oraz rejestr dokumentów, umożliwia redukcję kosztów administracyjnych, porządkuje i przyspiesza proces obiegu korespondencji oraz poprawia efektywność wyszukiwania poczty.

Moduł Prowadzenie Budowy
Dla kogo?

Kierownik Budowy, Kierownik Kontraktów.

Jak działa?

Ten moduł zawiera funkcje planowania i zarządzania budżetem budowy, harmonogramem rzeczowo-finansowym w jednym intuicyjnym panelu zarządzania. Ponadto pozwala na zarządzanie umowami, protokołami przerobu oraz obiegiem faktur.

Co daje?

Zawiera wszystkie kluczowe informacje, dzięki którym kierownicy kontraktów zwiększą swoją efektywność pracy.

Moduł Zakupy i Logistyka
Dla kogo?

Kierownik budowy, dział zakupów i logistyki.

Jak działa?

Moduł wprowadza elektroniczny obieg zapotrzebowania, zapytań ofertowych, ofert i zamówień. Dzięki tabelom porównawczym, umożliwia wybór najkorzystniejszej oferty i zawarcie umowy.

Co daje?

Dzięki zarchiwizowanym danym można podjąć najlepszą decyzję dotyczącą wyboru jakości oraz cen. W dodatku cały proces przebiega szybciej.

Moduł Zarządzanie Serwisem
Dla kogo?

Dział serwisu.

Jak działa?

Moduł wspiera zarządzanie procesem naprawy usterek, digitalizuje procesy zleceń serwisowych i roboczych oraz ich rozliczeń. Samodzielnie kontroluje poziom kosztów zleceń serwisowych, porównując je z planem budżetu gwarancyjnego.

Co daje?

Obniżenie kosztów serwisu i przyspieszenie czasu wykonywania zadań w tym dziale.

Wspólne rozwiązanie dla branży budowlanej
pozwala na dwustronną wymianę danych
pomiędzy Symfonią i Develogic.

Zakres wymiany obejmuje:
icon

kontrahentów

zamówienia sprzedażowe

faktury zaliczkowe

faktury końcowe

rozrachunki

wyciągi bankowe

faktury sprzedaży

listy płac (PK)

koszty niefakturowe

icon

Nie czekaj, skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej na temat oprogramowania.

Kontakt

Nasz Blog

Zobacz inne teksty na naszym blogu!

19 maja 2023

Jak oprogramowanie pomoże zaoszczędzić czas i pieniądze w branży budowlanej i deweloperskiej?

Czas i pieniądze – to dwa kluczowe zasoby, którymi zarządzanie jest niezwykle istotne w branży budowlanej i deweloperskiej. Oprogramowanie staje się nieodłącznym narzędziem dla firm w tych dziedzinach, umożliwiając osiągnięcie większej efektywności, minimalizację kosztów i usprawnienie procesów. Przyjrzyjmy się, jak oprogramowanie wspomaga oszczędzanie czasu i pieniędzy w branży budowlanej i deweloperskiej, a także jakie korzyści płyną z jego zastosowania.

Czytaj więcej
22 maja 2023

Odkryj możliwości oprogramowania chmurowego

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, efektywne zarządzanie jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw przechodzi na oprogramowanie chmurowe do zarządzania biznesem, aby wykorzystać wszystkie korzyści, jakie ono oferuje. Jeśli szukasz sposobu, aby unowocześnić swoje operacje, zoptymalizować procesy i zwiększyć produktywność, to jesteś we właściwym miejscu. Przedstawiamy Ci niezwykłe możliwości, jakie daje oprogramowanie chmurowe do zarządzania firmą.

Czytaj więcej
19 maja 2023

Oprogramowanie jako klucz do zintegrowanej sprzedaży wielokanałowej

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, prowadzenie sprzedaży w wielu kanałach jest niezwykle popularne i umożliwia osiągnięcie większego zasięgu rynkowego. Jednakże, wraz ze wzrostem możliwości pojawiają się również pewne wyzwania, takie jak spójność danych pochodzących z różnych źródeł, brak synchronizacji danych sprzedażowych i magazynowych, a także czasochłonne zarządzanie stanami magazynowymi między różnymi kanałami sprzedaży.

Czytaj więcej