Strefa Klienta

Sprawdź aktualne wersje programów

Najnowsze wersje oprogramowania, dodatki, wymagania sprzętowe, opisy zmian w najnowszej wersji.

Sprawdź

Otwórz konto w eBOK

Numery seryjne, faktury, zmiana danych firmy, zgłoszenie problemu.

Otwórz

Zapoznaj się z regulaminami naszych usług

Regulaminy usług, zasady wsparcie technicznego, regulaminy promocji.

Zapoznaj się

Uzyskaj Pomoc

Odwiedź bazę wiedzy

Zapoznaj się z artykułami tworzonymi przez Dział Wsparcia Technicznego, znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Więcej

Przeczytaj dokumentację

Zapoznaj się z dokumentacją produktową tworzoną przez Dział Rozwoju Oprogramowania.

Więcej

Zamów usługę profesjonalną

Opis dostępnych usług profesjonalnych, stała opieka serwisowa.

Więcej

Wyślij pytanie

Opcja dostępna dla Klientów posiadających wykupione usługi wsparcia. Wymaga logowania w eBOK.

Więcej

Skorzystaj ze wsparcia naszych Partnerów

Zobacz naszych parterów, w Twojej okolicy

Więcej

Zadzwoń do nas

22 455 56 00

Kontakt

Najczęściej zadawane pytania

1. Czym jest eBOK Symfonia?

2. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Symfonii?

3. Jakie funkcje dostępne są w eBOK Symfonia?

4. Posiadam program w linii Cloud lub ERP, jak mogę go aktywować?

5. Program w linii 2.0 komunikuje ograniczenie czasowe? Co mogę zrobić?

6. Gdzie mogę znaleźć informacje na temat obsługi programów Symfonii?

7. Otrzymałem wezwanie do zapłaty i nie mogę odnaleźć faktury.

8. Potrzebuję uzyskać duplikat faktury. Gdzie mogę go pobrać

9. Chcę zainstalować program i potrzebuję uzyskać właściwe numery seryjne. Gdzie je znajdę?

10. Chcę sprawdzić, jakie programy wchodzą w skład mojego abonamentu.

11. Chce dokonać zakupu nowego programu. Jak mogę to zrobić?

12. Wykupiłem usługę telefonicznego wsparcia technicznego? Jak mogę z niej skorzystać?

13. Chcę zmienić dane mojej firmy. Gdzie powinienem się zgłosić?

14. Program komunikuje błąd 161, co powinienem zrobić?

15. Jak mogę zrezygnować z posiadanej usługi?

16. Zgłosiłem rezygnację z usługi, jednak chcę od tego odstąpić i chcę, aby usługa była kontynuowana.

17. Jak mogę zgłosić reklamację?

18. Jakie usługi dostępne są w Symfonii?

19. Wykonałem/wykonałam błędną wpłatę. Jak mogę uzyskać zwrot środków?

20. Chcę poznać informacje na temat przetwarzania moich danych osobowych. Gdzie je znajdę?

21. Czy w moim mieście znajdę przedstawiciela Symfonii?

22. Chciałbym zacząć współpracę z Symfonią w zakresie dystrybucji, co mam zrobić?

23. Chciałbym zacząć pracę w Symfonii, co mam zrobić?

24. Jak mogę pobrać pliki instalacyjne?

25. Gdzie znajdę informacje na temat regulaminu usługi, którą wykupiłem?

26. Chcę zgłosić potrzebę zmiany w programie, mam uwagi do działania programu, mam pomysł, jak usprawnić działanie programu. Jak mogę to zrobić?

27. Co z obowiązkiem wysyłania faktur elektronicznych w formacie KSeF?

28. Gdzie znajdę nagrania do webinariów?

29. Mam komunikat o braku abonamentu na jednym z programów: R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury, R2środki

30. Gdzie znajdę wersję DEMO programu:

31. Jak uzyskam wgląd do danych archiwalnych po rezygnacji z usługi?

32. Jak mogę przepisać usługi/licencje na inną firmę?