Sprawdź aktualne wersje programów
Najnowsze wersje oprogramowania, dodatki, wymagania sprzętowe, opisy zmian w najnowszej wersji.
Otwórz konto w eBOK
Numery seryjne, faktury, zmiana danych firmy, zgłoszenie problemu.
Zapoznaj się z regulaminami naszych usług
Regulaminy usług, zasady wsparcie technicznego, regulaminy promocji.
Odwiedź bazę wiedzy
Zapoznaj się z artykułami tworzonymi przez Dział Wsparcia Technicznego, znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Przeczytaj dokumentację
Zapoznaj się z dokumentacją produktową tworzoną przez Dział Rozwoju Oprogramowania.
Zamów usługę profesjonalną
Opis dostępnych usług profesjonalnych, stała opieka serwisowa.
Wyślij pytanie
Opcja dostępna dla Klientów posiadających wykupione usługi wsparcia. Wymaga logowania w eBOK.
Skorzystaj ze wsparcia naszych Partnerów
Zobacz naszych parterów, w Twojej okolicy
Zadzwoń do nas
22 455 56 00
1. Czym jest eBOK Symfonia?
2. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Symfonii?
3. Jakie funkcje dostępne są w eBOK Symfonia?
4. Posiadam program w linii Cloud lub ERP, jak mogę go aktywować?
5. Program w linii 2.0 komunikuje ograniczenie czasowe? Co mogę zrobić?
6. Gdzie mogę znaleźć informacje na temat obsługi programów Symfonii?
7. Otrzymałem wezwanie do zapłaty i nie mogę odnaleźć faktury.
8. Potrzebuję uzyskać duplikat faktury. Gdzie mogę go pobrać
9. Chcę zainstalować program i potrzebuję uzyskać właściwe numery seryjne. Gdzie je znajdę?
10. Chcę sprawdzić, jakie programy wchodzą w skład mojego abonamentu.
11. Chce dokonać zakupu nowego programu. Jak mogę to zrobić?
12. Wykupiłem usługę telefonicznego wsparcia technicznego? Jak mogę z niej skorzystać?
13. Chcę zmienić dane mojej firmy. Gdzie powinienem się zgłosić?
14. Program komunikuje błąd 161, co powinienem zrobić?
15. Jak mogę zrezygnować z posiadanej usługi?
16. Zgłosiłem rezygnację z usługi, jednak chcę od tego odstąpić i chcę, aby usługa była kontynuowana.
17. Jak mogę zgłosić reklamację?
18. Jakie usługi dostępne są w Symfonii?
19. Wykonałem/wykonałam błędną wpłatę. Jak mogę uzyskać zwrot środków?
20. Chcę poznać informacje na temat przetwarzania moich danych osobowych. Gdzie je znajdę?
21. Czy w moim mieście znajdę przedstawiciela Symfonii?
22. Chciałbym zacząć współpracę z Symfonią w zakresie dystrybucji, co mam zrobić?
23. Chciałbym zacząć pracę w Symfonii, co mam zrobić?
24. Jak mogę pobrać pliki instalacyjne?
25. Gdzie znajdę informacje na temat regulaminu usługi, którą wykupiłem?
26. Chcę zgłosić potrzebę zmiany w programie, mam uwagi do działania programu, mam pomysł, jak usprawnić działanie programu. Jak mogę to zrobić?