Sprawdź aktualne wersje programów
Najnowsze wersje oprogramowania, dodatki, wymagania sprzętowe, opisy zmian w najnowszej wersji.
Otwórz konto w eBOK
Numery seryjne, faktury, zmiana danych firmy, zgłoszenie problemu.
Zapoznaj się z regulaminami naszych usług
Regulaminy usług, zasady wsparcie technicznego, regulaminy promocji.
Odwiedź bazę wiedzy
Zapoznaj się z artykułami tworzonymi przez Dział Wsparcia Technicznego, znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Przeczytaj dokumentację
Zapoznaj się z dokumentacją produktową tworzoną przez Dział Rozwoju Oprogramowania.
Zamów usługę profesjonalną
Opis dostępnych usług profesjonalnych, stała opieka serwisowa.
Wyślij pytanie
Opcja dostępna dla Klientów posiadających wykupione usługi wsparcia. Wymaga logowania w eBOK.
Skorzystaj ze wsparcia naszych Partnerów
Zobacz naszych parterów, w Twojej okolicy
Zadzwoń do nas
22 455 56 00
1. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Symfonii?
2. Posiadam program w linii Cloud lub ERP, jak mogę go aktywować?
3. Program w linii 2.0 komunikuje, że za klika dni stracę dostęp? Co mogę zrobić?
4. Gdzie mogę znaleźć informacje na temat obsługi programów Symfonii?
5. Otrzymałem wezwanie do zapłaty i nie mogę odnaleźć faktury.
6. Potrzebuję uzyskać duplikat faktury. Gdzie mogę go pobrać
7. Chcę zainstalować program i potrzebuję uzyskać właściwe numery seryjne.
8. Chcę sprawdzić, jakie programy wchodzą w skład mojego abonamentu.
9. Chce dokonać zakupu nowego programu. Jak mogę to zrobić?
10. Wykupiłem usługę telefonicznego wsparcia technicznego? Jak mogę z niej skorzystać?
11. Chcę zmienić dane mojej firmy. Gdzie powinienem się zgłosić?
12. Program komunikuje błąd 161, co powinienem zrobić?
13. Jak mogę zrezygnować z posiadanej usługi?
14. Zgłosiłem rezygnację z usługi, jednak chcę od tego odstąpić i chcę, aby usługa była kontynuowana.
15. Jak mogę zgłosić reklamację?
16. Jakie usługi dostępne są w Symfonii?
17. Wykonałem błędną wpłatę. Jak mogę uzyskać zwrot środków?
18. Chcę poznać informacje na temat przetwarzania moich danych osobowych. Gdzie je znajdę?
19. Czy w moim mieście znajdę przedstawiciela Symfonii?
20. Chciałbym zacząć współpracę z Symfonią w zakresie dystrybucji, co mam zrobić?
21. Jak mogę pobrać pliki instalacyjne?
22. Gdzie znajdę informacje na temat regulaminu usługi, którą wykupiłem?
23. Chcę zgłosić potrzebę zmiany w programie, mam uwagi do działania programu, mam pomysł, jak usprawnić działanie programu. Jak mogę to zrobić?