Strefa Klienta

Sprawdź aktualne wersje programów

Najnowsze wersje oprogramowania, dodatki, wymagania sprzętowe, opisy zmian w najnowszej wersji.

Sprawdź

Otwórz konto w eBOK

Numery seryjne, faktury, zmiana danych firmy, zgłoszenie problemu.

Otwórz

Zapoznaj się z regulaminami naszych usług

Regulaminy usług, zasady wsparcie technicznego, regulaminy promocji.

Zapoznaj się

Uzyskaj Pomoc

Odwiedź bazę wiedzy

Zapoznaj się z artykułami tworzonymi przez Dział Wsparcia Technicznego, znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Więcej

Przeczytaj dokumentację

Zapoznaj się z dokumentacją produktową tworzoną przez Dział Rozwoju Oprogramowania.

Więcej

Społeczność Klientów

Twórz z nami społeczność Symfonii: pytaj, dziel się doświadczeniem, poznawaj ludzi.

Więcej

Wyślij pytanie

Opcja dostępna dla Klientów posiadających wykupione usługi wsparcia. Wymaga logowania w eBOK.

Więcej

Skorzystaj ze wsparcia naszych Partnerów

Zobacz naszych parterów, w Twojej okolicy

Więcej

Zadzwoń do nas

22 455 56 00

Kontakt

Najczęściej zadawane pytania

1. Czym jest eBOK Symfonia?

2. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Symfonii?

3. Jakie funkcje dostępne są w eBOK Symfonia?

4. Posiadam program w linii Cloud lub ERP, jak mogę go aktywować?

5. Program w linii 2.0 komunikuje ograniczenie czasowe? Co mogę zrobić?

6. Gdzie mogę znaleźć informacje na temat obsługi programów Symfonii?

7. Otrzymałem wezwanie do zapłaty i nie mogę odnaleźć faktury.

8. Potrzebuję uzyskać duplikat faktury. Gdzie mogę go pobrać

9. Chcę zainstalować program i potrzebuję uzyskać właściwe numery seryjne. Gdzie je znajdę?

10. Chcę sprawdzić, jakie programy wchodzą w skład mojego abonamentu.

11. Chce dokonać zakupu nowego programu. Jak mogę to zrobić?

12. Wykupiłem usługę telefonicznego wsparcia technicznego? Jak mogę z niej skorzystać?

13. Chcę zmienić dane mojej firmy. Gdzie powinienem się zgłosić?

14. Program komunikuje błąd 161, co powinienem zrobić?

15. Jak mogę zrezygnować z posiadanej usługi?

16. Zgłosiłem rezygnację z usługi, jednak chcę od tego odstąpić i chcę, aby usługa była kontynuowana.

17. Jak mogę zgłosić reklamację?

18. Jakie usługi dostępne są w Symfonii?

19. Wykonałem/wykonałam błędną wpłatę. Jak mogę uzyskać zwrot środków?

20. Chcę poznać informacje na temat przetwarzania moich danych osobowych. Gdzie je znajdę?

21. Czy w moim mieście znajdę przedstawiciela Symfonii?

22. Chciałbym zacząć współpracę z Symfonią w zakresie dystrybucji, co mam zrobić?

23. Chciałbym zacząć pracę w Symfonii, co mam zrobić?

24. Jak mogę pobrać pliki instalacyjne?

25. Gdzie znajdę informacje na temat regulaminu usługi, którą wykupiłem?

26. Chcę zgłosić potrzebę zmiany w programie, mam uwagi do działania programu, mam pomysł, jak usprawnić działanie programu. Jak mogę to zrobić?

27. Co z obowiązkiem wysyłania faktur elektronicznych w formacie KSeF?

28. Gdzie znajdę nagrania do webinariów?

29. Mam komunikat o braku abonamentu na jednym z programów: R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury, R2środki

30. Gdzie znajdę wersję DEMO programu:

31. Jak uzyskam wgląd do danych archiwalnych po rezygnacji z usługi?

32. Jak mogę przepisać usługi/licencje na inną firmę?