Miedzyfirmami.pl to biznesowy serwis internetowy umożliwiający użytkownikom szybką i bezpieczną wymianę z kontrahentami dokumentów elektronicznych, w tym e-faktur.
Platforma jest bezpłatna dla zarejestrowanych użytkowników, którzy tylko odbierają dokumenty lub wysyłają do 5 e-faktur miesięcznie.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Finansów o obowiązku gromadzenia i przekazywania danych w postaci struktury JPK serwis pozwala na generowanie raportów JPK_FA.
Pełna kontrola nad procesem obiegu dokumentów
Na bieżąco masz informacje, czy Twoje faktury lub inne dokumenty dotarły i zostały zaakceptowane przez Twoich kontrahentów.
Zapora przed fałszywymi e-fakturami czy wirusami
Serwis działa w oparciu o certyfikat SSL, a wymiana online chroni przed wirusami przesyłanymi wraz z dokumentami elektronicznymi poprzez e-mail.
Prosta rejestracja kosztów
Możesz odbierać lub wprowadzać faktury kosztowe, które otrzymujesz w wersji papierowej. Za pomocą serwisu wyślesz je wprost do księgowego.
Ekologiczna i niskokosztowa archiwizacja
Możesz dowolnie zarządzać wielkością Twojego archiwum, jednocześnie redukując do minimum obsługę dokumentacji papierowej (poczta, druk).
Zgodność z prawem
Każda wystawiona w serwisie faktura jest archiwizowana w wymaganym przez ustawę okresie 5 lat. Serwis uzyskał pozytywną opinię Izby Skarbowej w Warszawie.
Integracja z dowolnymi programami
Dzięki tzw. otwartemu API serwis można powiązać z dowolnymi programami np. do obsługi finansów i księgowości.
Finanse i księgowość
Programy do obsługi procesów finansowo-księgowych, wymiany dokumentów czy analizy danych.
WięcejSprzedaż
Programy wspierające działalność handlową oraz współpracę z kontrahentami.
WięcejSymfonia Obieg Dokumentów
Kompleksowe rozwiązanie do optymalizacji obiegu dokumentów w każdej organizacji.
WięcejKażdy użytkownik Serwisu Między Firmami może skorzystać z merytorycznego wsparcia w Centrum pomocy Symfonii. Naszym klientom udostępniamy też wideo poradniki oraz profesjonalne szkolenia.
Zobacz inne teksty na naszym blogu!
Oszczędność czasu, pieniędzy i środowiska; zmniejszenie liczby fałszywych faktur w obiegu, a do tego wygoda i możliwość pracy z każdego miejsca – to argumenty, dla których coraz więcej przedsiębiorstw przechodzi na e-faktury. Zanim jednak cyfrowa rewolucja stanie się faktem, należy wykonać kilka kroków wyprzedzających.
Jeżeli Twoja firma zamierza wdrożyć system do obsługi e-faktur do praktyki biznesowej, warto poznać techniczne uwarunkowania całego procesu wdrożeniowego. W krótkim poradniku opisujemy krok po kroku, jak wygląda etap wdrożenia e-faktur z punktu widzenia różnych stanowisk w firmie.
Elektroniczna faktura to taka, która jest wystawiona oraz przesłana do nabywcy w formacie elektronicznym. To nic innego jak cyfrowy dokument w popularnym formacie wymiany danych, np. xml. Elektroniczna faktura jest cyfrowym odpowiednikiem tradycyjnej, papierowej faktury.