logo

Witaj Użytkowniku
produktów z linii Symfonia Start 2.0, Symfonia 2.0 oraz Reset2, którzy chcą przejść na rozwiązanie Symfonia eBiuro

icon

Wypróbuj za darmo
Symfonia eBiuro

Sprawdź cennik

Postęp technologiczny oraz rozwój cyfryzacji państwa sprawiły, że zmianie ulegają potrzeby biur rachunkowych oraz przedsiębiorców. Wzrasta popularność pracy zdalnej lub hybrydowej, a poszukiwanie coraz lepszych rozwiązań informatycznych wspierających zarządzanie firmą oraz strefą kontaktów z klientami stały się standardem.

Współczesne oprogramowanie dla firm oraz biur rachunkowych opiera się na coraz bardziej nowoczesnych technologiach. Istotne są automatyczne aktualizacje, łatwość utrzymania, elastyczność oraz dostępność do danych z dowolnego miejsca w dowolnym czasie. Dodatkowo rozporządzenia legislacyjne, takie jak KSeF, wymagają wdrożenia bezpiecznych rozwiązań chmurowych umożliwiających przesyłanie dokumentacji firmowej online.

Te wszystkie powody stoją za decyzją o zakończeniu sprzedaży oraz rozwijania wszystkich programów desktopowych z Symfonia Start 2.0, Symfonia 2.0 oraz Reset2:

  • Symfonia Start 2.0 Faktura (FAL)
  • Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość (MKP)
  • Symfonia Start 2.0 Handel (HML)
  • Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż (FAP)
  • Symfonia Finanse i Księgowość pakiet Start
  • Mała Księgowość (MKP) w systemie Symfonia Finanse i Księgowość pakiety: Ekonomiczny, Uniwersalny, Profesjonalny
  • Symfonia pakiety dla Biur Rachunkowych: Start, Standard, Standard Plus, Extra, ERP Standard, ERP Extra (produkty: FAL, MKP, FAP)
  • Pakiet Symfonia Księgowość Plus zawierająca produkty: Symfonia Start 2.0 Faktura (FAL) oraz Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość z płacami (MKP).
  • R2faktury, R2księga, R2firmy, R2fk

Co ta zmiana oznacza dla użytkowników Symfonii​

Do 31 marca 2023 roku nic się nie zmienia - wciąż będziemy świadczyć usługi wsparcia technicznego, a programy z portfolio Symfonia będą aktualizowane o bieżące zmiany prawne.​

Od 1 kwietnia 2023 roku nie będziemy udostępniać nowych wersji z linii Symfonia Start 2.0 oraz Symfonia 2.0, ani nie będziemy świadczyć usług wsparcia technicznego dla wyżej wymienionych produktów z obu linii.​

Uwaga – wsparcie dla Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość (MKP) zostało przedłużone do 31 grudnia 2023 roku. Przez cały ten czas będą mogli Państwo korzystać z programu Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość oraz otrzymywać do niego aktualizacje prawne, w tym te umożliwiające zakończenie roku podatkowego za 2023 r. Użytkownicy, którzy chcą skorzystać z możliwości przedłużenia usługi do Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość (MKP) do 31 grudnia 2023 proszeni są o wypełnienie oświadczenia.​

Przedłuż usługę do 31.12.2023 - kliknij i wypełnij oświadczenie*

* Przedłużenie usługi wsparcia do 31.12.2023 r. dotyczy tylko programu Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość (MKP)

Rozbudowa posiadanych licencji oraz wsparcie techniczne
i aktualizacje do programów Symfonii Start 2.0 oraz Symfonii 2.0
będą dostępne do 31 marca 2023 roku

Co ta zmiana oznacza dla użytkowników Reset2?

Do 31 lipca 2023 roku nic w programach się nie zmienia – wciąż będziemy świadczyć usługi wsparcia technicznego, a programy z portfolio Reset2.pl będą aktualizowane o bieżące zmiany prawne.​

Od 1 sierpnia 2023 roku nie będziemy już udostępniać nowych wersji programów R2fk, R2faktury, R2środki, R2księga oraz R2firma, nie będziemy świadczyć wsparcia technicznego i nie będziemy naprawiać zgłoszonych błędów.​

Wszystkie usługi abonamentowe będziemy odnawiać na skrócony okres: tylko do dnia 31 lipca 2023 roku, a opłaty będziemy naliczać proporcjonalnie do czasu trwania usług.​

Obsługę procesów biznesowych w swojej firmie możesz dalej realizować wykorzystując rozwiązania Symfonii. Tym Klientom, którzy do 31 lipca 2023 zdecydują się na zakup programów z oferty Symfonii, zagwarantujemy zachowanie dotychczasowej funkcjonalności programów R2 i ich aktualizowanie o krytyczne zmiany prawne do dnia 31 grudnia 2023.

Ofertę Symfonii poszerzamy o R2płatnik. Będzie on rozwijany i aktualizowany zgodnie z pojawiającymi się zmianami prawnymi (jako Symfonia R2Płatnik), a usługi wsparcia technicznego nadal świadczy zespół doświadczonych konsultantów Resetu wzmocniony przez nasze Koleżanki i Kolegów z Symfonii.​

Tymczasem zachęcamy do poznania nowego rozwiązania Symfonia eBiuro, które odpowiadać będzie wymogom związanych z KSeF i zostało opracowane z myślą
o potrzebach biur rachunkowych i małych przedsiębiorców.

Symfonia eBiuro jest dostępną online aplikacją, umożliwiającą obniżenie kosztów infrastruktury informatycznej i funkcjonowania biura rachunkowego, ułatwiającą dostęp do wszystkich danych firmowych oraz znacznie przyspieszającą pracę. Została zaprojektowana tak, aby z łatwością komunikować się z ministerialnym KSeF.

icon

Czy wiesz, że…?
W Symfonia eBiuro wystawisz fakturę w 21 sekund!

Zaoszczędzisz 60% czasu na wprowadzaniu dokumentów księgowych do systemu

90% klientów Symfonii deklaruje chęć przejścia na rozwiązanie chmurowe

95% klientów Symfonii deklaruje, że nie ma problemów z internetem

50% biur rachunkowych chce zrezygnować z papieru

Korzyści, które wymieniają nasi Klienci:

Znaczne obniżenie kosztów infrastruktury informatycznej

Dostęp do danych z każdego miejsca 24h na dobę

Dane są bezpieczne i przechowywane kopii danych w kilku lokalizacjach

Wydajność i wykorzystanie optymalnej ilości zasobów

Szybkość przetwarzania zapytań

Symfonia eBiuro to w pełni bezpieczne rozwiązanie oparte na polskiej chmurze!

Bezpieczeństwo danych

Polska chmura

Ograniczone zużycie papieru

Wszelkie hasła używane do logowania się do programu są szyfrowane. Platforma zabezpieczona jest certyfikatem SSL, a dane przechowywane są w najbezpieczniejszej serwerowni IQ DATA w Gdańsku. Każdego dnia wykonywane są kopie zapasowe wszystkich dokumentów, a poziom zabezpieczenia można porównać do bezpieczeństwa systemów bankowych.

icon

Wypróbuj za darmo
Symfonia eBiuro

Sprawdź cennik

Pytania i odpowiedzi:

Gdzie będą przetrzymywane moje dane?

Czy moje dane przetrzymywane w chmurze są bezpieczne?

Jak będę pracować, gdy nie będę mieć dostępu do Internetu?

Mój Internet nie jest dobrej jakości – czy w takiej sytuacji praca na programie będzie możliwa?

Co się stanie, gdy zabraknie prądu w serwerach?

Czy Symfonia eBiuro różni się od dotychczasowych programów?

Czy będzie zapewniony mechanizm automatycznej migracji danych?

Czy będę miał dostęp do danych archiwalnych?

Czy szukasz dodatkowych informacji?

Jak i do kiedy mogę przedłużyć usługę do programu Symfonia Start 2.0

Jestem użytkownikiem programów Reset2, ale planuję przenieść dane na inne rozwiązanie niż Symfonia eBiuro. Gdzie mogę znaleźć więcej informacji?​

Jak usprawnić pracę Biura Rachunkowego [case study]?

Jak przygotować plik w formacie 3.0?

Jak zaimportować plik w formacie 3.0 do Symfonii eBiuro?