Witaj Użytkowniku
produktów z linii Symfonia Start 2.0, Symfonia 2.0
oraz Reset2, którzy chcą przejść na rozwiązanie
Symfonia eBiuro
infolinia dostępna pn. - pt. od 9:00 - 16:00
22 455 56 33
produktów z linii Symfonia Start 2.0, Symfonia 2.0
oraz Reset2, którzy chcą przejść na rozwiązanie
Symfonia eBiuro
infolinia dostępna pn. - pt. od 9:00 - 16:00
22 455 56 33
Obejrzyj jak z odwagą i sukcesem można przejść z desktopu do chmury
Postęp technologiczny oraz rozwój cyfryzacji państwa sprawiły, że zmianie ulegają potrzeby biur rachunkowych i przedsiębiorców. Wzrasta popularność pracy zdalnej lub hybrydowej, a poszukiwanie coraz lepszych rozwiązań informatycznych, wspierających zarządzanie firmą oraz strefą kontaktów z klientami, stały się standardem.
Współczesne oprogramowanie dla firm oraz biur rachunkowych opiera się na coraz bardziej nowoczesnych technologiach. Istotne są automatyczne aktualizacje, łatwość utrzymania, elastyczność oraz dostępność do danych z dowolnego miejsca w dowolnym czasie. Dodatkowo rozporządzenia legislacyjne, takie jak KSeF, wymagają wdrożenia bezpiecznych rozwiązań chmurowych umożliwiających przesyłanie dokumentacji firmowej online.
Te wszystkie powody stoją za decyzją o zakończeniu sprzedaży oraz rozwijania wszystkich programów desktopowych.
Przypominamy także, że od 1 kwietnia 2023 roku nie będziemy udostępniać nowych wersji z linii Symfonia Start 2.0 oraz Symfonia 2.0, ani nie będziemy świadczyć usług wsparcia technicznego dla wyżej wymienionych produktów z obu linii.
Rozbudowa posiadanych licencji oraz wsparcie techniczne i aktualizacje do programów Symfonii Start 2.0 oraz Symfonii 2.0 były dostępne do 31 marca 2023 roku.
Dla produktów z Symfonia Start 2.0 i Symfonia 2.0 będziemy świadczyć wsparcie do 31 marca 2023 roku. Lista produktów, które są objęte tą decyzją:
Dla produktów RESET2 wsparcie było świadczone do 31 lipca 2023 roku. Lista produktów, które są objęte tą decyzją:
Dowiedz się, jak przedłużyć dostęp do desktopowych rozwiązań
Dla wyżej wymienionych programów, należy kupić odpowiedni abonament na Symfonia eBiuro 360-dniowy lub 720-dniowy. Tylko posiadanie aktywnego abonamentu uprawnia do dłuższego korzystania z posiadanego produktu Syfmonia Start 2.0 Mała Księgowość.
Dzięki inwestycji w eBiuro, dostęp do programu zostanie przedłużony do 31 grudnia 2024 roku.
Mając aktywny abonament w usłudze eBiuro, otrzymujesz gwarantowany dostęp do Syfmonia Start 2.0 Mała Księgowość oraz do wydawanych krytycznych aktualizacji prawnych w tym produkcie.
Mając aktywny abonament w usłudze eBiuro, otrzymujesz gwarantowany dostęp do już posiadanego produktu Syfmonia Start 2.0 Mała Księgowość oraz do wydawanych krytycznych aktualizacji prawnych w tym produkcie.
W Syfmonia Start 2.0 Mała Księgowość nie wydajemy aktualizacji związanych z obsługą KSeF - to Symfonia eBiuro będzie rozwijana i dostosowywana na potrzeby obsługi KSEF.
Wybierz pakiet odpowiedni dla Twoich potrzeb
Sprzedaż
216 zł + Vat
Księgowość
936 zł + Vat
Magazyn
600 zł + Vat
Standard
936 zł + Vat
Premium
11 976 zł + Vat
Magazyn
600 zł + Vat
Dowiedz się, jak przedłużyć wsparcie desktopowych rozwiązań
Do 31 lipca 2023 roku nic w programach się nie zmienia – wciąż będziemy świadczyć usługi wsparcia technicznego, a programy z portfolio Reset2.pl będą aktualizowane o bieżące zmiany prawne.
Od 1 sierpnia 2023 roku nie będziemy już udostępniać nowych wersji programów R2fk, R2faktury, R2środki, R2księga oraz R2firma, nie będziemy świadczyć wsparcia technicznego i nie będziemy naprawiać zgłoszonych błędów.
Wszystkie usługi abonamentowe będziemy odnawiać na skrócony okres: tylko do dnia 31 lipca 2023 roku, a opłaty będziemy naliczać proporcjonalnie do czasu trwania usług.
Obsługę procesów biznesowych w swojej firmie możesz dalej realizować wykorzystując rozwiązania Symfonii. Tym Klientom, którzy do 31 lipca 2023 zdecydują się na zakup programów z oferty Symfonii, zagwarantujemy zachowanie dotychczasowej funkcjonalności programów R2 i ich aktualizowanie o krytyczne zmiany prawne do dnia 31 grudnia 2023.
Ofertę Symfonii poszerzamy o R2płatnik. Będzie on rozwijany i aktualizowany zgodnie z pojawiającymi się zmianami prawnymi (jako Symfonia R2Płatnik), a usługi wsparcia technicznego nadal świadczy zespół doświadczonych konsultantów Resetu wzmocniony przez nasze Koleżanki i Kolegów z Symfonii.
Tymczasem zachęcamy do poznania nowego rozwiązania Symfonia eBiuro, które odpowiadać będzie wymogom związanych z KSeF i zostało opracowane z myślą
o potrzebach biur rachunkowych i małych
przedsiębiorców.
Symfonia eBiuro jest dostępną online aplikacją, umożliwiającą obniżenie kosztów infrastruktury informatycznej i funkcjonowania biura rachunkowego, ułatwiającą dostęp do wszystkich danych firmowych oraz znacznie przyspieszającą pracę. Została zaprojektowana tak, aby z łatwością komunikować się z ministerialnym KSeF.
Zaoszczędzisz 60% czasu na wprowadzaniu dokumentów księgowych do systemu
90% klientów Symfonii deklaruje chęć przejścia na rozwiązanie chmurowe
95% klientów Symfonii deklaruje, że nie ma problemów z internetem
50% biur rachunkowych chce zrezygnować z papieru
Znaczne obniżenie kosztów infrastruktury informatycznej
Dostęp do danych z każdego miejsca 24h na dobę
Dane są bezpieczne i przechowywane kopii danych w kilku lokalizacjach
Wydajność i wykorzystanie optymalnej ilości zasobów
Szybkość przetwarzania zapytań
Bezpieczeństwo danych
Chmura Amazon Web Services
Ograniczone zużycie papieru
Wszelkie hasła używane do logowania się do programu są szyfrowane. Platforma chmurowa korzysta z najnowocześniejszych zabezpieczeń i awaryjnych systemów zasilania. Każdego dnia wykonywane są kopie zapasowe wszystkich dokumentów, a poziom zabezpieczenia można porównać do bezpieczeństwa systemów bankowych.
Co oznacza zakończenie dystrybucji przez Symfonię licencji na silnik Pervasive?
Mam produkt Symfonii, dla którego 31 marca 2023 roku zakończyło się telefoniczne wsparcie techniczne. Jaką mam opcję kontaktu z Symfonią w razie problemów?
Gdzie będą przetrzymywane moje dane?
Czy moje dane przetrzymywane w chmurze są bezpieczne?
Jak będę pracować, gdy nie będę mieć dostępu do Internetu?
Mój Internet nie jest dobrej jakości – czy w takiej sytuacji praca na programie będzie możliwa?
Co się stanie, gdy zabraknie prądu w serwerach?
Czy Symfonia eBiuro różni się od dotychczasowych programów?
Czy będzie zapewniony mechanizm automatycznej migracji danych?
Czy będę miał dostęp do danych archiwalnych?
Czy szukasz dodatkowych informacji?
Jestem użytkownikiem programów Reset2, ale planuję przenieść dane na inne rozwiązanie niż Symfonia eBiuro. Gdzie mogę znaleźć więcej informacji?
Jak usprawnić pracę Biura Rachunkowego [case study]?
Jak przygotować plik w formacie 3.0?
Jak zaimportować plik w formacie 3.0 do Symfonii eBiuro?