Witaj Użytkowniku

produktów z linii Symfonia Start 2.0, Symfonia 2.0
oraz Reset2, którzy chcą przejść na rozwiązanie
Symfonia eBiuro

infolinia dostępna pn. - pt. od 9:00 - 16:00

22 455 56 33

Obejrzyj jak z odwagą i sukcesem można przejść z desktopu do chmury

Postęp technologiczny oraz rozwój cyfryzacji państwa sprawiły, że zmianie ulegają potrzeby biur rachunkowych i przedsiębiorców. Wzrasta popularność pracy zdalnej lub hybrydowej, a poszukiwanie coraz lepszych rozwiązań informatycznych, wspierających zarządzanie firmą oraz strefą kontaktów z klientami, stały się standardem.

Współczesne oprogramowanie dla firm oraz biur rachunkowych opiera się na coraz bardziej nowoczesnych technologiach. Istotne są automatyczne aktualizacje, łatwość utrzymania, elastyczność oraz dostępność do danych z dowolnego miejsca w dowolnym czasie. Dodatkowo rozporządzenia legislacyjne, takie jak KSeF, wymagają wdrożenia bezpiecznych rozwiązań chmurowych umożliwiających przesyłanie dokumentacji firmowej online.

Te wszystkie powody stoją za decyzją o zakończeniu sprzedaży oraz rozwijania wszystkich programów desktopowych.

Przypominamy także, że od 1 kwietnia 2023 roku nie będziemy udostępniać nowych wersji z linii Symfonia Start 2.0 oraz Symfonia 2.0, ani nie będziemy świadczyć usług wsparcia technicznego dla wyżej wymienionych produktów z obu linii.

Rozbudowa posiadanych licencji oraz wsparcie techniczne i aktualizacje do programów Symfonii Start 2.0 oraz Symfonii 2.0 będą dostępne do 31 marca 2023 roku.

Dla produktów z Symfonia Start 2.0 i Symfonia 2.0 będziemy świadczyć wsparcie do 31 marca 2023 roku. Lista produktów, które są objęte tą decyzją:

  • Symfonia Start 2.0 Faktura (FAL);
  • Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość (MKP);
  • Symfonia Start 2.0 Handel (HML);
  • Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż (FAP);
  • Symfonia Finanse i Księgowość pakiet Start;
  • Mała Księgowość (MKP) w systemie Symfonia Finanse i Księgowość pakiety: Ekonomiczny, Uniwersalny, Profesjonalny;
  • Symfonia pakiety dla Biur Rachunkowych: Start, Standard, Standard Plus, Extra, ERP Standard, ERP Extra (produkty: FAL, MKP, FAP);
  • Pakiety Symfonia Księgowość oraz Symfonia Księgowość Plus zawierające produkty: Symfonia Start 2.0 Faktura (FAL) oraz Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość z płacami (MKP).

Dla produktów RESET2 będziemy świadczyć wsparcie do 31 lipca 2023 roku. Lista produktów, które są objęte tą decyzją:

  • R2faktury, R2księga, R2firmy, R2fk.

Informacje dla Użytkowników Symfonii

Dowiedz się, jak przedłużyć dostęp do desktopowych rozwiązań

Dla wyżej wymienionych programów, należy kupić odpowiedni abonament na Symfonia eBiuro w abonamencie 360-dniowym lub 720-dniowym. Tylko posiadanie aktywnego abonamentu uprawnia do dłuższego korzystania z posiadanego produktu z linii Symfonia Start 2.0, Symfonia 2.0.

Dzięki inwestycji w eBiuro, dostęp do programów zostanie przedłużone do 30 czerwca 2024 roku lub jeżeli wejście KSeF zostanie ponownie przesunięte na inny termin, wsparcie przedłuży się do miesiąca poprzedzającego wejście KSeF w życie. Dostęp nie będzie dłuższy niż do 31 grudnia 2024 roku.

Nasza decyzja podyktowana jest zmianą terminu wyjścia w życie obligatoryjnego Krajowego Systemu e-Faktur, które zostało przesunięte z 1 stycznia 2024 na 1 lipca 2024 roku.

Mając aktywny abonament w usłudze eBiuro, otrzymujesz gwarantowany dostęp do już posiadanego produktu z Symfonii Start 2.0, Symfonii 2.0 oraz do wydawanych krytycznych aktualizacji prawnych w tym produkcie.

W rozwiązaniach z Symfonii Start 2.0 oraz Symfonii 2.0 nie wydajemy aktualizacji związanych z obsługą KSeF - to Symfonia eBiuro będzie rozwijana i dostosowywana na potrzeby obsługi KSEF.

Symfonia eBiuro

Wybierz pakiet odpowiedni dla Twoich potrzeb

Pakiety dla firm

Pakiety dla biur rachunkowych

+
+
Sprawdź, które pakiety Symfonii eBiur uprawniają do przedłużenia danego produktu z linii Symfonia Start 2.0, Symfonia 2.0​

Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem migracji dla użytkowników Symfonii w abonamencie 360 i 720 dniowym

Zapoznaj się z regulaminem promocji

Instrukcja zakupu pakietu Symfonia eBiuro dla firm​ Instrukcja zakupu pakietu Symfonia eBiuro dla biur rachunkowych

Informacje dla Użytkowników Reset2

Dowiedz się, jak przedłużyć wsparcie desktopowych rozwiązań

Do 31 lipca 2023 roku nic w programach się nie zmienia – wciąż będziemy świadczyć usługi wsparcia technicznego, a programy z portfolio Reset2.pl będą aktualizowane o bieżące zmiany prawne.

Od 1 sierpnia 2023 roku nie będziemy już udostępniać nowych wersji programów R2fk, R2faktury, R2środki, R2księga oraz R2firma, nie będziemy świadczyć wsparcia technicznego i nie będziemy naprawiać zgłoszonych błędów.

Wszystkie usługi abonamentowe będziemy odnawiać na skrócony okres: tylko do dnia 31 lipca 2023 roku, a opłaty będziemy naliczać proporcjonalnie do czasu trwania usług.

Obsługę procesów biznesowych w swojej firmie możesz dalej realizować wykorzystując rozwiązania Symfonii. Tym Klientom, którzy do 31 lipca 2023 zdecydują się na zakup programów z oferty Symfonii, zagwarantujemy zachowanie dotychczasowej funkcjonalności programów R2 i ich aktualizowanie o krytyczne zmiany prawne do dnia 31 grudnia 2023.

Ofertę Symfonii poszerzamy o R2płatnik. Będzie on rozwijany i aktualizowany zgodnie z pojawiającymi się zmianami prawnymi (jako Symfonia R2Płatnik), a usługi wsparcia technicznego nadal świadczy zespół doświadczonych konsultantów Resetu wzmocniony przez nasze Koleżanki i Kolegów z Symfonii.

Pobierz cennik migracji na Symfonia eBiuro dla użytkowników programów Reset2

Tymczasem zachęcamy do poznania nowego rozwiązania Symfonia eBiuro, które odpowiadać będzie wymogom związanych z KSeF i zostało opracowane z myślą
o potrzebach biur rachunkowych i małych przedsiębiorców.

Symfonia eBiuro jest dostępną online aplikacją, umożliwiającą obniżenie kosztów infrastruktury informatycznej i funkcjonowania biura rachunkowego, ułatwiającą dostęp do wszystkich danych firmowych oraz znacznie przyspieszającą pracę. Została zaprojektowana tak, aby z łatwością komunikować się z ministerialnym KSeF.

icon

Czy wiesz, że…?
W Symfonia eBiuro wystawisz fakturę w 21 sekund!

Zaoszczędzisz 60% czasu na wprowadzaniu dokumentów księgowych do systemu

90% klientów Symfonii deklaruje chęć przejścia na rozwiązanie chmurowe

95% klientów Symfonii deklaruje, że nie ma problemów z internetem

50% biur rachunkowych chce zrezygnować z papieru

Korzyści, które wymieniają nasi Klienci:

Znaczne obniżenie kosztów infrastruktury informatycznej

Dostęp do danych z każdego miejsca 24h na dobę

Dane są bezpieczne i przechowywane kopii danych w kilku lokalizacjach

Wydajność i wykorzystanie optymalnej ilości zasobów

Szybkość przetwarzania zapytań

Symfonia eBiuro to w pełni bezpieczne rozwiązanie oparte na polskiej chmurze!

Bezpieczeństwo danych

Polska chmura

Ograniczone zużycie papieru

Wszelkie hasła używane do logowania się do programu są szyfrowane. Platforma zabezpieczona jest certyfikatem SSL, a dane przechowywane są w najbezpieczniejszej serwerowni IQ DATA w Gdańsku. Każdego dnia wykonywane są kopie zapasowe wszystkich dokumentów, a poziom zabezpieczenia można porównać do bezpieczeństwa systemów bankowych.

icon

Wypróbuj za darmo
Symfonia eBiuro

Oświadczenie o przedłużenie dostępu do posiadanego produktu z linii Symfonia Start 2.0, Symfonia 2.0 do 30 czerwca 2024 roku dla użytkowników, którzy nabyli odpowiedni abonament Symfonia eBiuro przed 24 lutego 2023 roku.

Kliknij i wypełnij oświadczenie

Oświadczenie o przedłużenie dostępu do posiadanego produktu z linii Symfonia Start 2.0, Symfonia 2.0 do 30 czerwca 2024 roku dla użytkowników, którzy nabyli program Symfonia Handel

Kliknij i wypełnij oświadczenie

Pytania i odpowiedzi:

Co oznacza zakończenie dystrybucji przez Symfonię licencji na silnik Pervasive?

Mam produkt Symfonii, dla którego 31 marca 2023 roku zakończyło się telefoniczne wsparcie techniczne. Jaką mam opcję kontaktu z Symfonią w razie problemów?

Gdzie będą przetrzymywane moje dane?

Czy moje dane przetrzymywane w chmurze są bezpieczne?

Jak będę pracować, gdy nie będę mieć dostępu do Internetu?

Mój Internet nie jest dobrej jakości – czy w takiej sytuacji praca na programie będzie możliwa?

Co się stanie, gdy zabraknie prądu w serwerach?

Czy Symfonia eBiuro różni się od dotychczasowych programów?

Czy będzie zapewniony mechanizm automatycznej migracji danych?

Czy będę miał dostęp do danych archiwalnych?

Czy szukasz dodatkowych informacji?

Jestem użytkownikiem programów Reset2, ale planuję przenieść dane na inne rozwiązanie niż Symfonia eBiuro. Gdzie mogę znaleźć więcej informacji?​

Jak usprawnić pracę Biura Rachunkowego [case study]?

Jak przygotować plik w formacie 3.0?

Jak zaimportować plik w formacie 3.0 do Symfonii eBiuro?