Symfonia
Platforma B2B

Rozwiązanie, na którym zyskasz Ty i Twoi kontrahenci. Z Platformą B2B od Symfonii skrócisz czas realizacji zamówień, a Twoi klienci o każdej porze i z dowolnego miejsca będą mieć dostęp do zawsze aktualnej oferty handlowej.

Platforma B2B
zintegrowana z ERP

Symfonia Platforma B2B to nowoczesne i zaawansowane rozwiązanie wspomagające zarządzanie siecią sprzedaży w modelu Business to Business. Została zaprojektowana z myślą o tych przedsiębiorstwach, którym zależy na podniesieniu jakości obsługi klienta oraz automatyzacji procesów handlowych. Dzięki pełnej integracji z Symfonią Handel zapewnia szybki i bezbłędny transfer informacji oraz dostęp do zgromadzonych w niej danych bezpośrednio z poziomu systemu ERP. Taka funkcjonalność sprawia, że Platforma B2B od Symfonii to idealne narzędzie do zarządzania procesami sprzedażowymi – od momentu przygotowania oferty, poprzez obsługę zamówienia, aż po rozliczenie transakcji.

img
Platforma B2B dla producentów, dystrybutorów i hurtowników

Z naszą Platformą B2B dla producentów, dystrybutorów i hurtowników, obsługa procesów sprzedażowych stanie się o wiele prostsza. Za jej pomocą ograniczysz czas związany z wykonywaniem powtarzalnych zadań, wprowadzisz samoobsługę kontrahentów oraz zredukujesz koszty handlowe. Korzystając z Platformy B2B zintegrowanej z systemem ERP, Twoi klienci sami sprawdzą aktualną ofertę czy statusy swoich zamówień. Ty, jako właściciel platformy, każdemu z nich będziesz w stanie zaproponować indywidualne cenniki, rabaty czy upusty.

Korzyści wynikające z wdrożenia Platformy B2B od Symfonii

Nasza Platforma B2B zintegrowana z ERP to narzędzie, które zapewnia przedsiębiorstwom handlowym nowe możliwości rozwoju. Do najważniejszych korzyści, jakie możesz dzięki niej zyskać, należą:

icon

Optymalizacja kosztów

Symfonia Platforma B2B pozwala na pełną automatyzację procesów związanych z obsługą zamówień. Taka funkcjonalność oznacza dla Ciebie konkretne oszczędności. Dzięki wdrożeniu rozwiązania będziesz w stanie zredukować koszty operacyjne działu handlowego nawet o 50%.

icon

Wzrost sprzedaży

Łącząc system ERP z Platformą B2B, możesz zwiększyć efektywność procesów handlowych, skrócić cykl zakupowy oraz zapewnić swoim klientom nowy, wyższy standard obsługi. To wszystko przekłada się na wzrost wolumenu sprzedaży i wyniki operacyjne.

icon

Krótszy czas realizacji zamówień

Pełna integracja Platformy B2B z ERP oznacza, że wszystkie operacje wykonywane po stronie systemu będą aktualizowane bez żadnych opóźnień. Dzięki temu skrócisz czas realizacji zamówień – nawet o połowę.

icon

Zwiększenie rozpoznawalności marki

Przejrzysty, intuicyjny interfejs ułatwia obsługę platformy i przeglądanie jej zasobów – także za pomocą urządzeń mobilnych. Pozytywne doświadczenia związane z korzystaniem z systemu pozwolą Ci budować silniejsze relacje z klientami i mobilizować ich do regularnych zakupów.

Zobacz, jak Symfonia Platforma B2B może ułatwić Twoją codzienną pracę!

Platformę B2B zaprojektowaliśmy z myślą o potrzebach tych przedsiębiorstw, którym zależy na podniesieniu jakości obsługi kontrahentów oraz usprawnieniu procesów w takich obszarach, jak przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień czy rozliczanie transakcji. Chcesz dowiedzieć się więcej, jak możesz zarządzać sprzedażą za pomocą naszego oprogramowania?

Skontaktuj się z nami
Integracja Platformy B2B z Symfonią Handel

Dzięki integracji Platformy B2B z systemem ERP Twoi kontrahenci mogą sprawdzić aktualną ofertę handlową uwzględniającą warunki indywidualne. Praca w trybie online umożliwia szybką aktualizację danych.

Lista i pełne dane produktów

icon

To Ty decydujesz, jaki asortyment zobaczą Twoi kontrahenci. Rozbudowana karta produktu pozwala na zamieszczenie opisu towaru, jego specyfikacji technicznej, informacji na temat dostępnych stanów magazynowych, zdjęć, a także numerów katalogowych.

Dokumenty sprzedaży

icon

Kontrahent ma stały dostęp do dokumentów sprzedaży, tak jak faktury. W panelu administracyjnym może przeglądać historię zamówień z aktualnym statusem realizacji, pobierać dokumenty rozliczeniowe oraz sprawdzać limit kupiecki.

Zapytania ofertowe i moduł handlowca

icon

Platforma B2B umożliwia przyjmowanie i obsługę zapytań ofertowych online. Kontrahenci zyskują możliwość negocjacji ceny przy dużych zamówieniach, bezpośrednio z przydzielonym opiekunem handlowym.

Obsługa zapytań o dostępność towaru

icon

Jeśli chwilowo brakuje towaru lub jest na specjalne zamówienie, Twoi kontrahenci mogą zapytać o dostępność towaru, podając swój adres e-mail. Wszystkie przesłane zapytania od razu wyświetlą się w systemie.

Wiele koszyków

icon

Proces zakupowy na rynku B2B zajmuje sporo czasu. By nie blokować towarów, Twoi klienci mogą w dowolnym momencie dodawać produkty do swoich koszyków, a po skompletowaniu całego asortymentu, wysłać gotowe zamówienie.

Subkonta

icon

Administrator Platformy B2B może zdecydować, jaki poziom uprawnień będą mieli inni użytkownicy systemu. Dzięki temu każdy z klientów zyska dostęp tylko do takich informacji, które faktycznie są mu potrzebne.

Przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs

icon

Platforma B2B swoim wyglądem przypomina klasyczny sklep internetowy. Dzięki temu Twoi kontrahenci nie będą mieć problemów z jej obsługą, niezależnie od tego czy korzystają z komputera stacjonarnego, czy urządzeń mobilnych.

grafika
Dodatkowe rozwiązania dla Ciebie
Mobilny Handel

Aplikacja dla pracowników sprzedaży pracujących w terenie i wykorzystujących urządzenia mobilne z systemem Android

Więcej
Mobilny Magazyn

Aplikacja na urządzenia mobilne z systemem Android wspierająca zarządzanie operacjami magazynowymi

Więcej
Integrator z e‑Commerce

Indywidualnie wdrażana integracja oprogramowania handlowego z platformami e-commerce i sklepami internetowymi

Więcej
Symfonia Detal

Nowoczesna aplikacja dla małych i średnich przedsiębiorstw, ułatwiająca obsługę sklepu stacjonarnego

Więcej

FAQ

Symfonia Platforma B2B to rozwiązanie, które mogą wdrożyć wyłącznie podmioty korzystające już z systemu Symfonia Handel (Pakiet Profesjonalny lub Uniwersalny). Dzięki pełnej integracji z ERP narzędzie usprawnia procesy sprzedaży w modelu Business to Business, pozwala na obniżenie kosztów obsługi oraz skrócenie czasu realizacji zamówień.

Dzięki Platformie B2B zintegrowanej z systemem ERP możesz zarządzać procesami sprzedażowymi w szybki i prosty sposób. Twoi klienci będą mieć dostęp do zawsze aktualnej oferty, samodzielnie skompletują koszyk czy sprawdzą status zamówienia. Ty z kolei nie musisz tracić czasu na przygotowywanie indywidualnych ofert czy cenników – Twój system zrobi to za Ciebie. Symfonia Platforma B2B to również narzędzie, które uprości sam proces zakupu. Kontrahenci, po zalogowaniu się na konto za pomocą przeglądarki, mogą zapoznać się z aktualną ofertą, skompletować swój koszyk i złożyć zamówienie o dogodnej dla siebie porze.

Platforma B2B dla producenta, dystrybutora i hurtownika sprawi, że Twoi klienci będą mogli kupować w szybki i wygodny sposób. Po zalogowaniu się na konto sprawdzą m.in.:

  • kartoteki produktów,
  • aktualne ceny, po uwzględnieniu przyznanych im rabatów i upustów,
  • statusy zamówień,
  • dokumenty rozliczeniowe,
  • limity kupieckie.

Ty będziesz natomiast w stanie automatycznie aktualizować oferty i tworzyć spersonalizowane karty produktów, zawierające np. opis towaru, zdjęcia, specyfikację techniczną, wielkość stanów magazynowych czy numery katalogowe. Intuicyjny interfejs Platformy B2B sprawi, że cały proces sprzedażowy przebiegnie bez problemów. By dokonać zakupu, Twój klient musi tylko dodać produkty do koszyka, a następnie złożyć zamówienie – dokładnie tak, jak w typowym sklepie internetowym.

Dzięki integracji obu rozwiązań, możesz mieć pełną kontrolę nad procesem sprzedażowym, wkładając w to minimum wysiłku. Wszystkie zmiany wprowadzone w systemie Symfonia Handel będą od razu widoczne na Platformie B2B z której korzystają Twoi klienci. Dzięki temu szybko przygotujesz karty produktów oraz udostępnisz swoim kontrahentom cenniki. Ten mechanizm działa także w drugą stronę. Nowe zamówienia i zapytania ofertowe przesyłane przez kontrahentów za pomocą Platformy B2B od Symfonii trafią do systemu ERP bez żadnych opóźnień. To prosty sposób, by zredukować koszty procesów handlowych, utrzymując wysoki standard obsługi klienta.

Symfonia Platforma B2B została zaprojektowana w taki sposób, by pomóc Ci zredukować koszty obsługi zamówień. Dzięki niej Twoi handlowcy nie będą musieli już przygotowywać ofert, przesyłać katalogów i cenników, weryfikować dostępności towarów czy przyjmować zamówień. Te wszystkie procesy zostaną zautomatyzowane i zorganizowane w taki sposób, aby móc nimi wygodnie zarządzać z poziomu systemu ERP. Pamiętaj, że korzystanie z Platformy B2B to również szansa na zwiększenie wolumenu sprzedaży. Twoi klienci mogą samodzielnie wyszukiwać interesujące ich produkty, dodawać je do koszyka oraz składać zamówienia – o każdej porze i z dowolnego miejsca.