Oprogramowanie stworzone z myślą o przedsiębiorstwach prowadzących sprzedaż detaliczną. Aplikacji typu POS umożliwia w pełni zautomatyzowany sposób sprzedaży towarów i usług. Jej zadaniem jest usprawnienie szeroko rozumianej obsługi klientów w sklepach stacjonarnych i punktach sprzedaży.
Symfonia Detal to moduł Symfonii Handel, dostosowany do specyfiki ekranów dotykowych. Praca z modułem jest prosta, intuicyjna i nie wymaga szkolenia pracowników z pełnej obsługi Symfonii Handel.
Aplikacja w standardzie współpracuje z urządzeniami fiskalnymi, terminalami dotykowymi POS, terminalem płatniczym oraz czytnikami kodów kreskowych.
Nowoczesny, łatwy w obsłudze interfejs, dostosowany do ekranów dotykowych.
Obsługa rabatów procentowych, obsługa kilku form płatności, m.in. gotówka, karta.
Wgląd do aktualnych zdjęć towarów, opisów oraz szczegółowych informacji o produkcie.
Prowadzenie szybkiej sprzedaży detalicznej.
Szybkie i tanie uruchomienie, integracja z Symfonią Handel pakiet profesjonalny lub uniwersalny w standardzie.
Wiesz, ile dokładnie zarabiasz i na jakich produktach/usługach.
Współpraca z programem magazynowo- handlowym.
Dodawanie kontrahentów z GUS, edycja kontrahenta.
Aplikacja dla pracowników sprzedaży pracujących w terenie i wykorzystujących urządzenia mobilne z systemem Android
WięcejAplikacja na urządzenia mobilne
z systemem Android wspierająca zarządzanie operacjami magazynowymi
Indywidualnie wdrażana integracja oprogramowania handlowego
z platformami e-commerce i sklepami internetowymi
Platforma zakupowa przeznaczona do sprzedaży B2B online, która wspiera zdalną obsługę klientów biznesowych. Dzięki niej skrócisz czas realizacji zamówień oraz zapewnisz swoim klientom dostęp do zawsze aktualnej oferty handlowej.
WięcejZobacz inne teksty na naszym blogu!
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, prowadzenie sprzedaży w wielu kanałach jest niezwykle popularne i umożliwia osiągnięcie większego zasięgu rynkowego. Jednakże, wraz ze wzrostem możliwości pojawiają się również pewne wyzwania, takie jak spójność danych pochodzących z różnych źródeł, brak synchronizacji danych sprzedażowych i magazynowych, a także czasochłonne zarządzanie stanami magazynowymi między różnymi kanałami sprzedaży.
Bieżący rok, tak jak i poprzednie lata, stanowi nie lada wyzwanie dla polskich przedsiębiorców. Firmy musiały zmierzyć się z zamykaniem gospodarki, galopującą inflacją, wzrostem cen materiałów, niestabilną sytuacją na rynku energetycznym, brakami na rynku pracy, a także zmianami w geopolityce, będącymi następstwem wojny za naszą wschodnią granicą.
Symfonia Handel to nowoczesny program oparty o silnik bazy danych SQL. Obecnie jest oferowany w ramach trzech poziomów: ekonomicznego, uniwersalnego oraz profesjonalnego.