Oprogramowanie handlowe do zarządzania zakupami, magazynem, sprzedażą, produkcją i usługami
Kup jeden z modułów dla firm handlowych, a Symfonię Handel otrzymasz za 1 zł !
Masz już Symfonię Handel? Teraz możesz rozbudować swój system - nawet 20 proc. rabatu na dodatkowe moduły.
Brzmi ciekawie? Dowiedz się więcej.
Wypełnij formularz kontaktowyZarządzanie procesami handlowymi w każdej firmie wygląda nieco inaczej. Właśnie dlatego przygotowaliśmy rozwiązania, które będą Cię wspierać na każdym etapie: od ofertowania aż po rozliczenie sprzedaży.
Oprogramowanie handlowe Symfonii to 16 różnych aplikacji. Za ich pomocą możesz zarządzać zamówieniami, magazynem, a także rozliczać transakcje w kanałach B2B i B2C. To Ty wybierasz, które elementy wykorzystasz do prowadzenia swojego biznesu. My dostarczamy wszelkie niezbędne narzędzia i zapewniamy integrację między nimi.
Duże firmy
Linia profesjonalnaMasz złożone procesy biznesowe i szukasz rozwiązania dostosowanego do specyfiki Twojej branży? Chcesz mieć pewność, że system nadąży za Twoimi potrzebami i oczekiwaniami, będzie otwarty na integrację z dowolnym programem zewnętrznym i zapewni rozbudowaną analitykę biznesową.Mamy dla Ciebie idealną propozycję!
Średnie firmy
Linia profesjonalna i uniwersalnaPotrzebujesz rozwiązania, które w kompleksowy sposób usprawni procesy sprzedaży i zakupów, zoptymalizuje gospodarkę magazynową i zapewni efektywny system rozliczeń z kontrahentami – wszystko to przy zachowaniu niskich kosztów? Mamy odpowiedź na Twoje potrzeby!
Małe firmy
Linia ekonomicznaProwadzisz jednoodziałową firmę handlową lub usługową, która posiada do 1000 pozycji w kartotece towarowej? Działasz w oparciu o proste procesy biznesowe i szukasz rozwiązania, które zautomatyzuje codzienne obowiązki i zapewni oszczędność czasu? Poznaj oprogramowanie dla handlu, z którym zarządzanie sprzedażą stanie się proste!
Prowadzisz mikrofirmę i potrzebujesz wystawić kilka usługowych faktur w miesiącu?
Poznaj Symfonię eBiuroOprogramowanie handlowe Symfonii nie tylko dostosuje się do specyfiki Twojego biznesu, lecz również zapewni Ci komfort pracy bez obaw o kwestie prawne i podatkowe. Nasi klienci cenią naszą elastyczność i to, że to Symfonia podąża za klientem, a nie odwrotnie. Jak możemy Ci pomóc?
Z oprogramowaniem do zarządzania sprzedażą od Symfonii uporządkujesz informacje o towarach, klientach, transakcjach i płatnościach. Dzięki temu będziesz w stanie szybciej przygotowywać oferty i realizować zamówienia w wielu kanałach sprzedaży.
Rozbudowane procesy handlowe wymuszają potrzebę ewidencji bardzo dużej ilości danych. Z Symfonią Ekosystem Handel widzisz wszystkie źródła sprzedaży z poziomu jednego systemu.
Z naszym oprogramowaniem handlowym wszystkie informacje na temat przepływów magazynowych i wartości towarów możesz śledzić w czasie rzeczywistym. Nawet jeśli w tym samym czasie obsługujesz wiele zamówień, nic Cię nie zaskoczy. Masz też pewność, że dane znajdą się w systemie ERP.
Program do zarządzania sprzedażą od Symfonii działa zawsze zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i podlega systematycznym aktualizacjom. Możesz mieć zatem pewność, że wszystkie zarejestrowane w nim transakcje są poprawnie rozliczone.
„Od systemu ERP oczekujemy, że to on dostosuje się do nas, a nie my do niego. Symfonia daje nam taką szansę, a przy okazji gwarantuje nam pełną zgodność z wymaganiami prawnymi czy podatkowymi.”
Paweł Łysień,
dyrektor operacyjny w Highway AutomotiveHandel hurtowy i detaliczny
Branża E-commerce
Branża budowlana
Branża produkcyjna
Handel hurtowy i detaliczny
Z oprogramowaniem handlowym Symfonii możesz zarządzać wszystkimi kluczowymi procesami zakupu i sprzedaży w jednym systemie.
Za jego pomocą zautomatyzujesz również działania związane z obsługą ofert, zamówień czy obiegiem dokumentów rozliczeniowych.
W programie handlowym Symfonii wystawisz różne dokumenty sprzedaży, takie jak faktury krajowe, zagraniczne, paragony, rachunki, zaliczki, kontrakty sprzedaży. W razie potrzeby przygotujesz również korekty tych dokumentów.
Moduł magazynowy pozwoli Ci przeanalizować zapotrzebowanie na towary tak, by zoptymalizować poziom zapasów oraz ograniczyć koszty związane z prowadzeniem gospodarki magazynowej.
Oprogramowanie handlowe Symfonii to rozwiązanie o szerokim spektrum zastosowań biznesowych. Korzystając z poszczególnych programów i aplikacji, zyskasz wgląd we wszystkie działania sprzedażowe – od momentu zapytania o ofertę aż po rozliczenie transakcji.
Z Symfonią sprzedaż w Internecie jest prosta. Dzięki Platformie B2B zapewnisz swoim klientom dostęp do aktualnej oferty, a także indywidualnych cenników, rabatów i upustów.
Linia produktowa
program klasy MRP do obsługi zakupów-magazynu-sprzedaży
Mobilny Handelaplikacja SFA do zarządzania sprzedażą w terenie
Mobilny Magazynaplikacja WMS do zarządzania logistyką magazynową
Integrator-ecommercenarzędzie łączące system ERP z e‑sklepem lub platformą marketplace
Symfonia Detalaplikacja typu POS do obsługi sprzedaży w sklepie stacjonarnym
Platforma B2Bplatforma internetowa do zarządzania handlem pomiędzy firmami
Branża E-commerce
Integrator Symfonia Handel z e-Commerce to narzędzie, które umożliwia płynną wymianę danych pomiędzy programem Symfonia Handel a aż 13 najpopularniejszymi platformami e-commerce oraz 2 platformami typu marketpace (Allegro, eBay). Dzięki niemu obsłużysz cały proces sprzedaży online, a dane na temat zamówień od razu pojawią się w Twoim systemie ERP.
Nasze oprogramowanie dla e-commerce będzie Cię wspierać na wszystkich etapach procesu sprzedaży – od momentu zarejestrowania zamówienia w systemie, poprzez wystawienie dokumentów sprzedaży i wydanie z magazynu, aż pośledzenie drogi przesyłki.
Zyskasz również możliwość monitorowania gospodarki magazynowej w czasie rzeczywistym. Gdy klient złoży zamówienie w sklepie internetowym, towar automatycznie zostanie zarezerwowany lub zdjęty ze stanu w systemie magazynowym.
Procesami handlowymi w e-commerce możesz zarządzać z poziomu systemu ERP Symfonia Handel. Dzięki temu szybko uruchomisz sprzedaż w kanale internetowym Z łatwością dodasz też do oferty nowe produkty.
Linia produktowa
system ERP do zarządzania sprzedażą
Integrator e-commercenarzędzie łączące system ERP z e-sklepem lub platformą e-commerce
Branża budowlana
Oprogramowanie dla firm budowlanych, deweloperów, generalnych wykonawców , podwykonawców oraz inwestorów Symfonia + Develogic to kompleksowe rozwiązanie, które obejmuje swoim zakresem cały proces realizacji inwestycji ze szczególnym naciskiem na analizę i kontrolę. Dzięki niemu możesz zarządzać wszystkimi etapami realizacji projektu – od planowania, poprzez obsługę finansów i księgowości, aż po rozliczenie inwestycji.
Z naszym oprogramowaniem dla budownictwa zautomatyzujesz przepływ informacji oraz wyeliminujesz konieczność ręcznego wprowadzania danych do systemu.
Dzięki modułom finansowym zyskasz natomiast pełną kontrolę nad marżą oraz przepływami finansowymi w czasie rzeczywistym.
Oprogramowanie dla firm budowlanych od Symfonii pozwoli Ci także usprawnić procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami – od zawierania umów z najemcami, poprzez sprawozdawczość rachunkowo-podatkową, aż po obsługę reklamacji.
Linia produktowa
oprogramowanie handlowe klasy ERP z modułem analitycznym
Symfonia Finanse i Księgowośćprogram finansowo-księgowy
Develogicoprogramowanie dla budownictwa
Branża Produkcja
Z oprogramowaniem dla firm produkcyjnych od Symfonii możesz zarządzać kluczowymi procesami zakupu, produkcji i sprzedaży w modelu zintegrowanym. Z łatwością przeprowadzisz kalkulację ceny wyrobu końcowego, zaplanujesz zlecenia produkcyjne w oparciu o zamówienia klientów, minima logistyczne i plan sprzedaży, rozliczysz materiały, odpady, braki i czas pracy, a także zyskasz wgląd w realizację stopnia zaawansowania zleceń i planu produkcji. Dzięki niemu będziesz mieć pełną kontrolę nad przebiegiem produkcji, zoptymalizujesz koszty oraz zwiększysz wydajność procesów.
Oprogramowanie do zarządzania produkcją do Symfonii pomoże Ci tworzyć zlecenia i plany produkcyjne tak, aby cały proces przebiegał bez opóźnień i nie generował nadprogramowych kosztów.
Za jego pomocą przygotujesz kilka wariantów planu produkcyjnego oraz zyskasz wgląd w bilans dostępności surowców, półproduktów i normaliów. Dzięki temu łatwiej Ci będzie zdecydować, jaką strategię produkcyjną wybrać.
Z naszym oprogramowaniem dla firmy produkcyjnej zapobiegniesz również pomyłkom w wycenach. Program pomoże Ci oszacować koszt produkcji na podstawie kalkulacji technicznego kosztu wytworzenia.
Z Symfonią to, co dzieje się w Twoim zakładzie, będziesz mieć pod kontrolą! Wśród modułów do zarządzania produkcją znajdziesz narzędzia klasy MES do planowania, egzekwowania i kontroli pracy na hali produkcyjnej.
Symfonia Handel
Symfonia Mobilny Handel
Symfonia Mobilny Magazyn
Symfonia ERP
Zarządzanie Produkcją
Integrator
e-Commerce
Symfonia Detal
Symfonia
Platforma B2B
Symfonia
+ Develogic
Jak Symfonia Handel ERP odpowiedziała na potrzeby branży paliwowej?
15 lat z Symfonią - Jak systemy ERP i WMS zoptymalizowały logistykę w Highway Automotive
Zobacz inne teksty na naszym blogu!
Wartość krajowego rynku e-commerce B2B przekroczyła niedawno kwotę 637 mld zł. Nie dziwi zatem fakt, że wiele firm inwestuje dziś w rozwiązania, które mają usprawniać sprzedaż w kanale biznesowym. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują platformy B2B.
Skrót MRP pochodzi od słów Material Requirements Planning, oznaczających planowanie potrzeb materiałowych. System MRP daje szansę sprawnego zarządzania procesem produkcyjnym – stanowi on część ERP, czyli systemu do planowania zasobów firmy. W oparciu o stany magazynowe, plan produkcji czy stany zamówień, umożliwia on planowanie potrzeb materiałowych.
Programy handlowe znacząco ułatwiają prowadzenie sprzedaży i zarządzanie magazynem. To bardzo ważne, aby były one odpowiednio dopasowane do charakteru oraz potrzeb danej firmy. Jakie funkcje programów handlowych klienci cenią sobie najbardziej?
Symfonia Handel to oprogramowanie stworzone z myślą o potrzebach firm z branży handlowej, usługowej i produkcyjnej. Zawiera 16 modułów funkcjonalnych, które zapewnią Ci dostęp do informacji o towarach, klientach, transakcjach i płatnościach, niezależnie od tego, czy znajdujesz się w firmie, czy poza biurem. Z aplikacjami i programami do zakupów, sprzedaży i magazynowania od Symfonii masz kontrolę nad wszystkimi etapami procesu sprzedaży – od ofertowania aż po rozliczenie transakcji.
Oprogramowanie dla firm handlowych od Symfonii to kompleksowe rozwiązanie, z którym możesz skutecznie zarządzać obsługą zamówień, gospodarką magazynową, planowaniem i realizacją produkcji czy rozliczaniem sprzedaży.
Główne funkcje ekosystemu Symfonia Handel to:
Oprogramowanie magazynowo-sprzedażowe Symfonia Handel jest przeznaczone dla firm reprezentujących branżę handlową, usługową, budowlaną i produkcyjną. Dzięki modułowej strukturze, dostępności różnych pakietów i dodatków, a także szerokim możliwościom konfiguracji, łatwo dopasujesz je do specyfiki swojej firmy, niezależnie od jej wielkości.
Oprogramowanie handlowe od Symfonii zostało wyposażone w rozbudowany moduł magazynowy WMS – Symfonia Mobilny Magazyn. Pozwala on na obsługę w czasie rzeczywistym na urządzeniach mobilnych z systemem Android operacji magazynowych, takich jak przyjęcia, wydania zewnętrzne i wewnętrzne, czy przesunięcia towarów. Moduł wyposażony został także w funkcje umożliwiające przeprowadzanie inwentaryzacji czy analizy obrotu towarami.
Oprogramowanie handlowe i magazynowe od Symfonii automatyzuje wiele zadań, związanych m.in. z obsługą zamówień, wystawianiem faktur czy zarządzaniem stanami magazynowymi. Zapewnia również pełną kontrolę nad wszystkimi etapami sprzedaży – od przygotowania oferty po rozliczenie transakcji (zapłatę i księgowanie). Dzięki modułom e-commerce oraz aplikacjom mobilnym umożliwia obsługę zamówień w wielu kanałach sprzedaży — zarówno tradycyjnych (np. hurtownia, sklep detaliczny, produkcja na zamówienie, handlowcy i oferenci terenowi), jak i internetowych (np. e-sklep, sprzedaż B2B, marketplace). System magazynowo-sprzedażowy Symfonia Handel wyróżnia się także modułową budową, która pozwala na dopasowanie jego funkcjonalności do indywidualnych potrzeb każdej firmy.
Tak – Symfonia Handel jest integralną częścią systemu Symfonia, obsługującego wszystkie obszary zarządzania przedsiębiorstwem: kadry, płace, majątek, finanse, księgowość. To z kolei zapewnia szybszy przepływ informacji i zgodność danych oraz ułatwia współpracę pomiędzy różnymi działami.
Ekosystem Symfonii Handel obejmuje również aplikacje mobilne, takie jak Symfonia Mobilny Handel i Symfonia Mobilny Magazyn, które umożliwiają pracę na smartfonach, tabletach i kolektorach danych korzystających z systemu Android.
Oprogramowanie handlowe Symfonia, choć samo w sobie nie jest platformą e-commerce, to jednak oferuje funkcje, które umożliwiają łatwą integrację z popularnymi rozwiązaniami, takimi jak WooCommerce, PrestaShop, Shopify czy Allegro. Dzięki automatycznej synchronizacji danych o produktach, stanach magazynowych i zamówieniach, pozwala skutecznie zarządzać sprzedażą online. Symfonia Handel wspiera również obsługę dokumentów sprzedażowych, zarządzanie cenami i promocjami oraz oferuje zaawansowane narzędzia do raportowania i analizy.
Moduł Symfonia ERP WebAPI Handel daje szerokie możliwości integracji Symfonii ERP Handel z innymi systemami biznesowymi obsługującymi specjalistyczne procesy biznesowe, np. w handlu paliwami i olejami silnikowymi, w szpitalach, szkołach i uczelniach wyższych, stacjach diagnostycznych, bankach, kombinatach i korporacjach, warsztatach i salonach samochodowych czy super i hipermarketach. Dzięki temu możesz zautomatyzować wiele procesów i dostosować działanie systemu do indywidualnych wymagań Twojego przedsiębiorstwa.
Korzystając z Symfonii Handel, możesz przyjmować płatność gotówką, przelewem, kartą płatniczą, czekiem oraz BLIK-iem w złotówkach lub walutach, których kursy zaktualizujesz bezpośrednio z tabelą kursów NBP.
Aktualizacje systemu Symfonia Handel są udostępniane użytkownikom kilka razy w roku. Ich częstotliwość i zakres możesz śledzić na stronie https://pomoc.symfonia.pl/Help/hm/ERP/2024_2/31245
Tak, oprogramowanie handlowe i magazynowe Symfonia Handel oferuje szerokie możliwości konfiguracji. Jego modułowa budowa pozwala na wybór tylko tych funkcji, które są Ci niezbędne. Możliwość tworzenia niestandardowych raportów zapewnia lepszy wgląd w procesy biznesowe, a integracja z innymi systemami gwarantuje szybki i bezbłędny przepływ informacji.
W systemie Symfonia Handel znajdziesz narzędzia, które pozwolą Ci zarządzać promocjami i rabatami, a także planować działania marketingowe tak, aby zwiększyć sprzedaż, budować lojalność klientów i realizować cele handlowe. Oprogramowanie obsługuje m.in.:
Znajdziesz w nim także moduły analityczne, dzięki którym będziesz w stanie ocenić skuteczność działań promocyjnych.
Wybierając oprogramowanie handlowe Symfonii otrzymasz kompleksowe wsparcie, obejmujące m.in. szkolenia organizowane przez ekspertów z Akademii Symfonii, czy pomoc ze strony Działu Wsparcia Technicznego. Możesz także skorzystać z przewodników i instrukcji udostępnianych w formie nagrań wideo na stronie: Jak wystawić paragon w programie Symfonia Handel? (youtube.com). Wiele cennych informacji znajdziesz także na stronie dokumentacji technicznej: Symfonia Handel - Symfonia Handel - Symfonia Pomoc Online